Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי, ממש פתרון "נפלא"

למה לקנות ראשים ב 1000$ ויותר, הרי גם ככה הכל לא שמיע ברכב, אם כל הדברים "הקטנים" שאתה טוען שניתן לוותר עליהם עדיף כבר להישאר עם המערכת המקורית.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שדובר כאן על ויתורים כלשהם. היו כאן שתי נקודות עיקריות שעדיין לא הוכרעו לפי דעתי. האחת זה האם אפשר היום להזרים אודיו באיכות טובה מהסמארטפון/טאבלט ממוצע (אני אשמח מאוד לתגובה של BMW_525_89 כי הוא היחיד שהצליח להזרים BT באיכות טובה כמו USB - אני מקווה לא הפוך :) ). והשנייה היא האם צריך או לא צריך בכלל HU, כאשר הסיגנל יכול לעבור בצורה דיגיטלית בלי המרות ישירות לפרוססור. זאת הרי הדרך האיכותית ביותר שיכולה להיות.

 

אדי, עוד דבר אחד לפחות שפיספסת כאן, זה הנוחות. איך אתה מעביר שיר באייפון בזמן נהיגה? הרי אמרנו שהוא יושב בעריסה, בלי חיבור לטעינה. כמו שאמרתי, פודקאסטים וספרים אני שומע לרוב דרך BT, אז ככה: דבר ראשון כדי שידלק המסך, אתה לוחץ על כפטור ה Home, לאחר מכן אתה מזיז את הסלידר (אווי לך אם מוגדרת גם סיסמא) ומקווה שהתוכנה בפרונט היא הנגן. אם לא, אז פעמיים לחיצה על ה Home וסלייד ימינה ורק אז אתה מוזמן לקלוע בכפתור ה Next. נא לא לשכוח שהאייפון לא נמצא במקום הטבעי שלו - כף היד שלך, אלה בעריסה מקובעת ואתה עושה את כל הפעולות כאשר היד שלך באויר ברכב נוסע עם כל אצבע שמתחשק לך... חוץ מהבוהן :) מה לגבי הווליום? וכו וכו... בסופו של דבר זה אפשרי, אבל לא ממש נוח.

לטעמי אייפון מוצר מצויין אך לא תחליף ל HU. הלוואי ואפל תיכנס בבום גם לשוק הזה ואז יהיו לנו מערכות מולטימדיה לרכב (שגם תוכננו לרכב) מצויינות. וכדי למנוע ויכוח על אפל, אז לא חייבים לסמוך על אפל בהמרה איכותית לאנאלוגי, בטוח יהיו שם גם יציאות דיגיטליות.

פורסם

עם כל הכבוד לאקליפס 7200 שום רדיודיסק לא ינגן דרך בלוטוס בצורה נקיה כמו usb או כניסה אנולוגית. כולם משתמשים ביחידת המרה ישנה שמזרימה אודיו ולא data.

פורסם

אני מדבר על טאבלטים או על סמארטפון ביחד עם אפליקצייה לממשק מול מסך מגע - המסך לא כבה כשאתה עובד בתצורה כזו והנגן או הGPS כל הזמן פתוחים.



 

לא צריך לחצן בית.

לא צריך סליידר.

 

לגביי האיכות - צריך לבדוק את זה אם מתכוונים ליישם באופן רציני.

 

זה לא פתרון לאודיופילים מושבעים, זה פתרון למי שמחפש להנות ממוזיקה על בסיס יומיומי וזה רעיון לחלופה לHU.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
רק הערה/הארה קטנה.

לחלק מהרכבים מותקנת דיבורית אשר לא שומעים איתה את הWAZE.

כדאי לבדוק, כי בחלק מהדגמים יש תמיכה גם ל MEDIA אך היא לא מופעלת.

ביקור קצר אצל מתקיםם דיבוריות (ופרידה מ-50 ש"ח, מוערך) וה WAZE מתחיל לשיר.

כך היה אתלי בדגם נוקיה CK-100

 

מה? לא הבנתי.

פורסם

GO CAR (עריכה נוספת)

 

אתה מאוד עויין כלפיי וזה ממוקד ולא ברור לי למה.

 

בכל מקרה תקרא את מה שאני כותב - אני לא מדבר על פתרון לאודיופילים אני מדבר על פתרון לאנשים שרוצים להנות ממוסיקה - רוב הסיכויים שקהל יעד זה בכלל לא יהיה מסוגל להבדיל בנפילה כלשהיא באיכות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה נשמע ענק!

