Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

waze אמנם אחל'ה GPS אבל אתמול שמתי לב שהוא לא תמיד נותן את המסלול הקצר ביותר(גם לא המהיר). הייתי בתל אביב והייתי צריך לצאת לכיוון דרום, הGPS הורה לי לעשות איזשהו עיקוף שהגדיל לי את המרחק ב9 ק"מ. כאשר נסעתי בדרך אחרת ממה שהוא נתן, גיליתי שאני פשוט צריך לנסוע ישר ואני אצא לאיילון דרום וזה כמובן היה ב-9 ק"מ פחות.

פורסם

זה בגלל שזאת האופציה שבחרת

אם תיכנס להגדרות ---> ניווט ---> סוג , תוכל לבחור בדרך המהירה יותר

 

דבר נוסף , תמיד אפשר ללחוץ על "מסלולים" לאחר שבחרת יעד ושם לראות את המסלולים האפשריים , המרחק והזמן שיקח להגיע ליעד ומשם לבחור את המסלול הרצוי ...

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

לדעתי למי שכל הזמן משתמש ב GPS על בסיס יומיומי, עדיף WAZE.

למי שפעם בכמה זמן צריך לדעת איך להגיע לאיזה מקום, אני אישית ממליץ על IGO.

וזה אחרי שבדקתי את הWAZE, IGO MY WAY, IGO8, IGO PRIMO, איתוראן, ו Cygic.

כרגע באייפון נשארתי עם ה IGO MY WAY, וברכב במע' מולטימדיה יש PRIMO.

פורסם

תגידו גם לכם האייפון מתחמם בטירוף אחרי כמה דקות שימוש בג'יפיאס?

נסעתי מת"א לאיירפורט סיטי לפני כמה ימים והאייפון פשוט בער...

פורסם

מתחמם רק כשהוא על המתקן וזה בשמש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תגידו גם לכם האייפון מתחמם בטירוף אחרי כמה דקות שימוש בג'יפיאס?

נסעתי מת"א לאיירפורט סיטי לפני כמה ימים והאייפון פשוט בער...

 

בקושי מורגש.

אלא אם הוא על התושבת וחשוף לשמש, ואז זה סיפור אחר.

!AWDSOME

פורסם

כמה עולה התוכנה של igo או איתוראן (האייפון לא פרוץ)? ואיך הsygic לעומתן (לא רוצה לקנות סתם)?

 

היה לי פעם וויז, ואז זו הייתה תוכנה מחורבנת. היום אני נאלץ להשתמש בוויז, וגם עכשיו זו תוכנה מחורבנת.

לא מציגה מסלולים באופן ברור, נותנת הוראות שגויות, מתבלבלת בזמן "מחשב מסלול מחדש", כל הזמן קופצת בין מבט על / מבט קרוב / פרסומת / התראה ומה לא. התוכנה של אורנג' הייתה מעולה. גם מסלולים קצרים (באמת!), גם עומסים, גם מצלמות, גם הוראות נורמליות (לא סתם "פנה ימינה" אלא "פנה ימינה לרחוב X").

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...