Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערן,

להפסיק, זה קשה מאד. להקטין כמות, זה הרבה יותר פשוט. אל "תפסיק" עדיין.

תמשיך 2 סיגריות ליום, ותראה לאן זה ייקח אותך. עוד קצת זמן (אצל כל אחד זה אחרת) תוכל להגיד "זהו, היום בכלל לא" ומאותו רגע תהיה גמול.

אתה יכול אולי גם "לגוון" עם סיגריה אלקטרונית, להקלה על הסימפטומים (אם אתה נשבר, צריך משהו "תחליפי". אני השתמשתי במסטיקים דיי מגעילים שהוציאו ממני את החשק לסיגרייה כל פעם).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הצלחתי רק עם להחליף את ההתמכרות במשהו אחר - סיגריה אלקטרונית.

 

ניסיתי להפסיק עם מדבקות וירדתי לסיגריה ביום אבל זה שיגע לי את הראש ויכול להיות שגם לא היה לי מספיק כוח רצון אז.

 

בכל מקרה החלטה חכמה מאוד ובהצלחה

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אני מקנא בך כמו שלא קינאתי באיש מעולם.

כשמגיעים למצב של קופסא ליום כבר אין חוש טעם,ריח,אין כלום,הכל דוחה כולל אתה.

גם היום נפלתי בשתי סיגריות.

גבר, תכריח את עצמך! רק המחשבה על להיות תלותי בזה אמורה להרגיז אותך.

בכל מקרה, בהצלחה והדק חגורות והחזק חזק זאת תהיה דרך תלולה ומפותלת. :wink:

פורסם

הלסת שלי כואבת מלעיסת מסטיקים במהלך היום,

הלכתי לסופר פארם לקנות כמה דברים ואז חשבתי שאולי כדאי להתייעץ עם הרוקח,

אמרתי לו שאני מנסה להגמל ושאלתי אילו תכשירים קיימים בכדי לעזור

אז הוא אמר שיש לו סיגריה אלקטרונית -סרבתי,

והוסיף שיש גם מסטיקים עם ניקוטין - 2 מ"ג ו4 מ"ג -אבל נראה לי הזוי לשלם 80 ש"ח על חבילה של מסטיקים.

 

אז קניתי עוד אורביט וחזרתי לבית ,

אבל עכשיו שאני חושב על זה אולי אני אקנה את המסטיקים שהוא הציע .

 

היום היא ביקרה אצלי 3 פעמים , אני מפחד להתדרדר .

אני הולך לפיצוציה וקונה ממנו סגריה בבודדות

כמה טמאות יכולה להיות באדם אחד ? אתה פותח קופסה של NEXT שאתה מוכר ב 18 ש"ח

ומוכר כל סיגריה בודדת ב 2 ש"ח ? אדם רשע.

מי קונה ככה סיגריות ,חוץ ממני ? פועלים זרים ? ילדים ? נרקומנים ? אין להם כסף !

אם תתמחר סיגריה בשקל ועשרה זה ימוטט לך את העסק ?

Gn'f'R

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מי קונה ככה סיגריות ,חוץ ממני ?

מכורים שאין להם מספיק כסף לקופסה :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הלסת שלי כואבת מלעיסת מסטיקים במהלך היום,

הלכתי לסופר פארם לקנות כמה דברים ואז חשבתי שאולי כדאי להתייעץ עם הרוקח,

אמרתי לו שאני מנסה להגמל ושאלתי אילו תכשירים קיימים בכדי לעזור

אז הוא אמר שיש לו סיגריה אלקטרונית -סרבתי,

והוסיף שיש גם מסטיקים עם ניקוטין - 2 מ"ג ו4 מ"ג -אבל נראה לי הזוי לשלם 80 ש"ח על חבילה של מסטיקים.

 

אז קניתי עוד אורביט וחזרתי לבית ,

אבל עכשיו שאני חושב על זה אולי אני אקנה את המסטיקים שהוא הציע .

 

היום היא ביקרה אצלי 3 פעמים , אני מפחד להתדרדר .

אני הולך לפיצוציה וקונה ממנו סגריה בבודדות

כמה טמאות יכולה להיות באדם אחד ? אתה פותח קופסה של NEXT שאתה מוכר ב 18 ש"ח

ומוכר כל סיגריה בודדת ב 2 ש"ח ? אדם רשע.

מי קונה ככה סיגריות ,חוץ ממני ? פועלים זרים ? ילדים ? נרקומנים ? אין להם כסף !

אם תתמחר סיגריה בשקל ועשרה זה ימוטט לך את העסק ?

 

זה כנראה תלוי באזור מגורים, בדיוק היום עברתי בקיוסק בבת ים לקנות שתייה וראיתי יחידות של LM אדום. התחשק לי וקניתי, עלה שקל וחצי.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
הלסת שלי כואבת מלעיסת מסטיקים במהלך היום,

הלכתי לסופר פארם לקנות כמה דברים ואז חשבתי שאולי כדאי להתייעץ עם הרוקח,

אמרתי לו שאני מנסה להגמל ושאלתי אילו תכשירים קיימים בכדי לעזור

 

אני אמשיך ואומר עד שזה יחלחל.

תקנה את הספר!!!

תאמין לי! זה שווה את זה!

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

בסדר,אבל לא אמרת מה השם של הספר .

שכחתי לציין שאתמול אחיה של אישתי הביא לי אופני הרים MARIN

איזה תענוג!

אופניים משובחות!

 

לראשונה היום רכבתי עליהם לעבודה ,חשבתי שאני הולך למות מקוצר נשימה,

אבל מגניב ,קצת תרגול גם זה יחזור .

כן , הזנחתי את עצמי לחלוטין ועכשיו אני מנסה להרים את החתיכות מהרצפה.

Gn'f'R

פורסם

מה שעזר לי להפסיק זה הספר (שעליו שמעתי לראשונה פה בפורום). "הדרך הקלה להפסיק לעשן".

ממצב של קופסא+ ליום, פשוט ביום אחד הפסקתי!

 

עודד.

 

למה ישר להאשים?

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

למה אתה נגד סיגריה אלקטרונית?

עזרה להמון אנשים להפסיק בקלות רבה בלי שום סבל.

אני אישית כבר 4 וחצי חודשים לא מעשן סיגריות בגללה,אחרי שעישנתי 10 שנים קופסה ביום.

Renault Clio TCe 120 EDC


×
×
  • תוכן חדש...