Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 207 במבצע למנויי "ידיעות אחרונת" ב 85,990. האם משתלם?


ליצן צהוב
שימו לב! השרשור הזה בן 4424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הזמנתי היום את ה- 207.

בנסיעת המבחן חשתי דברים די דומים לנאמר במבחני הדרך.(בתחומים שהיו חשובים לי במיוחד).

המתלים של ה- 207 קצת נוקשים יותר מהמקובל בצרפתיות, למשל מול ה- c3 שגם עליה נסעתי.(אם כי יתכן ויש שיאהבו פחות את הרכות של הסיטרואן על הכביש).

כמו כן, רעש מנוע די מורגש בתחילת נסיעה והאצות (שוב, יותר מאשר בסיטרואן) . מורגש פחות במהירות גבוהה יותר.

זמינות הכח שלה להאצה, במרבית המהירויות, מצויינת.

לפחות בנסיעה שלי, לא חשתי כל בעיה סביב הגיר והעברת ההילוכים.

בניסוי קצר אחד של העברת הילוכים "ידנית" , זה עבד יפה.

מבחינת אחיזת כביש ותחושת רוגע בנסיעה, הרגשתי דומה לפיאסטה, עליה נהגתי יום לפני.

 

באופן אישי, אם לא היה הפרש במחיר, והייתי מחליט על צרפתיה, הייתי הולך על ה- c3 .

אבל המחיר במבצע מנצח...

תתחדש אחי ותהנה מהרכב!

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין ספק, במחיר כזה אין לרכב הזה הרבה מתחרים.

הפיאסטה עולה 106K והC3 מתחילה ב99K לדגם הפשוט וכ106K לדגם המאובזר.

כאמור, מבחינת מנוע-גיר הC3 וה207 זהות לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי היום את ה- 207.

בנסיעת המבחן חשתי דברים די דומים לנאמר במבחני הדרך.(בתחומים שהיו חשובים לי במיוחד).

המתלים של ה- 207 קצת נוקשים יותר מהמקובל בצרפתיות, למשל מול ה- c3 שגם עליה נסעתי.(אם כי יתכן ויש שיאהבו פחות את הרכות של הסיטרואן על הכביש).

כמו כן, רעש מנוע די מורגש בתחילת נסיעה והאצות (שוב, יותר מאשר בסיטרואן) . מורגש פחות במהירות גבוהה יותר.

זמינות הכח שלה להאצה, במרבית המהירויות, מצויינת.

לפחות בנסיעה שלי, לא חשתי כל בעיה סביב הגיר והעברת ההילוכים.

בניסוי קצר אחד של העברת הילוכים "ידנית" , זה עבד יפה.

מבחינת אחיזת כביש ותחושת רוגע בנסיעה, הרגשתי דומה לפיאסטה, עליה נהגתי יום לפני.

 

באופן אישי, אם לא היה הפרש במחיר, והייתי מחליט על צרפתיה, הייתי הולך על ה- c3 .

אבל המחיר במבצע מנצח...

 

מצטרף לשאלות האחרים, ואולי תדע כי הזמנת - האם הדגם במבצע מגיע עם סאן רוף או לא?

 

ושאלה לגבי המבצע עצמו - מישהו יודע עד מתי הוא נמשך, והאם מישהו הזמין את הרכב במבצע ללא מנוי ידיעות אחרונות?

 

וכמובן - תתחדש!! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק, במחיר כזה אין לרכב הזה הרבה מתחרים.

הפיאסטה עולה 106K והC3 מתחילה ב99K לדגם הפשוט וכ106K לדגם המאובזר.

כאמור, מבחינת מנוע-גיר הC3 וה207 זהות לחלוטין.

ממה שנאמר לי שם ה- c3 הבסיסית עולה 101,900, לך תדע אם לא העלו קצת את המחיר לקראת המבצע של ה-207.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסאנרוף, הדגם במבצע מגיע ללא. מודה שלא חידדתי לגבי שדרוג לגביו אבל מאפשרויות השדרוג שהוצגו בפני הוא לא עלה כלל, אך שווה לבדוק.(אשאל שוב מחר).

