Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממחר מכונת קפה MIO LAVAZZA ביילו ב399!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז רגע,לקפוצ'ינו יש קפסולות מיוחדות? :conf:

 

אני לא ממכורי הקפה.

אם אני מתפרע זה הפוך רותח עם קצת קצף.

יש לי את הטלפון של השירות של החברה אפשר לברר שם לגבי מחירים של קפסולות וטעמים.

שם החברה שמספקת לוואצה הוא "פאוזה" הטל' 6055*

פורסם

ממש מבלבל כל העסק הזה. מצד אחד ממש בא לי להתפנק ככה עם קפוצ'ינו,מצד שני מכונה טובה עולה קרוב לאלפייה

ואין לי / לא בא לי להשקיע כזה סכום. (אני זוכר שהמליצו לקחת רק מכונה עם מקציף חלב)....אוף.

פורסם

מכונה טובה לא עולה אלף, לפחות פי שלוש מזה למכונה רמת כניסה נורמלית.

אם אתה לא שותה הרבה, חפש לך ביד 2 מכונת נספרסו יד שנייה. את מה שיוצא מהנספרסו אפשר כבר לשתות בניגוד לפיפי הדלוח שיוצא מהדבר הזה, או מכל מכונה אחרת שעובדת על קפסולות שטעמתי.

פורסם

יש את מכונת הקפה של נספרסו שנקראת Citiz & Milk, עולה כ 1,300 ש"ח ועובדת אך ורק עם קפסולות אבל ממה שיצא לי לטעום היא לא רעה בכלל. אז לא בטוח שצריך סכום של 3,000 אם אתה לא הארד קור אלא רק רוצה לשתות קפה טוב מידי פעם.

פורסם
מישהו אמר נספרסו?

 

לא...

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
אין התחייבות לקניית קפסולות.

אם כך- תתחדשו ותהנו!

(הערת אגב. החרם על חברות הדלק הגדולות מסתבר לא כולל את ילו, אה? :lol: )

 

ברווז - אם אתה לא קונה מהחברה עצמה אין לך התחייבות לקפסולות.

מה שכן יש לך חתונה איתם כי ללא קפסולות המכונה לא בשימוש.

תלוי מאיזו חברה אתה קונה. ראה למטה.

מכונה טובה לא עולה אלף, לפחות פי שלוש מזה למכונה רמת כניסה נורמלית.

ישנם מכונות סבירות לחלוטין (יש שיאמרו אפילו טובות) שנמכרות במחיר מצחיק, בזכות שיכנוע של הלקוח לקנות כמות מסויימת של קפסולות שעליהן מתבצע עיקר הרווח של העסק. הרי ממילא הלקוח של המכונה צריך קפסולות, לא? אז למה שלא תקנה "סטוק" במחיר "מצחיק" (השאלה, מי צוחק מהמחיר- הקונה או המוכר...)?

וכך זה עובד. כך שיוצא רכישה יחסית משתלמת, ממילא קונים קפסולות, אז קונים בכמות יחסית גדולה במחיר יותר נוח, ומרוויחים מכונה במחיר לא רע בכלל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לאיטלקי אמיתי/ממוצע אין מכונת אספרסו בבית, מכל סוג ומין שהוא.

יש לו מקינטה, והוא שותה "קפה מוקה", כך קוראים למה שיוצא מהמקינטה.

 

פעם זה היה טוסטר משולשים, ואילו היום עקב פקיעת הפנטנט של נספרסו

זה "מכונת אספרסו". שיגעון ישראלי אופנתי מצוי.

רוב המכונות הזולות נעות על גבול הצעצוע, והן משווקות ונרכשות בתור גדג'ט.

 

דינם של 95% מהמכשירים האלה הוא להיזנח כעבור מספר שנים בודדות,

עם או בלי קלקול סופני.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לאיטלקי אמיתי/ממוצע אין מכונת אספרסו בבית, מכל סוג ומין שהוא.

יש לו מקינטה, והוא שותה "קפה מוקה", כך קוראים למה שיוצא מהמקינטה.

 

 

זה נכון, מכיוון שלאיטלקי בר המזל יש לפחות בית קפה איכותי אחד ליד הבית, ואחד נוסף ליד המשרד, ובהם הוא שותה אספרסו אלוהי במחיר של 3-4 שקלים, בעמידה.

 

ולא, רשתות בתי הקפה המצחיקות שיש לנו בארץ ממש לא מתקרבות ברמת הקפה שהן מוכרות לנו לזה שניתן לקבל בבית קפה הנידח ביותר באיטליה.

ממש לא

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

את המכונה הזו יש לי כבר אוטוטו שנה. עובדת מצויין.

 

המקציף הוא חשמלי - ולדעתי זה יתרון; המכונה הקודמת שלנו (הדגם הקודם שנמכר במבצע, זה עם המקציף הנשלף) הכילה מקציף שעובד על הקיטור של המכונה.

הוא התקלקל כתוצאה מחיבור פלסטיק שנשבר במערכת הלחץ של המכונה. זה השבית את המכונה לחלוטין כי לא המקציף ולא האספרסו עצמו עבדו.

 

חשוב לציין שהמקציף במכונה הזו הוא מצויין, מקציף גם על חם וגם על קר. אפשר להפוך את ה"מניפה" בפנים שמקציפה ואז הוא רק יחמם (למי שאוהב חלב חם לא מוקצף). החלק הפנימי הוא כד מנירוסטה מוברשת עם ידית פלסטיק שאפשר לשטוף אותו בקלות בכיור עם מים וסבון, כך שגם מבחינת ניקוי הוא ממש ממש נוח (וזה חשוב, כי בחלק מהמקרים ניקיון המקציף יכול להפוך לסיוט).

 

המכונה עצמה היא חצי אוטומטית - או אפילו פחות;

אחרי שהדלקת אותה והיא בנתה לחץ - אתה מפעיל את כפתור ההפעלה ואז יוצא הקפה. כשאתה רוצה להפסיק - אתה גם צריך לכבות אותו.

בדגם הקודם (היקר יותר) היו 2 לחצנים, אחד לארוך ואחד לקצר, וזה היה עובד עם טיימר פנימי של X שניות לקצר ו-Y שניות לארוך, טיימר שאתה יכול לתכנת מחדש בהתאם לקפסולה שאתה אוהב (כל אחת ורמת הצפיפות שלה, לכן גם כמות הקפה שיוצאת לכוס משתנה בין הקפסולות).

בסה"כ - SO FAR - המכונה פשוטה והמקציף נהדר - תמורה טובה מאוד לכסף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איציק תודה על התגובה המפורטת.

ולשאלת השאלות, איך הקפה? ומה עם מי שאוהב קפה חלש?

אני אוהב קפה חלש - ולכן אני שותה בד"כ את הקפסולות החלשות (צבע האריזה סגול בהיר).

יש חזקים יותר מזו, לפעמים אני גם שותה מהם.

זה בסופו של יום עניין של טעם - מה שטעים לי, לא אומר שטעים למישהו אחר. אני מרוצה.

אתה פשוט חייב לטעום לפני שאתה קונה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...