Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

גם לי הציעו לעבוד כאחראי תחנת החלפה בבילו סנטר ברחובות, גם קרוב לבית והשכר היה בסדר.

לא הסכמתי כי גם אני נגד הרעיון הזה, (רכב עם טווח של קטנוע 50 סמ״ק) וגם כי רצו ממני התחייבות לשנהב זה לא התאים לי באותה תקופה.

בדיעבד - מסתבר שזה היה חכם לדחות את ההצעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

וגם כי רצו ממני התחייבות לשנהב...

 

 

גם מוכרים חלומות וגם סוחרים בשנהב?

גועל נפש!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנקדוטה קטנה...

לפני מספר חודשים כשחיפשתי עבודה הציעו לי להיות אחראי על התחנה החדשה שהוקמה בדור אלון טל שחר (אני בטוח שהרבה רוכבי אופניים יודעים היכן זה) - מטר מהקיבוץ שלי.

לא לקחתי את ההצעה מפני שהם רצו שאבוא עוד באותו שבוע לבחינות (עדיין עבדתי - רק חיפשתי אופציות) וכן כבר שנים שאני אנטי-BP לגמרי, אני ממש לא אוהב שמוכרים לאנשים אויר בשקל...

 

בכל מקרה, התחנה עבדה בערך חודש. כרגע נראה שהיא סגורה, רק השלט של BP עדיין נראה למרחק בכחול ניאון.

איזה ביזבוז כסף ומקום.

אני ממלא שם מפעם לפעם ושמתי לב כי ישנו שם רק עובד אחד היושב על כיסא בלי לעשות כלום. נשמע כמו עבודה לסטודנטים:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהגיע הזמן למכור את המיזם לרש"פ. הם סופר מתאימים לזה מבחינת הגודל. הטווח מספיק לנסוע מקצה לקצה ברצועה פעמיים ללא טעינה. אפילו תחנות החלפה הם לא יצטרכו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הפתיע אותי נתוני ההפסד- אך מאיפה יש להם הכנסות של מיליונים?? מה כבר מכרו?.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי, אם אתה עובד כאיש רשת ברשת סופרמרקטים לדוגמה אז אין מניעה שתעבור לעבוד כאיש רשת ברשת אופנה אך אם תנסה לעבור אל רשת סופרמרקטים אחרת (בין מתחרה ובין לא) אז אתה חשוף לתביעה.

 

כאשר החברה הזו פירסמה דרישה לאנשי מקצוע מחברת BP אז היא ביצעה טעות גדולה, אנשי המקצוע הכדאים לה הם אנשי המקצוע עם התמחות ספציפית בתחום זה ולא סביר כי בהמ"ש יאפשר העברת התמחות יחודית בין המתחרים אע"פ הנטייה הקיימת להתחשב יותר בחופש העיסוק.

 

בכל מקרה, הייה זהיר. זכור כי בכל מקרה של בעייה משפטית בנוגע להעסקה בין החברות ההאשמה תהייה מונחת לפיתחך.

 

אם אתה עובד כעובד זוטר (לא חשוב אם קופאי או מתכנת) בשופרסל אז אין שום מניעה לעבור לעבוד במגה.

שום בית משפט לא יפסוק נגד עובד במקרה כזה.

סעיפי האי-תחרות בהסכמי עבודה נוגעים לעובדים בתפקידי מפתח שחשופים למידע מסחרי רגיש, נניח סמנכ"לים וכו'.

 

(אני לא עו"ד וזה לא יעוץ משפטי.)

 

ולגבי ההכנסות:

12 מליון = מכירה של בערך 100 מכוניות. זה הכל...

 

עם המצב המידרדר (והידוע לכל) של החברה הזו אני כבר לא מצליח לדמיין לקוח פרטי שיקנה רכב.

מי יהיה מספיק טיפש לסכן 120K ש"ח שעלולים להתאדות ביום בו החברה תפשוט את הרגל ותפסיק פעילות?