אני רק מחכה לרגע שאני אחליף את הרכב שלי ואז אוכל ליישם את כל זה.

זה נשמע לי גאוני, מה שצריך זה רק לבנות/"לשפצר" את מקום ה1DIN למקום שמתאים לטאבלט אנדרואידי 7" ולהתקין את המגברים יחד עם פרוססור ויחידת המרה של Bluetooth וזה הכל! זה ענק.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

יש לזה יתרון נוסף והסיבה לכך נעוצה בכך שרכבים חדשים היום הם פשוט מוות למערכות סטריאו אפטר מרקט.



 

יש רכבים שאי אפשר בכלל להחליף בהם היום את המערכת המקורית וגם אם כן זה יעלה לא מעט או במקביל אתה תצטרך לוותר על חלק מהתפקודים של מערכות הרכב.

 

בצורה כזו אתה פשוט "זורק" לך טאבלט איפה שנוח לך, ממתקן אותו, ממסגר אותו - למי איכפת :-D

 

כל מה שצריך זה חיווט חשמל ורמקולים.

 

מי שמחפש פתרון פשוט ביותר - רק לתת למערכת המקורית של הרכב "יותר" יכולות - אם יש לך כניסת AUX או RCA למערכת המקורית (ויש היום הרבה רכבים שיש להם) גם זה פתרון.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
רק הערה/הארה קטנה.

לחלק מהרכבים מותקנת דיבורית אשר לא שומעים איתה את הWAZE.

כדאי לבדוק, כי בחלק מהדגמים יש תמיכה גם ל MEDIA אך היא לא מופעלת.

ביקור קצר אצל מתקיםם דיבוריות (ופרידה מ-50 ש"ח, מוערך) וה WAZE מתחיל לשיר.

כך היה אתלי בדגם נוקיה CK-100

 

לא שומעים את הWAZE כי הסמרטפון שלך משדר ב A2DP והWAZE לא. אז צריך להתקין אפליקציה ששולחת BT בMONO ואז הWAZE "שר" אבל ללא 50 שח!

 

לגבי מצלמת רוורס... אני לא ראיתי שאפשר לחבר מצלמת רוורס ולראות את התמונה בסמרטפון.

 

ד.א. אני מחפש משדר FM עם BT שתומך A2DP זול וטוב, שאפשר בעזרתו לשדר מהסמרטפון לרדיו.

 

 

תודה.

פורסם

כל מה שאני רושם זה מהניסיון האישי שלי וכל מי שלא מקובל עליו מה שאני אומר יכול לקפוץ לי.

הייתרון שבאיקליפס שהוא משתמש ב 2 סוגי תקשרות עם הפלאפון.

 

1). התקן שמע רגיל בשביל הדיבורית: הפלאפון מעביר סאונד אל המכשיר וממנו.

2). התקן דאטה (לא זוכר את השם המדוייק) שבוע הפלאפון מעביר סיגנל דיגיטלי אל המכשיר.

 

הייתרון שמתקבל איכות שמע מעולה בעת שמיעת שירים אבל איכות נמוכה כשמקבלים שיחה.

הבעיה ב 7200 שהוא לא מתחבר לאייפון בהתקן שמע אלה רק לדיבורית.

אבל פלאפונים של נוקיה וסוני יצא לי לחבר אליו והתוצאה מעולה.

ה BT ב 7200 קצת מיושן ובעייתי להפעלה אבל האיכות מעולה

ב 5030 הוא יותר קל להפעלה ואין באגים בכלל וגם האיכות מעולה

 

לכל החטרנים והמדייקים למינייהם..

נכון זה לא פיתרון למערכות היי-אנד אבל שומעים מעולה ותכלס לא צריך יותר מזה.

 

לכל מי שמעונין בהדגמה אני יגיע למפגש מרכז הקרוב.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
כל מה שאני רושם זה מהניסיון האישי שלי וכל מי שלא מקובל עליו מה שאני אומר יכול לקפוץ לי.

הייתרון שבאיקליפס שהוא משתמש ב 2 סוגי תקשרות עם הפלאפון.

 

1). התקן שמע רגיל בשביל הדיבורית: הפלאפון מעביר סאונד אל המכשיר וממנו.

2). התקן דאטה (לא זוכר את השם המדוייק) שבוע הפלאפון מעביר סיגנל דיגיטלי אל המכשיר.

 

הייתרון שמתקבל איכות שמע מעולה בעת שמיעת שירים אבל איכות נמוכה כשמקבלים שיחה.

