Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב שכתבתי מים מינרליים אמיתיים קרי מים שבאמת מכילים מינרליים מהטבע בכמות גבוהה יותר ממי-ברז של חברת מקורות העוברים תהליך הפלרה בלבד.

 

המינרליים הנמצאים במים מינרליים עלולים לגרום ליצירת אבנית במערכת הקירור וגם לפגיעה בתכונות נוזל הקירור.

 

אני לא יודע איזה מים מינרליים לכול אחד יש בבית לכן כתבתי איסור גורף להשתמש במים מינרליים.

 

ייצרני הרכב ממליצים על מי ברז לשתייה או מים שעברו תהליך ריכוך או מים מזוקקים.

איזה כייף לי :)

פורסם

באמת שלא הבנתי בסוף איזה מים לשים?

כנראה שאשים מים מהברז יחד עם הנוזל המקורי של פיאט.

אולי ארתיח את המים לפני ואחכה שיתקררו.

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

זה במקום הפאסט או בנוסף ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הרכב של חמי שהעביר אותו לאשתי לנסיעות בתוך העיר.

אני עם הפאסאט ולא מוותר על התענוג.

מה אתה ממליץ חבר שלי?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

מה שהחברה כאן אמרו לפניי זה בדיוק מה שאתה צריך .

בכל מקרה הפונטו ספייס רכב מצויין .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

קניתי בסוף את החומר המרוכז,רק הבעיה שעד עכשיו לא יודע באיזה מים להשתמש.

כנראה שארתיח מים מהברז וישתמש בהם.

 

תודה.

פורסם
קניתי בסוף את החומר המרוכז,רק הבעיה שעד עכשיו לא יודע באיזה מים להשתמש.

כנראה שארתיח מים מהברז וישתמש בהם.

 

תודה.

 

 

תדלל 50\50 מי ברז ופראפלו ככה אני עשיתי באונו שהיתה לי לא היה בעיות בכלל.

פורסם

יש תיאוריות מכאן ועד איראן לגבי סוג המים למהילת הפראפלו. מי ברז תמי 4 מים מינרליים מים רתוחים מי מזגן...

לכל אחד הסבר מה יותר טוב.

הפתרון הוא לקנות את המוצר המוכן לשימוש, עולה בערך אותו הדבר ופותר את כל הדילמות ואת הטעויות הפוטנציאליות במהילה.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

כבר כמה שנים שלא מייבאים את הנוזל המוכן לשימוש, רק תרכיז.

ברוב המוסכים המורשים שמים מים מסוננים ולא מי ברז רגילים. בכל אופן אני משתמש במים מזוקקים וזה גם מה שרשום בספר הרכב למהול איתו את התרכיז.

 

לפני כשנתיים שמתי מים מינרליים (בעצתם של כמה "מומחים") יחד עם התרכיז וכרגע לאחר החלפת רדיאטור ורענון מערכת הקירור אין שום טיפת אבנית או חלודה (החלפת הרכיבים הוחלפה עקב הגיל ונראו במצב מצוין).

כמו שנאמר יש תאוריות מפה ועד הודעה חדשה על איזה מים למהול איתם את הפרפלו. אישית ממליץ לך על מים מזוקקים כמו שרשום בספר הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...