ולצערי בשלב הזה זו נבואה שתגשים את עצמה.

כולם יודעים שהחברה חיה על זמן שאול --> אין מכירות --> קריסה.

 

התרחישים האפשריים:

א. קיצוצים בפריסת תחנות ההחלפה ו/או בשעות הפעילות. זה עלול לקרות כשהחברה עדיין פעילה.

ב. החברה תגיע לחדלות פירעון וימונה לה כונס נכסים. כל פעילות תחנות ההחלפה והטעינה תופסק לאלתר.

 

יכול מאוד להיות שתהיה תקופת ביניים בה לא תהיה אפשרות טעינה בכלל (כי עמדות הטעינה יושבתו עקב אי תשלום חשבון החשמל של החברה, ומצד שני החוק לא מאפשר טעינה ביתית)

אחרי זמן כזה או אחר יימצא פתרון.

אולי חברה אחרת תציע שירותי טעינה בעמדה ביתית.

אולי ישונה החוק ויתאפשר חיבור העמדה הביתית של כל בעל רכב למונה החשמל הדירתי שלו.

 

יכול להיות גם שכונס הנכסים ינסה לתפוס (בכח? עם משטרה? הוצל"פ?) את הסוללות שמותקנות ברכבים.

 

אם כי יותר סביר להניח שתפיסה בכח תהיה רק כנגד בעלי רכבים שיסרבו להצעה לקנות את המצבר בכמה עשרות אלפי שקלים מכונס הנכסים.

כמה? אי אפשר לדעת. מעניין איך נקבע המחיר במקרים כאלו כשהעסקה בעצם כמעט נכפית על שני הצדדים כי לכונס אין מה לעשות עם הסוללה ולבעל הרכב אין מה לעשות בלעדיה ואין מקור אחר לרכשה.

 

אם הייתי בעלים של רכב של ב.פ היום הייתי מאוד מודאג.

עד לפני שבוע לפחות היה אפשר להחנות את הרכב באשדוד ולקוות לאיזה גראד, אבל עכשיו אפילו זה לא :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

12 מש"ח הכנסות מהפעילות בכל העולם.

ההכנסות כוללות גם את ההכנסות מחבילות המנוי החודשיות.

בהנחה שמכרו עד כה כ-300 רכבים (לא לעצמם), וכל אחד משלם כ-1,000 ש"ח בחודש הרי שזה אומר אפילו עוד פחות רכבים מה-100 המדוברים.

 

שאלה כללית - למה אי אפשר לטעון בבית?

להבנתי כל אחד יכול לטעון בבית ובלבד שהתקין עמדת טעינה ומונה נפרד עבורה.

לא ידוע לי על חובה של ספק טעינה דוגמת בטר פלייס.

מישהו יכול לתת תשובה עם סימוכין על כך?

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה עובד כעובד זוטר (לא חשוב אם קופאי או מתכנת) בשופרסל אז אין שום מניעה לעבור לעבוד במגה.

שום בית משפט לא יפסוק נגד עובד במקרה כזה.

סעיפי האי-תחרות בהסכמי עבודה נוגעים לעובדים בתפקידי מפתח שחשופים למידע מסחרי רגיש, נניח סמנכ"לים וכו'.

לא נראה לי כי אתה צודק. משתמע במפורש מלשון המודעה כי הם מחפשים את עובדי BP כבעלי ידע קודם בתחום ולא סתם עובדים כלליים. בכל מקרה הייתי מנסה להמנע מסיטואצייה כזו כדי להימנע ממצבים לא נעימים שאני (ולא החברה המעסיקה) אצטרך להתמודד איתם.

