Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא בטוח שה-S60 והפאסאט ייתנו לך מענה טוב ויוכלו לשנע 3 נוסעים מאחור.

 

לכן אני מעלה את הסוגיה בפני חברי הפורום.

 

אני מתחיל לחשוב לכיוון אחר - למרכב של מיני וואן כדוגמת ה- S-MAX, כיוון שלא כל כך מלהיב אותי מכיוון שרציתי להישאר במרכב הסאדן.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכן אני מעלה את הסוגיה בפני חברי הפורום.

 

אני מתחיל לחשוב לכיוון אחר - למרכב של מיני וואן כדוגמת ה- S-MAX, כיוון שלא כל כך מלהיב אותי מכיוון שרציתי להישאר במרכב הסאדן.

 

קח לנסיעת מבחן ותחזור לספר לנו את התרשמותך.

 

את נסיעת המבחן בה ביצעתי יחד עם חבר בעל גולף GTi MK6, וגם לי לא ממש חסר נסיון עם רכבים ספורטיביים.

כל מה שאני יכול להגיד לך זה שחזרנו המומים.

 

אגב, אני אישית נהנית לנהוג בה הרבה יותר מאשר במונדיאו שבה צברתי לא מעט שעות נהיגה.

האס.מקס פשוט מרגישה מהודקת יותר.

פורסם
קח לנסיעת מבחן ותחזור לספר לנו את התרשמותך.

 

את נסיעת המבחן בה ביצעתי יחד עם חבר בעל גולף GTi MK6, וגם לי לא ממש חסר נסיון עם רכבים ספורטיביים.

כל מה שאני יכול להגיד לך זה שחזרנו המומים.

 

אגב, אני אישית נהנית לנהוג בה הרבה יותר מאשר במונדיאו שבה צברתי לא מעט שעות נהיגה.

האס.מקס פשוט מרגישה מהודקת יותר.

 

הייתי בסוכנות פורד ואין להם אותה אפילו בתצוגה.

כאשר שאלתי מדוע הם לא מציגים את ה-S-MAX קיבלתי תשובה שהדהימה אותי - נאמר לי כי אין להם אינטרס למכור סוג זה של הרכבים.

 

בקושי עשו לי טובה ונתנו לי פרוספקט. לא קיבלתי תשובה על השאלה - האם אני אמור לקנות רכב עפ"י מבט על פרוספקט ????

פורסם

ראשית חשוב לי להבהיר שאני חלילה לא משכנע לבחור בסופרב. ברור לי שהיא פסולה ואני מביא אותה כדוגמה למה שאני מדבר עליו ומתכוון אליו.

על סמך כל המידע שראיתי s60 לא תתאים לצרכיך ככל הנראה, עם כל הצער שבדבר.

לפני כמה ימים נתקלתי בפורום בסקירה של אחד החברים שזה עתה קיבל s-max חדשה מהעבודה.

היא די מקיפה ומעניינת. מלבד זאת ייתכן והוא יהיה נדיב דיו לאפשר לך לראות ואולי לנהוג ולתקן את מה שחברינו בדלק מוטורס לא השכילו לעשות. חבל שתפסיד רכב טוב בגלל החלטה שיווקית שכזו.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
ראשית חשוב לי להבהיר שאני חלילה לא משכנע לבחור בסופרב. ברור לי שהיא פסולה ואני מביא אותה כדוגמה למה שאני מדבר עליו ומתכוון אליו.

על סמך כל המידע שראיתי s60 לא תתאים לצרכיך ככל הנראה, עם כל הצער שבדבר.

לפני כמה ימים נתקלתי בפורום בסקירה של אחד החברים שזה עתה קיבל s-max חדשה מהעבודה.

היא די מקיפה ומעניינת. מלבד זאת ייתכן והוא יהיה נדיב דיו לאפשר לך לראות ואולי לנהוג ולתקן את מה שחברינו בדלק מוטורס לא השכילו לעשות. חבל שתפסיד רכב טוב בגלל החלטה שיווקית שכזו.

 

האם אתה מתכוון לכתוב בקישור הבא ? :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=433859

 

זה נראה כמו סיפור אהבה !!!!

פורסם
בדיוק! כשקראתי את זה אמרתי לעצמי שאם כבר מיני-ואן אז כזה...

 

אתה צודק !!!!

 

כבר בפתיחת השרשור הזכרתי את ה- S-MAX כאפשרות.

אבל......

הלב רוצה כיוון אחד והראש מורה על כיוון אחר........

