Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותה גברת בשינוי הדרת, ויש האומרים שהיא אף מסוכנת.

אהה, איך החירוז :wink:

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שיש כאן פוסט מכובד אודותיה ,

למראית עין היא נראית כבת דודתה השווה של הכלבה.

לא ביליתי איתה אבל תרשו לי רק לחוות דעה על סמך התרשמות כללית ,

 

ההתעסקות בתערובות,

ההתעסקות עם זמני טעינה,

לא יודע ,נראה לי קצת יותר מידי.

Gn'f'R

פורסם

הבעייה אם הסיגריה האלקטרונית שאתה לא באמת מפסיק.

זה להחליף התמכרות אחת באחרת.

אומנם יש את כול הבונוסים של חיים ללא עישון אבל אתה עדיין מכור.

מי שיצליח להחזיק שבועיים/שלושה על נוזל אפס ישאר לו רק החלק הפסיכולוגי, הבעייה שרוב האנשים ברגע שיורדים לנוזל של אפס מייד חווים את אותם התחושות שבגמילה.

 

מי שבא בראש נכון לעניין יסתדר מצויין אם האלקטרונית.

אני חייב לציין שהספר דווקה עוזר לי מעוד במישור הפיזיאולוגי והרבה פחות במחסום הפסיכולוגי לצערי :(

איך שהוא אני כבר לא רודף אחרי ניקוטין, והרבה פעמים משאיר את הסיגריה בבית סתם כי אין לי מקום בכיסים.

אודי A4

דימה.

פורסם

הניקוטין הוא הרע במיעוטו מכל החומרים שיש בסיגריה.

הסיגריה האלקטרונית לא יכולה להיות יותר מסוכנת כי אין שם את אותם החומרים שיש בסיגריה הרגילה.

קונית נוזל מחברה מוכרת ומקבלים תערובת טעימה ואינה מזיקה [להוציא את הניקוטין].

ישנם נוזלים גם ללא ניקוטין למי שמעוניין.

אתה סתם מפחד מההתעסקות,ההתעסקות נורא קטנה עד לא מורגשת ברגע שמשתמשים בציוד הנכון למתחילים.

לדעתי הכל מתגמד כשאתה אשכרה מפסיק לעשן סיגריות ועוד ללא סבל וללא געגועים ואומר לך את זה אדם שלא עישן לפוזה אלה ממש העדיף לפעמים לעשן במקום לאכול:brickwall:

 

אגב-סיגריה אלקטרונית מזיקה יותר מסיגריה רגילה זה כמו שמהירות הורגת!

סיסמת הפחדה מעולה לכאלה שיש אינטרס בדבר.:roll:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

לדעתי הכל מתגמד כשאתה אשכרה מפסיק לעשן סיגריות ועוד ללא סבל וללא געגועים ואומר לך את זה אדם שלא עישן לפוזה אלה ממש העדיף לפעמים לעשן במקום לאכול:brickwall:

.:roll:

 

אתה רוצה לדבר ,מצאת את הבן אדם הנכון :

אני פותח עיניים בבוקר ורץ להדליק סיגריה ואז מכין קפה ומעשן עוד 2 בשרשרת

אני לא נרדם לפני שאני מעשן 3 ברצף

בין לבין אני מעשן עוד 25 סיגריות.

חצי קופסה היא קופסה ריקה בשבילי .

 

אז היום לעשן 2-3 סיגריות זה משהו לא נורמלי בשבילי.(לטובה,כן?)

Gn'f'R

פורסם

אני רואה אתה מהמכורים הכבדים שיש.

לעשן היום2-3 סיגריות ביום זה הישג מדהים,השאלה לכמה זמן תצליח להחזיק מעמד,כי קל זה ממש לא.

לא רוצה להיות פסימי אבל לדעתי רוב הסיכויים שזה ילך ויעלה עם הזמן ותחזור לעשן כמו פעם.

אני מקווה בשבילך שתשאר על אותה הכמות ואף יום אחד תצליח להגמל לחלוטין.

