Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-D

+1

ניכר שפותח השרשור מכיר את האפשרויות האחרות ורוצה להתמקד בשתיים מהאופציות בלבד.

התרשמתי מרשימת האבזור והמפרטים של שני הרכבים הללו.

רואים שהוולבו קצרה יחסית ויש לה תא מטען קטן - 380 ליטר. אתה צריך להחליט האם אלו נתונים שמפריעים מבחינתך.

עם זאת, לא ניתן להתעלם מכך שהוולבו היא רכב "יוקרה" ויש לה אפקט רושם גדול משל מונדאו (רכב ליסינג..) ומשל פאסאט (שזה אחלה רכב כשלעצמו אבל מתומחר גבוה יחסית).

ברור שנסיעות מבחן יהיו רלוונטיות ותצטרך להחליט בעיקר לפיהן, אולם במחשבה ראשונה בלבד, נראה שהוולבו נותנת תמורה יפה לכסף ויופי של סמל בחזית, מה גם שהעיצוב של ה- S60 החדשה עושה את העבודה לטעמי.

בהצלחה.

 

תודה.

זה באמת הכיוון שאני חושב עליו.:-D

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה עולה V60 T4?

 

המחיר הינו : 190k. כאשר צריך להוסיף רישוי ומיגון בהתאם לדרישת הביטוח.

צבע מטאלי עולה עוד 4k. אפשר להגיע בקלות לעלות של 200k על הכביש.

פורסם

הוולוו תהיה בחירה טובה. הייתי מנסה לבדוק את העלויות של דגם ה- T5. הרכב חזק הרבה יותר ויש בו גם אבזור רב יותר. הבנתי שאין כרגע רכבי T4 במלאי.

פורסם
הוולוו תהיה בחירה טובה. הייתי מנסה לבדוק את העלויות של דגם ה- T5. הרכב חזק הרבה יותר ויש בו גם אבזור רב יותר. הבנתי שאין כרגע רכבי T4 במלאי.

 

ה-T5 הרבה יותר יקרה.

ץלא נתקלתי בבעיה, נמסר לי שיש מלאי בארץ וניתן לקבל את הרכב תוך 12 ימי עבודה, כלומר לא צריך להמתין למשלוח.

פורסם

ידוע לי שמהגיסרסאותת היקרות יותר יש להם מלאי שגילו מתקרב ל-12 חודשים = הנחות גדולות ומחיר המתקרב למחירה של ה-T4

 

(מדובר במכוניות בודדות לא כמות שמצדיקה "מבצע")

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ידוע לי שמהגיסרסאותת היקרות יותר יש להם מלאי שגילו מתקרב ל-12 חודשים = הנחות גדולות ומחיר המתקרב למחירה של ה-T4

 

(מדובר במכוניות בודדות לא כמות שמצדיקה "מבצע")

 

איך מגיעים לזה ?

את מי שואלים ?

עד כמה שאני יודע הם אני בדרך כלל מעבירים את הרכבים הללו לסוחרים.

פורסם

אנשי המכירות באולמי התצוגה השייכים ליבואן (לא סוכני משנה) יתנו את המידע אם יחשבו שזה יכול לעזור להם לקדם עיסקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אנשי המכירות באולמי התצוגה השייכים ליבואן (לא סוכני משנה) יתנו את המידע אם יחשבו שזה יכול לעזור להם לקדם עיסקה.

 

תודה.

אני אברר.

פורסם
ידוע לי שמהגיסרסאותת היקרות יותר יש להם מלאי שגילו מתקרב ל-12 חודשים = הנחות גדולות ומחיר המתקרב למחירה של ה-T4

 

(מדובר במכוניות בודדות לא כמות שמצדיקה "מבצע")

 

נשמע מעולה.

שווה בירור.

במידה וההפרשים הם בהתאם למחירון הנוכחי, אז לא נראה לי כדאי להשקיע עבור הגרסאות הבכירות.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אנשי המכירות באולמי התצוגה השייכים ליבואן (לא סוכני משנה) יתנו את המידע אם יחשבו שזה יכול לעזור להם לקדם עיסקה.

תבוא לשם לסגור עיסקה הם יתנו לך את הT5 במחיר קרוב לT4.

בזמנו התענינתי בXC60 והם כבר בהתחלה הורידו 30 אלף ש"ח במחיר ללא ויכוח כלל.

