Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 250000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ-250000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

163 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ-250000 ש"ח, "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • אאודי A4 1.8T/2.4/TDI
    • ב.מ.וו 318 2.0
    • וולבו S40 2.4
    • טויוטה MR2
    • סאאב 9-3 2.0 ליניאר
    • סובארו B4 3.0
    • סובארו אימפרזה STI
    • סיטרואן C5 3.0
    • פז'ו 407 3.0
    • רנו לגונה 3.0


פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו חולמים מה נעשה ומה נקנה כאשר נהיה מיליונרים. אצל רובנו (לפחות אצל רוב משתתפי הפורום) החלום הרחוק הזה כולל בתוכו מכונית, אשר מייצגת את פסגת השאיפות שלנו, הרכב אשר מהווה בשבילנו את חווית הנהיגה האולטימטיבית.

אך המציאות טופחת על פנינו, ורק אחוזים מעטים מאוד מאתנו יצליחו להגשים את חלומם. (כולם לעשות אווווו...) לכן אנו נאלצים להסתפק במה שיש, ולנסות להוציא ממנו את המיטב. (כולם למחות דמעה של התרגשות)

 

הסקרים הבאים (אחד בכל שבוע, לערך) יכללו מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן). לתשומת לבכם לא כל דגמי המכוניות הוכנסו לסקר, מפאת חוסר מקום ועניין. לשם הנוחות לכל סכום כסף ניתן להוסיף או להוריד עד 10000 ¤. (ובסכומים גבוהים, אף יותר). שימו לב – באם לא מצוין אחרת, רמת הגימור של הרכב היא הבסיסית – ללא תוספות. אבל אם גרסה יותר מפוארת/חזקה של אותו הרכב נכנסת לתקציב – אפשר לקנות גם אותה.

 

והנה הסקר השישי:

 

שימו לב - התמונות להמחשה בלבד

 

 

אילו היו לך כ- 250000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

 

א. אאודי A4 1.8T/2.4/TDI

 

a4a.jpg

 

 

ב. ב.מ.וו 318 2.0

 

318.jpg

 

 

ג. וולבו S40 2.4

 

s40.jpg

 

ד. טויוטה MR2

 

mr2.jpg

 

ה. סאאב 9-3 2.0 ליניאר

 

saab93a.jpg

 

ו. סובארו B4 3.0

 

b43.jpg

 

ז. סובארו אימפרזה STI

 

sti.jpg

 

ח. סיטרואן C5 3.0

 

c5v6.jpg

 

 

ט. פז'ו 407 3.0

 

407b.jpg

 

י. רנו לגונה 3.0

 

lagunav6.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אודי רק אודי

מנוע חזק, מכונית כיפית,איכות גרמנית,נוחות מירבית

 

אודי הבחירה שלי

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

האמת שאני בעצמי לא האמנתי שהצטרף לעדר הזה שרודף אחרי האימפרזה כאילו היא המכונית של המחר.

 

אני יודע שהרבה מצביעים לסובארו מחוסר הבנה או לחילופין הבנה שגויה ולא מבינים מהי בחירת הרכב הנכונה (ולא, מהירות מקסימלית לא משחקת תפקיד ראשי בבחירה)

 

אבל, בכל זאת בחרתי מבין כל הרשימה שרוני נתן לנו דווקא את הסובארו.

 

האודי A4 לא מדברת אליי יותר מהסדרה 3 וה-C קלאס באותו סגמנט, וכמוה וכמו הסאאב 9-3 גם את ה-320 פסלתי למרות שאני פריק של BMW. נכון להיום אני לא רואה אותי בגילי קונה את הבימר הכל-כך יקרה והמהנה שהיא בעצם מכונית משפחתית יוקרתית מאוד נטו-כרגע זה לא מדבר אליי.

 

גם את ה-MR2 שללתי, למרות שאני מאוד נהנה לראות את הרכב בכביש.

לא מוצא בה פרקטיות ורגש מסויים. אך כבודה במקומה מונח.

 

ה-B4 נראית קרבית ובטח גם מרגישה קרבית, אך זו עדיין מכונית מנהלים עם מנוע גדול.

