Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממחר מכונת קפה MIO LAVAZZA ביילו ב399!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה למקציף חלב נורמלי?

היה לי אחד מאיביי שעובד על סוללות,שותה סוללות ועובד טוב רק ברבע הראשון של חיי הסוללה.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רכשתי את המכונה לפני כמה ימים,

סך הכל מאוד מרוצה (במיוחד בהתחשב במחיר)

המכונה פשוטה, המקציף מספיק לכוס אחת כל פעם, פחות אהבתי את הקצף שלו (אוורירי לי מידי) אבל הוא מחמם יפה את החלב, בינתיים אני משתמש בו רק כשאני צריך להכין כמה כוסות במקביל (יש לי מקציף נפרד שעושה קצף יותר סמיך)

לגבי הפעלה של המכונה- נורא פשוטה, חיסרון אחד מבחינתי הוא שאי אפשר לקבוע כמות קבועה של קפה שתצא כך שכל פעם יוצא קפה טיפה שונה.

לגבי הטעם- סך הכל בסדר, במיוחד בהתחשב בעובדה שהקפסולות של לאוואצה כרגע גם הכי זולות מבין המקוריות \ לא תחליפיות.

אם אני משווה לאספרסו קלאב שיש בעבודה- אז לאספרסו קלאב יש יותר נוכחות וגם האפטר טייסט שלו יותר טעים (ללאוואצה האפטר טייסט טיפה מזכיר תרכיז בטעם קפה, אין את העוקצנות הזו שיש לקפה "אמיתי")

כמובן שכל ההשוואות שלי הן עם קפה קפסולות והציפיות בהתאם.

בינתיים ניסיתי 3 סוגים וקשה להגיד שמצאתי שאחד עדיף על השני.

סך הכל אם אני משקלל את הטעם, המחיר, נוחות וכולי, אז אני בהחלט ממליץ על המכונה הזו.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מקפיץ ומעדכן-

אז אחרי שכמעט סיימתי את מארז הקפסולות שמגיע חינם, יש לי טעם פייבוריטי ועוד כמה מסקנות:

 

1) לטעמי הקפה של אספרסו קלאב יותר מוצלח, אבל לא בהרבה. נספרסו לא יצא לי לטעום עדיין.

2) המקציף סביר, יותר טוב ממה שרשמתי למעלה, קצת יותר אוורירי מהמקציף השני שלי אבל נותן תוצאות בהחלט לא רעות

3) הטעם האהוב עלי- DIVINAMENTE (סגול כחול כהה)

הוא הכי "קפה"י מהטעמים שלהם, מבלי להיות סתם מר או תרכיזי.

4) בשאר הטעמים אני מכין כוס עם 2 קפסולות כדי להרגיש את העקצוץ הזה של הקפה על הלשון.

בסך הכל עדיין ממליץ על המכונה, במיוחד אם משקללים פנימה את המחיר.

פורסם

בדיוטיפרי מכונת נספרסו עם מקציף חשמלי (לא אדים) עולים ביחד 650 שקל.

לא טעמתי אף פעם מקפסולה, רק ממכונות שטוחנות פולים בעבודה, אבל מהביקורות הטובות על הנספרסו וזה שכל הקפסולות התואמות הם לנספרסו החלטתי להשקיע עוד קצת כסף ולא להתאכזב אחרכך שהתקמצנתי ולהתקע עם איזה מכונה בינונית עם קפסולות שיש רק בתחנת דלק.

אם מעניין מישהו לשמוע דיעה על המכונה כשתהיה לי בימים הקרובים אז תכתבו :)

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אם אתה לא חייב מקציף אז יש ב-409 ש"ח נספרסו ב-YNET.

 

אני מאוד מרוצה מנספרסו והקפה מאוד טעים לי.

 

מצד שני ההשוואה היחידה שלי היא לנס קפה אז...

פורסם

אם הייתי רואה את ההודעה שלך קודם כנראה שהייתי קונה במחיר הזה וקונה מקציף בנפרד (כי זה שבא עם הנספרסו בדיוטיפרי - איירוצ'ינו 3 - נורא גדול והאלקטרוניקה באותו חלק עם החלב ולא בבסיס) אבל טוב שלא עשיתי את זה וכן קניתי את הסט כי המקציף הזה ממש טוב.

