Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
CAT BACK, קרבוניו, ספייסר, אפשר קצת הסברים על מה מדובר?

תודה :-)

 

רובי - אני יודע שאנחנו חושבים אחרת לגבי הרנו, זה בסדר. כולם כבר יודעים שלדעתי האישית הוא הרכב המתאים ביותר לרווק (כלומר גם זוג נשוי, אבל בלי ילדים), אבל לא למשפחה, ואחת הסיבות היא הרעש, במיוחד בנושב האחורי. תנסה פעם לתת למישהו אחר לנהוג ותשב מאחור. מותר לנו לחשוב דברים שונים.

 

CAT BACK זאת מערכת פליטה שנותנת סאונד מצויין.

 

קרבוניו זה קיט יניקה ייעודי לרכב שלך.

 

ספייסר לפורק - נותן סאונד של פריקה. הכוונה "פססססס" בכל העברת הילוך.

 

אני ממליץ לך ללכת בנתיים על סטייג' 1+פילטר אינבוקס.

 

קח בחשבון שכמעט כל מה שמעבר לזה יסיר לך את האחריות.

 

מסטייג' 1 תמיד תוכל להתקדם לסטייג' 2, זאת ממש לא בעיה וזה לא יצא לך יותר יקר. בעקרון אתה משלם על תוכנה רק פעם אחת, שאתה מתקדם סטייג אתה משלם על החלקים בלבד (לדוגמה: דאון פייפ) ואת התוכנה משדרגים לך בלי עלות.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה רוצה קצת רעש בטורים גבוהים תרכיב רק דאון פייפ

יש לנו 2 GTI בבית שתיהם 2011

אחת עם צנרת מלאה ואחת רק עם דאון פייפ

אז מניסיון אני יכול להגיד לך שדאון פייפ נותן צליל יפה בגבוהות

אם אתה רוצה לעבור טסט תרכיב דאון פייפ של אחת החברות APR MILTTEK

אם לא מעניין אותך טסט תלך על בנייה

לגבי תוכנה כול אחד ולאן שהוא מתחבר

אני העדפתי APR

בהצלחה

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

עשינו עשרות רכבים זהים לשלך אתה מוזמן להגיע אלינו ולהתנסות בתוכנה של

GIAC

מצורף קישור לרכב זהה לשלך ששופר אצלנו

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=402306&highlight=GIAC+STAGE2

 

308101_242903562423644_102558339791501_634447_113106042_n.jpg

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

כמו שאמרו לך תוכנה תשפר לך את ההספק משמעותית ברכב

 

הצליל אחרי תוכנה יהיה טיפה שונה, יש סיכוי שזה מספיק לך

ואם לא תמיד אפשר להוסיף קיט יניקה, דאון פייפ או כל חלק אחר

 

תראה את הקישור המצורף לרכב כמו שלך עם מערכת פליטה מלאה של APR

התקנה שבוצעה אצלנו בארץ

 

סרטון קצר מAPR

עם ההבדלי סאונד בין רכב מקורי לרכב עם מערכת פליטה

dtRMzwosBCw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לגבי קיט יניקה

CARBONIO

carbonio_intake_mkv_tsi_013.jpg

 

נתי

פורסם

אני בזמנו על הVRS שמתי צ'יפ של אפסולוט וקיט יניקה P-FLOW.

השיפור בכח ובסאונד היה משמעותי מאוד.

את הרכב מכרתי ללא קיט היניקה כך שאם תרצה הוא שלך במחיר מצחיק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כמו שאמרו כבר,

 

כנראה שרוב החברות דומות יחסית.

 

מצד שני, אני מצאתי בית חם ואוהב מאוד ב-E&A עם GIAC המצויינת.

 

חברים בואו לא נצטנע - מדובר באוטו אחר לגמרי אחרי תוכנה!

 

אם לא תלחץ - לא תרגיש הבדל גדול.

בלחיצות - גם ביציאה מהמקום, בהאצות ביניים ובטח שבגבוהות יורגש הבדל מהותי מאוד...

