Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 207 במבצע למנויי "ידיעות אחרונת" ב 85,990. האם משתלם?


ליצן צהוב
שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בבדיקה שקיימתי מול נציג המכירות של פיג'ו,

הכן ניתן להתקין בקרת שיוט(קרוזקונטרול) - התקנה מקומית אצל היבואן לובינסקי.

בקרת השיוט מופעלת בידית יעודית בדומה למערכת השליטה במערכת השמע (בצד שמאל).

מאחר ובקרת השיוט מותקנת בהתקנה מקומית,

עדין לא ניתן לי המידע באם קיימת אפשרות להגבלת מהירות כפי שמצוי במקור (ע"פ ספר הרכב).

ממתין לתשובות מהמחלקה הטכנית של היבואן לובניסקי.

 

באם בידי הקוראים מידע בנדון אשמח להתעדכן.

 

בברכה

איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בבדיקה מול נציג מחלקת השרות הטכני של היבואן - לובינסקי,



נמסר כי בקרת השיוט המיועדת לפיג'ו 207 (אופציה),

מתקבלת כערכת קיט מהיצרן.

הרכבת מערכת בקרה השיוט מתבצעת בארץ.

בקרת השיוט הנ"ל ללא מגבילי מהירות.

להבדיל מדגמי רכבי פיג'ו /סיטרואן בהם קיימת בקרת שיוט

כאביזר המורכב בתהליך יצור המכונית.

 

לאור האמור, החלטתי לוותר על אופצית הוספת בקרה השיוט להזמנת הרכב.

 

בברכה

איל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הלינק שצירפתי בדף הקודם:

 

1. יש מק"ט עם מגביל מהירות ומק"ט בלי מגביל מהירות - מעניין למה מתקינים רק את הסוג השני?

2. לפי התמונות מדובר בהתקנה ממש פשוטה - יש מקום שמיועד לידית הזאת בצד שמאל של ההגה.

 

לא ברור למה לובינסקי לא מזמינים את זה מראש מהמפעל, מחייבים במעמד ההזמנה וסוגרים עניין במקום להסתבך עם התקנות.

 

בכל מקרה ב460 ש"ח זה נשמע כמו עיסקה די משתלמת, למעט הרתיעה שלי מכל העניין של פתיחת ברגים ברכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, בהסתמך על המסמך שצרפת. אפשר להזמין את בקרת השיוט עם מגביל המהירות. ההתקנה כאמור היא פשוטה והדבר היחיד שצריך זה להתחבר למחשב הרכב לשם הגדרת המערכת. הבחור וכל המעוניין יוכל לרכוש את המערכת בנפרד בהמשך והלתקינה. מעניין באילו דגמי סיטרואן\פיג'ו ניתן להתקין את המערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להתקין זאת ברכבים עם COM 2000 ומצערת חשמלית (להוציא קסארה).

 

במחיר הזה של ההתקנה הייתי מבקש לשדרג את הבקרת שיוט (לשלם על ההפרש במחיר).

 

מבחינת לפרק ברגים באוטו חדש - גם שיתקינו לך קודן ודיבורית יפרקו כמה דברים אז קח את זה באיזי.

 

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החלטתי לא להזמין מראש שום שדרוג.

הנימוקים שלי הם (וכמובן השיקולים שונים מאדם אחד לשני) :

 

קרוז קונטרול- (דבר שאני מכיר היטב וחרשתי איתו את כל ארה"ב) - היות ומרבית הנסיעות שלי הן בגוש דן, לא רואה את עצמי משתמש בו הרבה, אם בכלל.

 

חיישני רוורס- מה זה הקשקוש הזה שהם נותנים חיישנים ללא צג ! שאתה שומע צפצופים מבלי לדעת מה המרחק שנשאר לך. אפשר להשיג היום במחיר לא גבוה חיישנים בכל מיני גדלים של צגים. מה עוד שלדעתי אין הבדל בין הרכבה אצלם , למקום פרטי, לרכיב זה.

 

קודן עלוקה עם כספת- ממה שבדתי מבקשים ממני, בנוסף לאימובילייזר המובנה, קודן רגיל, שעלותו כ- 300 שח'.

מה עוד שבהרבה פורמים שקראתי יש את הדעה שהדברים האלו לא ממש ימנעו גניבה, אולי יעכבו אותה קצת, אבל יגרמו לפירוק ושבירה של דברים ברכב.

 

דיבורית בלוטות'- כאן אולי יש יתרון מסוים להזמנה אצלם, כי ממה שהוסבר לי זאת דיבורית שמשתלבת עם מערכת השמע ומפסיקה את הרדיו בזמן כניסת שיחה. אבל היות והם מציעים את כל החבילה בכ- 2250 שח (ללא הקרוז כמובן) , לא בטוח שזה כדאי. (האמת שלא שאלתי כמה עולה רק הדיבורית בחברה, אבל לא נראה לי שזה יעמוד בתחרות כי מדובר בחבילה לכאורה 'מוזלת').