בסופו של דבר לא רכשתי את הרכב משיקולים אחרים.

פורסם
כל מה שהוא ביקש אתה מציע ההיפך כאילו אין קשר בין התלבטות ובין בקשת פותח השירשור למה שיש לך להגיד - הוא מתלבט בין פאסאט לוולבו אתה מדבר על מונדאו. הוא אומר שהסופרב לא אופציה (וגם מסביר הגיונית למה) אתה מתעקש שהיא כן. הוא אומר שהוא צריך רכב עכשיו ולא יכול לחכות' date=' אתה מציע לו לחכות... אנשים עולים פה כדי לקבל יעוץ ולא כדי שיבלבלו אותם.[/quote']

 

שים לב שבפסקה הראשונה לא התייחסתי לפותח השרשור אלא להודעה של-DORAS (הייתי הצירך לצטט). הוא דיבר על מונדאו "בגירסת ECO-BOOST" מול פאסאט.

בהמשך אמרתי שאני באופן אישי חושב שהפאסאט מתומחרת לא טוב ומולה עדיפה כבר הסופרב, עבורי.

פותח השרשור נראה לי מבולבל כבר מהתחלה ונראה כי ההחלטה התקבלה מבעוד מועד. הוא ציין במפורש כי הדרישה בעידפות הגבוהה ביותר היא מרווח בספסל האחורי ובסופו של דבר מוכן להתפשר ולו בלבד שלרכב יהיה סמל של וולוו.

אני מבין מאוד לליבו.

הצעתי את האפשרות להמתין/לבחור במונדאו רק בגלל שזו אלטרנטיבה ראויה לדרישת המרווח ויש מקום לשקול זאת.

 

בהצלחה עם הוולוו! נשמח לשמוע התרשמות :-)

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אני עובד בחברת בוולוו בתור איש מכירות.

אשמח אם פותח השרשור יפנה אליי בפרטי ואתן לו הצעה גם על ה- T4 וגם על ה-T5.

פורסם
שים לב שבפסקה הראשונה לא התייחסתי לפותח השרשור אלא להודעה של-DORAS (הייתי הצירך לצטט). הוא דיבר על מונדאו "בגירסת ECO-BOOST" מול פאסאט.

בהמשך אמרתי שאני באופן אישי חושב שהפאסאט מתומחרת לא טוב ומולה עדיפה כבר הסופרב, עבורי.

פותח השרשור נראה לי מבולבל כבר מהתחלה ונראה כי ההחלטה התקבלה מבעוד מועד. הוא ציין במפורש כי הדרישה בעידפות הגבוהה ביותר היא מרווח בספסל האחורי ובסופו של דבר מוכן להתפשר ולו בלבד שלרכב יהיה סמל של וולוו.

אני מבין מאוד לליבו.

הצעתי את האפשרות להמתין/לבחור במונדאו רק בגלל שזו אלטרנטיבה ראויה לדרישת המרווח ויש מקום לשקול זאת.

 

בהצלחה עם הוולוו! נשמח לשמוע התרשמות :-)

 

פותח השרשור אינו מבולבל אלא מנסה לקבל משוב מחברי הפורום לגבי התלבטויות דומות.

פורסם

וולוו תמיד נתפשה בעיני כרכב של "זקנים" ולא הייתי מתפתה למבצע כזה או אחר כדי לקנות S60 - מכונית שבלי שום קשר לא קיבלה ביקורות מחמיאות במיוחד. למה לא סופרב למשל?

We are the Human Race

פורסם

לא ידוע מאיפה הבאת את הציטוט הזה "ולא הייתי מתפתה למבצע כזה או אחר כדי לקנות S60 - מכונית שבלי שום קשר לא קיבלה ביקורות מחמיאות במיוחד."

 

הביקורות היו בעיקר בגזרת המחיר (שהשתפרה) מעבר לכך כשאתה רכב בקטגוריה הזאת - גם ליצרן יש אמירה. וכן, למרות שסקודה שואפת להיות במיצוב של וולוו (כך ע"פ המנכ"ל שלהם לפני עשור וחצי) והמותג עשה דרך מאד ארוכה - הם עדיין לא שם.

 

גם אני לא מבין מי קונה טיגורן TDI ב-300K במקום יטי ב-178K - מסתבר שיש פלחי שוק שהתדמית שווה כסף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...