Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכל רוכשי איביזה חדשה.

 

נציג הסביר לי בעת קניאת איביזה הם נותנים שירות VIP חינמי לתקופה מסוימת.

הבנתי שזה כולל בין השאר: גרירה, טעינת מצברים במקרי חירום, מצבים שנתקעת בלי דלק והדרכה על מערכות שונות ברכב.

השאלה היא אם מישהו מכיר את השירות הזה וכבר השתמש בזה? אולי תוכלו לפרט קצת יותר?

דרך אגב, אולי באותה הזדמנות ניתן לחסוך קצת כסף בעת סגירת חוזה עם חברת ביטוח, אם להוריד סעיפים שחוזרים גם בביטוח וגם בשירות VIP כגון, גרירה?

פורסם
שלום לכל רוכשי איביזה חדשה.

 

נציג הסביר לי בעת קניאת איביזה הם נותנים שירות VIP חינמי לתקופה מסוימת.

הבנתי שזה כולל בין השאר: גרירה, טעינת מצברים במקרי חירום, מצבים שנתקעת בלי דלק והדרכה על מערכות שונות ברכב.

השאלה היא אם מישהו מכיר את השירות הזה וכבר השתמש בזה? אולי תוכלו לפרט קצת יותר?

דרך אגב, אולי באותה הזדמנות ניתן לחסוך קצת כסף בעת סגירת חוזה עם חברת ביטוח, אם להוריד סעיפים שחוזרים גם בביטוח וגם בשירות VIP כגון, גרירה?

 

נשמח לקבל פרטים על מה מדובר?

פורסם
שלום לכל רוכשי איביזה חדשה.

 

נציג הסביר לי בעת קניאת איביזה הם נותנים שירות VIP חינמי לתקופה מסוימת.

הבנתי שזה כולל בין השאר: גרירה, טעינת מצברים במקרי חירום, מצבים שנתקעת בלי דלק והדרכה על מערכות שונות ברכב.

השאלה היא אם מישהו מכיר את השירות הזה וכבר השתמש בזה? אולי תוכלו לפרט קצת יותר?

דרך אגב, אולי באותה הזדמנות ניתן לחסוך קצת כסף בעת סגירת חוזה עם חברת ביטוח, אם להוריד סעיפים שחוזרים גם בביטוח וגם בשירות VIP כגון, גרירה?

 

אני חושב שלא הבנת אותו נכון. לצמפיון יש מוקד שאתה יכול לחייג אליו (כוכבית משהו... לא זוכר ) ושם אתה יכול לשאול על הרכב או לקבל הכוונה למקום מסויים או אם נתקעת בלי דלק אז הם שולחים מישהו. לא נאמר לי שזה לזמן מוגבל. בכל אופן קשה לי להאמין שזה מחליף ביטוח סטנדרטי של גרירה וכו'. וגם קשה לי להאמין שהם ישלחו רכב עד אליך נאמר ונתקעת בלי דלק והם יעשו את זה ללא חיוב. סך הכל צמפיון לא עובדים בהתדנדבות בלשון המעטה... קיצר תבדוק טוב לפני שאתה משתמש כל עוד זה שאלות על הרכב בטלפון זה בסדר, יותר מזה צריך לבדוק.

פורסם

ראיתי את הדגמים של הג'אנטים מגנזיום שמציעים ב-1900 ש"ח. האם מישהו לקח אותם? מישהו יודע מי היצרן והאם הם איכותיים? האם 1900 ש"ח זה מחיר טוב לג'אנטים לצמיגים 185 R15? כמה יכול לעלות סט נורמלי בחוץ?

פורסם

נעזרתי רבות בפורום בתהליך הרכישה שלי, אז לאחר שקיבלתי את שלי אני בא לעדכן, בתקווה שזה גם יעזור לאחרים.