ואם כבר אנחנו בשדרוגים, הם מציעים, לדבריהם במחיר מבצע, הוספת קודן עלוקה עם כספת+דיבורית בלוטוס משתדכת עם מערכת השמע+ חיישני רוורס (ללא צג, שזה קצת מאכזב לדעתי) בתוספת של 2,250 שח'.

בנוסף, קרוז קונטרול בתוספת 460 שח.

אני כרגע לא הזמנתי. לדבריהם אפשר גם בהמשך, אך כדאי לבדוק ביסודיות למי שמעוניין.

מבדיקה חפוזה שעשיתי ראיתי לרכישה בחוץ דיבוריות בלוטוס במחירים זולים מאוד, אמנם לא חלק ממערכת השמע. ויש גם כאלו שמובנות בתוך ערכת ג'י פי אס.

ובהזדמנות זו אשאל כאן האם יש יתרון שכל הללו יורכבו על ידי החברה (בהסתייגות שלא בטוח שארכיב בכלל עלוקה ושחיישני הרוורס ללא צג הוא משהו חלקי, דיבורית הבלוטוס הוא משהו כן שימושי עבורי).

 

לגבי המבצע, הוא נמשך רשמית עד לתאריך 27.1.12, אך בפרטי המבצע הם רושמים שהוא מוגבל ל-400 רכבים וכמובן עד גמר המלאי וכו'.

לא ברור לי מה המצב כרגע, איש המכירות אמר לי שזה עלול להיגמר אבל הוא לא בטוח (טוב, כמובן שבתשובתו יש שיקולים נוספים..) אני החלטתי להזדרז עם הנושא.

הזמנתי בסניף החברה בתל אביב, רח תובל, אצל סוכן נחמד בשם רוני...

הובהר לי חד משמעית שלא ניתן לקבל את המבצע ללא מנוי ידיעות - לובינסקי צריכים לקבל מידיעות קוד מבצע אישי שמגיע כיומיים לאחר ביצוע המנוי, אך יחד עם זאת בעת החתימה על המנוי (יש באולם התצוגה נציג ידיעות לנושא) הם מבצעים את הזמנת הרכב (2000 שח מקדמה) וזה מובטח לך.

אפשרויות המנוי הן:

85 שח לחודש למשך 12 חודשים- מקבלים עיתון יומי + כרטיס הטבות כשלהו.

99 שח חודשי- עיתון יומי ועוד כמה קשקושים כמו מגזינים ובנוסף מכונת אספרסו או מצלמת וידאו די בסיסית (אני בדקתי לגבי דגם מכונת האספרסו- לא קפסולות- והוא לא מומלץ על ידי משתמשמים- אין משאבה וצריך מידת מים מדוייקת לכל הכנה...).

 

נ. ב

הרכב מגיע עם חלונות כהים מאחור ובשני החלונות הצדדיים האחוריים, נראה יפה.

 

 

לידיעת אלו שיתקדמו עם הנושא, הניסוח שלהם בהזמנה של הרכב די אומלל ואם קוראים את הפשט כפי שהוא, רשום שם שהסכום הנמוך מובטח רק אם משלמים את הכל בעת ביצוע ההזמנה, ואם זה ישולם מאוחר יותר זה יהיה על פי מחירון היבואן באותה עת.

חידדתי את זה פעמים עם הסוכן אך לדבריו אין אפשרות להוסיף שום מילה להסכם וזה פשוט הסכם סטנדרטי שאולי מתאים להזמנות שגרה.

