Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבר אסור לאחוז באיבר מינו בזמן שהוא משתין פן יבוא לידי גירוי - תלמוד בבלי, מסכת נדה, דף יג, עמוד א- דף יג, עמוד ב

 

עכשיו הכל ברור! בגלל זה הדוסים מרשים לעצמם לא לשטוף ידיים כשהם יוצאים מהשירותים..!:lol:

 

מקרה מאתמול:

אני מנסה לישון, החברה לידי לומדת למבחן בפסיכולוגיה.

היא לומדת על רציונאליות ושטויות כאלה, מרימה טלפון לחברה ושואלת "תגידי, איזה רציונאליות אמרנו שיש ביהדות?". אני קופץ מתוך שינה "אין!!"

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב"צלמו"? אתה בטוח?...

" וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ".

תמיד תהיתי מדוע פה הניסוח הוא בלשון רבים, כשאחריו הוא בלשון יחיד- "וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם.".

יודע מה, עוד אחר כך בהמשך רק מסופר על איך הוא ברא את אדם וחוה.

מהיכן הדילוג המוזר הזה נובע? מעין "ארחיב בהמשך"?

 

תקרא שוב את מה שכתבתי, בראשית ברא האדם את אלוהים, בצלמו...

האדם ברא, אלוהים ניברא.

האדם ברא את אלוהים בצלמו, שטלתן, עם רעיונות הזויים, נקמן, תככן וכו'.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
לברווז שלום ! השרשור שלך גרם לי לתהיות ומשך אותי לחיפושים בגוגל שם הגעתי לתפוז בלוג ונתקלתי בקטע הבא -"העתק הדבק" והינה הוא לפנייך :

 

[/right]

בואדם, בחייך. פתחתי את השירשור הזה ברצינות, לא בשביל להסתלבט על כל מיני דברים. זה מצחיק, כן, אבל לא קשור לנושא...

אני לא מבין דבר אחד,

 

אתה אנטי דת זה ברור, אל למה לנסות לעשות צחוק?

 

אתה לא מקבל את העניין של אלוהים, דת וכל זה, סבבה מובן , אבל למה סתם ללעוג?

 

זה די ילדותי.

חלילה. להיפך. אין לי פה שום כוונה ללעוג, לצחוק וכדומה.

אני לא "אנטי דת"- אני אנטי פאנאטים ואנטי איך שהדת משפיעה על חיי. זה לא מונע ממני לנסות לשמור על ראש פתוח ולנסות להבין כמה דברים, ולשאול שאלות שמסקרנות אותי, ולקבל תשובות מאנשים שמבינים בזה.

לעומת זאת, אם תנסה להסביר לי על חשיבות מצווה זו או אחרת בשירשור הזה, ולשכנע אותי לעשות אותה בניגוד לרצוני, אתה תיתקל בהרבה עוקצנות מצידי.

תקרא שוב את מה שכתבתי, בראשית ברא האדם את אלוהים, בצלמו...

האדם ברא, אלוהים ניברא.

האדם ברא את אלוהים בצלמו, שטלתן, עם רעיונות הזויים, נקמן, תככן וכו'.

 

נכון. הוא ברא את האדם "בצלמו". אבל, הוא חשב על זה ב"רבים". וגם, "ויאמר אלוהים". ויאמר למי בדיוק? הוא דיבר לעצמו?... או שהכותב ניסה לפרש על מה חשב האל, שזה מעין כפירה אאל"ט?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני לא מבין דבר אחד,

 

אתה אנטי דת זה ברור, אל למה לנסות לעשות צחוק?

 

אתה לא מקבל את העניין של אלוהים, דת וכל זה, סבבה מובן , אבל למה סתם ללעוג?

 

זה די ילדותי.

 

שלום ידידי,אני הבהרתי שלא אני כתבתי את הקטע הזה .

לגבי אמונותיי האישיות זה כבר נושא אחר ומורכב ואני יודע שאם אני רק אתחיל להסביר את עצמי זה יגמר בשרשור מתוסבך מאוד.

אבל רק משפט אחד בהקשר של מה שכתבת -אני מאמין גדול ביישות עליונה (אלוהים) אך לא מאמין בדתות ובשליחיהם. פה אני יעצור :roll:.

Gn'f'R

פורסם

אם היה יודע לקרוא, היה הולך להיות קצין במשטרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

OMG. איזה פאקינג פאדיחה.

זה נוכן מה שאורמים שאם האות הרשאונה והאנרוחה במילה זהות, אתה קורא את המילה בלי להבין שיש שם טעות.