 

הזמנתי מסוכנות סיאט בנצרת ויצאתי מכל התהליך עם חיוך כפול, גם מקבלת הרכב וגם מהשירות שקיבלתי. אני בכלל מאזור ירושלים, יש סוכנות סיאט מאוד קרובה למקום העבודה שלי בבירה אבל העדפתי לעשות את כל הדרך לצפון כי לי מאוד חשוב גם היחס והשירות. על כל תהליך הרכישה מול הסוכנות אני אכתוב פוסט נפרד בפורום הכללי. זו הייתה חוויה מאוד חיובית, אני מאוד ממליץ בעיקר על סוכן בשם סמי שהיה פשוט נהדר (אגב, הוא עצמו גם קנה רכב במבצע).

 

בעניין האוטו: עברתי לאיביזה אחרי פונטו ספייס 2001. בהקשר לזה, המעבר היה די קיצוני ובהשוואה לפונטו מדובר על רכב מעולה בכמה דרגות, מכל הבחינות, שדרוג רציני.

אני מאוד מרוצה מהרכב וזו הייתה ללא ספק קנייה נבונה. יחד עם זאת, אני לא עיוור ולצד המעלות בהחלט יש באוטו כמה מינוסים. לא כאלה שצריכים למנוע רכישה אבל עדיין, קיימים. אעשה קצת סדר:

 

פלוסים/יתרונות:

מערכת hill hold: תוספת חשובה ונפלאה לרכב, מי שמתלבט בין שקודה לסיאט שייקח את המערכת הזו כגורם מכריע כי זה פשוט יתרון עצום על רכב שאין בו את זה. זה ממש עוזר בעליות תלולות/רמזורים ועושה חיים קלים (או פחות קשים) למי שרגיל לנסעוע באוטומט. אגב, מי שטוען שזה הורס ופוגם בחווית הנהיגה כי כך יש לנו פחות שליטה אז שיהנה. אני קניתי רכב ידני כי זה מה שהיה במבצע, אם היה אוטומטי מוזל מאוד לא הייתי לוקח ידני, אני מחפש כמה שיותר הקלה בעניין הגיר הידני. לשמחתי התרגלתי די מהר, ההילוכים עוברים חלק ומאד נוח לתפעל אותם.

בקרת שיוט: גם כן תוספת נהדרת, יפה שזה מגיע כסטנדרט. נסעתי בכביש 6 וזה פשוט משחרר אותך, נוסע במהירות קבועה שאתה בוחר ויש לך להתעסק רק עם ההגה. שאפו.

עוד דברים נחמדים: מנוע יחסית שקט, מערכת מקורית מפתיעה לטובה (פרופורציה, כן?), אורות ערפל עם פנסים עוקבי פנייה, חישוקים 15, מזגן מעולה (מקווה שיהיה מעולה גם בקיץ), איזופיקס ועוד...

 

מינוסים/חסרונות:

- מי שמצפה לאוטו חייתי צפויה לו אכזבה. האוטו נהדר, באמת אחלה אבל עדיין מדובר במנוע 1.4 עם 85 כ"ס. וזה אומר שבעליות לירושלים הוא לפעמים מתקשה להמריא ולא מעט מכוניות מאסיביות יותר חולפות על פניו. אני כן מוסיף שאני לא מתעלל בו, בעיקר לא בהרצה ולא מרביץ גז אבל זו נקודה שיש לשים לב. בכביש מישורי, לעומת זאת, הוא מגיע בקלות ל- 120 וצריך ממש לשים לב ולהזהר כדי לא לעבור את המהירות המותרת.

- אין מצב לאורות כבויים בזמן שהאוטו דלוק. אולי בשביל רבים זה לא עקרוני, בשבילי זו הייתה אכזבה העובדה שבכל מקרה בו הרכב דולק אז גם הפנסים דולקים, גם אם זה רק אור חנייה. לא פעם אני רוצה להשאר עם הרכב דולק (מזגן, מוזיקה) אבל בחושך, עם פרטיות בלי אורות דולקים ובלי למשוך תשומת לב אבל לצערי באיביזה זה לא מתאפשר וזה מבאס.