 

ובקשר לנושא. אולי יהיה כדאי לחברת BP (או לנושים שלה) למכור את הרכבים בכל מחיר מעל השווי שלהם בברזל, במקרה של מחיר ממש נמוך (20 אש"ח) הייתי שוקל לרכוש רכב כזה לשימוש קצר וגם מתוך סקרנות (אולי אוכל לשפר את החומרה/קושחה8)). אבל בכל מקרה אני היוצא מן הכלל (בעל חנייה פרטית סגורה ועניין אישי) המעיד על הכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

החלום נגוז.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4324742,00.html

 

מה עם האנשים שקנו פלואנס ? האם הם יקבלו בעתיד שירות טעינה ושירותי מוסך ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם מנסים לעבור ל- "ניהול רזה" כדי להקטין משמעותית את העלויות ולהפוך את החברה לרווחית.

הבעיה עם אסטרטגיית הבראה זאת, היא מוצר שלא ממש מצדיק את קיומו מלכתחילה, לא משנה באיזה אסטרטגיית ניהול תבחר הפירמה.

 

המלצה שלי למנהלי בטר פלייס:

פנייה דחופה לדוקטרינת BPR ועיצוב מחדש של התהליך העסקי.

תקדימים מומלצים לעיון- מקרה "לוקהיד מרטין".

בהצלחה !

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי , מהשוואה ליצרן הרכב החשמלי היחיד בעולם שאני מעריך (טסלה) המודל של BP היה מצליח לו היו עושים רכב טוב.

בהתחשב בעובדה ששי אגסי בכלל לא רצה לייצר רכב ולא תחנת החלפה אלא רק למכור רישיונות לטכנולוגיה ונאלץ לעשות רכב ותחנות החלפה כהוכחת יכולת - הבחירה ברכב היתה גרועה.

לדעתי לו היה עושה BMW סדרה 3 \ סדרה 5 או מרצדס C או כל רכב אחר עם קצת סקס אפיל , אנשים היו בולעים את שאר הדברים הרעים במיזם .

הבחירה (לדעתי פשוט שום יצרן אחר לא רצה לשתף פעולה ) ברכב גרועה הרגה את המיזם עוד אז.

יש כיום לדעתי שני רכבים חשמליים מוצלחים... טסלה S שמבוסס על רכב יוקרה וה טיוטה פריוס

שתיהן בעלות מודל עיסקי שונה לחלוטין המוכיח כי יש אפשרות להצליח עם גישה שונה כל עוד הרכב פונה ,מתוכנן ומתומחר לסגמנט הנכון .

BP עשו רכב נחות (לדעתי ) מהטיוטה (על אף שאני ממש שונא את הטיוטה ולא מבין למה קונים כזה) אך במחיר פחות או יותר זהה.

בקיצור , אף פעם לא הייתי מעריץ של המודל העיסקי הזה.... אבל ברגע ההכרזה על הרכב זה היה תחילת המוות , בהכרזת המחיר - זה נגמר מבחינתי.

לכולם ברור (חוץ למנהלי החברה) שב 80-90 א.שח (לדעתי התמחור הנכון של הרכב) זה היה נראה אחרת לגמרי.

ב 120 א.שח וצפונה ,אפילו נסיעת מבחן לא מעניינת אותי .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגסי חרץ את גורל BP ברגע שבחר ברכב צרפתי (וכל המשתמע מכך), ועל אחת כמה וכמה במשפחתית גדולה.

מה ההגיון ברכב משפחתי כרכב עירוני מוגבל ק"מ?

אם היה מדובר בסופר מיני/מיני יפאנית/קוראנית עוד היה סיכוי כלשהי לדעתי לBP.

אנשי השיווק של החברה היו צריכים לדעת טוב יותר שלישראלי הממוצע יש שני כללי ברזל בכל הקשור לרכבים:

א. אם זה לא יפני זה לא אמין.

ב. רנו וחשמל אף פעם לא נכנסות ביחד באותו משפט בקונוטציה חיובית.

הסטיגמה לרוב חזקה יותר מכל הגיון כלכלי.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...