Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאריך 9.01.2012 רכשתי פילטר אוויר + פילטר שמן למכונית שלי מארה"ב.

בתאריך 14.01.2012 הגיעה החבילה לארץ , ואז התחיל הסרט .

בתאריך 25.01.2012 קיבלתי מכתב להגיע ולשחרר את החבילה .

 

- כאשר הגעתי למכס בירושלים לשחרר את החבילה נאמר לי כי אני חייב אישור משרד התחבורה , קיבלתי

טופס למלא , ולצרף לטופס : צילום רשיון רכב, צילום חשבונית קנייה, צילום ת.ז , ואישור מוסך מורשה .

 

- הטופס נישלח , ואחרי 10 ימים קיבלתי את האישור המיוחל בדואר .

 

- המכס ביקש ממני להביא את האישור המקורי + ת.ז + חשבונית קנייה , וכך היה , כאשר היום בבוקר התייצבתי

במכס ירושלים בגבעת שאול , כאשר ציפיתי כי אחרי חודש ימים סוף סוף אקבל את החבילה לידי , אולם במכס חיכתה

לי הפתעה , כשהמוכס מוציא את החבילה , מראה לי אותה , נותן לי למשש אותה ואומר במילים פשוטות :

 

- אתה לא יכול לקבל את החבילה כי צריך אישור מפקח משרד התחבורה שצריך לבוא מתל אביב מתישהו , לראות פיזית

את המוצר , לחתום עליו ורק אז תוכל לקבל אותה......

 

- כבר לא ידעתי אם לצחוק או לבכות , ובקשתי שיתקשרו ויסבירו למפקח בתל אביב שבסה"כ מדובר בפילטר אוויר ולא בחללית מנס"א , אך ללא הועיל , המוכס נותן לי הרגשה שהוא בכלל עשה לי טובה שדיבר איתי , וניפנף אותי כלעומת שבאתי.

 

- יצאתי מתוסכל מהמכס והתקשרתי בעצמי למשרד התחבורה , אך אין תשובה , ופתאום גיליתי בשטופס השיחרור פניות

טלפוניות יענו בין 13:00-15:00 בלבד , אז בשעה 13:00 התקשרתי כל 5 דקות ולאחר מחצית השעה של נסיונות ענתה לי פקידה , שהעבירה אותי לאדם בשם ניסים שהיה עסוק בשיחה אחרת ונאלצתי לחכות על הקו לא פחות מ 17 דקות

עד שלבסוף הוא ענה לי בצורה שרירותית , ואמר : ...תאלץ לחכות עד שנשלח את המפקח על התעבורה לירושלים !

 

- שאלתי : ומתי זה יקרה ?

תשובת ניסים ממשרד התחבורה בתל אביב : אולי בסופש הזה או באמצע שבוע הבא .....

 

- ניסיתי להסביר , ולהתחנן שכבר הגעתי פעמיים מקצה לקצה של העיר בשביל הפילטר הזה , וגם קיבלתי אישור ממשרד התחבורה שאתה בעצמך חתמת עליו , אך ללא הועיל , ותוך 5 שניות הוא סגר לי את הטלפון , כשהוסיף

משפט כדלקמן : מה אתה רוצה שבגלל פילטר שהזמנת מחו"ל אני אשלח מפקח ספיישל לירושלים?

 

- עכשיו , אני צריך להתקשר פעם בשבוע למכס ולבדוק אם הגיע המפקח על התעבורה לירושלים , לחתום לי על החבילה ....

 

- ואני שואל , למה ריבונו של עולם מבקשים ממני לשלוח אלף מסמכים בשביל לקבל אישור שלוקח שבועיים ,ולאחר קבלת האישור , צריך אישור נוסף מאותו משרד שיבוא לבדוק פיזית את החבילה ?

 

- למה מענים אותנו האזרחים הקטנים , הרי בסופו של דבר נשלם מס קנייה ומע"מ , אז בכל זאת דואגים לייצר

ברוקרטייה מורטת עצבים בשביל שבפעם הבאה לא נרכוש מחו"ל ?

 

- האם אפשר לעשות משהוא בנדון ?

 

אמיר

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא רק זה.

