Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר יש לי משפט בבית דין ביפו על תאונת התהפכות שהייתה לי ... עכשיו לי כמה שאלות

1. מה הכתובת של הבית דין ביפו ?

2. לא אמור ליהיות מגיע לי עורך דין מהצבא ? אמרו לי פשוט להגיע מחר לדיון ואין לי מושג מה הולך שם ... אם מישהו יודע שיפרט קצת.

תודה

פורסם

לנאשם בעבירות תעבורה בבית דין צבאי יש זכות להתיעץ עם עורך דין ולראות את חומר החקירה לפני הדיון.

אם לא קיבלת יעוץ כזה ולא ראית את חומר החקירה תוכל לערער על פסק הדין תוך 15 יום.

 

בית הדין יכול לפסול את רשיונך הצבאי והאזרחי וגם להטיל עליך קנס כספי.

פורסם

שלום רב.

 

מדובר לפי הבנתי באירוע לא קל ("תאונת התהפכות שהייתה לי ...")

ומאחר ובית הדין הצבאי, ככלל, נחשב לבית דין מחמיר והענישה שם

שונה לגמרי מבתי המשפט לתעבורה, אני מציע לך לקבל את כתב האישום

ביום הדיון לבקש דחיה לצורך קבלת יעוץ או יצוג ולגשת לעו"ד העוסק בתחום

על מנת שתבין מה עומד כנגדך..

 

אני מציע לך לא לסיים את התיק עד אשר תקבל הסברים מפורטים לגבי

כתב האישום.

 

עו"ד אסף שמיר

פורסם

אסף,

היה לי היום משפט בבית דין תעבורה צבאי וקיבלתי 2 חודשי שלילה וקנס של 150 ש"ח.

לא היה לי עורך דין ואף אחד מהאנשים שהיה לי משפט בתעבורה לא היה לו ערוך דין , לפי מה שהבנתי העונש הוא עונש קל , האם הדאי בכל זאת ללכת על ערעור ולקחת עורך דין או שפשוט לעבור את החודשיים האלה וזהו ?

פורסם

הבית הירוק הוא בית דין צבאי לא רק לעבירות תעבורה.

כשלא רואים את תוכן כתב האישום, קשה לדעת עד כמה הוא חמור ובמה בדיוק הואשמת.

ההתהפכות היא תוצאה. השאלה מה קדם להתהפכות שהוא לכאורה העבירה.

יתכן והגורם להתהפכות לא רק באשמתך.

 

אם להתייחס לדבריו של עו"ד אסף שמיר שמדובר בארוע לא קל (וזאת הנחתו התאורטית מבלי שראה את כתב האישום) - לענ"ד העונש שקיבלת אינו חמור ולא כדאי להתעסק בכך. מצד שני, אם אתה בטוח שאתה זכאי, אולי כדאי להילחם שהעבר ישאר נקי.

 

_____________

חייל ששירת איתי, לא עבד בהתאם לנוהלים ובמהלך העבודה נפגע חייל אחר שאושפז לזמן ממושך. כמובן חקירת מצ"ח. בינתיים הפצוע שוחרר מבית-חולים. עד שהבשיל כתב אישום שהוגש לבית-דין צבאי, עברו חודשים רבים והפצוע טבע בים ומת. כשהוגש כתב האישום ציינו מיד בהתחלת כתב האישום שהנאשם לא עבד לפי הנוהלים.... פגע בראשו של רב"ט ...... ז"ל (שום איזכור שזה מטביעה).

כלומר, הרושם הראשון שמקבל בית הדין הוא שהרב"ט הנ"ל ז"ל בגלל הפגיעה.

עו"ד פרטי שיצג את הנאשם הצליח להוכיח שגם אם הנאשם היה עובד לפי הנוהלים, לא היה בכך למנוע את הפגיעה בחייל. כלומר בכל מקרה החייל היה נפגע כי הכשל שגרם לפגיעה בחייל, הוא כשל שהיה מתרחש בין לפי הנוהל ובין שלא לפי הנוהל ואין קשר בין הכשל לבין הנוהל. בסופו של דבר כתב האישום נמחק לחלוטין והחייל עמד לדין משמעתי בפני מפקדו (רס"ן) רק על עבודה בניגוד לנוהל, ככל משפט משמעתי אחר והענישה כמובן היא מינורית.

ללמדך, שלא כל מה שמוצג ונראה כחמור, הוא אכן חמור.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...