הבעיה ב 7200 שהוא לא מתחבר לאייפון בהתקן שמע אלה רק לדיבורית.

אבל פלאפונים של נוקיה וסוני יצא לי לחבר אליו והתוצאה מעולה.

ה BT ב 7200 קצת מיושן ובעייתי להפעלה אבל האיכות מעולה

ב 5030 הוא יותר קל להפעלה ואין באגים בכלל וגם האיכות מעולה

 

לכל החטרנים והמדייקים למינייהם..

נכון זה לא פיתרון למערכות היי-אנד אבל שומעים מעולה ותכלס לא צריך יותר מזה.

 

לכל מי שמעונין בהדגמה אני יגיע למפגש מרכז הקרוב.

 

לא כל כך ברורה לי הגישה שלך...

 

רציתי לדעת מהו המקור שממנו אתה מזרים כדי לנסות להבין מהו צוואר הבקבוק שלא מאפשר לי הזרמה איכותית מאייפון ל cz500 . אם הייתה אומר שחיברת אייפון ואיכות השמע מעולה, הייתי מסיק מזה ש Clarion לא השקיעו בתמיכה בהזרמת BT איכותית ואילו האייפון כן מסוגל להעביר סיגנל איכותי.

 

דרך אגב, iPhone דור ראשון (אני לא זוכר לגבי iPhone 3G) לא תמך ב A2DP ללא פריצה והתקנת תוכנה מסויימת. ולכן אם ניסית לחבר את אחד הדגמים הישנים, הגיוני שלא הצליח לך. אם זה המצב, יהיה נחמד אם תנסה לחבר אייפון חדש יותר ולבדוק את איכות השמע במפגש.

פורסם

הקטע עם אייפון זה שהמכשיר מוכן להסתנכרן בBT אך ורק מול דיבורית ייעודית למטרה של שמע באמת או אך ורק כמודם למחשב.



 

הנסיון שלי לחבר את האייפון לCARPC ברכב כטלפון - עלה בתוהו ובגלל זה בסוף רכשתי דיבורית של BURRY.

 

אני לא אתפלא אם יש לזה פתרון אבל פשוט לא היה לי כוח להמשיך לרדוף אחרי מידע כשיש פתרון שעובד נפלא והוא זמין לי.

 

לגבי אוהד והגישה - הוא תוקפני מאחורי המקלדת, זה לא חדש.

 

מה שמעניין זה שאיך בדיוק אוהד רוצה שחברי פורום יגיעו למפגשי מרכז אם הם לא מתקיימים דרכו?

 

ומה שעוד יותר מעניין זה שאם מפגשי מרכז מתקיימים - נראה שהם סגורים לקהל יעד מאוד מסויים - חבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל אין לי ניסיון עם מכשירים אחרים לכן אני לא יכול לעזור בנוגע לקלריון

באיקליפס האיכות תהיה מעולה מכל מכשיר שתומך בהתקן.

 

ואדי אתה יכול להמשיך להתלונן עד מחר

יש מספיק חברי פורום כמו דייויד שאתה יכול ליצור איתם קשר דרך האתר ולברר מתי מתקיימים מפגשים מהצפון ועד הדרום

בנוסף יש פורום מתחרה שמפורסמים בו תאריכים למפגשים

 

כמובן שהמפגשים פתוחים לכולם!

צריך רק לשאול את האנשים הנכונים

ומכיוון שאתה לא ילד קטן ופושטק גדול

אתה יכול לברר בקלות מתי יש מפגשים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

משום מה ברור לי שה"פושטק" יכול רק לשאול את חברי הפורום שחושבים שהוא "פושטק" איפה מתקיימים המפגשים.



 

לא כיף גדול.

 

פורום מתחרה? לא תודה, הוא מלא בחברים שחושבים שאני "פרהמדונה".

 

פייסבוק? חבורות סודיות שצריך לדעת על קיומן? בחייך, מעניין מה היא סיסמת הכניסה - אני רק יכול לתאר לעצמי.

 

כולם מוזמנים כל עוד הם יודעים ומוכנים לנגן על כינור ולא על צ'לו.

 

----------- לגבי אייפון וBT

 

אתמול גיליתי שאייפון 4 תומך A2DP - פשוט צריך להוריד מהCIDIA את הBTSERVICESMANAGER והופס - יש לכם שליטה מלאה בתפקוד הBT ולמה לחבר אותו.

 

סתם טיפ קטן שנחמד לדעת - באייפון 3 לצערי, לא נתמך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...