הצרפתיות נפסלו אצלי עוד בעוד מועד- פשוט חסרי משמעות בשבילי.

 

ה-STI, תיתן את התמורה הטובה ביותר לדעתי מבחינת שימושיות למחיר.

גם ביצועים,גם מרחב והרבה FUN שזה בעצם מה שחובבי הרכב מחפשים.

פשוט הדבר הכי אמיתי שיש.:wink:

פורסם

MR2 בלי לחשוב פעמיים.

 

הנעה אחורית,מנוע מרכזי,משקל נוצה.

מה עוד אפשר לבקש? שתהיה Topless כמובן! וגם את זה יש.

בקיצור - מכונית הכיף האולטימטיבית.

 

:-D

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

הבחירה שלי-סובארו B4 3.0, אם אפשר בכחול בהיר.

אני יכול להוכיח את זה..:grin:

 

לגבי ה-250,000 לא הייתי מתנגד לזמינותם ע"מ לסלק את החוב על הרכב :smile:

פורסם
האמת שאני בעצמי לא האמנתי שהצטרף לעדר הזה שרודף אחרי האימפרזה כאילו היא המכונית של המחר.

 

אני יודע שהרבה מצביעים לסובארו מחוסר הבנה או לחילופין הבנה שגויה ולא מבינים מהי בחירת הרכב הנכונה (ולא, מהירות מקסימלית לא משחקת תפקיד ראשי בבחירה)

 

אבל, בכל זאת בחרתי מבין כל הרשימה שרוני נתן לנו דווקא את הסובארו.

 

האודי A4 לא מדברת אליי יותר מהסדרה 3 וה-C קלאס באותו סגמנט, וכמוה וכמו הסאאב 9-3 גם את ה-320 פסלתי למרות שאני פריק של BMW. נכון להיום אני לא רואה אותי בגילי קונה את הבימר הכל-כך יקרה והמהנה שהיא בעצם מכונית משפחתית יוקרתית מאוד נטו-כרגע זה לא מדבר אליי.

 

גם את ה-MR2 שללתי, למרות שאני מאוד נהנה לראות את הרכב בכביש.

לא מוצא בה פרקטיות ורגש מסויים. אך כבודה במקומה מונח.

 

ה-B4 נראית קרבית ובטח גם מרגישה קרבית, אך זו עדיין מכונית מנהלים עם מנוע גדול.

הצרפתיות נפסלו אצלי עוד בעוד מועד- פשוט חסרי משמעות בשבילי.

 

ה-STI, תיתן את התמורה הטובה ביותר לדעתי מבחינת שימושיות למחיר.

גם ביצועים,גם מרחב והרבה FUN שזה בעצם מה שחובבי הרכב מחפשים.

פשוט הדבר הכי אמיתי שיש.:wink:

דברי אמת... :smile:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

mr-2

בלי ספק

 

מבחינתי אני לא צריך ביצועים של אימפרזה אסתי , לא יוקרה של אודי או של ב.מ.וו , לא מנועים כמו של הסי 3 או של הבי ארבע .

 

הנעה אחורית מנוע מרכזי ומשקל נוצה כמיו שמישהו כבר הזכיר - זה המפתח לליבי .

ים long time no

פורסם

OFF TOPIC קטן...

אני לא מבין למה למען השם לקנות את הב.מ.וו הזו.

המחיר שלה מוגזם בעליל,

וחוץ מזה - במחיר הזה אפשר לקנות אפילו ב.מ.וו 530 שנת 2002!

שההבדל בין שני הרכבים האלו הוא לא פחות משמיים וארץ!

Back to the original - NC again.

פורסם

STI בשבילי...

 

MR2 אין בארץ ידנית. אבל גם אם היה, עדיין הייתי מעדיף את הברוטליות של הSTI, טורבו עם כוח מתפרץ ויכולת פניה מדהימה. מה גם שכנראה שהייתי מעדיף מיאטה על MR2, גם היה משאיר לי 70 אלף שקל ביד.

http://subpassion.free.fr/images/Wpaper/Wallpaper_WRX_03_2.jpg

 

מבין האוטומטיות המגודלות, הייתי לוקח את הB4.

 

גיא


×
×
  • תוכן חדש...