Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[106]נורת חום נדלקה+חוסר מים משווע[הכותרת נערכה]


סוס ברזל
שימו לב! השרשור הזה בן 7291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתקלתי בבעייה , אתמול בנסיעה קצרה נדלקה מנורת הטמפרטורה, בדקתי מים וראיתי שבמיכל המים אין מים בכלל , מילאתי , הנעתי שוב ..10 דקות , האוטו לא נסע וחצי שעה אחרי זה בדקתי שוב , והמים ? נעלמו!!! , מילאתי שוב , ונסעתי נסיעה קצרה, נתתי למונ להתקרר ושוב , המים נעלמו , חזרתי על הנושא שוב אתמול בלילה , מילאתי מים , ואילו הבוקר שוב , אין מים, מילאתי ועשיתי נסיעה ושוב אין מים ...

בקיצור לאן נעלמים המים ....סה"כ מילאתי משהו כמו 2 ליטר

אין נזילה מתחת לאוטו , חשבתי אולי המים חודרים למערכת אחרת ובדקתי שמן , השמן נראה תקין וללא בועות ולכן הסקתי שאין מים.

מישהו נתקל ? אולי פשוט יש להמשיך למלא מים כי היה חסר כל כך הרבה ? אולי גם צינורות המערכת היו ריקים ?

HELP ..,תודה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוסך ומהר :!:

 

הסיבות להעלמות המים יכולות להיות רבות ומגוונות:

 

נזילה מהרדיאטור

נזילה מהחיבורים ו/או מהצינורות

תקלה במשאבת המים

 

והגרוע מכל - סדק בבלוק :( (אני מקווה שלא זה...)

 

לא לנסוע עם רכב ככה אחרת יכול ללכת מנוע...(אם עוד לא הלך...)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוס ברזל שלום רב!+

א- בפורום רכב שלY-ניט עוד לא כתבת את שאלתך רק בתפוז וכאן.

ב- התשובה נמצאת בסוף שאלתך תניע את הרכב תמלא מים חכה

שהטרמוסטט יפתח(ניתן לדעת מתי נפתח טרמוסטט

על ידי בדיקת צינור מים עליון +תחתון באם הם חמים במידה שווה

הטרמוסטט נפתח) השלב הבא ניקוז אוויר מהמערכת

תוך כדי שהמנוע עובד יש לפתוח וונטיל לניקוז אוויר ולחכות שהאוויר

יצא וקילוח מים יתחיל לצאת ואז לסגור את הפקק.

בדוק גם עם המים לא חדרו לשמן. הוצא מדיד שמן ובדוק

מפלס שמן.

בברכה צביקה קרבורטורים

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוס ברזל שלום רב!+

א- בפורום רכב שלY-ניט עוד לא כתבת את שאלתך רק בתפוז וכאן.

ב- התשובה נמצאת בסוף שאלתך תניע את הרכב תמלא מים חכה

שהטרמוסטט יפתח(ניתן לדעת מתי נפתח טרמוסטט

על ידי בדיקת צינור מים עליון +תחתון באם הם חמים במידה שווה

הטרמוסטט נפתח) השלב הבא ניקוז אוויר מהמערכת

תוך כדי שהמנוע עובד יש לפתוח וונטיל לניקוז אוויר ולחכות שהאוויר

יצא וקילוח מים יתחיל לצאת ואז לסגור את הפקק.

בדוק גם עם המים לא חדרו לשמן. הוצא מדיד שמן ובדוק

מפלס שמן.

בברכה צביקה קרבורטורים

 

צביקה ,

 

הוא בדק את השמן :idea:

 

עדיין , לאור הנסיון כאן ועם עוד כמה 106-ים.

דבר ראשון שיש לחשוד בו הוא הרדיאטור הפנימי - אין נזילה (כביכול) , מים נעלמים בקצב , אין בריחה למנוע (שמן נקי).

 

להרים שטיח נוסע , קרוב לוודאי שהוא יהיה ספוג במים.

 

אם כן , חיפוש בפורום ייתן לסוס את כל השעורה (והתשובות לגבי -מה הלאה?) שהוא צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שאם הייתה נזילה אז המים בעת ההעלמות היו יוצרים שלולית קטנה ,

צביקה , עדיין לא הספקתי לכתוב ב YNET , אולי עוד דקה..

בכל אופן , צביקה , אמרת ש :תניע את הרכב תמלא מים חכה

שהטרמוסטט יפתח(ניתן לדעת מתי נפתח טרמוסטט

על ידי בדיקת צינור מים עליון +תחתון באם הם חמים במידה שווה

הטרמוסטט נפתח) השלב הבא ניקוז אוויר מהמערכת

תוך כדי שהמנוע עובד יש לפתוח וונטיל לניקוז אוויר ולחכות שהאוויר

יצא וקילוח מים יתחיל לצאת ואז לסגור את הפקק,

האם אני משאיר את המכסה של המים פתוח, האם המים לא יתחילו להשפריץ לכל עבר?

