Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנסיוני בנסיעות לאילת, ונסעתי בעבר עם הרבה רכבים, הכי חשוב לבדוק טוב טוב מערכת קירור.

גם אם ביום יום היא עובדת בסדר, בנסיעה ארוכה בחום של הערבה/מצפה רמון/אילת, יש הרבה מקרים

של התחממות, וזה בד"כ נגמר לא טוב.

לגבי צמיגים, בלמים, הגה וכד', זה לא קשור לנסיעה לאילת, זה תמיד צריך להיות תקין!

 

 

איך אני בודק את זה , עשיתי טיפול והא החליף את את המים במערכת, (פעם השתחרר הצינור של המערכת קירור) אבל זה לא נראה לי קשור נראה לי אני יעשה לו טיפול אבל מה אני צריך לומר למוסכניק ?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשנת 1995 ירדתי לאילת עם פורד ברנדה 72 ! חוץ מפנצ'ר בגלגל אחורי האוטו נסע כמו בובה

  • הכי חשוב ברכב ישן זה לצאת בלילה ולחזור בלילה וכך לא להתעסק בכלל עם כל מה שמתחמם !
  • ללא צורך במיזוג
  • ללא התחממות מנוע ורכיבים חשמליים
  • ללא התחממות צמיגים
  • לנסוע 90-100 קמ"ש בנחת
  • אין פקקים

לנסוע בכביש הערבה ולא דרך מצפה! (חילוץ יותר מהיר ופחות עליות ועיקולים)

 

נסיעה טובה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

סע לשלום.

 

בוא נגיד שאני מעדיף להיתקע עם סובארו שנת 93 שיתפוצץ לה צינור מים ופותר את הבעיה עם לדרמן.

מאשר להיתקע עם אוודי Q7 שנדלקה לא נורת תקלה כלשהי, ולא מעוניית להמשיך.

 

סע בזהירות בלי קשר לסוג הרכב.

ותהנה.

פורסם

הסיפור שהיה כך היה...

בתחילת שנות ה 70 נסעתי עם קרובים לאילת עם אחת המכוניות המתקדמות ביותר שעלו כאן על הכביש NSU RO80.

המכונית הזאת נהנתה מעיצוב סופר מתקדם ושילדה מתקדמת לא פחות.

אבל ה"יהלום" שלה היה מנוע וואנקל (ראו הסמליל שלי) שסיפק ביצועים מדהימים יחסית לתקופה.

המכונית הגיעה בקלות ל 180 קמ"ש.

בכביש הערבה במהלך נסיעה מהירה, לפתע נח לו צמיג באמצע הכביש ומכונית טסה בנתיב ממול.

היכולת הדינמית של ה RO עמדה לזכותה.

בדרך חזרה למרכז, הסיפור כבר היה הרבה פחות עליז, המנוע החל ל"חרבן קוביות". מנועי הוואנקל סבלו מבלאי מואץ ובעיות אטימה.

בעליות של סדום העברנו את הדרך בתפילה שהמנוע המגמגם לא ישבוק.

הגענו בשלום הבייתה.

אבל החוויה הזאת היא אחת החזקות שהיו לי בהיסטוריה המוטורית הפרטית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תודה שי.

 

למדתי משהו, בדיוק קראתי עכשיו קצת על המנוע הזה בזכותך.

הרעיון ממש יפה.

 

אגב, איזה דלק הולך שם? זה מיקס, כלומר דלק עם שמן.

כי ניראה כאילו יש שם שחיקה מטורפת לפי המבנה.

 

פלג_

פורסם

לא מומלץ לנסוע לאילת בשעות הלילה. עדיף שהרכב ייתקע מאשר שתיקח את הסיכון ללכת לכבישים בסביבות אילת, שאין בהם תאורה, עם נהגים עייפים (כי שעת לילה) וכל מיני גמלים יוצאים לחפש... טוב מה באמת גמלים אוכלים חוץ מסוסיתאות? מסוכן שם מאד בשעות הלילה.

פורסם
תודה שי.

 

למדתי משהו, בדיוק קראתי עכשיו קצת על המנוע הזה בזכותך.

הרעיון ממש יפה.