- יש לא מעט רעשי רוח מבחוץ, לא יודע מאיפה זה נובע. אצלי עוד יש מגיני רוח וזה מפחית, ברכב בלי זה עוד יותר מורגש.

- אין רמקולים אחוריים: המערכת טובה אבל אין רמקולים מאחורה מה בוודאי היה מעצים את חוויה ההאזנה. יש אפשרות להוסיף רמקולים בתהליך הזמנת הרכב, הצטערתי שלא עשיתי, אוסיף עצמאית בימים הקרובים.

- אין מקום מיועד למטבעות וחוסר תאים: סתם משהו שטותי אבל עדיין, בפונטו דווקא יש כמה תאים יעילים כולל אחד עם חריצים למטבעות וזה מאוד פרקטי. באיביזה אין תא כזה ובכלל, התא שליד ההגה הוא לא כל כך אפקטיבי, הוא עמוק מידיי ולא מתאים לשים שם דברים קטנים.

 

 

זהו, אלה הרשמים שלי מהנהיגה בינתיים. חשוב לי להדגיש שלמרות החסרונות שציינתי, גם אם הייתי יודע עליהם מראש עדיין הייתי קונה בוודאות. זה לא משהו שצריך למנוע מכם לקנות אלא מצד אחד לעודד ומצד שני לשים דברים על דיוקם, לתאם ציפיות. האוטו פנטסטי ואני ממליץ בחום.

 

 

בהצלחה לרוכשים החדשים.

 

הנה הרכב שלי:

1.JPG

2.JPG

פורסם

1. כמה עלו לך הג'נטים? אלה לא הג'נטים שמוצעים בסיאט היום כשדרוג מקומי.

2. האם המערכת שלך היא המקורית או הרדיו דיסק של קנווד שמגיע היום ברכב?

פורסם

 

 

- אין מצב לאורות כבויים בזמן שהאוטו דלוק. אולי בשביל רבים זה לא עקרוני, בשבילי זו הייתה אכזבה העובדה שבכל מקרה בו הרכב דולק אז גם הפנסים דולקים, גם אם זה רק אור חנייה. לא פעם אני רוצה להשאר עם הרכב דולק (מזגן, מוזיקה) אבל בחושך, עם פרטיות בלי אורות דולקים ובלי למשוך תשומת לב אבל לצערי באיביזה זה לא מתאפשר וזה מבאס.

:

 

אם אני לא טועה, אפשר לכבות את האורות. כשהמתג על "שעה 1". לא?

פורסם

תודה, domo2 :wink:

 

 

אם אני לא טועה, אפשר לכבות את האורות. כשהמתג על "שעה 1". לא?

 

לא, גם בשעה 1 האורות דולקים, מקדימה אור חלש אבל מאחורה רגיל, ההבדל הוא שאז אורות לוח השעונים כבויים.

 

עדכון: היום התקנתי רמקולים גם מאחורה. בהתחלה הכיוון היה התקנה בדלתות אחוריות אבל כשהמתקין בדק, ראה שאין שום הכנה ואמר שעליו לפרק דלת + חלונות. כאן כבר עצרתי אותו, מילא לפרק דלק אבל התעסקות עם מנגנון חלונות זה כבר יותר מדיי אז לבסוף נבחרה התקנה של רמקולים

pioneer 6X9 שהותקנו במגש האחורי. אין מה להגיד, מדובר בהבדל משמעותי מקודם ואני בהחלט ממליץ, למרות שזה לא הכרחי. אני כן חוזר על ההמלצה להזמין התקנה כבר במעמד הזמנת הרכב, למרות שהרמקולים שהתקנתי הם אחלה, עדיין שרפתי היום זמן יקר בישבילם.

סה"כ עלות: 430 ש"ח, כמעט זהה למה שהייתי אמור לשלם אם הייתי מזמין ישירות מהיבואן.

פורסם

CLOSE2U אם אפשר לשאול איפה התקנת את הרמקולים?