בכל אופן רשום שם פירוט הסכום הכולל של הרכב ולדבריו (וכנראה יש בזה הגיון) לובינסקי לא ישקרו כל כך הרבה לקוחות שרכשו. לדעתי זה גם לא יעמוד במבחן בית משפט, אבל נשבע לכם שכך זה רשום בהזמנה.(ויש שלי קצת ניסיון בניסוחים משפטיים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוז קונטרול ב460 ש"ח שאפשר להזמין יותר מאוחר? זה לא אמור להגיע עם הרכיב מהמפעל? מי מתקין את זה?

בלוטות למערכת שמע מקורית של פז'ו שמותקן בארץ?

כשאני הזמנתי הנציג דיבר איתי על כל מיני התקנות מקומיות של קוברה-שמוברה וכמובן שאמרתי לו שאין צורך. לא נרמז לי אפילו שניתן להוסיף אבזור מקורי על המפרט הקיים. למישהו יש עוד פרטים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שמדובר על אבזור מקורי.

אל תשכח שהרכב מגיע לכאן רק במרץ (ואולי אפילו בסוף).

אז אולי לגבי הקרוז צריך להזמין מראש, לא שאלתי.

לגבי האחרים הבנתי שמרכיבים כאן, אבל שוב, תברר.

 

אגב, אתה ביררת לגבי הסאנרוף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוז קונטרול בתוספת 460 ש"ח - נראה לי כי זו טעות.

 

היום הזמנתי את הפיג'ו 207.

מינוי לעיתון ידיעות עשיתי כבר אתמול וקיבלתי את מספר כרטיס ההטבה שלי

מנציגת מחלקת המנויים של ידיעות לאחר כשעה בטלפון שלי שהיה ברשותה.

היום בסוכנות בתל אביב מסרתי את המספר והוא היה מאושר במערכת שלהם.

 

במהלך ההזמנה הוספתי את התוספות למרות שלא מתחייב

להזמינם במועד פתיחת ההזמנה לדברי נציג המכירות - יניב.

כל ההתקנות מבוצאות בבונד של לובינסקי

ע"י החברות: קוברה או גל קאר

 

להלן התוספות שהוזמנו על ידי:

 

חבילת PREMIUM 207/107 - קוברה

הכוללת - קודן +עלוקה+מעטה קשיח,

חישני נסיעה לאחור ללא צג,

דיבורית בלוטוס (פארוט דגם 9000 ללא צג).

ציפוי דורשין.

תוספת אחריות שנה ד'.

 

סכום לתשלום: 90,686 ש"ח כולל אגרת רישוי (1,420 ש"ח).

 

לגבי קרוז קונטרול נראה לי כי טעיתה,

זאת מאחר ולא הוצע לי ולדעתי לא ניתן

שלא להתקינה בתהליך היצור במקור.

 

בברכה

איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי קרוז קונטרול נראה לי כי טעיתה,

זאת מאחר ולא הוצע לי ולדעתי לא ניתן

שלא להתקינה בתהליך היצור במקור.

 

בברכה

איל

הכל יכול להיות, גם שטעיתי. מוסר רק מה שנאמר לי היום.

יכול להיות שהכוונה היא להזמין אותו מכאן ושיותקן עוד לפני המשלוח לארץ?

בכל אופן, לדעתי בארצנו הקטנטונת אין הרבה מה לעשות איתו, אולי למי שעושה הרבה נסיעות ארוכות בכביש פנוי.

בארה"ב חרשתי עם זה , אבל שם יש מרחבים....

 

הבנתי שהציפוי דורשין זה משהו שיש לחדש כל שנה, שווה לעשות?

 

ביררת משהו לגבי גג השמש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הקליאו 1.6 אוט' גם הוזלה ונמכרת כיום ב- 89,900,

למישהו דעה בין שתיהן?

 

ולמי ששאל בנושא, נאמר לי שאין ב- 207 כניסת usb וגם לא aux למערכת השמע , שזה קצת באמת חבל.

 

המחיר של הקליאו האוטומטית עלה ל 94,900. אני לא רואה שום סיבה להוסיף עוד 9K ולקחת קליאו, במיוחד שהרדיו-דיסק בדגם הזה הוא "התקנה מקומית". היתרון היחידי מבחינת האבזור של הקליאו הוא בקרת שיוט ומגביל מהירות.