 

לפני מספר שבועות חבר שלי ואני הבאנו בולמים וקפיצים ייעודיים לרכב שלנו.

 

לא משנה שמדובר על אותם החלקים מאותו הספק לאותו הרכב - כל אחד מאיתנו נאלץ להמתין מספר שבועות, התבקש להביא אישור מוסך (כמובן שהובא אותו האישור) ולהמתין עוד עד קבלת האישור.

 

חבל שאין להם מערכת פשוטה לתעד את החלקים ולייעל את קבלת האישורים...

פורסם
לא רק זה.

 

לפני מספר שבועות חבר שלי ואני הבאנו בולמים וקפיצים ייעודיים לרכב שלנו.

 

לא משנה שמדובר על אותם החלקים מאותו הספק לאותו הרכב - כל אחד מאיתנו נאלץ להמתין מספר שבועות, התבקש להביא אישור מוסך (כמובן שהובא אותו האישור) ולהמתין עוד עד קבלת האישור.

 

חבל שאין להם מערכת פשוטה לתעד את החלקים ולייעל את קבלת האישורים...

 

מה שהרתיח אותי זה שאחרי שקיבלתי אישור ממשקד התחבורה , הם החליטו שעכשיו צריך להגיע מפקח מטעמם

לבדוק פיזית את החבילה.....

 

אני מרגיש שהם מערימים את הקשיים הללו בכוונה , ומטלטלים את האנשים כאילו שאין לנו דברים אחרים לעשות בחיים.

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

נו מה, הבירוקרטיה בשיאה. תמשיך להתקשר לניסים הזה כל יום ותשב לו על הראש, זה אולי הכי הרבה שתצליח לעשות. כאילו בכוח לשבור את האזרח שלא יזמין בעתיד שום דבר וייקנה רק בארץ.

ואני עוד רציתי להזמין פילטרים מחו"ל :\

 

אני הזמנתי מכסה לתא איחסון קטן שעל הדשבורד, תקעו לי אותה במכס, ועוד אצטרך לשלם יותר מ100 שקל בשביל לשחרר אותה וזה לוקח יום שלם כי הם עובדים רק עד 2 ה....האלה.

פורסם

גם אני חושב שזה בכוונה וכדי לחלק עוד תפקידים מיותרים עם משכורות מנופחות מאוד...

תגיד אמיר, יש מצב שהוא לא חותם?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ואני עוד רציתי להזמין פילטרים מחו"ל :\

לא רוצה לזרות מלח לאף אחד, אבל לפני כחודש הזמנתי מאיביי פילטר INBOX של K&N ואחרי כעשרה ימים הוא כבר חיכה לי בדואר.

כנראה שלפעמים צריך מזל או לחלופין חוסר מזל.

פורסם
גם אני חושב שזה בכוונה וכדי לחלק עוד תפקידים מיותרים עם משכורות מנופחות מאוד...

תגיד אמיר, יש מצב שהוא לא חותם?

 

אין מצב שהוא לא יחתום , עוד לא הבאתי פצצת אטום .

במקביל אני כותב מכתב תלונה למשרד המסחר והתעשייה על הבירוקרטיה האין סופית הזו .

 

לא מספיק שאנחנו משלמים להם את המשכורת הם גם מענים אותנו , זה פשוט כך.

 

- ברור שזה בכוונה , הרי נציגי משרד התחבורה לא יודעים מה זה פילטר אוויר ? בטח שהם יודעים !

מה הם לא יודעים שזה חרטה ברטא וסתם הם עושים את הסחבת הזו ? בטח שכן !

- אני יותר מבטוח , וזה שקוף , שיש להם הנחיות מטעם היבואנים בארץ לטלטל את האנשים ככה , על מנת

שבפעם הבאה ישלמו כפול ויקנו בארץ ויחשבו 4 פעמים לפני שהם רוכשים בחו"ל .

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4077623,00.html

 

שים לב שלא צריך בכלל לחכות לאישור של אף אחד. רק לשלם למוכר ואם יש צורך להוסיף מיסים אז זה ישירות לדואר.

 

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4077623,00.html

 

שים לב שלא צריך בכלל לחכות לאישור של אף אחד. רק לשלם למוכר ואם יש צורך להוסיף מיסים אז זה ישירות לדואר.