 

אגב, איזה דלק הולך שם? זה מיקס, כלומר דלק עם שמן.

כי ניראה כאילו יש שם שחיקה מטורפת לפי המבנה.

 

פלג_

 

מאזדה המשיכו ממש עד לאחרונה לייצר את המנוע בספורטיבית שלהם RX7. למיטב הבנתי תקנות זיהום אוויר מקשות על עתידו.

עד כמה שאני זוכר נושא השימון הוא כמו במנוע רגיל. זאת אומרת לא תערובת.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

חבל שידידה שלי לא חברה כאן בפורום. אחרת היא הייתה מספרת לכם איך היא עשתה את קריית שמונה-אילת ובחזרה עם פאייסטה MK1. אם אינני טועה זה היה אז מנוע 900 סמ"'ק.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

טוב אז החלתתי שכן לנסוע עם הרכב בסוף לומרות כל הסיכונים של להתקע בדרך אני חושב לעשות את הנסיעה ברגוע עם עצירות כל חצי שעה נשמע מוגזם אבל לא בלי להתקע ממש לא אני מואד בטוח ברכב שלי לפי דעתי הוא עושה את הנסיעה הזו גם ללא עצירות אבל אני לא רוצה לגמור אותו במיוחד בחום הזה :-) כמו שרובכם אמרו לי פה אז קניתי בכל מקרה מים ירוקים ושמן לומרות שהוא עבר טיפול לפני כמה ימים והוחלף שמן מנוע וגיר ופילטרים. תודה רבה על העזרה שלכם פה 8)

פורסם

לא רוצה להכנס לכיס של אף אחד.

אבל אין אפשרות להשכרת רכב למשך החופשה?

או אולי אפילו השכרת רכב בעירך, דרופ-אוף באילת ביום ההגעה, וביום החזרה לשכור רכב ולהחזירו בעירך.

אמנם יוצא מעט יותר יקר, אבל יותר בטיחותי ונותן שקט.

יש המון דילים בזמן האחרון, אולי שווה לבדוק (?)

8)
פורסם

תהנה וסע בזהירות. עצירה כל חצי שעה נראה לי מוגזם. שתיים שלוש עצירות זה מספיק.

בחזור, לפני ואחרי העליות של סדום/ערד מומלץ לתת לרכב לנוח קצת, ואם הרכב מתחמם אפילו קצת מעל הנורמלי,

עצור בצד, תן לו להתקרר ותמשיך.

פורסם

אישית אני לא מבין למה אנשים כל פעם שואלים את זה.

 

במדינות אחרות נסיעה כזאת יכולה להיחשב יומיומית.

 

אני אישית בשבוע עובר 800 ק"מ. כמעט כל שבוע, והרכב בסדר גמור, ולא רואה סיבה למה ביום אחת הוא לא יצליח לעשות חצי מהכמות הזאת בלי תקלות.

פורסם
לא רוצה להכנס לכיס של אף אחד.

אבל אין אפשרות להשכרת רכב למשך החופשה?

או אולי אפילו השכרת רכב בעירך, דרופ-אוף באילת ביום ההגעה, וביום החזרה לשכור רכב ולהחזירו בעירך.

אמנם יוצא מעט יותר יקר, אבל יותר בטיחותי ונותן שקט.

יש המון דילים בזמן האחרון, אולי שווה לבדוק (?)[/quote

 

 

תאמין לי שכבר חרשתי את הנושא הזה בגלל שאני בן 22 אני לא יכול וגם זה הרבה יותר יקר.

פורסם

הייתי נוסע, בהנחה ואין תקלה ידועה אפשר בכיף.

 

הדבר היחידי שכדאי לבדוק זה הצינורות של מערכת הקירור. אם יש אפילו טיפל'ה סדקים בצינורות ממליץ לא לנסוע. החום יגמור אותם סופית ויגמור על הדרך את החופשה שלך.

פורסם

תבדוק את המפלס כמה ימים לפני הנסיעה, אם אתה רואה שהוא יורד תזהה איזה צינור מים צריך להחליף ותטפל בו, אם תעשה את זה לבד זה העלות תהיה גם דו ספרתית.


×
×
  • תוכן חדש...