Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

החלפתי פלאפון ונתתי לאמי את האייפון הנ״ל.

באייפון עצמו שמורים כל מספרי הטלפון שלי, כיצד אני מוחק את כל המספרים ואנשי הקשר?

בנוסף כל מספר שמחייג לאמי מופיע כ"לא ידוע״ בין אם זה מספר שהיא שמרה באייפון ובין אם זה ״סתם״ מספר.

 

אסף? מישהו?

 

 

תודה, בן.

Got To love It

פורסם

תעשה לה שחזור הגדרות יצרן (RESTORE) פשוט.

או שתסנכרן לה בעצמך טלפונים ממכשיר אחר - ותבחר בITUNES לקחת רק את מה שעל המחשב (מה שסונכרן ממכשיר אחר) ולמחוק את מה שעל הפלאפון.

 

לגבי הסעיף השני - לא נשמע קשור לאייפון אלא לחברה הסלולארית.

אם תחליף סים לקו אחר - פתאום הכל יהיה בסדר?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני אברר לגבי הסים, והרסטור ימחק הכל כולל המספרים?

המכשיר הקודם הוא בלאקברי בולד 9000, ידוע לך איך אני מעביר את אנשי הקשר למחשב(יש לי מק).

 

תודה!

Got To love It

פורסם

אם הוא פרוץ אז תוריד מסידיה Erase Contacts זה ימחק את כול האנשי קשר.

לבעייה השנייה תוסיף סורס apt.ipsf.co.il ותוריד ממנו CallerID Fix, חוץ מזה בהגדרות בינלאומי תשים לב שישראל מוגדרת שם.

 

אם תרצה לעשות רסטור אז תבדוק קודם בסידיה אם לא מותקן לך ultrasn0w, אם מותקן אז תצטרך לבצע ריסטור מקשוחה מותאמת אחרת יש מצב להשאר אם אייפוד ביד, או בלי GPS :)

אודי A4

דימה.

פורסם

דימה, מחיקת אנשי הקשר עבד מעולה.

 

העניין השני עם אי הצגת המספרים, לא עזר. עדיין זה לא ידוע.

מה זה יכול עוד להיות?

Got To love It

פורסם

מכשיר שנקנה מרשת פלאפון, והמספר שעליו עכשיו הוא גם של פלאפון.

 

האייפון 4 נקנה על המספר שלה אך אני לקחתי אותה. בעת הרכישה הם הוציאו מיקרו סים אשר ביטל את הסים שהיה לה עד עכשיו, לאחר מכן הוציאו סים חדש (לא הבנתי את הטימטום) כי מהקודם אי אפשר להוציא שיחות.

זה הסים שיש באייפון.

Got To love It

פורסם

Liviur זה באג בקובץ שאמור להוסיף קידומת למספר.

פשוט האייפון במקום להוסיף 972 למספר מוסיף קידומת של הונג קונג :)

אם בא לך לחקור על הנושא תבדוק מה יש בקבצים המצורפים.

 

בן תוריד IFUNBOX כנס לRAW FILE SYSTEM, ותרוקן את הקובץ הזה לשם.

אחרי זה תכבה ותדליק את המכשיר.

 

חוץ מזה אם האייפון מהארץ תרגיש חופשי לעשות לו רסטור.

אודי A4

דימה.

פורסם

ה"באג" הזה - לא קורה באייפון שמעודכן בצורה נורמאלית (או אפילו רוב אלו שלא) מגירסא 4.0 ומעלה שזה לפני שנה ומשהו.

 

חבל על הדיון אבל כל עוד הבחור לא בדק עם סים אחר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...