דיבוריות כאלו (לא במערכת השמע) נעות בין 200 ל-350שח, ויש גם כאלו שמאפשרות סינכרון של שני מכשירי טלפון , וגם, צג שיחה מזוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, היום דיברתי עם מישהו שיש לו את ה-207 , משהו בין שנה שלישית לרביעית.

שאלתי כזה איך האוטו וכו', הוא אמר לי שלאחרונה הוא מבלה קצת במוסך.

כמי שיש לו גם פיג'ו אני יודע שהאוטו אוהב מדי פעם להגיע 'לשבת על כוס בירה' עם החברה במוסך...

חשבתי שהם כבר קצת השתפרו בנושא.

אני לא מתחרט על הזמנת הרכב, בגלל הדיל ובגלל שאהבתי את הנסיעה בו,בהשוואה למכוניות אחרות בקטגוריה שנסעתי בהן, אבל כנראה שצריך להכין את עצמנו לזה.

את הנוכחי שלי רכשתי מפרטי ראשונה לאחר קצת פחות מ- 3 שנים על הכביש, כבר הייתה לו היסטוריה לא קטנה של תיקונים, וגם אצלי זה די המשיך.

בוא נגיד, ברכב יפני זה כנראה לא היה כך.

אבל זה מה יש חברים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצ"ב קישור לכתבה בוואלה שלפיה פיג'ו 207 הינו הרכב האמין ביותר באירופה:

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1807449

 

בנוסף נחש מהו רכב הסופר מיני המבוקש ביותר כיום ביד 2:

 

http://motocar.ifeel.co.il/article/14194.aspx

 

הקשקושים האלה על רכבים יפניים "אמינים" או צרפתיים "לא אמינים" ממש לא מזיזים לי. חוץ מזה ידוע שרכב לאחר כמה שנים מתחילת שיווקו נחשב לאמין, כיוון שכל הריג'קטים שהיו בסדרות הראשונות תוקנו וטופלו.

 

לגבי המוסך אל תשכח שהטיפולים פעם בשנתיים/30 אלף ק"מ לעומת פעם בשנה במאזדה למשל, נראה לי שבמקרה הזה לפחות בשנתיים הראשונות היפנית תראה יותר מוסך....:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני כמובן שמח לשמוע על כך.

אבל אל תשכח שהיו שם רק מכוניות אירפואיות ולא יפניות.

לגבי הטיפולים, לי נאמר אחרת- 20000 או שנה.

אשמח לדעת מאיפה המידע שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, נסה לבצע את החיפוש הבא: 207 , בכותרות בלבד, פורום טכני אחזקה וטיפולים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=291425

 

18 תוצאות, מתוכן רק אחד שמתלונן על בעיה שדורשת בירור במוסך ו-2 מתלוננים על צריכת הדלק. ממש לא עושה רושם של רכב "בעייתי" או מועד לתקלות.

 

אתה מוזמן להשוות מול רכבים אחרים שקיימים בשוק לפחות 4 שנים. הייתי קורא לזה גיליון הרשעות נקי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, מה שנאמר על צריכת הדלק די מפחיד , לא? נשמע לי קצת מוגזם מה שההוא כתב שם.

לא ענית לי לגבי הטיפולים, חשוב לי לדעת, מאיפה יש לך הנתון של 30000 שנתיים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש יונדאי גטס ואז תראה מה זה מפחיד 8) ובכלל תשווה את מספר התוצאות מול רכבים אחרים.

 

ככל הידוע לי ולאחר חיפושים בפורום בפיז'ו-סיטרואן וגם רנו הטיפולים כל שנתיים/30K ק"מ, ראה בשרשור הזה ועוד:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=409681&highlight=30000+%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D

 

אם פיג'ו שינו מדיניות זה משהו חדש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכת ישר על יונדאי גטס...

למה לא על הונדה ג'אז, או טויוטה יאריס ?

כמבן שבהפרש המחיר לג'אז למשל (120 k ) אפשר לממן הרבה שנות הפרש דלק ל-207...

באתר קמ' לליטר הם רושמים ל-207 ממוצע ממשי של 12-13, מקווה שזה יהיה כך, או לפחות קרוב לזה.

לגבי מה שהפנית לטיפולים, גם שם יש קצת בלבול ואי הסכמה לגבי להמתין שנתיים.

לא יודע אם שינו מדיניות או שאיש המכירות טעה, אבל אמר לי 20 או שנה.

בכל מקרה אם זה באמת "או שנה" מבחינתי זה יהיה כל שנה, כי אני לא נוסע את הכמות הזאת בשנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...