Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"סקופ", האנזו חוזרת ליצור...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"כפי שנחשף ב"כלכליסט", מחירי מכוניות פרארי יחלו ב-1.6 מיליון שקל עבור פרארי קליפורניה ויגיעו עד 2.2 מיליון שקל עבור ה-FF. אתמול הוזמנה לראשונה בישראל מכונית הספורט הבכירה של פראי, האנזו."

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3566812,00.html

פורסם

א. יש שרשור ארוך בנושא. וזה "כפי שנחשף בכלכליסט ובכל עיתון אחר"...

ב. מדובר על הדור החדש, ה-F70 (אם הבנתי נכון).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי כל המיליונים האלה שנשפכים פה על רכבי ספורט יזיזו משהו בנושא מסלול מרוצים נורמאלי בארץ.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אם יהיו מספיק בעלי ממון שירצו לשלם לבנות ללחוץ או להציע יקום פה אפילו מסלול F1

השאלה אם ירצו ילחצו שיהי לא ירצו לא יהיה.

איטליה כבר כאן הבעיה שגם ממשלות ישראל עדיין כאן.

למי שלא הבין :(יש כאלה שאומרים אמריקה זה כאן ,רק ששם הרבה יותר קל לחיות ולרכוש מכל טוב בלי להשתגע)

א

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

הם לא קונים את זה בשביל לנהוג על זה על מסלול, בדיוק כמו רוב הקונים של המכוניות האלה. לגבי מסלול F1 אפשר להמשיך לחלום.

emotion of motion

פורסם

אנזו לא תיוצר.

יוצרו 400 אנזו, 399 נמכרו ואחת שמורה במוזיאון.

תצא המחליפה שלה, כמו שאבנטדור החליפה את המורצ'לגו, יש למה לצפות 8)

אבא של חבר הביא לפני כמה שנים משקיע ישראלי מאוד מוכר עם תקציב לא מוגבל כדי להקים מסלול F1 על כל איזור

החולות בסמוך לסופרלנד. נכון נשמע כמו פנטזיה? העיריה החליטה לתפוס על זה טרמפ (לא חשוב איך) ודפקה הכל, רק בישראל...

ולסיכום, אין שרשור על פרארי שאני לא מרגיש בו צורך לדחוף את הקטע הבא:

more than you can afford, pal. Ferrariiii אין מה לעשות :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=3F5xBYhsNxI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

עזוב לרגע את הפנטזיה שנקראת F1 בישראל.

קחו משהו פשוט יותר, מרוץ ראלי מהגולן לאילת, תוואי כל כך מגוון שיהווה אתגר רציני למתמודדים, אפילו דבר יחסית פשוט כמו זה אין ולא נראה כי יהיה בעשור הקרוב.

 

רק נותר לקוות.

פורסם

משום מה לא נראה לי שמחליפת האנזו תהיה במחיר "עממי" כמו הפרארי האחרות.

 

מדובר בדגם אקסקלוסיבי מאוד וכמות יחידות מוגבלת....הסיכוי שנראה אחת בכבישי ארצינו לא גבוה במיוחד

פורסם
אמרתם פרארי אנזו ישר נזכרתי ביפיפיה שראיתי במיאמי:

 

254267_2005850316746_1558310986_2146868_6632762_n.jpg

 

251105_2005850716756_2077729_n.jpg

 

249708_2005851276770_2336829_n.jpg

יפייפיה היא בטוח לא!

למעשה היא דיי מגושמת וולוגארית.

Porsche 944 turbo

פורסם

כל אחד והטעם שלו. הייתי מאוד רוצה שיראו אותי בתוך אחת כזאת "מגושמת" :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

האמת שזה חכם להיות ברשימה מוקדמת לקניית ה- F70

כי האנזו (F60) התחילה במחיר "סביר" של 750,000$ ותוך שנה וחצי הגיעה למחירי שיא של 1,500,000-1,700,000$

 

היה מגזין שביצעה סקר עד כמה משתלם להחזיק מכונית על כגון: אנזו, כררה GT, מרצדס SLR, למבו, פגאני..

ורק רכב אחד יצא משתלם לאחר 4 שנות שימוש, האנזו, לא רק משתלם אלא שההשקעה 750$ פלוס 4 שנות טיפול, חזרו לאחר מחירת הרכב וגם השאירו רווח של כמה מאות אלפי דולרים בכיס הבעלים. כמובן שאחדים שמכרו באמת את האנזו לאחר שפרארי בעצמם הסכימו למכור להם את הרכב.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...