Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצטרף, היה לי מזרים BT אומנם לא של לוגיטק ואם חיבור אנלוגי רגיל אבל ההבדלים בשמיעה היו מורגשים מאוד ובוודאות לא עניין פסיכולוגי.

המקור היה סמארטפון של סוני.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם אני מחבר את זה ישירות למגבר , אני בעצם מאבד את ה HU ,

וגם אני מעדיף שהאייפון מחובר עם כבל , ככה הוא גם נטען וגן איו איבוד איכות

אבל אחלה רעיון,

תודה!

SCANSPEAK

פורסם

כל המטרה היא בעצם להסתדר בלי הHU - מי צריך את זה בכלל?!?



 

אתה מחבר את האייפון להטענה לכבל הרגיל של שקע המצית ואתה לא צריך לדאוג לגביי שרשור הסאונד וספיחת רעשים כי זה עובר בטווח של BT.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברמת העקרון אתה צודק במאה אחוז ,הלוואי והיה באמת ריאלי.

האייפון (עדיין) לא מכיל אקוליזר ששוה משהו, חיתוכים, ושליטה על הסאב,

SCANSPEAK

פורסם

לא,



 

אני מדבר על האייפון כDEAD HEAD בחיבור אופטי אלחוטי לפרוססור.

 

האקולייזר תלוי באיכות הפרוססור שתביא, לא באייפון.

 

אם נשים לרגע בצד את כל ההגזמות האודיופיליות - זה צריך להיות פתרון טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, הפטרון הזה סה״כ חוסך כבל מה HU למגבר בין אם זה כבל אופטי או כבל נחושת. אני לא מבין מה כל כך מעולה בזה? לפי דעתי נחמד, לא יותר מזה.

 

וגבי הסמארטפון/טאבלט בתור HU, כנראה שעתידו באמת להחליף את ה CarPC. ברגע שתיהיה יציאת אודיו דיגיטלית (לא BT). ;)

פורסם

לא מצאתי את הסירטון שראיתי ביוטיוב,

אבל היה סרטון שקשור לבדיקת דיסטורשן דרך המכשיר DD-1 בכל מני תצורות שונות.

למשל חיבור AUX / BT / וחיבור המערכת לבדה.

הBT נתן דיסטורשן והוא היה צריך כבר בתחילת הבדיקה להנמיך את הווליום מתוך האייפון.

 

אתן חיפוש ואחזור אליכם :)

על כל פנים אני עם lanosforce ברעיון שלא צריך HU.

היום פרוססור +מגבר ותחבר את האייפד/ אייפון אליו וקיבלת שליטה מדהימה על כל דבר.

 

טיפה מזכיר לי את עונת הנוקיה והסוני אריקסון למינהם שלא הוציאו את ראשם מהאדמה בקשר לפלאפונים עם לחצנים.

כל פלאפון באמת חסר שימוש באופציה גלישה נורמאלית היה עולה הון, עד לבואו של המשיח אייפון.

 

טיפה גורם לי רחמים על מתחסדי המערכות (אולדסקול-קאר פיסי וכדומה) אשר המחשב הנייד שקנו לפני שנתיים שלוש לא מגיע בכלל לקרסוליים של 4 ליבות ב 1.4GH של פלאפון חדש.

פורסם

מעניין שגם יצרן בעל שם גם חושב לכיוון אנדרואידץ

חפשו קלאריון MIRAGE

PROOF

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

זה לא חוסך רק כבל - זה חוסך מתאמים, זה חוסך פתרון של בניית ספקי כוח מתאימים, זה חוסך בניית קונסולה שצריכים להתחבר אליה מתאמים וחוטים בצורות מתוסבכות.



 

לא צריך להתעסק יותר מידי עם מערכת ההפעלה ובסופו של דבר הטווח עד המגברים - דיגיטלי.

 

בשביל להוציא מאייפון אופטי או SPDIF אתה צריך מתאם HDMI אליו מתחבר כבל טעינה ואליו מתחבר עוד ממיר HDMI שאליו מתחבר ספק כוח שעבר תיאום במיוחד לרכב וממנו יוצאים שני חוטים - למה?!?!

 

פשוט תיקח את האייפון - תחבר לטעינה, תפעיל BT -> סיימת :-D

 

ואם רוב הנסיעות שלך קצרות משעתיים (כמו 90 אחוז מהאנשים בארץ למעט אלה שעבודתם על הכביש) אז אתה גם לא באמת חייב לחבר את הסמארטפון לטעינה בכל נסיעה - אתה פשוט יכול לבנות לו קונסולה פשוטה שהוא יישב בה - בלי אף חיבור!

 

על זה אני מדבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
באיקליפס 5030 לא היה שום הבדל בין USB ל BT.

גם באיקליפס 7200 אין שום הבדל.

 

בדקתי את זה בעצמי על אותו שיר.

 

מה הוא המקור?

פורסם

עכשיו קראתי שבמכשירים חדשים כמו GALAXY NEXUS וS3 יש גם אפשרות לעשות MIRRORING למסך בWIFI (נקרא WIFI DIRECT) לא הצלחתי להבין אם אפשר גם להעביר את הTOUCH ככה, אבל נגיד שיש איזה דרך, זה כבר יהיה הפתרון המושלם - נכנס לאוטו והכל מתחבר ועובד במסך שבאוטו, בלי שבכלל הוצאת את הטלפון מהכיס (אלא אם כן אתה רוצה להטעין אותו)

 

אפשר גם לעשות עם זה טאבלט שבעצם יהיה טיפש ורק יציג את הטלפון, הרי גם ככה שניהם אנדרואיד, למה צריך 2 מכשירים זהים עם מסך אחר..

 

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

זה כבר לשלב את הטוב מכל העולמות - פרוייקט נוסח MIMICS ביחד עם חיבור BT למתאם אופטי



 

יכול להיות קטלני.

 

אני רק מחכה שיתחילו לצאת גרסאות של טאבלטים או סמארטפונים עם SSD של 160 גיג ומעלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק הערה/הארה קטנה.

לחלק מהרכבים מותקנת דיבורית אשר לא שומעים איתה את הWAZE.

כדאי לבדוק, כי בחלק מהדגמים יש תמיכה גם ל MEDIA אך היא לא מופעלת.

ביקור קצר אצל מתקיםם דיבוריות (ופרידה מ-50 ש"ח, מוערך) וה WAZE מתחיל לשיר.

כך היה אתלי בדגם נוקיה CK-100


×
×
  • תוכן חדש...