Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה, אני אדבר איתם מחר.

ראיתי שמישהו פה בפורום (עם קרייזלר נאון אם אני לא טועה) לא היה מרוצה מהשירות שלהם ושהם היו מאוד יקרים.

 

ערן, תודה על הבדיקה. אני מניח שאם זה המחיר ללמשאבת מים + עבודה זה גם המחיר של המוסכים המורשים באזור המרכז לא?

פורסם

נדמה לי שיש מוסך מורשה קרייזלר באזור התעשייה הישן בראשון לציון.

 

בעבר יצא לי להיכנס אליו עם המלצה חמה מחב' הליסינג הרץ והייתי מרוצה.

 

תוכל למצוא את פרטי המוסך ברשת.

 

בהצלחה

פורסם

החלפה של משאבת מים במוסך הקניון עולה בערך 2520 ש"ח (700 ש"ח משאבה, 1700 ש"ח עבודה ו120 ש"ח על נוזל קירור) והחלפה של תרמוסטט בסביבות ה1300 ש"ח.



 

את מוסך נשר לצערי לא הצלחתי לתפוס.

 

עם מוסך טופז דיברתי והם רוצים 700 ש"ח על טיפול בסיסי.

 

ההתלבטות היא כרגע בין שלושת המוסכים הנ"ל :? חוות דעת על המוסכים מאוד יעזרו שכן, אין לי נסיון עם אף אחד מהם.

 

אגב, מה הסבירות שהמשאבת מים נוזלת בק"מ כזה? וגם אין הרבה מים בפלאנג' מים, זה אומר בהכרח שהמשאבה נוזלת או שיכול להיות שהנזילה מהפלאנג' עצמו?

 

פורסם

למה 1700 ש"ח עבודה?

זה דורש כל-כך הרבה עבודה?

 

החלפת משאבת מיים בנאון עלתה לי לפני 5-6 שנים פחות מ1000 ש"ח במוסך הקניון.

 

כמבקשים יפה הם גם נתנו 10 אחוז הנחה על עבודות גדולות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...