באגירה, אם הייתי הולך להיות קצין במשטרה, הייתי כבר יורה בעצמי עם אקדח (לייזר).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא, המשפט המעורבב שלך נראה לי מוזר עוד המילה הראשונה :)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לדעתי האישית...בן אדם זר שיכנס לשירשור הזה ידמה בראשו..כאילו נכנס למבוי סתום..אני לא מבין את תמצית הנושא פה ("התכלס״) בכל אופן אותי לימדו שאין פסוק או יותר מזה..אפילו אות מיותרת בתורה..וכל העיניין בתורה הוא כעין ספר רכב מצוין.אם תפעל כמו שרשום בהוראות תקבל רכב תקין יותר..התורה זהו ספר לניווט החיים בצורה זהירה ותו לא.הרוצה יקבל .הלא רוצה יעבור הלאה הבחירה היא חופשית.

פורסם
.

 

 

נכון. הוא ברא את האדם "בצלמו". אבל, הוא חשב על זה ב"רבים". וגם, "ויאמר אלוהים". ויאמר למי בדיוק? הוא דיבר לעצמו?... או שהכותב ניסה לפרש על מה חשב האל, שזה מעין כפירה אאל"ט?...

 

 

חברינו היקר, העולם נברא במאמרות, אתה יודע מה הכוונה?

 

שה' יצר דברים באמירה,

 

שכתוב "ויאמר אלוהים נעשה אדם בצלמינו כדמותינו" הוא אמר אז זה למלאכים שכבר נבראו באחד הימים,

 

מצד שני מה אנ ימשקיע ומנסה להסביר לך, שנינו יודעים שאתה עוד רגע תתחיל ללעוג ולהסתלבט על מה שאני כותב, אז אני לא חושב שיש דרך לשכנע אותך...

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

זה דווקא מעניין.

כמה שאני לא דתי (לא פוסל את האפשרות שיש משהו גדול מאיתנו, אולי אפילו איזה חייזר, אבל לא דתי) מעניין לקרוא את הדברים האלה.

מטרת השרשור הייתה לא ללעוג אלא לראות איך כל אחד מפרש לעצמו את הכתוב, אל תקחו את זה ככה.

אני אשמח לקרוא עוד.

פורסם

ממליץ למנהלים לשנות את נושא השרשור ל-

"אני ממש לא סגור על עצמי ולמה ואיך בכלל נבראתי. ובכלל, כיצד העולם נברא? לכן קודם נפריך את היהדות. אה, וגם אין לי חיים"

 

תודה :lol:

172

פורסם

" לדעתי אלוהים הוא משהו שהאנשים משתמשים בו כדי לברוח מהמציאות. אני חושב שהאמונה מאפשרת לאנשים להכחיש את מה שעומד להם ממש מול העיניים, והדבר הזה, החיים האלה, הקיום הזה, ההכרה הזאת, או כל מילה אחרת שמתארת את זה, זה כל מה שיש. זה מה שיש ורק זה. לדעתי אנשים מאמינים משום שהם רוצים וצריכים להאמין במשהו, ולא חשוב במה. כשלא מאמינים - החיים קשים ומדכאים ואכזריים.

פורסם
תקרא שוב את מה שכתבתי, בראשית ברא האדם את אלוהים, בצלמו...

האדם ברא, אלוהים ניברא.

האדם ברא את אלוהים בצלמו, שטלתן, עם רעיונות הזויים, נקמן, תככן וכו'.

זה בערך הרעיון שעומד מאחורי מיתולוגיה יוונית. אם תקרא, תראה שהם מראים את האלים שלהם עם התנהגות של בני אדם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
חברינו היקר, העולם נברא במאמרות, אתה יודע מה הכוונה?

 

שה' יצר דברים באמירה,

 

שכתוב "ויאמר אלוהים נעשה אדם בצלמינו כדמותינו" הוא אמר אז זה למלאכים שכבר נבראו באחד הימים,

 

אוקיי. זה מעניין. מדוע לא צויינה בריאת המלאכים אם כך בשום מקום? או שאכן הוא אמר את זה "לעצמו" על מנת ליצור?

 

מצד שני מה אנ ימשקיע ומנסה להסביר לך, שנינו יודעים שאתה עוד רגע תתחיל ללעוג ולהסתלבט על מה שאני כותב, אז אני לא חושב שיש דרך לשכנע אותך...

הבנת אותי הפוך, ידידי... אני לא מעוניין ללעוג ו"לעשות צחוק". זו בכלל לא המטרה בשירשור הזה. להיפך, עשיתי את זה יותר מדיי בשירשורים אחרים... סקרנות וראש פתוח, להבין דברים שהיו נסתרים מעיניי עד עכשיו, ושפשוט אין לי את מי לשאול.

זה דווקא מעניין.

כמה שאני לא דתי (לא פוסל את האפשרות שיש משהו גדול מאיתנו, אולי אפילו איזה חייזר, אבל לא דתי) מעניין לקרוא את הדברים האלה.

 

בדיוק!

 

מטרת השרשור הייתה לא ללעוג אלא לראות איך כל אחד מפרש לעצמו את הכתוב, אל תקחו את זה ככה.

אני אשמח לקרוא עוד.

גם אני אשמח לעוד תובנות בנושא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...