אני רגיל בעבודה לtwister pro והאיירוצ'ינו משמעותית יותר טוב, הקצף יצא מאוד סמיך והחזיק את הצורה של המזיגה (המשולש שזה כאילו בולט מעל הקפה) עד שסיימתי את הקפה.

 

המכונה עצמה גם מאוד נוחה (רק צריך לדעת לחכות 25 שניות בהדלקה שיתחמם ופרטים קטנים כאלה) בסך הכל תפעול של חצי שניה בערך. רק לטעמי חבל שיש את כל התאים לאכסון קפסולות משומשות, מלא מים וכאלה כאילו שמישהו באמת משתמש בזה בצורה כזאת ולא בצורה של קפה אחד/2 ביום ואז לנקות הכל. הייתי רוצה שזה יהיה בנוי לשימוש של פעם אחת, פחות תאים גדולים ומיותרים לפרק ולשטוף.

 

הקפה יצא יותר טעים ממה שאני רגיל ממכונות שטוחנות (ניבונה ופיליפס) אבל אני מניח שזה פשוט עניין של סוג הפולים/קפסולה - לא כלכך בקיא בפרטים, רק עכשיו טעמתי קפסולה אחת.. השחורה החזקה.

 

כל העניין של אספרסו או לונגו עוד מבלבל למדיי. עשיתי את הקפוצינו/לאטה הזה עם הכפתור לונגו אבל זה קפסולה לאספרסו, פעם הבאה אני אנסה עם קפסולת לונגו ונראה מה ההבדל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בדיוטיפרי מכונת נספרסו עם מקציף חשמלי (לא אדים) עולים ביחד 650 שקל.

לא טעמתי אף פעם מקפסולה, רק ממכונות שטוחנות פולים בעבודה, אבל מהביקורות הטובות על הנספרסו וזה שכל הקפסולות התואמות הם לנספרסו החלטתי להשקיע עוד קצת כסף ולא להתאכזב אחרכך שהתקמצנתי ולהתקע עם איזה מכונה בינונית עם קפסולות שיש רק בתחנת דלק.

אם מעניין מישהו לשמוע דיעה על המכונה כשתהיה לי בימים הקרובים אז תכתבו :)

 

אני דווקא לא התרשמתי שיש קונצנזוס לגבי הנספרסו (מה שכן- המיתוג שלהם מוצלח, ואני די בטוח שהם משקיעים הכי הרבה בפרסום, האם זה בהכרח אומר שהם יותר טובים?)

אצלינו בעבודה יש כמה אנשים עם מכונת נספרסו בבית שטוענים שהאספרסו קלאב שיש בעבודה יותר מוצלחת.

לי אישית יצא לטעום פעם או פעמיים נספרסו ולא זוכר שהתלהבתי (כמובן שאני לא מתיימר לשפוט על סמך פעמיין, סתם מציין עובדה)

פורסם

ראשית - אני לא מבין שיט בקפה איכותי באמת, כזה שקונים רק אצל הבבא-קפה בפינת הרחוב פה ושם, ושהוא טוחן במטחנה מיוחדת ללקוחות הקבועים שלו. קפה שחור עלית הוא סבבה מבחינתי. לצרכי יישור קו בעניין עד כמה הטעם שלי בסיסי.

לטעמי (דגש לטעמי) הנספרסו היא אחלה. טעם הקפה הוא פונקציה של הקפסולה. בבית אני משתמש בקפסולות של שופרסל, עלית וקפה ג'ו. הן סבבה לגמרי. לא זוכר מה הכי טוב, אז זו בעיה.

לאחרונה חזרתי מברלין, נכנסתי לסטורן להסתובב, מכונת נספרסו בסיסית, בלי מקציף, ב...274 שקלים + 100 קפסולות מתנה. לא יכולתי להשאיר אותה שם. עכשיו תהיה מכונת קפה גם במשרד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בדיוטיפרי מכונת נספרסו עם מקציף חשמלי (לא אדים) עולים ביחד 650 שקל.

