Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב חברים!

 

יש לי קצת זמן פנוי וגינה שלדעתי חסר בה משהו

רציתי לבנות ספסל נמוך מעץ: http://didi.co.il/Content/editor/zula_gray_red_s.jpg

 

רציתי לשאול מה הם החומרים הנדרשים? איפה קונים (אני מכרמיאל)? והאם יש מישהו שיכול לתת לי מדריך מפורט?

 

תודה :)

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אישית? הייתי הולך על משהו יותר מעניין ויותר ירוק ועושה את זה ממשטחי עץ. אני אשמח לעזור לך בביסוס הקונספט, העבודה עליך.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

בעיקרון אני מסכים עם נהג המירוצים העירוני,

אבל עבודה עם משטחים דורשת לא מעט הכנה ושיוף (או הקצעה)

שיכולים להוציא את החשק והכיף מהפרויקט.

 

בעיקרון, מה שמופיע בתמונה ניתן לביצוע עם הכלים הכי פשוטים בעולם -

מברגה, ג'יגסו ומשייפת.

 

חומר גלם - אפשר להסתפק בעץ לדקים (אורן, במקרה הזה), בתנאי שהוא באיכות טובה,

זאת אומרת, ישר/מפולס.

 

outdoor furniture free plan זה מה שאתה צריך מגוגל, להלן תוצאה מוצלחת

(אוסף לינקים לתוכניות חינמיות):

http://www.toolcrib.com/blog/2009/05/52-outdoor-bench-plans-the-mega-guide-to-free-garden-bench-plans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה רבה חברים! :)

 

לא ממש הבנתי את ההצעה של הנהג העירוני?

אז אם אפשר פירוט נוסף אשמח...

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

ניסית לשבת על הדבר הזה?

זה לא נוח בכלל. יש לנו כאלו באונ׳ וזה מעצבן להתכופף ולקום מגובה של 15 ס״מ מהרצפה.

אם אתה בכל זאת בונה, אז מחברים צירים בין המושב למשענת על מנת לקפל כשלא יושבים.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אז מה שהצעתי הוא לקחת משטח עץ קלאסי. כזה:

attachment.php?attachmentid=295977&stc=1&d=1342039967

ולעשות ממנו כזה:

attachment.php?attachmentid=295978&stc=1&d=1342039967

 

לא סיפור לדעתי, במיוחד אם מה שתעשה לאחר החיתוכים יהיה -רק- יאכט ורניש בשתי שכבות. אתה תשאיר את הגוונים הטבעיים וכל חותמת שנעשתה ברורה כשאר הוורניש עצמו יגן מפני שבבים וכיו"ב בגלל העובי והחוזק שלו. (אגב, כאלו עם תוסף UV ישמרו על העץ להרבה זמן)

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

וואו. זה פשוט ערבי מידי.

ולא יותר מ20 דק' עבודה כולל מריחת היאכט וורניש.

 

בניתי עד כה 2 שולחנות ממשטחי עץ כאלו ולדעתי העץ לא מתאים- מאוד מאוד גס.

פורסם

א' אני חושב ש"ערבי" זו לא מילה מתאימה, בטח לא בפורום ציבורי.

 

ב' אני אישית אוהב להשתמש מחדש במוצרים קיימים. העץ הוא אמיד, ואם עבודת יאכט וארניש טוב אני גורם לזה להראות מליון דולר. לא צריך להיות גאון גדול. יותר מזה, אני חושב שיש ערך מוסף ל"גסות" של החומר.

 

ג' צריך למצוא גם את משטחי העץ הנכונים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אחלה רעיון ויופי של הדמייה.

אם מחפשים קצת, אפשר למצוא משטחים שבהם הקורות צפופות וצמודות זו לזו,

יותר מאשר בהדמייה - יותר נוח מכל בחינה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
וואו. זה פשוט ערבי מידי.

ולא יותר מ20 דק' עבודה כולל מריחת היאכט וורניש.

 

בניתי עד כה 2 שולחנות ממשטחי עץ כאלו ולדעתי העץ לא מתאים- מאוד מאוד גס.

 

 

בהודעה הנ"ל לא היית כוונה להעליב את חברי הפורום. אלא להשתמש במונח אשר שגור בשפתנו.

אני מתנצל בפני כל מי שנפגע מצורת ההתבטאות שלי.

המשך יום טוב.

פורסם

רק העניין של לקנות את הקרשים יוצא 150 שקל, בלי פרזול לקה מזרונים וכריות...

כל הסיפור יצא בסביבות ה-400 שקל כאשר אחד מהחנות עולה בסביבות ה-500, השאלה אם שווה את ההשקעה?

והאם באמת אולי כדי לנסות מה שאומר הנהג העורבני?!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

stillness6 ברור לי שלא, אני עדיים חושה שה לא פשוט לראוי. היחוד שכן יש שאיפה לשמור על רמה כלשהי. לא חשבתי שבאת להעליב, אני פשוט נוטה להזכיר כאלו דברים, בלי קשר לקונטקט כי זה חשוה לי. הגיוק כמו להתייחס להומו כמילת גנאי.

 

ו לב. קנטור,

שווה לנסות? תלוי בך, אני אישית חושב שגם אם היה עולה יותר מחדש מהחברה, היה שווה כי אין כמו הישג של משהו שעשית בעצמך. לפעמים זה גם פותח צוהר לעולם תחביבים חדש, שזה בכלל תענוג.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

מנסיון אישי שלי ושל שכן צמוד, במידה ומשקיעים קצת בשיוף, אפשר לקבל תוצאות מעולות ממשטחים.

 

יש לי שער לגינה וגדר שמקורם במשטחים, אחלה תוצאה שבעולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...