Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 207 במבצע למנויי "ידיעות אחרונת" ב 85,990. האם משתלם?


ליצן צהוב
שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה, תודה. לא שמתי לב לתגובה שלך לפני שהגבתי.. :)

 

מה שאמרת בשורה האחרונה- האם נובע מביקורות רכב כלשהן או מחוויות של חברי הפורום עם ה207 החדשה?

גם מביקורות שקראתי, אבל בעיקר מכך שיש לי חבר עם 207 ולא אין את הבעיות הללו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם מביקורות שקראתי, אבל בעיקר מכך שיש לי חבר עם 207 ולא אין את הבעיות הללו...

 

אחלה, תודה על הסבלנות.

ה207 נראית ההצעה הכי משתלמת עבור הכסף בטווח המחירים הזה, ללא ספק. אשב חזק על האישה ונקווה לטוב :)

 

רק שאלת אגב - יש לך רעיון לגבי העניין עם הגג החשמלי? באמת מוזר שמופיע כאופציה דווקא בגימור הגבוה יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שקראתי, הגיר ב- 207 המוצעת זהה לal4 הקודם אבל עבר כיול שונה שבתקווה פתר/שיפר את הבעיות שהיו בו.

('מעניין' שכשאלתי את איש המכירות על בעיות שהיו בתיבה של ה- 207 הוא ענה לי שלא ידוע לו על הנושא... ).

כפריק של נוחות ושקט (בידוד רעשים) קצת מטריד אותי שבמבחני הדרך טוענים כולם שהמתלים שלו משדרים קצת נוקשות ושבידוד רעשי המנוע וכדו' , לא מהמצטיינים. טוענים שה- c3 טוב ממנו בנושא זה.

כמו כן, נכון, הוא לא מהמובילים בקטגוריה בנושא תצרוכת הדלק...

אבל, יש את היתרונות שהועלו, המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הקליאו 1.6 אוט' גם הוזלה ונמכרת כיום ב- 89,900,

למישהו דעה בין שתיהן?

 

ולמי ששאל בנושא, נאמר לי שאין ב- 207 כניסת usb וגם לא aux למערכת השמע , שזה קצת באמת חבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשומת לב!

 

סוף סוף הופק מפרט טכני ואבזור באתר לובינסקי/פיג'ו.

המפרט שונה במעט ממה שפירסמתי אתמול כאן בשרשור (שהתקבל בסוכנות פיג'ו בני ברק).

 

במפרט החדש המוצג באתר לובינסקי/פיג'ו -

קיימת אי תואמות בנושא צריכת הדלק.

במפרט החדש בעמוד 4 תצרוכת הדלק הרשומה

שונה מתצרוכת הדלק המצויינת בטבלה באותו העמוד.

 

הנתונים הרשומים בטבלה זהים לנתונים שהיו בדגם הקודם - TRENDY,

ערכי פליטת CO 2 תואמים לדגם: TRENDY - גר'/ק"מ 167- דרגה 7.

במפרט נרשם - 155 גר'/ק"מ - שזה דרגה 5.

 

ע"פ המפרט החדש הרכב במשקל נמוך יותר מאשר דגם TRENDY ששווק בעבר,

נתוני התאוצה מהירים יותר משמעותית (כנראה מהפחתת המשקל) או (טעות ברישום במפרט).

 

בברכה

איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ביד את המפרט שקיבלתי באולם התצוגה. תוך הסתכנות שגם שם יש אי דיוקים (כבר היו דברים מעולם) אז לגבי הנתונים שציינת רשום: זיהום אוויר- דרגה 5. 0-100 11.4 שנ'. דלק: עיר- 9.4 חוץ- 5.2 ממוצע- 6.7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן התייחסות לתיבת ההילוכים: (מניסיון אישי)

תיבת הילוכים אוטומטיתבת ארבעה הילוכים מדגם AL4 -TIPTRONIC SYSTEME PORSCHE

(כולל אפשרות החלפה ידנית – טפרוניק).

 

תיבה הילוכים AL4 משמשת את כל צי הרכבים: רנו / פיג'ו / סיטרואן, מזה זמן רב.

ב- 8 שנים האחרונות שודרגה ונוספה לה האפשרות לטיפרוניק.

מאחר ובאירופה כידוע ממעטים ליצר רכבים בעלי תמסורת הילוכים אוטומטית.

החליטו החברות המייצרות רכבים בצרפת להשתמש בתיבת תמסורת הילוכים אוטומטית זהה.

בשנים האחרונות לא ידוע על בעיות בתקינות תיבת התמסורת,

רק שבמבחני הדרך לרכבי בעלי תיבת הילוכים זו כתבי הרכב(בוחנים)

מציינים כי היא מסרסות את הכוח המופק מהמנוע,

זאת כמובן בהשוואה לרכב זהה בעל תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית (יפנית/קוריאנית).

 

ניסיון אישי - תיבת הילוכים זו קיימת בפיג'ו 206 שברשותי מנוע 1,400 סמ"ק שנת יצור 2006

ועם הזמן לומדים כיצד להתייחס אליה.

בנסיעה מתונה בעליה מתמשכת מסרבת להעביר הילוך ואז שעון הטורים מטפס מעלהעד 3,100 סל"ד לערך במקום החלפה רגילה ב - 2,700 סל"ד.ניתן לתקן זאת (למי שמפריע רעש המנוע) בהעברת הילוך ידנית והחזרה למצב אוט' לאחרמכן.תיבת הילוכים זו מורידה הילוכים במהלך ביצוע האטת הרכב בזמן הורדת הרגל מדוושת הבנזיןלקראת רמזור או בנסיעה עירונית ומפחית את השימוש בבלמים.