-----

שאלה נוספת לכל בעלי האיביזה, האם גם אצלכם החלונות הקדמיים לא נסגרים אוטומטית לאחר נעילת הרכב (גם לאחר לחיצה ארוכה על לחצן הנעילה)?

פורסם

תתחדש גם אני לקחתי את הלבן, אחרי 1300 קילומטר אני גם יתן כמה חסרונות...

 

ההילוך הראשון לפעמים לא ניכנס חלק. שמעתי מאנשים בפורם שזה קורה להם גם בשני, (צריך להפעיל פחות כוח בהכנסה להילוך)

 

יש לי מן רעש מוזר לפעמים של פלסטיקה רועדת או איזה חוט בצד ליד הנהג.(עוד לא מצאתי מה זה וגם לא מתכוון לפרק חצי דש בורד בשביל זה.)

 

HILL HOLD פצצה של דבר!!!

 

בקרת שיוט מאוד נוח וקל לתפעול.

 

יצא לי להיות בפקק קטן הילוך שני (איטום בדלתות + אימא+ ארגז כלים+ תיבה לסאב+ אני הנהג) עליה מאוד קטנה האוטו בקושי הצליח לעלות את העליה היה חסר כוח הייתי צריך להוריד הילוך, אבל נשארתי על שני והמשכתי. (רכב קודם 1600 סמק 110 כוח סוס, לא זוכר כנראה שהרכב הזה קצת חלש) וזה עוד לפני המגברים והסאב :? .

 

יצא לי כבר ליסוע רכב מלא 5 אנשים מת"א לראשון, בערב בלי פקקים, מושך טיפה את ההילוכים אבל הרכב סחב בלי שום בעיה...

 

מתכוון לשים גאנט 16 או 17 הבעיה ששדרוג הצמיגים גם כן חובה והמידה לצמיגים ברוחב הוא 215 סתומרת יותר רחב יותר דלק פחות מאיץ. לא יודע עדיין מה אני יעשה.

 

מתכוון לשים את המערכת שלי בסיאט זה אומר פירוק הרדיו דיסק המובנה שזה מחייב לשים פאנל מובנה לרכב הזה (אם זה דאבל דין או דין 1) פלוס מתאם לרדיו דיסק עלות 300-500 שקל. החלפת רמקולים קדמיים לקומפוננט בניה קטנה (סוג של טבעות עץ אפשר לקרוא לזה "שבלונה")

 

חיישני רוורס במקום לשלם 600 שקל בחברה כימעט בכל חנות התקנות אפשר לשים אותם ב200 שקל...

 

בעניין האורות אם אני לא טועה הצלחתי לבטל אותם לגמרי, לא בטוח אני ינסה שוב ויעדכן..

 

סה"כ מאוד אבל מאוד מרוצה מהאוטו רכב ראשון שלי מהניילונים (אבא לא עשיר אז עובדים קשה וקונים לבד) קצת חלש אבל עדיף את זה מאשר הפיקנטו אם זה חלש לא יודע מה הייתי אומר על הפיקנטו שזה מה שתכננתי לקנות לפני המבצע של סיאט.

 

יום טוב :) מקס.

פורסם

הי, אני עוד לא קיבלתי את הרכב, ויש לי מספר שאלות:

1. למה אתם מרכיבים ג'אנטים? האם זה בגלל שזה יפה או שיש עוד סיבות שקשורות לנהיגה או משהו אחר? (לי זה לא לחוץ מבחינת מראה, אבל אולי יש עוד סיבות שיש להתחשב בהן)

2. רמקולים מאחורה - עד כמה זה משמעותי (אשמח לשמוע ממי שהוסיף אותם)

3. האם יש משהו שצריך לדעת בכל הסיפור של קבלת הרכב מהחברה (תכל'ס זה הרכב הראשון שקניתי אז אני לא ממש מבין בנושא ולכן אם יש משהו, אפילו אלמנטרי, אשמח לדעת)

 

תודה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...