Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב המחליף של הג׳רני אמור להיות אקספלורר (2x4), שאמור להגיע בימים הקרובים (מקווה שהאמינות שלו תהיה טובה יותר....)

פורסם

פורד תחליף דודג'? בכל מקרה האקספלורר מעל התקציב שנרשם, גם אם תוריד לו מנוע, גיר והגה.

 

לפי מה שהוגדר בהודעה הראשונה, האורלנדו (גם אם יש לו 6.5 מושבים) - עונה על הדרישות. גם לי לא ברור מדוע מנוע הדיזל הוגדר כחיסרון.

dirty old man

need love too

פורסם
פורד תחליף דודג'? בכל מקרה האקספלורר מעל התקציב שנרשם, גם אם תוריד לו מנוע, גיר והגה.

 

לפי מה שהוגדר בהודעה הראשונה, האורלנדו (גם אם יש לו 6.5 מושבים) - עונה על הדרישות.

 

זה לא ש"יש לו 6.5 מושבים" - בפועל יש לו רק 4 מושבים מלאים, עוד חצי-מושב/משענת ביניהם ושני מיני-מושבים אחוריים שלא ממש מותאמים למבוגרים, ודאי לא לנסיעה ממושכת ו/או יומיומית.

יתר על כן, שימוש במושבים האחוריים לא מותיר כמעט מקום למטען אז קשה לי לראות איך הוא באמת "עונה על הצרכים" ביחוד כשיש 5008/גרנד-סניק/פיקאסו עם 5 מושבים מלאים בלי השורה השלישית שבאמת עונים על הצרכים.

אני מודה ומתוודה שאני לא יודע לומר כלום על ההבדל המעשי בצריכת הדלק ביניהם לבין האורלנדו אבל אני בספק אם הוא מאוד משמעותי.

פורסם

שלום, אני לפני קניית מיניוון 7 מקומות (נדרש 5-6 מקומות בקביעות + מקום למטען)

אני לא נוסע יותר מידי כך שצריכת הדלק פחות קריטית

מה דעתכם?

לפי הדרישות שהוא ציין בהתחלה, האורלנדו ממש ממש לא מתאים וה-5008/גרנד-סניק/C4 פיקאסו מתאימות ל כמו כפפה.

 

יש גם זאפירה, טוראן וכמובן S-MAX שאפשר לשקול...

פורסם

ספק אם פותח השירשור נמצא איתנו...

זאת הייתה ההודעה הראשונה והיחידה שלו בפורום.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הכן אקספלורר לא באותו תקציב, אבל זה מה שנבחר בחברה כרכב לסינג (עדיף בהרבה על השברולט טרנסבסט שהיה מעומד גם כן).

×
×
  • תוכן חדש...