 

נכון לעכשיו הסופר-מיני-אוטומטית היחידה שניתן להשיג בפחות מ90K היא יונדאי I20 מנוע 1.4 דגם בסיסי במבצע חבר. הוא מוצעת במחיר של 91,400 כולל אגרת רישוי, קודנית , חיישני רוורס ומובייל איי. הבעיה העיקרית שלי עם הרכב הזה, הוא שזה רכב ההשכרה/ליסינג הנפוץ ביותר בסגמנט, למי שאין בעיה עם זה, זו בהחלט יכולה להיות אופציה.

 

לגבי כניסת AUX לא ביררתי כי זה לא חשוב לי, אבל ידוע לי שבדגמים בסיסיים של 207 שהובאו בעבר יש כניסה כזאת מתא הכפפות. כמו כן דובר על כך בעבר בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=330184&highlight=207+AUX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי נסיעה על הקליאו.

עוד לפני שנכנסים למחיר, ממש לא אהבתי.

חלשה יותר מה-207 , הרגשתי את חוסר הרציפות של הגיר שדיברו עליה, בעוד שב- 207 זה לא הורגש.

וגם חשתי קצת שהאוטו לא יושב ומתמרן לי בנינוחות, לא יודע להצביע מה הסיבה לכך.

לגבי המחיר, שאלתי אותם שם על כך שהיו פרסומים על 89,900 וענו לי "תבוא לדבר נגיע להסכמות"...., כך שנראה שיש שם מקום למיקוח.

 

לגבי ה- aux קראתי בשרשור, אין שם משהו חד משמעי וכנראה שצריך לבדוק לגבי הדגם הספציפי שיסופק.

בכל מקרה יש גם מצב שאחליף את מערכת השמע שם באלפיין המעולה שלי, גם במחיר של לוותר על השליטה מההגה (אם כי אמרו לי שגם את זה איכשהו אפשר לסדר, אבל אני לא רואה בשליטה הזו את הדבר המרכזי- שהוא הסאונד...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק, במחיר כזה אין לרכב הזה הרבה מתחרים.

הפיאסטה עולה 106K והC3 מתחילה ב99K לדגם הפשוט וכ106K לדגם המאובזר.

כאמור, מבחינת מנוע-גיר הC3 וה207 זהות לחלוטין.

פיאט פונטו גרנדה\אבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי קרוז קונטרול נראה לי כי טעיתה,

זאת מאחר ולא הוצע לי ולדעתי לא ניתן

שלא להתקינה בתהליך היצור במקור.

 

בברכה.

איל

 

בקרת שיוט אפשר להתקין בארץ. ב-307 שלי התקנתי 8 שנים אחרי שהרכב יצא מהמפעל.

בסה"כ מדובר בידית שמורכבת מתחת לידית ההילוכים, והגדרה במחשב הרכב - אולי גם חובק הגה תחתון אחר (למרות שלא חייב - ברכב שלי חתכו עם סכין יפני בצורה נקייה ויפה).

 

אני מאמין שהיבואן מזמין חלקים ומרכיב לבד בארץ לפי רצון לקוח.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרת שיוט אפשר להתקין בארץ. ב-307 שלי התקנתי 8 שנים אחרי שהרכב יצא מהמפעל.

בסה"כ מדובר בידית שמורכבת מתחת לידית ההילוכים, והגדרה במחשב הרכב - אולי גם חובק הגה תחתון אחר (למרות שלא חייב - ברכב שלי חתכו עם סכין יפני בצורה נקייה ויפה).

 

אני מאמין שהיבואן מזמין חלקים ומרכיב לבד בארץ לפי רצון לקוח.

 

אלעד

צודק, לאחר חיפוש בפורום ובדיקה באינטרנט זה אכן אפשרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...