Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מכיר דרך אחרת לאכול ביצה רכה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה עוד יש את המתקן פלסטיק הזה של החלב?!

אתה אמיתי? :shock:

לשותי חלב על בסיס קבוע, זה חיסכון של עשרות אלפי שקלים במהלך החיים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חלב תנובה בקרטון זה פשוט מגעיל, זה מסריח שתי שניות וחצי אחרי פתיחת הפקק,שלא לדבר על כמה דל החלב שלהם, אנשים ששותים את זה פשוט לוקים כל חוש טעם מבחינתי.

יוטבתה בשקית זה הכי טעים.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
מה עוד יש את המתקן פלסטיק הזה של החלב?! לא ראיתי את זה מגיל 5.

עוד מעט תגידו שאתם אוכלים ביצה רכה במר ביצה.

 

 

(מר ביצה)

 

מתקן כזה בצבע כתום נותן לי סטירת פלאשבק לילדות,

בבית אימי המתקן המקורי עדיין אצלה .

ממר ביצה יש לי טראומה וזכרונות לא נעימים.

כן,זה נשמע דפוק אבל זה אמיתי-

אבא היה מכריח אותי כל בוקר לאכול את הביצה הרכה הזו מהמתקן ,

כל בוקר רציתי להקיא מזה אבל הוא התעקש שאני אוכל את הביצה המסריחה הזו

עם פרוסת לחם.

טוב,איפה היינו? :-D

Gn'f'R

פורסם

שאלה לגבי המתקן הזה לשקיות.

 

האם העובדה שהשקית פתוחה לא גורמת לחלב להתקלקל מהר יותר?

לא נכנסים יותר חיידקים?

 

עדיף כד זכוכית עם פקק?

 

 

תודה,

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

לי יש מתקן כזה לחלב, עוד נוסטלגי של פעם בצבע לבן שכתוב עליו תנובה.:-)

אני גוזר את פינת השקית ולאחר סיום השימוש סוגר את הפינה עם אטב כביסה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כיון שאצלי החלב נמצא במקרר והשקית נגמרת תוך פחות מיממה ארועי החמצת חלב הםפ חריגים ביותר - בד"כ מתרחשים לפני פתיחת השקית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חלב תנובה בקרטון זה פשוט מגעיל, זה מסריח שתי שניות וחצי אחרי פתיחת הפקק,שלא לדבר על כמה דל החלב שלהם, אנשים ששותים את זה פשוט לוקים כל חוש טעם מבחינתי.

יוטבתה בשקית זה הכי טעים.

 

זה מסריח כי אנשים שותים מהפה, ואחכ מתפלאים מאיפה הריח. (או לחילופין עושים קניות ולא בודקים תאריך תפוגה, או שמשאירים את החלב ברכב בשיא החום עד שמגיעים לבית, ואז החלב יתקלקל יום למחורת). אגב כל אלה שמכניסים כפית לפה ואז דוחפים אותה חזרה למרק/שמנת או כל דבר אחר , זה יריח ויתקלקל מהר יותר.

אני קונה רק בקרטון כי הוא מחזיק לי ליותר זמן -עד שבוע (משתמש רק לקפה, לא קונפלקס ומעט מאוד לבישול).

השקית בד"כ מתקלקלת מהר יותר. אך חוסכת שקל למשפחות ששותות בכמויות.

וכמו שווטסון בפרקים של האוס לימד את זוגתו , את החלב שמים במדפים הפנימיים של המקרקר ולא בדלת , שם הוא יתקלקל מהר יותר. (למי שמחזיק כמה ימים טובים את החלב).

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

מניסיוני, מהרגע שהשקית או הקרטון נפתחים, אין הבדל במהירות הקלקול -

שני המוצרים מתקלקלים באותה מהירות (השוואה של מפוסטר-על למפוסטר-על, כן?).

אצלנו, עם צריכה של 1.5 ליטר ליום, אין סיכוי לקלקול.

 

אני מכיר כאלה שמנסים להחזיק קרטון שלם של חלב לשבוע, ובכן...

זה לא עובד. לא משנה איזו תוצרת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למה להכניס את החלב למדפים הפנימיים? אצלי שקיות חלב מחזיקות מעמד 7-8 ימים בדלת המקרר. מדובר בשקיות של תנובה, אם כי אני בהחלט מקפיד על נושא תאריכי תפוגה (בד"כ 8-10 ימים לאחר תאריך הקניה). כמוכן - אני קונה את החלב בד"כ בסופרמרקט גדול מאוד עם תחלופה גבוהה מאוד של הסחורה. בסופרמרקט השכונתי שלנו אותו מוצר מגיע בד"כ עם תאריך תפוגה יותר קצר.

מילניסטה - כאשר את משתש בליטר חלב בשבוע עדיף לקנות קרטון - בד"כ תאריך התפוגה שלו יותר רחוק (איני יודע למה, אני מניח שיש הבדל בתהליך הפסטור). הפרש העלויותיתסכם ב-5-7 ש"ח בחודש. בבית כמו שלי, עם 5 צרכנים, ליטר חלב מחזיק יום לכל היותר , ובצריכה של 30 ליטר ויותר בחודש (קפה, בישול, דגני בוקר ולעתים גם שתית חלב) אניחוסך כל חודש עשרות שקלים בהשואה לקרטונים, שקלים ששוים ללא מעט עבודה שלי ושל אשתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב, אז בעקבות הנושא הזה אני כבר שבועיים קונה רק יטבתה.

הבנתי שבכמויות שהולכות אצלי בבית, ההפרש לא יהיה משמעותי במיוחד.

כבר ידעתי שיטבתה טעים יותר מהטרה. אבל בכל שלוק, אני באמת נהנה יותר!

היום החלטתי שאנסה את השקיות.

אז קניתי שתי שקיות יטבתה 3% ומתקן פלסטיק.

 

רשמים בהמשך.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

זה גם תלוי במקרר, אם יש מקרר טוב יש מצב שזה יחזיק בדלת, אבל כשהחלב פתוח בשקית , 7-8 ימים בדלת זה גבולי :wink:

אכן צודקים בקשר לתאריך התפוגה בקרטון,סביר להניח שזה בתהליך אבל חשבתי שזה דווקא קשור גם לאריזה עצמה.

מי שמעיף ליטר ביום במשפחה, כל עניין הקרור והתפוגה פחות צריכים לעניין אותו.

דווקא אצלנו במכולת, החלב הולך מהר , כל הסבתות לא נוסעות לסופר, קונות OLDFASHION :-D

שקיות יוטבטה אכן טעימות יותר, אנסה לתת לזה צ'אנס מקווה שיחזיק מעמד.

אבל "החלב" זה באירופה , שם מרגישים את השומן , במיוחד החלב מוצרלה באיטליה. בכל נסיעה שלי אני מתפנק עליו בכל הזדמנות.

SEAT LEON TSI 1.2 2012


×
×
  • תוכן חדש...