 

אבל אני עדיין בדעה שסיגריה אלקטרונית היא תחליף מושלם והרבה,הרבה פחות מזיק מסיגריות רגילות.

החיים שלך איתה יהפכו להיות הרבה יותר נוחים והדרך להגמל בכלל תהיה קצרה וקלה יותר.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
נכון. צריך לעצור את זה כי מ3 סיגריות ביום תגיע לקופסה ביום.

אם אתה אדם עם נטייה להתמכרות- כן. העישון הוא בעיקר (לדעתי באחוז גבוה מאוד) התמכרות פסיכולוגית.

בחיים לא שמעתי ממעשן כי הוא נהנה מזה וכיף לו יש כאלה. מי שמעשן מעט ולא מכור מצליח להנות מאקט העישון.

 

לא חייבים לעשן בכפייה ובלי הכרה. תעשן בכייף במצבים מסוימים.

אמן!!

אני מדליק סיגריה זו לחיי העישון הסלקטיבי. את הבאה אדליק בעוד חודש, חודשיים, תלוי מתי יתחשק לי

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמובן שהבעיה היא ההתמכרות ולא הסיגריה עצמה. חבל להסתכן לשכנע את עצמך שלא תתמכר כי ככה מתחילות כל ההתמכרויות. תמיד יהיו יוצאי דופן אבל רוב המעשנים (לפחות שאני מכיר) מכורים.

להנות מ3 סיגריות ביום זה יכול להיות גם עונש ולא הנאה, כי מתישהוא אחרי הסיגריה השלישית תרצה עוד מה"כיף" הזה.

בצבא הייתי בחדר עם חייל שהיה שם התראה בפלאפון ל5 בבוקר כדי להתעורר לעשן סיגריה ולחזור לישון עד 6. אני בטוח שהוא גם התחיל מ3 סיגריות ליום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כי מתישהוא אחרי הסיגריה השלישית תרצה עוד מה"כיף" הזה.

בצבא הייתי בחדר עם חייל שהיה שם התראה בפלאפון ל5 בבוקר כדי להתעורר לעשן סיגריה ולחזור לישון עד 6. אני בטוח שהוא גם התחיל מ3 סיגריות ליום.

אי אפשר לומר שזה שחור או לבן. או שאתה לא מעשן בכלל או שאתה מעשן כפייתי. זה לא נכון .

יש אמצע.

מי שבוחר לעשן כפייתי אני לא מוצא בזה שום הנאה. זה נטו הרגל. מה שלא תגיד אין שום הנאה בלשבת בחוץ בשמש הקודחת כשכולך מזיע בגב ולעשן סגרייה כשאתה מטפטף כמו ברז. אין הנאה בלשבת בחדר מדרגות חם כמו סאונה בקיץ או קפוא בחורף כשכולך רועד עם כל השכבות ששמת. אין הנאה בדברים האלה. מנסיון נסיתי וחוויתי את כולם. זה סבל. אבל זה בחירה.

יש אפור, ואני ורבים אחרים כמוני ההוכחה לזה שאפשר לעשן לכייף. תעשן עם בקבוק בירה ביד כשאתה עם חברים/אשה בפאב, תעשן כשאתה באירוע משפחתי חתונה, תעשן כשאתה בהפסקה מרכזית נניח צהריים אחרי הארוחה ולפני שחוזרים לעבודה מרביץ אחת או כשאתה בערב יושב בחצר עם הנס שלך חושב על כל מה שעבר היום ועל מה יש לעשות מחר מעשן אחת. 3-4 סג' ליום זה מספיק כדי להינות. אני בחרתי לא לעשן בכפייה. ולא להיות תלותי בפאקינג סגרייה או בכל דבר אחר.

הוא צריך לעשות גם את הבחירה הזו.

פורסם

car4fun, דרושה משמעת עצמית מאוד מאוד גבוהה כדי להגיע למצב כזה!

 

יש לי ידידה שהיא Social smoker. היא מעשנת רק באירועים חברתיים/כשבאים לבקר אותה (גרה בלונדון)/כשהיא באה לארץ.

