Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קמתי היום בבוקר, נכנסתי לרכב....אחחח !! כל הכיסא רטוב !

החלונות, הסאן רוף, הכל היה סגור במאה אחוז.

 

יש טיפטופים לרכב גם תוך כדי הנסיעה (אם יורד גשם)

הבנתי שיש מסילות של הסאן רוף שאמורות להעיף את המים,

בפועל כל האוטו מטפטף פנימה.

 

מחר אני במוסך, למישהו יש פתרון ? מה להגיד להם ? ממה אני אומר לחשוש ומה יכולות להיות התוצאות?

פורסם

אכן יש צינורות ריקון(שמסתיימים באזור הגלגלים) האם אתה בטוח שהוא השלים סגירה מלאה?אם כן,מהיכן הטפטופים?

 

בכל מקרה גש למוסך והתחל להפעיל את האחריות,כולי תקווה שלא תכיר את פניה הכעורות של צ'מפיון מוטורס.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אז ככה,

הייתי במוסך, הרטבנו את הרכב ולא נזלו מים, אמרו שאין מה לעשות ולחזור אליהם בפעם הבאה.

לדעתי הנזילה היא מהגומיות של הרכב, הייתי רוצה לרוקן את צינורות הריקון, איך עושים זאת? הרכב הוא איביזה 2011

פורסם

לא ידוע לי על איזה דרך לרוקן אותם(הם לא מתמלאים,זה פשוט צינורות)

ברכב יותר ישן של חבר הצינורות נסתמו מלכלוך שהצטבר במהלך השנים ופשוט העברנו חוטר מקצה לקצה וזה פתר את הבעיה.

הרכב שלך חדש והסבירות שהם נסתמו נראה לי נמוך מאוד.

אני הייתי מבקש מהם (צ'מפיון)שיתיזו מים בלחץ(גרניק) ממספר מטרים ובכך לדמות גשם חזק וזוויתי יותר,אולי כך ימצאו את המקום.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

×
×
  • תוכן חדש...