Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קטע.

אני עוד אתמול שתיתי חלב 3% בקרטון של 3 ליטר של טרה שתאריך התפוגה שלו הוא ה12/7. היה לו ריח טוב וגם הטעם לא היה שונה מהרגיל.

ויש לציין שלקחתי סיכון. יש לי רגישות מסויימת למוצרי חלב. אם אני שותה/אוכל מוצר חלבי מקולקל, תוך זמן קצר מאוד הוא מוצא את עצמו בחוץ בדרך לא כל כך נעימה.

 

גם אני מצאתי את החלב המועשר של יטבתה הכי טעים, אבל הוא אכן יקר משמעותית מהחלב של טרה.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי היה מאמין שאני אסכים איתך על משהוא? :wink:

 

אכן, את ההפוך עם הטרה פשוט לא הצלחתי לשתות!

 

ככל הנראה מדובר באיזה סדרת ייצור שנדפקה להם או יותר אפשרי, 1% שמולא בטעות בתוך קרטונים של 3%.

 

זה לא 1%, ל 1% יש מרקם של מים .

 

דווקא היו לי אורחים, אף אחד לא הסכים איתי שיש בעיה , אני אישית שפכתי את הקפה ושתיתי אספרסו במקום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חלב עיזים זה לא רע "פעם ב" אבל אני לא רואה את עצמי עושה הפוך או אוכל קורנפלקס בחלב עיזים על בסיס קבוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חלב עיזים זה לא רע "פעם ב" אבל אני לא רואה את עצמי עושה הפוך או אוכל קורנפלקס בחלב עיזים על בסיס קבוע.

מה לגבי חלב הרים? :wink:

 

milk-575.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שותה רק חלב סויה (לא רגיש ללקטוז ולא טבעוני) של תנובה והם תמיד מספקים את הסחורה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
הרים זה כבר ישן , תתקדם לדגם החדש יותר חלב הRIM(שלBB) טהור :)

531341_10150971401954270_1306924109_n_thumb.jpg

 

זה פוטושופ, כן?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אישתי (שתחיה כמובן...)רגישה לטעמים,ריחות וכו'.

תמיד התלוננה שלחלב טרה יש טעם וריח קצת חמוצים....

בשבילי הטעם של החלב מרגיש פחות "חלבי" וגם הריח חמוץ תמיד מס' ימים לפני התפוגה..

אז פשוט הפסקנו לקנות חלב טרה.

פורסם

תנסה חלב מלא של יוגבי העמקים.חלב מעולה עם טעם של פעם.החסרון היחיד-פג תוקף קצר.שכחתי להוסיף-החלב לא עובר הימגון ולכן הוא קצת מרתיע(קרום קיים)אבל מבחינת הטעם לא פוגם כלל וכלל.שווה לנסות!

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

ברצינות, לפני שאתם סתם זורקים מוצר לפח ומחליטים שזהו זה ועושים חרם - לפחות כדאי לפנות לחברה וליידע אותה שיש בעיה.

 

מקבץ של בעיות מדליק נורה אדומה שם למעלה, ויש להם את היכולת לפענח מה לא בסדר.

 

http://www.tara.co.il/service/

 

עניין של 3 דקות למלא את הטופס עם הפרטים של המוצר ולשלוח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני שותה בקביעות טרה 3% מקרטון ומעולם לא היתה לי בעיה כלשהי. בקניות האחרונות היה מבצע על חלב 3.6% של יטבתה - 2 ליטר ב-10 ש"ח. שווה, אז לקחתי אותו לשם שינוי.

לטרה יש בד"כ מחיר טוב ביחס לשאר, תאריך תפוגה ארוך ובניגוד ליטבתה הוא גם מצליח להגיע לתאריך התפוגה כשהוא עדיין ראוי לשתיה. היטבתה לא פעם נפל בדברים האלה.

כמו בגירה, גם אני מחרים את החלב של תנובה מאז פרשת הסיליקון ובכלל משתדל לא לקנות מוצרים של החברה הזאת. הקוטג' של טרה לא פחות טוב ושוב: זול יותר ממנו.

לפחות בגבינה צהובה עוד לא מצאתי אחת שמספקת אותי כמו עמק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אצלנו הולך כ12 ליטר חלב בשבוע, כן-זה כ 2 ליטר ביום.

 

אני מאוד אוהב לשתות חלב ככה סתם, הילדים גם, והולך הרבה בקורנפלקס וקפה.

 

קונים אך ורק טרה 2 ליטר בקרטון או יוטבתה 3.6 בקרטון, משתדל לא לקנות שום דבר מתנובה ובנותיה.

 

אני לא הרגשתי שום שינוי, נראה לי שנפלת על מוצר פגום.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...