o20n
-
הודעות
18 -
כאן מאז:
הנקודות של o20n
חדש בפורום (1/14)
1
מוניטין
-
עוד הערה...יש לי אפשרות לבדוק את ספר הטיפולים של הרכב, ולראות האם נגעו בגיר וכו...זה יכול לעזור, חיפשתי ביד 2 רכבים דומים, הקמ אומנם סביב ה200 אלף, הרי אף לא קונה רכב כזה בשביל 20 אלף שנתי...אבל המחירים גבוהים ב30% לפחות
-
חלילה מבלי לפגוע בתשובתם של המגיבים, האם למישהו יש נסיון אמיתי עם הרכב בקמ הנל? כמובן שלפני רכישה אעשה לו בדיקה מקפת ואחבר אותו למחשב, שלא תמיד מסוגל לאתר את כל התקלות ...משאבת סולר בסוף ימיה וכו? אבל.... נניח ובמחיר הזה יש לי עוד 10000 שח לישור קו?
-
הוצע ע״י חבר לרכוש אחת כזו ממשלתית לשעבר עם 320000 קמ, ההתרשמות הראשונית היא כי הרכב שמור , באופן יחסי , הכל תקין , עובד, דלתות , ריפודים ושאר מכלולים נראים שמורים אפילו מאד. סיבוב קצר המנוע עובד יפה, שקט, החלפת הילוכים שקטה וללא שריקות מהטורבו, לפני שאקח אותו לבדיקה וחיבור למחשב , אני עושה כ30000 בשנה , הרכב במחירון 71 אלף ואני אוכל לקבלו ב40 , שווה? הרכב נחשב אמין? גיר DSG אמין? עלויות אחזקה וביטוח, ובאופן כללי הייתם הולכים על העיסקה
-
עזרה בפיענוח טופס בדיקה - מזדה 3 2008 77,800 ק"מ
o20n פרסם הודעה בנושא של lahav28 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפני שאתה ממשיך הלאה לבדיקה מטעמך , תברר האם הרכב היה בליסינג או בהשכרה מכיוון שיש לזה השלכה מבחינת המחיר.אל תסתפק בהצהרת הנציג ותבקש לראות את יומן הרכב. לגבי פגיעות הפח וכו, בהתחשב שמזמין הבדיקה היא חברת הליסינג ועדיין ציינו ״מילוי בחומר״ לדעתי המשמעות לא כל כך נמוכה..שווה בדיקה מקיפה. באופן כללי המחיר לא מפתה במיוחד , תבדוק בלוחות אצל מוכרים ״מיואשים״ יש סיגוי טוב למצוא מציאות של ממש. -
נוריות TCS/ESP ומצתי להט נדלקו.סקודה פאביה דיזל 2008
o20n פרסם הודעה בנושא של Gek בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מחייב שיש קשר בין הנורות השונות,מנסיון הנורה של סלילי להט יכולה להצביע או על משאבת סולר בעייתית או על קוד תקלה ישן מהעבר שעולה למחשב הרכב -
הצמיגות של השמן לא נמדדת בספרה אחת כי אם בטווח הפעולה.מהיכרות שלי אתה יכול להשיג שמן במיגות של 5W-50W כמעט בכל תחנת דלק סטנדרטית.אם אתה מתעקש על הטווח הזה באיזור הצפון נסה בכביש 85 בתחנת דלק פז הפנימית במגדל כרום,לא זו שעל הכביש אלא מאחוריה שם אתה יכול למצוא שמנים מיוחדים וכן בפז מילואות בשירותי הסיכה אצל מיקי.באיזור חיפה יש בחוואסה.גם בעכו באזהת יש חלקי חילוף ליד מפעל שטראוס שניתן למצוא אצלו.
-
ברשותי ברלינגו 2003 מנוע רגיל,נוזל מפלס המים נדלק ונכבה לעיתים מזומנות,בזמן ההתרעה נדלקת גם נורת סטופ,בדקתי מים ותקין והאוטו אינו מתחמם,(בעת עמידה בפקק קצת מעל ה90).האם לדעתכם רק החיישן מקולקל או שזוהי בעיה אחרת,אם זה החיישן למישהו יש מושג עלות של ההחלפה של החיישן?באותה הזדמנות למישהו יש הדרכה כיצד לבצע החלפה של נוזל קירור בצורה יסודית ומה מומלץ באותו הטיפול? תודה
-
מעבר להתיחסות לאחזקת הרכב העתידית בגלל בלאי מואץ מכניקה ופלסטיקה כך בחשבון כי בעת מכירת הרכב סחירותו תהיה נמוכה יותר ותצרכך להתחשב במחיר שתדרוש בגלל הנתונים המצטברים.במצב ,אמנם לא סביר , שבו תחזיק ברכב מעל 6 שנים ותיסע עד 1000 ק"מ בחודש התוצאה תתאזן ואז עם אחזקה נכונה תוכל לקבל מחיר סביר יותר לרכב.