לא טעמתי אף פעם מקפסולה, רק ממכונות שטוחנות פולים בעבודה, אבל מהביקורות הטובות על הנספרסו וזה שכל הקפסולות התואמות הם לנספרסו החלטתי להשקיע עוד קצת כסף ולא להתאכזב אחרכך שהתקמצנתי ולהתקע עם איזה מכונה בינונית עם קפסולות שיש רק בתחנת דלק.

אם מעניין מישהו לשמוע דיעה על המכונה כשתהיה לי בימים הקרובים אז תכתבו :)

 

"מכונה בינונית עם קפסולות שיש בתחנת דלק"...איזה קשקוש.

 

לנו יש בבית לוואצה ובעבודה יש לי נספרסו, לטעמי ולטעם עוד לפחות 5 אנשים שאני מכיר (וגם כאן בפורום יש לא מעט באותה דיעה) הקפה שמוציאה המכונה של לוואצה הרבה יותר מוצלח. נספרסו = המון עבודת שיווק ויחסי ציבור, קפה נחמד ולא יותר מזה.

פורסם
"מכונה בינונית עם קפסולות שיש בתחנת דלק"...איזה קשקוש.

 

לנו יש בבית לוואצה ובעבודה יש לי נספרסו, לטעמי ולטעם עוד לפחות 5 אנשים שאני מכיר (וגם כאן בפורום יש לא מעט באותה דיעה) הקפה שמוציאה המכונה של לוואצה הרבה יותר מוצלח. נספרסו = המון עבודת שיווק ויחסי ציבור, קפה נחמד ולא יותר מזה.

+1

רכשתי למשרד את הלאווצה ואת מכונת הנספרסו שהיתה לי במשרד העברתי בשמחה לחבר קרוב.

העובדים טוענים שהקפה של לאווצה הרבה יותר מוצלח מהנספרסו.

אגב, גם לטעמי.

פורסם

אז מה חכמי הפורום החליטו? שווה לירכוש את המכונה הזו ב399 עם הקפסולות מתנה?

יש גם הרבה מבצעים עם הנספרסו והמתנות לרכישת קפסולות, מה עדיף מבחינת הטעם/מחיר שימוש נמוך לחודש?

המקציף אני רואה זה בונוס נחמד לעומת נספרו שלא מקבלים במחיר שכזה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני הייתי הולך על הלוואצה בלי לחשוב פעמיים. אם אתה עושה חבר מועדון ביילו (חינם) הקפסולות משמעותית יותר זולות (אאל"ט 124 ש"ח ל-64 קפסולות? פחות מ-2 ש"ח לקפסולה), ויש לך 9 סוגי קפסולות שזה די והותר. לדעתי גם המקציף של לוואצה הרבה יותר טוב מזה של נספרסו (אירוצ'ינו 3 - עולה כמעט כמו כל המכונה של לוואצה), החלב של האחרון יוצא הרבה יותר מדי אוורירי לטעמי.

פורסם

אתחיל גם אני בגילוי נאות: איני אנין טעם בקפה. מבחינתי, "לנדוור כחול" זה אחלה.

יש לי בבית את הלוואצה של ילו, ובמשרד את הלוואצה של מי עדן. (שזה משהו אחר לגמרי - קפסולות מפלסטיק שארוזות בזוגות)

שתיהן עושות קפה טעים (אני שותה בעיקר את הדי-קף הכחול בשתיהן) ומקציפות חלב היטב (אני אישית שותה רק אספרסו, אבל מהאורחים ששותים הפוך, שמעתי רק מחמאות).

לדעתי, אניני הטעם ה"אמיתיים", יפסלו על הסף כל מכונת קפסולות שהיא.

ולגבי העניין של הקנייה "רק" בתחנת הדלק: לי אישית זה מאד נוח, כשהרכב מתדלק, אני ניגש לחנות ורוכש לי מלאי. ממש לא סיפור, ואפילו יותר נוח מריכשה בנפרד, שצריך ליזום במיוחד...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...