שלום לכולם,
אני נהגת חדשה מחפשת רכב ראשון שלי, חדש, אוטומט, אמין, בטיחותי, נוח מבחינת הנסיעה, קומפקטי מבחוץ, מרווח פנימי חשוב, תא מטען לא קטן, שישמש אותי לטווח ארוך ללא בעיות טכניות, חיסכוני. רוב נסיעות עירוניות, אני נהגת יחידה, האוטו מיועד לי ולהורים שלי. תקציב עד 120-130K . מבחינת עיצוב מעוניינת בדגמים של 5 דלתות.
נכון לעכשיו יש כמה אופציות: יונדאי I30 החדש, סיטרואן C4,ניסאן ז'וק, הונדה, פורד פוקוס.
אשמח לשמוע ביקורת על הדגמים הנ"ל ואופציות נוספות שיתאימו לדרישות שלי.
תודה מראש.