 

 

אלעד

 

אז אם זה נכון , איך אתה מסביר את הסחבת הנ"ל שאני עובר , חרף עשרות טלפונים בקשות ותחנונים ?

אם שמת לב , כתוב בכתבה שהפריט צריך לעבור זיהוי , רק שמשרד התחבורה החליט (לפי המכס בירושלים )

שמפקח על התעבורה מטעם משרד התחבורה , הוא היחיד שיכול לבצע את הזיהוי ולשחרר את הפריט , ואולם

המפקח הזה לא נמצא בירושלים , ולא סומך על המכס , ולפי שיחה עם משרד התחבורה עליי לחכות עד שהוא יגיע

בעוד שבוע או 10 ימים מהיום (בלי לנקוב בתאריך ספציפי ) למרות שהחבילה שוכבת במכס כבר 3 שבועות........

 

אז כתבות ב ynet לחוד ומציאות לצערי לחוד.....

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

לנו נתקעו משולשים מורחבים לטרקטורון שהזמנו מהאיביי ב 500$ פלוס 100$ משלוח בערך

גם מאתנו ביקשו אישור מוסך, אחרי שבקשנו מכל מוסך טרקטורונים קיים שלא הסכים לתת אישור

שהוא מכריב את זה בגלל שלא קנינו דרכו נאלצו לשלם סכום מסויים על כל יום שעובר שהמוצר מאוחסן אצלהם,

אחרי חודש וחצי בערך מצאנו מישהו שחתם על אישור שהוא ירכיב את זה והכל בסדר

ואז הם נתפסו על הפרטים הקטנים, על אחד הבולמים לא היה תו תקן או מספר דגם אני לא זוכר (סט תואם)

אז הם החליטו שהם לא מאשרים את זה, בסוף זה חזר לחוץ לארץ.

 

אחלה מדינה יש לנו... :roll:

הם עושים לנו חיים קשים כדי שדווקא לא נזמין מחו"ל כדי לא לעבור את המסכת עינויים הזו שוב

וככה המוסכים בארץ ירוויחו... אני לא יודע אבל משהו פה מסריח לדעתי

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

שום דבר פה לא מסריח. הם פועלים לטובתנו, הם יודעים מה טוב בשבילנו. צריך לשתף פעולה עם ההליכים הבירוקרטיים בצורה עיוורת, ולא לנסות להתחכם או לרמות. תחשבו מה יקרה אם כולם ייבאו פילטרים בלי שום פיקוח או הגבלה? איך נראה כחברה, כמדינה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין בעיה רועי בדרישה לאישור המוצרים שהוא הזמין מחו"ל מה שדפוק שאחרי שהוא עבר את כל הסחבת של המסכמים

זה עדיין דרוש אישור של המפקח שיבוא ויראה ויאשר השאלה שנשאלת אחרי כן אז למה מלחתחילה דרשו מהבחור

את כל עיניין המסמכים הרי ככה או ככה יבוא מישהו ממשרד התחבורה לראות את החבילה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

הבחור מעלי הקדים אותי קצת

אין פה שום עניין של נוכלות רמאות או כל דבר אחר, הם מנסים להערים עלינו קשיים כדי שלא נייבא פשוט

עובדה, אם ניקח לדוגמא פילטר אוויר שמיובא לארץ בייבוא סדיר דרך איזו סדנה או משהו אני מאמין שהם לא יצטרכו

או לא הצטרכו בעבר לעבור את כל מה שאנחנו נעבור בתור אדם פרטי..

 

הם פשוט עושים לנו חיים קשים וממש לא באים לקארתנו ביבוא של דברים כאלו לארץ..

הבירוקרטיה היא נכונה, ברור שצריך לבדוק את המוצרים.. אבל בין לבדוק לבין לעשות מה שהם עושים יש

הבדל של שמיים וארץ, ואני מדבר מנסיון... גם אחרי שהבאנו אישורי מוסך שהכל תקין הם החליטו שבגלל

שעל הבולם השני אין איזה מספר סידורי הם לא מאשרים את זה.. נו באמת...

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008


×
×
  • תוכן חדש...