Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שותה לא מעט חלב, לוא דוקא בקפה או קורנפלקס אלא ממש מוזג לי כוס חלב ושותה להנאתי.

 

חלב תנובה אני לא מכניס הביתה עוד מימי פרשת הסיליקון.

 

חלב יוטבתה אני מאוד אוהב, בעיקר החלב הטבעי (3.6% שומן).

 

ברירת המחדל, אם אין יטבתה זה טרה.

 

חלב לא רע, ולא טוב, פשוט חלב.

 

לאחרונה קניתי מספר פעמים טרה ורבותי, החלב פשוט נזרק לפח כמו שהוא.

 

חלב דליל, בעל גוון שקוף, עם טעם נורא של, ואללה לא יודע טעם של מה אבל בטוח לא של חלב.

 

לטענתם, הכל תקין, כלום לא השתנה אבל אין אפס, המים הלבנבנים האלה זה לא חלב.

 

עוד מישהוא שם לב לעניין?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה3 אחוז שבא בתוך קרטון 2 ליטר סבבה לגמרי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אצלי בבית שותים בעיקר טרה.

ה 3% טעים וממש לא שקוף ודליל.

 

ה3 אחוז שבא בתוך קרטון 2 ליטר סבבה לגמרי

 

 

זה החלב שבדרך כלל אני שותה ומעולם לא נתקלתי במה שאתה מתאר!

לעומת זאת, לטעמי כל ה1% דלילים ולא טעימים.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני אולי לא דוגמא כי אני שותה 1% (ה-3% מתוק ושומני לי מדי) אבל במקרה יש לי במקרר גם טרה וגם תנובה אז עשיתי במיוחד בשבילך השוואה בטעם והמסקנות המפתיעות הן...

 

 

אותו דבר :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

משום מה החלב של טרה מתקלקל לי הכי מהר במקרר.:lol:

אני רוכש יותר חלב של יטבתה והוא די טוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אחרי ההקצפה בנספרסו היה לזה ריח רע !

 

מי היה מאמין שאני אסכים איתך על משהוא? :wink:

 

אכן, את ההפוך עם הטרה פשוט לא הצלחתי לשתות!

 

ככל הנראה מדובר באיזה סדרת ייצור שנדפקה להם או יותר אפשרי, 1% שמולא בטעות בתוך קרטונים של 3%.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קרטון 2 ליטר נכון לאתמול - תקין.

לטרה יש בד"כ את תאריכי התפוגה הארוכים ביותר.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
מי היה מאמין שאני אסכים איתך על משהוא? :wink:

 

אכן, את ההפוך עם הטרה פשוט לא הצלחתי לשתות!

 

ככל הנראה מדובר באיזה סדרת ייצור שנדפקה להם או יותר אפשרי, 1% שמולא בטעות בתוך קרטונים של 3%.

 

ל 1% אין את הגוון שתיארת.

כנראה שקיבלת בונוס אקסטרא מוגלה.

 

 

 

 

צוחק.

Gn'f'R

פורסם

נתקלתי במשהו דומה לפני מספר חודשים, אממה: פניה ל"טרה" דרך האתר שלהם (כולל השארת כל הפרטים הרלוונטיים לגבי החלב, כולל סדרת יצור המטבעת עליו וכד') לא הניבה איזהן תוצאות שיכלו להניח את הדעת.

לאחר מספר ימים קיבלתי בדואר מעטפה שהם קיבלו את פנייתי, מתנצלים, עושים ככל שביכולתם שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם וצירפו לזה שובר זיכוי ל-2 שקיות חלב + גבינה לבנה 5% וקוטג' 3%.

לציין כי החלב לא היה מקולקל (ציינתי זאת בפניה), שתיתי ממנו (לא קרה כלום, אבל לך תדע אם לא נגרם נזק לטווח רחוק :lol: ) ורק הטעם לא היה כמו תמיד.

 

אני מעדיף לקנות את המוצרים של טרה אבל לצערנו החלב של תנובה (בשקית) הוא חלב מפוסטר ואילו החלב של טרה הוא מפוסטר-על, לפחות "על הנייר" הערכים התזונתיים של חלב מפוסטר עדיפים (ממש במקצת) על המפוסטר על.

בעיקרון, ב"רמי לוי" אני קונה בד"כ את החלב המועשר של יטבתה שנמצא במבצע כבר חודשים ב 4.5 שח לשקית והוא טעים - אבל כשנגמר (וזה נגמר, כי המחיר ביחס למחיר הרגיל של המוצר הוא מצויין ויש ביקוש) אני לוקח את החלב עם התפוגה הארוכה ביותר על המדף (בין אם זה טרה או תנובה, מה שיותר טרי)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אחלה תזמון להודעה שלך -

בזמן האחרון החלב בשקיות של טרה מתקלקל בלי התראה מוקדמת,

תוך כמה שעות מהפתיחה, וכמה ימים טובים לפני התאריך האחרון לשיווק.

משהו נדפק שם, כנראה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...