היא יכולה לעשן שבוע שלם 10 סיגריות ביום ואז לא לעשן חצי שנה.

 

היא הייתה מעשנת כבדה (בערך קופסא ליום) בעבר.

אבל מאז שעברה לחו"ל היא החליטה שהיא לוקחת שליטה.

 

אני אישית ניסיתי להפחית ולא להיות תלותי בזה.

אך לצערי חוויתי כישלון בזה.

ניסיתי לצאת מהבית עם 3 סיגריות.

זה החזיק ממש מעט בכמה וכמה נסיונות.

היו פעמים שהייתי חוזר עם 2 הבייתה אחרי שעישנתי איזה 10! :shock:

 

הבנתי שאצלי זה הכל (כל הקופסא) או כלום.

לפחות בתקופה ההיא.

יש לי תחושה שהיום אני אצליח להחזיק את עצמי ובאמת להינות מכמה סיגריות בודדות ליום.

אבל אני לא מוכן לקחת את הסיכון הזה ואולי בסוף לגמור כמעשן סדרתי.

 

בספר הוא אומר שאחרי שהפסקת לעשן, אל תתקרב לשום דבר שיש בו ניקוטין, כי אז בעצם אתה משאיר ניקוטין במערכת וכך הגוף ימשיך לדרוש ממך לספק לו את ה"מנה" הדרושה.

עם הזמן הכמות כבר לא ממש משפיעה ואז הגוף דורש יותר ויותר.

 

אני מעשן נרגילה (ויש בטבק ניקוטין) ואין לי את ה"גרייב" הזה לניקוטין.

אני לא מרגיש מכור ואני שולט לגמרי בצריכה.

זה מה שגורם לי לחשוב שיש מצב שאני אשלוט בכמויות. אך שוב- אני לא מוכן להסתכן.

 

סחטיין עליך על השליטה העצמית!

הלוואי עלי!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

התחלתי לעשן סיגריות בגיל 14 - 1-2 ליום

בגיל 15 כבר הלכתי עם קופסה בכיס

בגיל 16 כבר סיימתי קופסה ליום.

היום אני בן 30.

 

השלכות ?

 

העיפו אותי מנבחרת האתלטיקה דאז מהר מאוד

הכושר הגופני הגיע למצב שאני מתנשף מטיפוס מדרגות

חור בכיס

מריבות עם האישה על בסיס קבוע שממש לא התרגלה לתחביב שלי.

 

המצב היום ?

 

אני עדיין מעשן מס' סיגריות בודדות ביום כמו ידידי C4F ('הגיבור שלי')

צ'אקרת התאבון נפתחה ,העליתי קילו בשבוע האחרון .

השתדרגתי לאופניים והקרייזלר שמחה למעט מנוחה

כשאני בבית אני מבצע כל מיני דברים בכדי לשמור על תעסוקה

בכסף שחסכתי רק מהשבוע הזה קניתי לאישתי היום שרשרת ממגנוליה (עם פתק החלפה ,חבל שלא מוכרים רק פתק החלפה)

 

אני עושה כל מה שאפשר בכדי לשמר את המצב הנוכחי ,

לשבת הקרובה אני אקנה את הספר שאמליץ עליו מאסטר הנהיגה

אני מחפש התמכרויות חדשות ומענינות.

Gn'f'R

פורסם

איזה כיף לראות שאתה מצליח! באמת!

 

המלצות שלי לתחביבים:

טעימות יין, בישול, מודלים להרכבה מהמורכבים יותר לא הפשוטים. אתה פתאום תגלה שאתה יושב שלוש שעות ולא חשבת על סגריה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אי אפשר לומר שזה שחור או לבן. או שאתה לא מעשן בכלל או שאתה מעשן כפייתי. זה לא נכון .

יש אמצע.

