Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובכן ,אני ער מ 6 בבוקר , סידורים,עבודה,חיים.

אני בדיוק הולך להכין לעצמי כוס קפה שחור של סוף היום ,

אשב לי עם הקפה לקרוא קצת בפורום ואקנח בסיגריה אחרונה להיום ושלישית במספר.

Gn'f'R

פורסם

אתה בדרך להיות :king:

שמח לשמוע, איך כמו להרגיש בשליטה.

שמור על המינון גם עם תרגיש מעט מוזר (בלשון המעטה) זה יחלוף, וכך גם הצורך וההרגל.

בוא נגיד שבקצב כזה אתה מדבר על קופסא בשבוע.

שזה חיסכון למי שמעשן קופסא ביום כמוך של כ 150 ש"ח בשבוע דהיינו 300 בשבוע ו600 בחודש.

מצוין על מנת לפנק את האשה ואת הילדים (אם יש) במשהו מפתיע :wink:

פורסם

 

לאחר שימוש בטבק דראם\וירג'יניה לאורך תקופה של 4 חודשים -סיימתי עם גרון שרוף ואצבעות צהובות.

 

תנסה CHOISE בריח וניל, גרון שרוף זה בגלל שלא השתמשת בפילטרים, מנסיון שלי הצריבה בגרון זה לעצלנים שמגלגלים עם קרטון.

פורסם

מצטרע להגיד לך - אתה לא בדרך הנכונה.

 

לצמצם את כמות הסיגריות לאחת ליום זה הרבה קל מאשר להתנק מהסיגרייה האחרונה וזו ולהפסיק לגמרי....

 

אתה עדיין נהנה מהתכס - כל עוד לא תשתחרר מזה אתה לא תוכל להתנתק.

 

אם אתה נהנה מזה ואוהב את זה - למה בכלל אתה מנסה להפסיק?

 

שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחר 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

גם אני לא רציתי להפסיק. אבל רציתי להפסיק להרגיש שאני הורג את עצמי.

 

אז עברתי לאלקטרוני. שיכול להיות שגם מזיק בדרכו שלו אבל נראה שהרבה פחות אם בכלל.

בעייה הסיגריות האלה והלוואי וזה לא היה קיים בכלל.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

הפוסט התחיל בהצהרה דרמטית מצידי ,

חוויתי שינויים רבים במהלך השבוע הזה ואני יכול לומר שאני באמת מרוצה עד כה,

אדם צריך לעמוד פנים מול התשוקות האסורות - צריך לדעת להנות מכל העולמות .

אין התמכרות טובה נקודה.

 

אני מכור לסגריות וגם במצבי הנוכחי אני אומר אני מכור !

בתקופה הזו אני לומד לפתח שליטה עצמית,

אני לא מקנא באדם שלא מעשן -אני מקנא באדם שפה ושם יעריך סיגריה טובה.

אני לא מטיף נגד סמים - אני בעד לגילזציה של המריחואנה

לא מקנא באדם שמתרחק מאלכוהול כמו מאש - עראק עושה פלאים

לא מקנא באדם עשיר - מקנא בגיבור מעמד הפועלים שחי עם חיוך מפה לאוזן

לא שואף להיות מר אתלט - רק בחור שיכול לרוץ 2 ק"מ בלי פראמדיק בכוננות.

Gn'f'R

פורסם

קוראים לי גילעד .

וגם אני מכור!

ואנחנו אוהבים אותך ערן! :drinking:

 

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היא חזרה וחזרה בגדול.

בהתחלה נלחמתי והחזקתי מעמד ואז נפלתי חזק,

הפסקתי שוב וחזרתי שוב,

בשבוע האחרון החלו כאבים מדאיגים באזור החזה,

מחר יום חדש נזרוק אותה שוב.

 

איזה דבר רע זה, איך לעזאזל התחלתי עם זה בכלל.

Gn'f'R

פורסם

למה לא לנסות קבוצת תמיכה/גמילה+ טיפול תרופתי (צאמפיקס/ זאיבן) כמו שיש בכל קופת חולים?

 

סיכויי הגמילה גבוהים הרבה יותר מאשר "החלטתי להפסיק לעשן".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מנסיון אישי (לא מעשן 6 שנים, אבל מי סופר...) הסדנאות האלה עובדות פצצה.

 

אני הפסקתי ככה לעשן, אישתי הפסיקה ככה לעשן (5 וחצי חודשים) ואשתו של חבר שהייתה מאוד סקפטית, לא מעשנת כבר שבוע והמומה מזה שכלל אין לא רצון לסיגריה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...