Jump to content

murgen

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של murgen

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תגידו בקשה, מה לחץ האוויר שצריך להיות בגדם הזה? לא מצאתי מדבקה על הדלת ובתחנת דלק לא היה רשום על הגודל הספציפי הזה. כמה צריך להיות לחץ אוויר ב-185/60 r15?
  2. שלום לכל רוכשי איביזה חדשה. נציג הסביר לי בעת קניאת איביזה הם נותנים שירות VIP חינמי לתקופה מסוימת. הבנתי שזה כולל בין השאר: גרירה, טעינת מצברים במקרי חירום, מצבים שנתקעת בלי דלק והדרכה על מערכות שונות ברכב. השאלה היא אם מישהו מכיר את השירות הזה וכבר השתמש בזה? אולי תוכלו לפרט קצת יותר? דרך אגב, אולי באותה הזדמנות ניתן לחסוך קצת כסף בעת סגירת חוזה עם חברת ביטוח, אם להוריד סעיפים שחוזרים גם בביטוח וגם בשירות VIP כגון, גרירה?
×
×
  • תוכן חדש...