פורסם
הייתי בסוכנות פורד ואין להם אותה אפילו בתצוגה.

כאשר שאלתי מדוע הם לא מציגים את ה-S-MAX קיבלתי תשובה שהדהימה אותי - נאמר לי כי אין להם אינטרס למכור סוג זה של הרכבים.

 

בקושי עשו לי טובה ונתנו לי פרוספקט. לא קיבלתי תשובה על השאלה - האם אני אמור לקנות רכב עפ"י מבט על פרוספקט ????

 

אל תקנה בלי לנהוג לניסיון!

חפש נציגות אחרת שלה יש את הרכב לניסיון. מה שאמרו לך אינו סביר.

התמורה של ה S_MAX מדהימה. במיוחד אם אתה מחפש מרחב מחיה המשולב עם הנאה מנהיגה. דגם הטיטניום אפילו מוסיף לזה סטייל אמיתי וביצועים מעולים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אל תקנה בלי לנהוג לניסיון!

חפש נציגות אחרת שלה יש את הרכב לניסיון. מה שאמרו לך אינו סביר.

התמורה של ה S_MAX מדהימה. במיוחד אם אתה מחפש מרחב מחיה המשולב עם הנאה מנהיגה. דגם הטיטניום אפילו מוסיף לזה סטייל אמיתי וביצועים מעולים.

 

מקבל את עצתך.

 

אין לי ספק לגבי המרחב הפנימי ולגבי כח המנוע (יש לי היום פורד מונדאו עם המנוע הקודם - 2.3 ליטר).

המחיר של הטיטיניום גבוה, כ-205K.

לדעתי הבעייה של קונה פרטי הינה שהרכב נרכש ע"י הליסינג "בכמויות".

 

לכן בסוכנות "לא רואים ממטר" את הקונה הפרטי.

מותגים אחרים מצ'פרים בכל מיני אביזרים (בנוסף להנחות) ופורד פשוט לא נותנים כלום.:cry:

פורסם

הטיטניום לא קיים בליסינג למיטב ידיעתי...

ממליץ לך להתרשם ממנו - המראה שלו משודרג לחלוטין. לא מדובר במנוע בלבד ותוספות שוליות.

 

לא מבין למה אתה אומר שהוא יקר. תראה לי מכונית מקבילה עם נתוני מנוע דומים ואיכות מחייה מקבילה במחיר נמוך יותר...

 

אישית, אני לא יודע אם מדיניות הצ'ופרים מושכת אותי. מי שנוהג כך תמיד משאיר אותך בהרגשה שאחרים השיגו יותר...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הטיטניום לא קיים בליסינג למיטב ידיעתי...

ממליץ לך להתרשם ממנו - המראה שלו משודרג לחלוטין. לא מדובר במנוע בלבד ותוספות שוליות.

 

לא מבין למה אתה אומר שהוא יקר. תראה לי מכונית מקבילה עם נתוני מנוע דומים ואיכות מחייה מקבילה במחיר נמוך יותר...

 

אישית, אני לא יודע אם מדיניות הצ'ופרים מושכת אותי. מי שנוהג כך תמיד משאיר אותך בהרגשה שאחרים השיגו יותר...

 

חיצונית, עד כמה שידוע לי, אין הרבה הבדל בין הטרנד ב-175K לבין הטיטניום ב-205K (אולי פרט לסבכה קידמית וגג שמש).

כאשר צריך להוסיף, על ה-205K איבזור כמו חישני רוורס ומע' אתור+עלוקה (או כל מע' מיגון אחרת לביטוח) - מחיר הרכב קופץ בעוד כ-6K (ללא אגרת רישוי).

 

מחיר רכב הוא כבר סיפור אינדיבידואלי של האפשרות הכלכלית ושל ההחלטה לגבי עלות/תועלת.

פורסם

ג'נטים של "18 יפיפיים וצמיגים רחבים ונמוכים יותר - משפרים מאוד את מראה הרכב. בנוסף הגג הפנוראמי הגדול משנה גם הוא את המראה החיצוני.

 

אבל השאלה היא איזה מכונית אחרת נותנת תמורה תחרותית - תשווה את מחירה לוולוו שאתה שוקל כדוגמא. אבל גם לדוגמאות אחרות. אם זה לא בתקציב אז זה כמובן דיון עקר. אבל אני ממליץ לך לבקש לראות אותה ואם אפשר לסוע/לנהוג! בה.

