Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחד התאונות הכי קשות שראיתי ב-YOUTUBE


maatrixx
שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש רבה סרטונים כאלו אני יודע,

אחד התאונות הקשות שראיתי ביו טיוב, הנהג נהרג במקום.

 

בסרטון אין תמונות של גופות או אנשים בכלל אך עדיין קשה לצפייה

הרכב הוא ניסאן נווארה

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7n5zHxvKZF0&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטורף לגמרי!

מעקה בטיחות היה מונע את זה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטורף לגמרי!

מעקה בטיחות היה מונע את זה.

 

מעקה בטיחות או בקרת יציבות או תשומת לב בנהיגה.

 

התאונה נגרמה מחוסר תשומת לב של הנהג שהחל בסטיה קלה לכיוון הנתיב הנגדי. ברגע שהוא שם לב זה לא היה מאוחר מדי אבל תגובה חריפה מדי שלו כנראה כתוצאה מבהלה גרמה לרכב להתחיל לשחק כמו נחש וכדי לצאת מהמצב הזה כבר צריך לדעת מה לעשות. בכל מקרה בקרת יציבות היתה מונעת כנראה את התאונה כי היתה מרסנת את התוצאה של תוגבת הנהג החריפה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפחיד ביותר, לפי דעתי הוא רצה לעקוף.

 

כשראיתי שוב הוא פשוט מאבד שליטה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה הנתון שהנהג נהרג?

 

לא שצריך להיות בוחן תאונות בשביל להבין שהסיכוי לצאת מההתרסקות הזו בחיים הוא אפסי... אבל גם מי שהעלה את הסרטון ביוטיוב סיפק את הפרט הזה ועוד פרטים נוספים לגבי הנהג (לפי גוגל-תרגם כל מה שנמצא מהנהג הזה אח"כ היה הרגל שלו...).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי התאונה נגרמה בגלל שהוא ירד לשול השמאלי, האחיזה שם שונה מזו שבכביש, ברקס קטן ונכנסים ל-youtube.

 

מחריד ומדהים שהתאונה הזו לא היתה קוראת אם ברכב היה ESP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה דוגמה שמהירות ( לא בהכרח מופרזת אבל לא מתאימה לתנאי הדרך ) הורגת אבל...

 

אם היתה גדר בטיחות כל זה לא היה קורה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק הזמן בין ההחלקה (המינורית יחסית) הראשונית לבין רגע הפגיעה במשאית נראה כמו נצח. אולי מעקה בטיחות היה מונע את התאונה אבל לא בכל מקום שתסע בו יהיה מעקה בטיחות.

 

אם יש סרטון שמדגים היטב למה כל נהג מוכרח לעבור הכשרה מסודרת בהתמודדות עם החלקות ומצבי אחיזה בעייתיים - זה זה. תרגול של כמה שעות ספורות היה מציל את החיים של הנהג הזה (ובהרבה מקרים אחרים). חבל.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרגול של כמה שעות היה מונע את התאונה שבסרטון?

אולי בסרטי ג'ימס בונד :wink:

 

בכל מקרה נכון שגדר בטחון הייתה מונעת את התאונה, אבל אי אפשר להקים גדר בכל מקום.

נכון שרכב עם ESP היה מונע את התאונה, אבל לא בכל רכב יש ESP.

 

עם ריכוז מוחלט בנהיגה בכביש קשה (תחילת התאונה היא בגלל שהוא ירד מהנתיב הרטוב שבו נוסעים כולם ועלה על תלולית הקרח שבין הנתיבים), ועם נהיגה בהתאם לתנאי הדרך (מה בתנאים כאלה אתה ממהר כ"כ ויוצא לעקיפה על משאית? שב בימני ותזחל! ) ככל הנראה התנאים הראשונים לתאונה הזאת לא היו נגרמים לעולם וכך לא היה צריך גדר או ESP והנהג היה חוזר הבייתה בשלום.

 

דארויניזם במלוא תפארתו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמתייחסים לבגרות האחיזה והיציבות בצורה קיצונית מדי, כן הן יכולות לעזור אבל גם להן יש את המגבלות שלהן (פיזיקה, למשל).

 

אני לא בטוח שהמהירות כזאת, על כביש שבשוליו יש שלג בקרת יציבות היתה בהכרח מונעת את התאונה הקשה.

 

בו נזכור שכדי שבקרת היציבות תוכל לבצע תיקונים היא צריכה שצמיגי הרכב (או חלקם לפחות) יוכלו לחזור לאחיזה, בתנאים בהם קרתה התאונה אני לא בטוח שהיא היתה יכולה לסייע עד כדי מניעת תוצאות התחנה הקשות.

 

לפי הסרטון ההחלקה התחילה מסטיית הרכב שמאלה ועליית הצמיגים השמאליים על שלג שהצטבר בנקודת רדת הכבישים, משם הדרך להחלקה חריפה היתה מהירה.

 

שילוב של חוסר עירנות של הנהג עם חוסר מזל מצער- אם ההחלקה היתה מתרחשת 3 שניות לפני הוא כנראה היה יוצא מהרכב בהליכה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שנאמר בתגובות של הסרטון ברוסית ממי שמכיר את הכביש.

 

באותו אזור של תחילת העלייה ישנה הצטברות של מים ש"גולשים" במורד העלייה, עקב מזג האוויר הקר (מאוד) המים הופכים באותו המקום לקרה.

הג'יפ באותו מקום עשה את הטעות ההכי גדולה והתחיל להאיץ מה שגרם לאיבוד אחיזה עם הכביש והחלקה, משם הסוף ידוע.

 

ברוב הכבישים הבין עירוניים ברוסיה אין גדר הפרדה, כמות התאונות הקטלניות שם פשוט מטורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...