Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשר פרטים Platinum Audio V-12 1000W ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אפשר כמה שיותר פרטים על המגבר הזה !

ובכלל חוות דעת שלכם.. מגבר טוב ? ממוצע ? או זבל ?

 

תודה מראש !

פורסם

קודם כול הוא לא זבל בכלל!!

 

לי היה את המגבר והוא עבד כמו חמור עד שניגנב..

 

המגבר הזה הוא בין ה"טובים" בסידרת הזבל סיני מה שכן שהוא יותר טוב מהבוס החיקוי..

 

לדעתי שווה את הכסף..

 

יש בעיה אחת מגברים סיני מיוצרים כך שהם שונים זה מי זה ככה שאתה יכול ליפול על דגם טוב ולפעמיים על דגם רעה.... :?

פורסם
קודם כול הוא לא זבל בכלל!!

 

לי היה את המגבר והוא עבד כמו חמור עד שניגנב..

 

המגבר הזה הוא בין ה"טובים" בסידרת הזבל סיני מה שכן שהוא יותר טוב מהבוס החיקוי..

 

לדעתי שווה את הכסף..

 

יש בעיה אחת מגברים סיני מיוצרים כך שהם שונים זה מי זה ככה שאתה יכול ליפול על דגם טוב ולפעמיים על דגם רעה.... :?

 

אחרי תיאור שכזה - גם אם היו משלמים לי לא הייתי מתקין אותו אצלי באוטו.

פורסם
קודם כול הוא לא זבל בכלל!!

 

לי היה את המגבר והוא עבד כמו חמור עד שניגנב..

 

המגבר הזה הוא בין ה"טובים" בסידרת הזבל סיני מה שכן שהוא יותר טוב מהבוס החיקוי..

 

לדעתי שווה את הכסף..

 

יש בעיה אחת מגברים סיני מיוצרים כך שהם שונים זה מי זה ככה שאתה יכול ליפול על דגם טוב ולפעמיים על דגם רעה.... :?

 

אחרי תיאור שכזה - גם אם היו משלמים לי לא הייתי מתקין אותו אצלי באוטו.

 

אם לא היה לך כסף וידעה ליקנות מגבר של חברה איכותית הייתה מתקין אותו באוטו תאמין לי..

 

בתיאור הזה אני אומר שיש סיכון מסויים שיהיו בעיות...

פורסם

וואללה אני גם ממליץ עליו יש לי אותו כבר כמה חודשים ואני מרוצה ממנו

מתאים בדיוק למי שאין לו תקציב גדול..

אבל אם כבר פלטינייום אז תקנה את ה1200

אני מרים איתו מורל פולס וסאב של אוריון 400 וואט אר אמ אס

מתי בפעם האחרונה ליטפת לעצמך את הכרס ואמרת: "עוד בירה מתוקה שלי"?

×
×
  • תוכן חדש...