לגבי התוספות שציינת, הן בד"כ נדרשות גם ברכבים אחרים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הפאסאט פרימיום במבצע 197K שהיא כוללת כל מה שיש בסופרב (מההשוואה של Slow Sprinter ) + גג שמש + הנעה ללא מפתח + המושבי עור יותר נוחים ורכים + מצלמות וחיישנים גם מקדימה + נראת הרבה יותר טוב (לדעתי) + הצורה שלה חדשה וכנראה שלא תוחלף בזמן הקרוב.

כבעל פאסאט 2011 אני יכול להעיד שהמושב האחורי מספיק גדול כדי להכיל 3 מבוגרים (נבדק תוך כדי נסיעה לאילת) למרות שבמושב האמצעי צריך לפשק רגליים בכל זאת 7 ס"מ אורך פחות מהמונדאו.

לגבי איכות החומרים, הייתה לנו גם את הצורה הקודמת של הפאסאט והפנים של הרכב השתנה פלאים, כלום לא מתקלף המתכות המבריקות שנשרטות הוחלפו בגימור מט הפלסטיק והגומי הרבה יותר איכותיים, הנדסת אנוש מדהימה מלא תאי איכסון בגז' ענק (565 ליטר) ויש הרגשת פרימיום אמיתית.

לגבי ירידת ערך, מחיר המחירון של הרכב כחדש הוא 230 אני מאמין שהמבצע הזה ירכך את ירידת הערך וגם הצורה שלה חדשה וכנראה שלא תוחלף בזמן הקרוב.

בוולוו S60 הרכב קיבל ביקורת רעה על המרווח מאחור אולי בגלל שהוא קצר ב-12 ס"מ מהפאסאט.

מוטור טרנד קבע שהפאסאט הוא רכב השנה לשנת 2012 בקטגוריה שלו.

לדעתי תקבע נסיעת מבחן ותתחדש.

Detailer.gif
פורסם

ההתלבטות שלי הפוכה...

 

כרגע אני נוסע בוולבו S60 מהשנה שעברה בגרסת ACTIVE ) 203 כ"ס הדגם יותר מאובזר מגרסת הכניסה)

האוטו נהדר ואני מרוצה ממנו עד הגג לעת עתה. יש לציין עם זאת, שלשלושה אנשים יהיה צפוף למדי במושב האחורי ותא המטען היא נקודת תורפה בולטת במיוחד אם מישהו מתכוון לבקש גלגל רזרבי ולא להסתפק ב"ערכת התיקון" המנופקת עם הרכב.

 

כעת אני מחפש רכב נוסף בתקציב 170-190.

במסגרת חיפושי יצא לי לנסות גם את הוולבו 1.6 המדובר. ציפיתי שההבדלים בינו לבין הרכב שלי יהיו מינוריים, כך לפחות על פי הנתונים היבשים. לצערי יצאתי קצת מאוכזב.

ההבדל בהספק המנוע הרגיש משמעותית יותר מההפרש הנומינלי של 23 כ"ס ותגובת הגיר היתה עצבנית יותר וחלקה פחות מכפי שהתרגלתי. בעליות, ניכר היה שהמנוע מתאמץ (4000 סל"ד ומעלה בעליה של פרויד אינם ערכים שהורגלתי אליהם)

גם האבזור נחות משמעותית אבל כאן קשה לבוא בטענות נוכח הפער במחיר. בעיקר הפריע לי חסרונו של BT מובנה בגירסת הבסיס - פיצ'ר סטנדרטי ברכבים פשוטים בהרבה.

 

לזכות הוולבו 1.6יאמר כי היא משמרת את תחושת הפרימיום, הרכב והמושבים נוחים באופן יוצא דופן ,השלדה הדוקה וספורטיבית ואחיזת הכביש מעולה. הנהיגה ב S60 מהנה משמעותית יותר מבפסאט המלוטשת אך משעממת (כן, גם אתה ניסיתי)

 

 

כעת אני בלבטים בקשר לפורד מונדיאו (גרסת 240 כ"ס).

מצד אחד הדגם החדש כבר מעבר לפינה, מצד שני אני זקוק לרכב כעת.. אין לי את הלוקסוס לחכות 6 חודשים...

 

אה כן... סקודה לא באה בחשבון....

 

אשמח לדעות\ תובנות (אולי גם ממחבר הפוסט המקורי שלמיטב הבנתי נוסע בכזו)

פורסם
ההתלבטות שלי הפוכה...