 

מניסיון בעלי רכבי פיג'ו בנפח 1,600 בעלי הספק 120 כ"ס (207, 308 ) המצויידות במנוע ב.מ.ו/פיג'ו.

התופעה שציינתי פחות מורגשת עקב מנוע חזק יותר.

אני נרשמתי היום כמנוי לידיעות אחרונות ומחר מבצע את הזמנת הרכב.

 

בברכה

איל

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איל.

הסיבה שהם תכננו את זה כך היא כי הם רוצים לתת יותר כוח בעליה, כלומר שהרכב ישאר בהילוך נמוך יותר?(לא רק רעש מנוע, אלא גם צריכת דלק, לא?).

לגבי המצב ההפוך, בעת בלימה, יכול להיות שזה דווקא חיובי, אבל צריך להרגיש אם זה לא מעצבן שההילוכים יורדים לך מבלי שאתה רוצה.

מניסונך, העברת ההילוכים במוד הידני חלקה ומגיבה מיד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לתיבת ההילוכים האוטומטית AL4 :

 

אני נוהג לחילופין בתיבה כזו ברנו מגאן II מודל 2004 ובפיז'ו 308 מודל 2010 עם מנוע זהה לזה ב 207.

 

הגם שהגיר במגאן אינו חף מהתנהגות מוזרה בתחילה עד שמתרגלים ואפילו נהנים ממנו , הרי לדעתי הוא עדיין בסדר גמור.

 

אולם , כל התופעות ה"לא נעימות" בגיר זה פשוט לא מורגשות בתיבה המשודרגת בפיז'ו בצירוף מנוע 1.6 עם 120 כ"ס.

 

התיבה בשלוב המנוע פשוט מצויינת ואינה שונה בעיקרון מכל תיבה "יפאנית טובה".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לתיבת ההילוכים האוטומטית AL4 :

 

אני נוהג לחילופין בתיבה כזו ברנו מגאן II מודל 2004 ובפיז'ו 308 מודל 2010 עם מנוע זהה לזה ב 207.

 

הגם שהגיר במגאן אינו חף מהתנהגות מוזרה בתחילה עד שמתרגלים ואפילו נהנים ממנו , הרי לדעתי הוא עדיין בסדר גמור.

 

אולם , כל התופעות ה"לא נעימות" בגיר זה פשוט לא מורגשות בתיבה המשודרגת בפיז'ו בצירוף מנוע 1.6 עם 120 כ"ס.

 

התיבה בשלוב המנוע פשוט מצויינת ואינה שונה בעיקרון מכל תיבה "יפאנית טובה".

ראשית טוב לשמוע, השאלה שלי כזו.

אני עומד לעשות עליה נסיעת מבחן.

האם יכול להיות מצב שבזמן הנסיעה היא תתנהג "בסדר" , ואת הדברים שיש להתרגל אליהם בעניין הגיר אגלה רק מאוחר יותר?

לא יודע, תנאי דרך אחרים, קילומטראז' שהרכב עבר, וכדו' ?

אגב, השיפור ב- 207 הנוכחית הוא עניין של כיול חודש לגיר? או התאמה טובה יותר למנוע ה- 1.6 הזה?

כי לדבריך יש לכם ב- 208 מנוע זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הנדון , שמיוצר ע"י תאגיד סימנס הגרמני, עבר במהלך השנים שיפורים ועדכונים, וביקורות לקוחות ועיתונאי רכב יושמו.

 

הקומבו מנוע-גיר זהה ב 207 וב - 308 (וגם ב C3,C4 DS3) , והוא שילוב מוצלח בהחלט.

 

אם בנסיעת מבחן אהבת את ההתנהגות (ואין סיבה שלא) אל תדאג , גם בהמשך הכל יהיה בסדר.

 

שים לב להתנהגות השונה של הגיר והמנוע במצב רגיל או S - ספורט - אז ההילוכים מושכים לסל"ד גבוה יותר ומתבצעות בלימת מנוע

 

ע"י הורדת הילוכים בבלימה בסל"ד גבוה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי היום את ה- 207.

בנסיעת המבחן חשתי דברים די דומים לנאמר במבחני הדרך.(בתחומים שהיו חשובים לי במיוחד).

המתלים של ה- 207 קצת נוקשים יותר מהמקובל בצרפתיות, למשל מול ה- c3 שגם עליה נסעתי.(אם כי יתכן ויש שיאהבו פחות את הרכות של הסיטרואן על הכביש).

כמו כן, רעש מנוע די מורגש בתחילת נסיעה והאצות (שוב, יותר מאשר בסיטרואן) . מורגש פחות במהירות גבוהה יותר.

זמינות הכח שלה להאצה, במרבית המהירויות, מצויינת.

לפחות בנסיעה שלי, לא חשתי כל בעיה סביב הגיר והעברת ההילוכים.

בניסוי קצר אחד של העברת הילוכים "ידנית" , זה עבד יפה.

מבחינת אחיזת כביש ותחושת רוגע בנסיעה, הרגשתי דומה לפיאסטה, עליה נהגתי יום לפני.

 

באופן אישי, אם לא היה הפרש במחיר, והייתי מחליט על צרפתיה, הייתי הולך על ה- c3 .

אבל המחיר במבצע מנצח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...