Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי תודה רבה אך עוד שאלות בבקשה,

 

האם הסוכן נותן איזה מתנה על הרכישה משהו שיכול לתת לי לפנק אותי באיזה מתנה כמו חיישני רוורס משהו לרכב.

 

ויהיה רשום ברישיון שיש לרכב ג'אנטים מגנזיום או שאצטרך לרשום אותם לבד ברישיון?

 

לגבי הרישיון - לא יודע.

 

לגבי מתנה - תשכח מזה - אף אחד מבין 1,500 הקונים הראשונים לא קיבל כלום. אפילו לא עץ ריח:lol:

בעצם מקבלים וילון אחורי.

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום...

קיבלתי את הסיאט שלי ב 12.1 בצמפיון חיפה וכעבור 170 ק"מ בלבד באמצע נסיעה האוטו התחיל לגמגם ונכבה באמצע כביש ראשי בעירי!

האוטו כבר שבוע במוסך ונאמר לי מהמוסך שהזמינו מזרק מחו"ל ושזה יקח בערך שבוע(מאמין שמחר הרכב יהיה מוכן).

התקשרתי לחברה ואמרתי שאני לא מוכן לקבל את הרכב בחזרה בעקבות החלפת חלקים ברכב חדש והיסטורייה תקלות כבר ב-150 ק"מ!

אשמח בבקשה שמישהו שמבין בעניין לייעוץ מה כדאי לי לעשות בנדון.. תודה

פורסם
שלום...

קיבלתי את הסיאט שלי ב 12.1 בצמפיון חיפה וכעבור 170 ק"מ בלבד באמצע נסיעה האוטו התחיל לגמגם ונכבה באמצע כביש ראשי בעירי!

האוטו כבר שבוע במוסך ונאמר לי מהמוסך שהזמינו מזרק מחו"ל ושזה יקח בערך שבוע(מאמין שמחר הרכב יהיה מוכן).

התקשרתי לחברה ואמרתי שאני לא מוכן לקבל את הרכב בחזרה בעקבות החלפת חלקים ברכב חדש והיסטורייה תקלות כבר ב-150 ק"מ!

אשמח בבקשה שמישהו שמבין בעניין לייעוץ מה כדאי לי לעשות בנדון.. תודה

 

לא נעים בכלל.

קובי

:-)

פורסם
שלום...

קיבלתי את הסיאט שלי ב 12.1 בצמפיון חיפה וכעבור 170 ק"מ בלבד באמצע נסיעה האוטו התחיל לגמגם ונכבה באמצע כביש ראשי בעירי!

האוטו כבר שבוע במוסך ונאמר לי מהמוסך שהזמינו מזרק מחו"ל ושזה יקח בערך שבוע(מאמין שמחר הרכב יהיה מוכן).

התקשרתי לחברה ואמרתי שאני לא מוכן לקבל את הרכב בחזרה בעקבות החלפת חלקים ברכב חדש והיסטורייה תקלות כבר ב-150 ק"מ!

אשמח בבקשה שמישהו שמבין בעניין לייעוץ מה כדאי לי לעשות בנדון.. תודה

 

בהחלט לא נעים אבל גם לא עד כדי כך חמור.

צריכים לספק לך רכב חלופי עד לתיקון מלא של התקלה.

אין הצדקה של ממש להחלפת הרכב, בשביל זה ישנה אחריות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בהחלט לא נעים אבל גם לא עד כדי כך חמור.

צריכים לספק לך רכב חלופי עד לתיקון מלא של התקלה.

אין הצדקה של ממש להחלפת הרכב, בשביל זה ישנה אחריות.

 

עידן

 

נראה לך לקבל רכב חדש וכבר תקלות??? זה לא מעיד טוב לבאות...

תריב איתם עד כדי משפט ואל תסכים לקבל את הרכב! שילמת כמיטב כספך!