 

בנוסף, ב-GIAC -

תקבל גם שלט עם תוכנת סטוק כך שאם אשתך נוהגת ברכב אפשר גם להחזיר את הרכב לתוכנה הסטנדרטית בלחיצת כפתור...

 

מומלץ בחום!

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
קופץ רגע לאשכול בשאלה על הפילטר INBOX,

 

קיים של SIMOTA או K&N ל.1.2 TSI החדש או רק פילטר פתוח?

 

תודה!

 

ל K&N יש פילטר פתוח לרכב שלך (אפילו יש במלאי..)

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx?type=auto&year=2012&make=SEAT&model=Ibiza+V&engine=1.2L

 

 

השלט בחינם?

ולמה ממליצים תמיד גם על פילטר אינבוקס כתוספת לצ'יפ?

 

הפילטר המקורי שמגיע עם הרכב הוא פילטר מצויין... לרכב מקורי.

כאשר אנחנו משדרגים את הרכב, אנחנו דורשים קצת יותר מכל המערכות (יותר גדישה, יותר אויר וכו')

על מנת לספק את הדרישה הזאת במלואה כדאי לשדרג גם את הפילטר לו יש תפקיד מכריע בתגובת המנוע(ההבדל מורגש בעיקר בסל"ד בינוני-גבוה) והיכולת שלו לגדוש יותר וללא הגבלות כתוצאה מחוסר אויר.

 

כאן לא מדובר בתוספת הספק שמתקבלת או לא בהחלפה לפילטר פתוח \ קיט יניקה \ אינבוקס.

מדובר פשוט בשדרוג למוצר שיוכל לספק את הדרישה המוגברת לאויר בעקבות עדכון התוכנה.

 

לגבי החלפת תוכנות, ב APR משתמשים בידית בקרת השיוט המקורית של הרכב להחליף בין התוכנות. אין צורך ברכישת מכשיר נוסף.

כמובן שהשימוש בידית המקורית להחלפה בין התוכנות לא פוגע במאומה בייעוד המקורי שלה. הידית תמשיך ותתפקד כידית בקרת שיוט, אנחנו מוסיפים לה את הפונקציה שתשמש גם לזיפזופ בין התוכנות המותקנות.

 

אחלה יום

לשפר בלי להתפשר

פורסם
CAT BACK זאת מערכת פליטה שנותנת סאונד מצויין.

 

קרבוניו זה קיט יניקה ייעודי לרכב שלך.

 

ספייסר לפורק - נותן סאונד של פריקה. הכוונה "פססססס" בכל העברת הילוך.

 

אני ממליץ לך ללכת בנתיים על סטייג' 1+פילטר אינבוקס.

 

קח בחשבון שכמעט כל מה שמעבר לזה יסיר לך את האחריות.

 

מסטייג' 1 תמיד תוכל להתקדם לסטייג' 2, זאת ממש לא בעיה וזה לא יצא לך יותר יקר. בעקרון אתה משלם על תוכנה רק פעם אחת, שאתה מתקדם סטייג אתה משלם על החלקים בלבד (לדוגמה: דאון פייפ) ואת התוכנה משדרגים לך בלי עלות.

 

אחי אם לא יודעים דברים זו לא בושה לא לרשום, לדוגמה רעש פריקה מתבצע כאשר נעזב הגז ולא קשור להעברת הילוך. קט בק זו מערכת פליטה חלקית הכוללת דוד מעבר ודוד אחורי, הרעש משתנה בין החברות השונות ולא בהכרח שהרעש אשר ייתקבל יהיה חזק או מעודן יותר תלוי במערכת ואיכותה. דרך אגב כל שיפור מסיר אחריות ופוגע באימנות המנוע, גם ציפ שנחשב לשיפור הכי זול עם הכי הרבה תועלת פוגע רבות במנוע ובהחלט שלא משפר את אורך חייו, בתמימותי בתחילת הדרך חשבתי שישנם שיפורים אשר משמרים את המנוע, אך לצערי לא קיים דבר שכזה טיפול עם שמנים איכותים ותחזוקה רצופה וטובה ייעשו את העבודה הכי אפקטיבית למנוע. כמו שאמרתי קח בחשבון שכל חלק או תוכנה שתוסיף יורידו מאמינותו של המנוע לאורך זמן.

