Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

רציתי לקבל חוות דעת לגבי טויוטה יאריס החדשה אוטומטית. מה שחשוב זה: אמינות, בטיחות, נוחות וכמה שפחות בעיות טכניות.

רכב שישמש אותי לטווח ארוך ללא בעיות.

 

תודה מראש :)

פורסם

מבחינת אמינות הדגם חדש לכן קשה לומר,אבל ככול הניראה כמו שאר דגמי החברה ויאריס בפרט לא תהיה בעיית אמינות לרכב.

מבחינת בטיחות לרכב יש 5 כוכבי בטיחות עם 7 כריות אוויר שזה מצוין.

 

לי אישית הפריעה איכות החומרים ברכב,אישית הייתי בודק גם את הקאיה ריאו שגם מרווחת יותר ואיכות חומרים טובה יותר,אמנם תיבה בעלת 4 הילוכים,שזה די מיושן היום כבר,אך מציגה 7 שניות אחריות,3 מלאות ו4 על מנוע+גיר,תא מטען גדול ומושב אחורי פשוט מצוין לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איכות החומרים הפנימית ביאריס כל כך נמוכה שכל שאר התכונות הטובות שיש לה מתגמדות לדעתי, פשוט זלזול בלקוחות והסתמכות טוטאלית על המוניטין של טויוטה. שב בתוכה ותיווכח בעצמך.

 

לחלק מהאנשים זה לא מפריע תמורת שקט נפשי, אני לא יכול לסבול את זה.

 

מלבד זאת גם גיר רציף כפי שיש ביאריס לא חביב עליי, התחושה אלסטית ומרעישה.

 

פולו tsi רכישה הרבה יותר טובה, איכותית בהרבה ופער הביצועים לטובתה לעומת היאריס פשוט אדיר. מלבד זאת אתה מרגיש ״אוטו״ ולא קופסת סרדינים זולה. ייתכן שתכונות אלו לא חשובות לך תאורטית אבל קח נסיעת מבחן בשתיהן ותחוש בהבדלים, אני די בטוח שדעתך תשתנה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

נכון, הפולו רכב הרבה יותר טוב מהיאריס, אבל מקבלים רק שנתיים אחריות מיבואן לא משהו, אמינות מפוקפקת ואחזקה יקרה יותר.

אני כמובן ממליץ על נסיעת מבחן על השתיים בשביל להחליט איזו חבילה עדיפה.

emotion of motion

פורסם

הערה לגבי איכות חומרים.

החומרים ביאריס אינם מהודרים. הם קשים ולא רכים.

יחד עם זאת, מדובר בנקודה מסורתית ביאריס על דורותיה, הצבעים והתחושה זולים.

יחד עם זאת במבחן הזמן הוכח שאיכות ההרכבה מצויינת והחומרים עמידים לחלוטין.

כך שאמירות כלליות לגבי "איכות החומרים" חוטאות למטרה.

כמו כן, היאריס הקודמות מפגינות אמינות מעולה.

היאריס הנוכחית נראית ככזאת שמוכוונת להמשיך את המסורת.

למי שמחפש מכונית נחמדה בשימוש "ממוצע", היאריס לא תאכזב אותו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לגבי איכות ההרכבה והחומרים אני חייב לציין שזה ממש לא כך.

מי שלא מודע לכך, רכבי טויוטה יאריס החדשים מגיעים עם פגם ייצור במנוע.

הפגם מתבטא ברעשים מהמנוע כאשר הוא קר. כמו כן נוצרת הצטברות פיח בראש מנוע.

למי שברשותו טויוטה יאריס חדשה עם רעשים כאלה מוזמן לפנות למוסך מורשה ושם יגידו לו שצריך להחליף בוכנות, טלטלים וניקוי ראש מנוע.

ממש ביזיון למי שקנה רכב חדש.

מוזמנים לראות את הפגם בארץ ובעולם. כנסו:

bit.ly/1drvc1U

bit.ly/14ZGvNV

bit.ly/18Jdkfd

פורסם

אם זה אמיתי עדיף שתפתח שרשור חדש בנושא במקום להחזיר שרשורים מהמתים

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
×
×
  • תוכן חדש...