Jump to content

נהגת חדשה

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהגת חדשה

  1. שלום, אני מעוניינת בקיה פיקנטו, חדשה ואוטומטית. אך הבעיה היא שבכל מבחני דרך שנעשו רשום שהיא קיבלה רק 4 כוכבים במבחן ריסוק, עקב כך יצרתי קשר עם נציג של קיה והוא אמר שיש לה 5 כוכבים. השאלה היא איך ניתן לבדוק את האמת? למי להאמין? תודה מראש.
  2. אני שומעת הרבה על גיר רובוטי אך לא מבינה במה מתבטא השוני בינו לבין גיר אוטומטי רגיל? האם על סמך זה צריך לפסול רכבים עם גיר רובוטי? תודה מראש.
  3. תודה רבה על העצות
  4. שלום לכולם, אני מעוניינת ברכב מיני אוטומט, חדש, נסיעות עירוניות בעיקר, הרכב ישמש אותי ללימודים ועבודה, מה שחשוב זה אמינות, בטיחות, נוחות נסיעה, בלי בעיות טכניות לטווח ארוך וגם חסכון בדלק. תקציב 70K-80K התלבטות בין: דייהטסו סיריון, טיוטה איגו, יונדאי 10 ,סוזוקי אלטו, פזו 107,קיה פיקנטו, שברולט ספארק. אשמח לקבל עצות. תודה מראש.
  5. שלום , רציתי לקבל חוות דעת לגבי טויוטה יאריס החדשה אוטומטית. מה שחשוב זה: אמינות, בטיחות, נוחות וכמה שפחות בעיות טכניות. רכב שישמש אותי לטווח ארוך ללא בעיות. תודה מראש
  6. קודם כל תודה על התגובות, בקשר לסיטרואן C4 התכוונתי למנוע 1.6 שעולה 120K +- . האם הוא טוב? הייתי מאוד רוצה למצוא רכב בתקציב יותר נמוך כמובן אבל אני פשוט לא מצליחה למצוא דגם שיתאים לדרישות שלי. אם יש כאלו אשמח לקבל עצה. תודה.
  7. שלום לכולם, אני נהגת חדשה מחפשת רכב ראשון שלי, חדש, אוטומט, אמין, בטיחותי, נוח מבחינת הנסיעה, קומפקטי מבחוץ, מרווח פנימי חשוב, תא מטען לא קטן, שישמש אותי לטווח ארוך ללא בעיות טכניות, חיסכוני. רוב נסיעות עירוניות, אני נהגת יחידה, האוטו מיועד לי ולהורים שלי. תקציב עד 120-130K . מבחינת עיצוב מעוניינת בדגמים של 5 דלתות. נכון לעכשיו יש כמה אופציות: יונדאי I30 החדש, סיטרואן C4,ניסאן ז'וק, הונדה, פורד פוקוס. אשמח לשמוע ביקורת על הדגמים הנ"ל ואופציות נוספות שיתאימו לדרישות שלי. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...