 

בדקתי שמן , ולפי בדיקה לא נראה כי יש ערבוב של מים בשמן ..

רדארג'די , תיכף אבדוק את השטיח ...

האם יכול להיות שכל המערכת הייתה ריקה ולכן כמות המים שאני שם "נבלעת" כל פעם לתוך המערכת ? כמו בעת החלפת שמן , ששמים שמן ואז מניעים כדי שהשמן יעבור במערכת ?

הרי המיכל שמכיל את המים מכיל הרבה פחות מים ממה שצריך להיות בתוך המערכת .., לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מים לא נעלמים סתם, גם אם הרכב עומד זמן רב.

באחד מחלקי מע' הקרור/חמום קיימת פריצה ולכן המים "נעלמים" להם.

קח את הרכב בדחיפות למוסך לבדיקה מקיפה בכדי שהנזק שקיים כבר לא יחמיר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא , השטיח יבש , כמו גם שאר האוטו ...

בדיוק מהסיבה שאין כל סיבה שמים יעלמו בעיקר ללא השארת שלולית וכדומה , אני תוהה לאן המים הולכים ?

יכול להיות מצב שהמים מתאדים דרך הפתח בהנחה שהפקק לא תקין ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה צריך להיות פקק לא תקין ברמה של אין גומיית אטימה בכלל .

 

בכל מקרה ,מלא מים לפי הוראותיו של צביקה , עשה זאת באור יום ,ובדוק אם אין נזילה של מים.

 

אין מצב ששני ליטר מים ייעלמו סתם כך ללא סימנים.

כמו שאמרו לך , המים זורמים החוצה חופשי היכן שהוא , אתה אמור לראות מהיכן.

 

שים לב מאוד על חום המנוע ,חבל שתשרוף אותו סתם כך.

אם אתה לא בטוח , קח אותו על גרר למוסך , הנזק מהתחממות מנוע מעבר למידה יעלה בהרבה על עלות גרר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ הכמויות שהנך מציין שנעלמים לך, 99% שמש' המים שלך נוזלת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האפשרות שמשאבת מים דפקה...

מחר בבוקר , אני אמלא מים כשהפקק פתוח עד למילוי מלא של המערכת, כמובן עם השגחה על התחממות מנוע..

בכל אופן , האם לקחת אותו למוסך רגיל , או למוסך שמתמחה ברדיאטורים ? למי הפתרונים ?

 

אגב, נאמר לי, שבמידה והיה מים במנוע אז הייתי גם צריך לראות לכלוך על מכסה המיכל מים , האמנם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאטם ראש פרוץ!

 

מתכתובת שהיתה לי עם סוס ברזל ב ה.פ נתברר שקומפרסיה חודרת למים

ועם התנעת הרכב לאחר זמן קצר המים גולשים ממיכל העבוי

מה שמביא אותי למסקנה הבלתי נמנעת שאטם ראש(במקרה הטוב)

פרץ (נשרף) באזור מעברי מים והדחיסה פורצת למים ודוחסת אותם

החוצה וזה ההסבר לאובדן המים הגדול ולשאלה "להיכן נעלמים המים?"

המלצתי לסוס ברזל לגרור את הרכב למוסך פזו הקרוב

ולהגביל את בעל המוסך לתיקון עד 2000 שקל

מעל הסכום הזה יש להחליף מנוע מיבוא.

נחכה לעדכון של סוס ברזל..

בברכה צביקה קרבורטורים

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קומפרסיה נוצרת במנוע מרגע ההתנעה, ולא אחרי זמן קצר. אז הביעבוע לא היה צריך להתחיל מיד? :shock:

או שאולי ברכב שלו הרזבואר נמצא אחרי התרמוסטט? לא הגיוני לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי אפשרות שהטרמוסטט לא תקין ולכן לא מווסת מים למערכת ...

לכן המים עלו וגלשו ? יש אופציה כזו ?

והאם אתה אומר שעליי להכין את הארנק ללפחות 2000 ש"ח ?

אגב, עדיין לא הבנתי מה הכוונה בקומפרסיה חודרת למים

כולם פה מטפלים במוסכים מורשים??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בריחת הקומפרסיה מתחילה עם תחילת ה"דפומרציה" -עוות המתכת

כידוע מתכת ובעיקר יצקת אלומיניום שממנו עשוי ראשהמנוע מתפשטים בחום

ומתכווצים בקור.

חוסר מים במנוע יוצר בעיקרברכב צרפתי או ברכב בעל ראש מאלומיניום

כיס אוויר אשר בו אין מים ןלכן הטמפרטורה בו גבוהה מאד

ולכן גורמת לעוות לראש המנוע ובמקום שבו היה כיס אוויר

נוצר פריצה באטם ראש האטם נשרף ומפסיק לאטוםברכב קר

הוא אוטם עד להתחממות שגורמת להתפשטות ולבריחת

הקומפרסיה למים.

עד פה מובן?!

תמיד לשרותכם צביקה

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7291 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...