די כבר עם התלונות על סיאט, חלק מקבלים רכבים סרוטים, חלק עם בעיות אחרות - שמישהו יעשה לזה סוף.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

שאלה לי אליכם,

היום רכשתי את הסיאט ולא שילמתי על המיגון שמבקשים 660 שקל.

 

השאלה שלי האם המפתח יגיע עם הציפ הזה של ההתנעה (כמו אמובילייזר) אני מתכוון לזה:

pl12927-seat_key_with_light_seat_48_can_chip_inside.jpg

 

תסתכלו רק על הצ'ופציק השחור הזה. שנמצא על המפתח זה יגיע לי גם? או שבגלל שלא שילמתי על מיגון גם זה לא יהיה?

פורסם

ברור שאני לא מסכים לקבל כך את הרכב!

בחברה לא מתייחסים בכלל כראוי ואני מחכה לתשובה כבר כמה ימים!

שלחתי מכתב מעורך דין לחברת צ'מפיון ועוד לא חזרו אליי.

התקשרו מהמוסך ואמרו לי שהרכב מוכן והוחלף מזרק שהזמינו במיוחד מחו"ל. סירבתי לקבל את הרכב ולמרות זאת התקשרו מהחברה וביקשו את הרכב החלופי בחזרה כך שעכשיו אני "תקוע" בלי רכב. מהבוקר היום התקשרתי כבר פעם שלישית לחברה והם עדיין טוענים שיחזרו אליי!

פורסם
חבר'ה עוד שאלה בבקשה,

 

איזה ג'נטים אני צריך לקנות R15 5 ברגים אבל כמה 5X100 ?

כמה בידיוק?

 

5X100 זה מה שאתה צריך (מרווח הברגים במשפחת VAG )

קובי

:-)

פורסם
שאלה לי אליכם,

היום רכשתי את הסיאט ולא שילמתי על המיגון שמבקשים 660 שקל.

 

השאלה שלי האם המפתח יגיע עם הציפ הזה של ההתנעה (כמו אמובילייזר) אני מתכוון לזה:

pl12927-seat_key_with_light_seat_48_can_chip_inside.jpg

 

תסתכלו רק על הצ'ופציק השחור הזה. שנמצא על המפתח זה יגיע לי גם? או שבגלל שלא שילמתי על מיגון גם זה לא יהיה?

 

אני רכשתי את הרכב עם קודן ואין לי את הצ'יפ הזה.

פורסם
נראה לך לקבל רכב חדש וכבר תקלות??? זה לא מעיד טוב לבאות...

תריב איתם עד כדי משפט ואל תסכים לקבל את הרכב! שילמת כמיטב כספך!

די כבר עם התלונות על סיאט, חלק מקבלים רכבים סרוטים, חלק עם בעיות אחרות - שמישהו יעשה לזה סוף.

 

ברור שאני לא מסכים לקבל כך את הרכב!

בחברה לא מתייחסים בכלל כראוי ואני מחכה לתשובה כבר כמה ימים!

שלחתי מכתב מעורך דין לחברת צ'מפיון ועוד לא חזרו אליי.

התקשרו מהמוסך ואמרו לי שהרכב מוכן והוחלף מזרק שהזמינו במיוחד מחו"ל. סירבתי לקבל את הרכב ולמרות זאת התקשרו מהחברה וביקשו את הרכב החלופי בחזרה כך שעכשיו אני "תקוע" בלי רכב. מהבוקר היום התקשרתי כבר פעם שלישית לחברה והם עדיין טוענים שיחזרו אליי!

 

כן מסכים, לא מסכים זאת לא הנקודה.

אחריות נועדה בדיוק בשביל התקלות הללו ואין זה משנה אם הן מתרחשות שבוע לאחר קבלת הרכב או חודשיים.

לא מדובר על החלפת מנוע אז קחו זאת בפרופורציות.

 

דרך אגב, האם המבצע ב70K עדיין נמשך?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לאיזה מערכת הם "משדרגים" במקום המקורית שהם נותנים?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...