מי שבוחר לעשן כפייתי אני לא מוצא בזה שום הנאה. זה נטו הרגל. מה שלא תגיד אין שום הנאה בלשבת בחוץ בשמש הקודחת כשכולך מזיע בגב ולעשן סגרייה כשאתה מטפטף כמו ברז. אין הנאה בלשבת בחדר מדרגות חם כמו סאונה בקיץ או קפוא בחורף כשכולך רועד עם כל השכבות ששמת. אין הנאה בדברים האלה. מנסיון נסיתי וחוויתי את כולם. זה סבל. אבל זה בחירה.

יש אפור, ואני ורבים אחרים כמוני ההוכחה לזה שאפשר לעשן לכייף. תעשן עם בקבוק בירה ביד כשאתה עם חברים/אשה בפאב, תעשן כשאתה באירוע משפחתי חתונה, תעשן כשאתה בהפסקה מרכזית נניח צהריים אחרי הארוחה ולפני שחוזרים לעבודה מרביץ אחת או כשאתה בערב יושב בחצר עם הנס שלך חושב על כל מה שעבר היום ועל מה יש לעשות מחר מעשן אחת. 3-4 סג' ליום זה מספיק כדי להינות. אני בחרתי לא לעשן בכפייה. ולא להיות תלותי בפאקינג סגרייה או בכל דבר אחר.

הוא צריך לעשות גם את הבחירה הזו.

אתה צודק ב100%, אין ספק שזה עניין של בחירה. השאלה היא כמה כח רצון יש לך לשמור את זה בגדר הנאה מבחירה ושזה לא יהפוך להתמכרות.

אני לא חושב שכולם חזקים מספיק לעשן כמה שהם רוצים ולא כמה שהם מרגישים חייבים כי אחרת לא היו מכורים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הלסת שלי כואבת מלעיסת מסטיקים במהלך היום,

הלכתי לסופר פארם לקנות כמה דברים ואז חשבתי שאולי כדאי להתייעץ עם הרוקח,

אמרתי לו שאני מנסה להגמל ושאלתי אילו תכשירים קיימים בכדי לעזור

אז הוא אמר שיש לו סיגריה אלקטרונית -סרבתי,

והוסיף שיש גם מסטיקים עם ניקוטין - 2 מ"ג ו4 מ"ג -אבל נראה לי הזוי לשלם 80 ש"ח על חבילה של מסטיקים.

 

אז קניתי עוד אורביט וחזרתי לבית ,

אבל עכשיו שאני חושב על זה אולי אני אקנה את המסטיקים שהוא הציע .

 

היום היא ביקרה אצלי 3 פעמים , אני מפחד להתדרדר .

אני הולך לפיצוציה וקונה ממנו סגריה בבודדות

כמה טמאות יכולה להיות באדם אחד ? אתה פותח קופסה של NEXT שאתה מוכר ב 18 ש"ח

ומוכר כל סיגריה בודדת ב 2 ש"ח ? אדם רשע.

מי קונה ככה סיגריות ,חוץ ממני ? פועלים זרים ? ילדים ? נרקומנים ? אין להם כסף !

אם תתמחר סיגריה בשקל ועשרה זה ימוטט לך את העסק ?

 

במקום לקנות סיגריות בודדות תצטייד בשקית טבק וחבילת ריזלות עם פילטרים.

פורסם
איזה כיף לראות שאתה מצליח! באמת!

 

המלצות שלי לתחביבים:

טעימות יין, בישול, מודלים להרכבה מהמורכבים יותר לא הפשוטים. אתה פתאום תגלה שאתה יושב שלוש שעות ולא חשבת על סגריה.

 

אני זוכר שאתה טיפוס קולינרי ולכן אני לא מתפלא על ההצעות שהגשת :-D,

בבית אני מבשל די הרבה,יותר מאישתי,אולי באמת אתעמק בתחום הזה .

אם לא אכפת לך ,תוכל לספר לי איך אתה מכין פיצה (כולל הבצק) ? בחיים לא הכנתי וממש בא לי.

 

 

 

במקום לקנות סיגריות בודדות תצטייד בשקית טבק וחבילת ריזלות עם פילטרים.

 

לאחר שימוש בטבק דראם\וירג'יניה לאורך תקופה של 4 חודשים -סיימתי עם גרון שרוף ואצבעות צהובות.

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...