Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

בקרוב אני מתכוון להוסיף עוד מגאן כזו ל"צי" המשפחתי. צ'טערתי ללמוד שמידות הצמיגים של המכוניות האלה (185X60 R15)מיוחדות למדי ולכן גם מחירם גבוה יותר, וגם קשה לאתר צמיגים משומשים טובים (לא לדאוג, אני יודע להבחין בצמיג לא תקין).

 

 

ואני תוהה - האם אפשר לשנות את מידת הצמיגים באופן חוקי לצמיגים יותר צרים ו,רגילים"?

 

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

בהנחה ואפשר, עדיין לא מובן לי ההגיון.

אם תחליף ל 14 אינץ', תצטרך לקנות גם 5 ג'אנטים אחרים. לא יודע כמה עולה ג'אנט משומש, נניח 100 שקל.

במקום זה, בתוספת של 500 שקל תוכל כבר לרכוש צמיגים במידה הנוכחית, שכמובן עדיפה מבחינת אחיזה על צמיג 14 אינץ' ברוחב 165, נניח.

 

 

פורסם

תודה, אבל אין כוונה לשנות את מידת החישוקים - זה ישפיע על מהירות הרכב וצריכת הדלק. לא זאת הכוונה. רק לצמיגים 15 צרים יותר, נפוצים יותר...

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

רוחב קטן מ 185 ממש לא נפוץ בצמיגי 15 אינץ'.

 

לפי אוטודטה, מה שמאושר למגאן דור קודם ללא החלפת חישוקי 15 אינץ' שיש כרגה זה או מה שרשמת או .185/55R15

 

אגב, החלפה ל 14 אינץ' לא תשנה את מהירות הרכב ואת צריכת הדלק, כי ההיקף החיצוני של הגלגל נשאר זהה. קוטר החישוק קטן יותר ובהתאם חתך הצמיג גבוה יותר.

 

 

פורסם

עד לאחרונה הייתי בעלים של מגאן (טוטל לוסט). ניסיתי גם לברר על שינוי למידה יותר נפוצה אך לא קיבלתי תשובה.

בסוף קניתי סט צמיגי הנקוק קוריאניים ב-1200.

לדעתי, לא כדאי להתעסק עם החלפת המידה רק כדי לחסוך 200 שקל פעם ב-4 שנים.

×
×
  • תוכן חדש...