-
ברשותי סיוויק 2001,האוטו שירת אותי בנאמנות 4 שנים למעט שיפוץ גיר ורדיאטור שהוחלף.בסך הכל הרכב שמור ,ואני לפני טיפול גדול+טיימינג והחלפת בולמים קדמיים .הערכה בסביבות 5000 ש"ח.קראתי קצת על האפיקה ומצאתי טרייד אין עם רכב כזה,מודל 2005 עם 80000 ק"מ מוכן לתוספת של 6000 ש"ח כדיי להחליף (כלומר מחירון על מחירון בערך).לנגד עיני עומדת ההשקעה שאני צריך להשקיע בסיוויק וכן מס' פניות של אנשים לאחר שפירסמתי את הרכב שבגלל שיפשופים קלים,באמת קלים (לא תאונות שסי וכו')מבקשים להוריד כמה אלפיים טובים.האם ההחלפה כדאית,אני נוסע בערך 15000 ק"מ בשנה ומעניין אותי שהרכב יהיה גדול,נוח ומפנק (הסיוויק דיי קטנה לי) ויהיה אמין.ברור לי שהשוק של האפיקה לא משהו אך האם בהתחשב שאחזיק את הרכב בערך 4 שנים האם העיססקה תשתלם? כמה לדעתכם הרכב יימכר בעוד 4 שנים (כיום המחירון 51000 ש"ח).האם הוא קל וזול לאחזקה? אבקש ממי שמכיר את האוטו להגיב מבחינת האחזקה ותקלות אופיניות ? מחירים במוסכים המורשים? האוטו עצמו מבחינת הנהיגה (לא מחפש התנהגויות כביש,מומנט פיתול וכו')
-
נתקלתי בבעיה הזו,לפי המנהל טכני של מוסך היבואן הדבר נובע מתיכנון של היצרן על מנת להוריד את רמת זיהום האויר מהמנוע בעקבות התקנות החדשות תוכנן המנוע להשהות את התאוצה הראשונית בכמה שניות משום ששם יש את רמת זיהום האויר הגדולה ביותר,כמו כן המנוע משודך לתיבת ההילוכים כאשר המוח של הגיר שואף להיות בהילוך הגבוה ביותר על מנת לחסוך בזיהום האויר ובצריכת הדלק.
-
עד השנים 2005 המגאן סבלה מבעיות חשמליות ועוד דברים לא מובנים ומעצבנים.קיימים בשוק רכבים פרטים שטופלו בידיים טובות ונהנות באופן יחסי מאמינות .עפ"י הק"מ שאתה צפוי לנהוג לא נראה לי שתהיה בעיה מיוחדת עם המגאן,בכל אופן טפל במורשה אך לא בקרסו -שם יש להם מומחיות לנפח חשבונות. האלמרה -מכונית טובה,סחירה מאד אך אין לה שיק של צרפתיה ואף אפרורית משהו.ההמלצה לגבי הטיפולים זהה,קרסו היבואן של שתיהם.בהצלחה
-
שלום לכולם אני מחפש רכב מסחרי (לא טנדרון) המטרה היא להעמיס משקל עד 1500 ק"ג.מתלבט כי למיטב ידעתי H100 טרנזיט ודומיהם מורשים עד 1000 ק"ג.סוואנה לא בא בחשבון בגלל עלויות אחזקה גבוהות מישהו יכול להמליץ על אופציה כאשר כל הגורמים פחות רלוונטים למעט סוס עבודה ועלויות אחזקה נמוכות וכמובן רשיון נהיגה 02 .במידה והלכתי לכיוון היונדאי בסכום התקציב שלי יבואו בחשבון שנתונים נמוכים (20k) כמה המנועים הללו יכולים לסחוב? שיפוץ או מנוע חדש יקרים תודה לכולם
-
רכב ישן - מה עדיף ק"מ נמוך יותר או שנתון קצת חדש יותר
o20n פרסם הודעה בנושא של israel-r בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בקשר לתגובה הקודמת-מחיר הקניה באחוזים היה זהה -
רכב ישן - מה עדיף ק"מ נמוך יותר או שנתון קצת חדש יותר
o20n פרסם הודעה בנושא של israel-r בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתן דוגמא מהחיים.אני וחבר נוסף רכשנו את אותו הרכב לנשים הונדה סיוויק אצלי 2001 יד שניה עם 130K פרטית והוא 2003 יד שניה 150K אחרי ליסינג.שתי הרכבים היו זהים פחות או יותר מבחינת תוצאות הבדיקה וגם חיצונית כשמכרנו את הרכבים בהפרש של חודשיים אני קיבלתי מחירון+ והוא הוריד כמה אלפים (אמנם לא רציני-זו סיוויק....)אבל הוריד.לי המסקנה ברורה פחות ידים ,פחות ק"מ יותר תמורה במכירה.ומה לעשות שקונים רכב בישראל צריך תמיד לחשוב על יום המכירה.גמר חתימה טובה -
הולך לראות מחר מאזדה 3, אצל סוחר, כמה שאלות
o20n פרסם הודעה בנושא של almog12345 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ועוד משהו לפעם הבאה.......במידה ואתה עדין סומך על סוחרי הרכב. שהסוחר מתחייב בקש ממנו לשלם את הבדיקה במכון -במידה ואין שלדה ומנוע תחזיר לו את הסכום ברכישת הרכב. אם הוא לא מוכן נדלקת נורת אזהרה....ואם בכל זאת אתה ממשיך-תחתים אותו על התחיבות לשלם את הבדיקה אם התנאים לא קויימו. בהתחלה גם לי זה נראה דמיוני אבל ניסיתי,הצלחתי ו.........ניצלתי