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

פורסם
קופץ רגע לאשכול בשאלה על הפילטר INBOX,

 

קיים של SIMOTA או K&N ל.1.2 TSI החדש או רק פילטר פתוח?

 

תודה!

 

פילטר פתוח לא ייתן לך שום שיפור, מבדיקות אחרונות שביצעתי פילטר פתוח ללא קופסא ייעודית יישאב בטורים נמוכים אויור חם מהמנוע וטמפ׳ היניקה תעלה משמעותית, בטורים גבוהים פחות תיהיה בעיה כי פרץ האויור שייכנס יהיה גדול וייתגבר על חום המנוע, לעומת קופסא ייעודית שתמנע כמעט לחלוטין שאיבת אויור חם מהמנוע. מעבר לזה פילטר פתוח ייסכן אותך בבעיות בטסט, שוטר פחות בעייתי לא מאמין שפולו רגילה תגרום לחשדות בקרב שוטר ממוצע. שים אינבוקס וסגור סיפור מעבר לתגובת דוושה טובה יותר במעט לא מאמין שתרגיש שיפור כלשהו.

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

פורסם
אחי אם לא יודעים דברים זו לא בושה לא לרשום, לדוגמה רעש פריקה מתבצע כאשר נעזב הגז ולא קשור להעברת הילוך. קט בק זו מערכת פליטה חלקית הכוללת דוד מעבר ודוד אחורי, הרעש משתנה בין החברות השונות ולא בהכרח שהרעש אשר ייתקבל יהיה חזק או מעודן יותר תלוי במערכת ואיכותה. דרך אגב כל שיפור מסיר אחריות ופוגע באימנות המנוע, גם ציפ שנחשב לשיפור הכי זול עם הכי הרבה תועלת פוגע רבות במנוע ובהחלט שלא משפר את אורך חייו, בתמימותי בתחילת הדרך חשבתי שישנם שיפורים אשר משמרים את המנוע, אך לצערי לא קיים דבר שכזה טיפול עם שמנים איכותים ותחזוקה רצופה וטובה ייעשו את העבודה הכי אפקטיבית למנוע. כמו שאמרתי קח בחשבון שכל חלק או תוכנה שתוסיף יורידו מאמינותו של המנוע לאורך זמן.

 

לגבי הפורק כנראה שאתה צודק, אני לא מתעסק בשיפורים חסרי טעם כאלה שלא נותנים כלום.

 

לגבי ה-CAT BACK, התייחסתי לקיט APR היעודי לרכב שלו.

 

מעולם לא חשבתי שיש שיפורים שמשמרים את המנוע, הריי ברור שיותר הספק=יותר בלאי. ד"א זאת הסיבה שבחרתי בתוכנה מסויימת על פני תוכנות אחרות שמצהירות על יותר הספק, בנוסף אני מתדלק 98 למיזעור נזקים.

 

פילטר אינבוקס מוגדר כחלק תחליפי, לכן אני לא בטוח שתוסר אחריות עקב התקנתו. התקנת פילטר אינבוקס+ תוכנה כנראה שלא תוביל להסרת האחריות כי קשה מאד לגלות את זה, אלא אם מתחברים למחשב הרכב ובודקים את הגדישה בזמן נסיעה וזה לא דבר שמתבצע בטיפול שגרתי.

 

סטייג 2 יוביל בבירור להסרת אחריות.

פורסם

בנוגע לקרבוניו, הוא נראה מאוד מרשים ומיוחד. אני חושש שכל שוטר, בוחן תנועה או טסטר יבחין בו ויעשה בעיות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

קרבוניו בוודאות לא עושה בעיות בטסט ואני מדבר מנסיון. (אתה גם יכול לצבוע אותו בשחור אם אתה רוצה)

עם פילטר פתוח כמעט בוודאות שלא תעבור טסט.


×
×
  • תוכן חדש...