Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברצוני לרכוש רכב זה אך אני חושש מתקלות חשמליות \נוריות מהבהבות

 

רציתי לשאול את אילו שיש להם רכב זה -מהם התקלות וחומרתם(כספית וכמה ימי מוסך דורשים )ומה תדירותם?

 

בעניין תצרוכת דלק הבנתי שבערך 1:10 בממוצע,טיפול כול 20 אלף

פורסם

טיפול נדרש כל שנה ואו 20K המוקדם מבין השנים.

עלות טיפול היא פועל יוצא סוג הטיפול , משהו בין 500 ל 1000 ש"ח כתלות בגודל הטיפול.

טיימינג כל 3 שנים - 1200 ש"ח

בעיה ידועה בגיר היא שסתום חשמלי - כ 2000 ש"ח לתיקון.

 

וזהו, הרכב של רעיתי כבר חצה את ה 140K ק"מ ומגלה אמינות טובה מאוד , קיים בלאי טבעי לרכב מודל 2004 , אשר בעיקר נוצר עקב צורת הנהיגה של אישתי אשר לא כוללים האטה לפני באמפים מה שגרם לקריעה של תושבת גיר + מנוע , העלות 600 ש"ח..

 

חשוב לבדוק את מצב הרכב הספציפי כיוון שרובם יוצאי ליסינג , ספר טיפולים מסודר הינו ערובה לראש שקט.

צריכת דלק בעיר 1:7 כאשר מזגן עובד באופן קבוע ונסיעות קצרות להוריד \ לאסוף ילדים לבתי הספר.

 

בין עירוני רגוע 1:12.

 

הרכב מהווה את אחת התמורות הטובות לכסף בשוק המשומשות, כאשר מודל 2004 נסחרת בסביבות ה 20-22K , מחיר מצחיק לרכב לא פחות ממעולה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ערב טוב,הרכב הנ"ל שנת 2007 113kמצוי ברשותי שנה בדיוק-אוכל רק להוסיף תשבוחות על הרכב,לבד מטפולים שוטפים לא נתקלתי בבעיות ,הרכב מדהים מבפנים,גודל,נוחות נסיעה מעולה.טיפול כל 20 אלף כ-500 שח.

בנסיעה משולבת ובדוקה עושה 1/10.5

רכב מומלץ!!!בהצלחה.

:lol:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לגביי תקלות חשמליות - אני רק יכול להגיד שהרכב אצלנו בעבודה מהדגם הנ"ל עם מנוע טורבו דיזל וגיר ידני,

כבר גמע קרוב ל400 אלף ק"מ ועדיין נוסע עם גיר ומנוע מקוריים ללא בעיות אלקטרוניקה, הכול פיקס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חוות דעת על הפיקאסו

מדובר ברכב מדהים בעלות אפסית

נמצאת ברשותנו כשנתיים

תקלות...נשרפו לי הנורות בפנל המרכזי עלות תיקון אפס

מעצלנות עוד לא תיקנתי

נוחות מדהימה כיף ומרווח עם ילדים חסכוני יחסית מנוע חזק וכייפי

מומלץ להשיג את הדגם המפואר שאני לא הצלחתי למצוא ובסוף לקחת רכב גרסת ליסינג ואני מבסוט מהרכישה

חושב להחליף לסי 4 פיקאסו בעקבות הניסיון החיובי עם הרכב הנל

סחירות מצויינת

שווה שווה שווה

פורסם

מצטרף לדברי ההלל לרכב מסוג זה, אני מחזיק 2 כמותו...

דגם EXC כולל בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי מגנזיום, משענות יד לכסאות קדמיים, אורות ערפל, קרור בתא כפפות, כל החלונות חשמליים ועוד כמה שיפורי איבזור.

×
×
  • תוכן חדש...