 

כרגע אני נוסע בוולבו S60 מהשנה שעברה בגרסת ACTIVE ) 203 כ"ס הדגם יותר מאובזר מגרסת הכניסה)

האוטו נהדר ואני מרוצה ממנו עד הגג לעת עתה. יש לציין עם זאת, שלשלושה אנשים יהיה צפוף למדי במושב האחורי ותא המטען היא נקודת תורפה בולטת במיוחד אם מישהו מתכוון לבקש גלגל רזרבי ולא להסתפק ב"ערכת התיקון" המנופקת עם הרכב.

 

כעת אני מחפש רכב נוסף בתקציב 170-190.

במסגרת חיפושי יצא לי לנסות גם את הוולבו 1.6 המדובר. ציפיתי שההבדלים בינו לבין הרכב שלי יהיו מינוריים, כך לפחות על פי הנתונים היבשים. לצערי יצאתי קצת מאוכזב.

ההבדל בהספק המנוע הרגיש משמעותית יותר מההפרש הנומינלי של 23 כ"ס ותגובת הגיר היתה עצבנית יותר וחלקה פחות מכפי שהתרגלתי. בעליות, ניכר היה שהמנוע מתאמץ (4000 סל"ד ומעלה בעליה של פרויד אינם ערכים שהורגלתי אליהם)

גם האבזור נחות משמעותית אבל כאן קשה לבוא בטענות נוכח הפער במחיר. בעיקר הפריע לי חסרונו של BT מובנה בגירסת הבסיס - פיצ'ר סטנדרטי ברכבים פשוטים בהרבה.

 

לזכות הוולבו 1.6יאמר כי היא משמרת את תחושת הפרימיום, הרכב והמושבים נוחים באופן יוצא דופן ,השלדה הדוקה וספורטיבית ואחיזת הכביש מעולה. הנהיגה ב S60 מהנה משמעותית יותר מבפסאט המלוטשת אך משעממת (כן, גם אתה ניסיתי)

 

 

כעת אני בלבטים בקשר לפורד מונדיאו (גרסת 240 כ"ס).

מצד אחד הדגם החדש כבר מעבר לפינה, מצד שני אני זקוק לרכב כעת.. אין לי את הלוקסוס לחכות 6 חודשים...

 

אה כן... סקודה לא באה בחשבון....

 

אשמח לדעות\ תובנות (אולי גם ממחבר הפוסט המקורי שלמיטב הבנתי נוסע בכזו)

 

 

ראשית, תודה על שיתוף הרשמים שלך מה-S60.

 

שנית, הרכב שכיום אני נוסע בו הינו פורד מונדיאו 2008 עם המנוע הקודם קרי, מנוע 2.3 ליטר בעל 160 כ"ס.

הרכב מאוד מרווח, 3 מבוגרים יושבים מאחור בנוחות ואפילו יכולים לפשוט רגליים. גם מרווח הראש מכובד.

תא המטען עצום (ויש גם גלגל ספייר בגודל מלא).

אני חושב שרק ב- S80 יש מרווח דומה.

 

אם הזכרת את העלייה בפרויד, הרכב גומע אותה (עם מזגן) בלי להרגיש, ולהזכיר מדובר במנוע הישן עם 160 כ"ס "בלבד".

 

הנקודות החלשות של הרכב, לדעתי, הינן:

1. צריכת דלק (1:7-8 בדרך עירונית, בינעירונית - 1:10)

2. מזגן שלטעמי קצת חלש (הבנתי שבדגמים החדשים המזגן שופר, לא יודע עד כמה)

3. איכות גימור סבירה. אין את הרגשת ה"פרמיום" שיש ברכבים כמו הסופרב לדוגמא.

 

רציתי לציין כי יצא לי לנסוע במונדאו דגם טיטניום עם מנוע האקובוסט, 240 כ"ס. ההבדל מורגש מיד - ביחס למנוע הקודם.

פנים הרכב כמעט ולא שונה.

אילו הייתי יודע בוודאות מתי הדגם החדש יגיע ומהו מחירו הייתי ממתין. אבל בינתיים ערך המונדיאו כרכב משומש יורד בצורה דרסטית בכל חודש.

כמו שכתבתי למעלה אני מתלבט בין ה-S60 דגם הבסיס (190K) לבין הפסאט (בגלל תצורת הסדאן).

שוקל גם את ה-S-MAX בעל המנוע והגיר הזהים למונדאו החדש (נכנס לרשימת ההתלבטות בגלל המרחב שיש ליושבים מאחור).

אני מחפש, בנוסף למרחב ולחווית הנהיגה, גם את הרגשת "הפרמיום" ולכן אני עדיין מתלבט.


×
×
  • תוכן חדש...