Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצע ע״י חבר לרכוש אחת כזו ממשלתית לשעבר עם 320000 קמ, ההתרשמות הראשונית היא כי הרכב שמור , באופן יחסי , הכל תקין , עובד, דלתות , ריפודים ושאר מכלולים נראים שמורים אפילו מאד. סיבוב קצר המנוע עובד יפה, שקט, החלפת הילוכים שקטה וללא שריקות מהטורבו, לפני שאקח אותו לבדיקה וחיבור למחשב , אני עושה כ30000 בשנה , הרכב במחירון 71 אלף ואני אוכל לקבלו ב40 , שווה? הרכב נחשב אמין? גיר DSG אמין? עלויות אחזקה וביטוח, ובאופן כללי הייתם הולכים על העיסקה

פורסם

לא, ממש לא.

320 אלף ק"מ (אפילו שזה דיזל) זה המון ב4 שנים, זה 80 אלף ק"מ בשנה, ק"מ אבסורדי.

בנוסף להכול רכב ממשלתי, סביר להניח שנהגו עליו בפראות ולא בצורה הכי רגועה שיש, מה שיוצר עוד בלאי.

גיר DSG שרגיש יחסית, ואני לא מאחל לך להתקע איתו כי אתה תשלם חצי ממחיר הרכב.

תחזוקה יקרה מאוד, בלאי מטורף לחלקים (אפילו אם מנוע יהיה תקין) אחריי כזאת כמות של ק"מ.

 

 

בקיצור - חפש לעצמך רכב אחר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני גם הייתי מוותר על הרכב הזה.

התקלות הולכות להגיע והן לא זולות.

 

מניסיון עם סקודות ממשלתיות, הן מחזיקות מעמד יופי 2-3 שנים ו-200K+ ק"מ.

אבל מגיע שלב שפשוט הרכב הופך להיות אורח קבוע במוסך ואז נפטרים ממנו.

פורסם

חלילה מבלי לפגוע בתשובתם של המגיבים, האם למישהו יש נסיון אמיתי עם הרכב בקמ הנל? כמובן שלפני רכישה אעשה לו בדיקה מקפת ואחבר אותו למחשב, שלא תמיד מסוגל לאתר את כל התקלות ...משאבת סולר בסוף ימיה וכו? אבל.... נניח ובמחיר הזה יש לי עוד 10000 שח לישור קו?

פורסם

עוד הערה...יש לי אפשרות לבדוק את ספר הטיפולים של הרכב, ולראות האם נגעו בגיר וכו...זה יכול לעזור, חיפשתי ביד 2 רכבים דומים, הקמ אומנם סביב ה200 אלף, הרי אף לא קונה רכב כזה בשביל 20 אלף שנתי...אבל המחירים גבוהים ב30% לפחות

פורסם

אתה יודע מה ראשי התיבות -צ.ה.ל?

לא מה שחשבת-צרות הלכתי לחפש.

עדיף לקנות ב40K רכב שמור ישן יותר כמו -מאזדה 3 סוזוקי ליאנה ,טויוטה קורולה

ולא רכב שחוט ממשלתי שמי שנהג עליו "קרע אותו "כי ממילא הוא לא שלו.

אני פונה להגיון שלך ולכיס שלך-אין לך זמן שהרכב יבלה במוסך כל שבוע.

אפשר למצוא אחלה רכב ב40K -רד מזה לטובתך!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

היי

 

מי מציע את הרכב? מגרש? סוכנות ? מכרז של משרד הביטחון?

מנוע 1.9 או 2.0 ?

במחיר כזה יש מוניות לשעבר עם פחות ק"מ ואתה יודע בוודאות שטופלו כמו שצריך והיו אצל נהג בודד

לדעתי, בכל מקרה לא מציאה גדולה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

המחירון של מגאן דיזל 1.9 אוטומטי מאותה שנה הוא בערך 51

 

באתר winwin תמצא אחת כזו, מיד פרטית, עם 120000 קילומטר, שמבקשים עליה רק 40, ובטח ימכרו בפחות

 

בקיצור, אין כאן בכלל שאלה של מה עדיף

פורסם

יש משפט חכם שאומר,

 

אני לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול.

 

תאמץ.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

סקודה ממשלתית זו סקודה שהייתה במשטרה.

בצבא, באופן כללי - אין סקודות !

 

עריכה: ואם ישנן, הן מושכרות...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...