Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדמן צמיגים בנתניה - תלונה [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבר פניתי למרצדס בחו"ל והם העבירו את הפנייה שלי למרצדס בארץ ואלה בעדינות התנערו ממני.

אני אשלח אליהם מכתב נוסף, נראה אולי יעזור. בינתיים אני מחכה לתשובה מאגוד המוסכים...אולי אלה יעזרו לי

קצת מוזר. אני יודע ש MB בחו"ל תומכים בלקוחות שלהם בצורה יוצאת דופן, גם כאלה שלא רכשו את הרכב יד ראשונה.

למי פנית שם ומה הייתה התגובה? לא מובן לי כיצד הם העבירו את הפנייה שלך לכלמוביל בארץ, אתה אמור לקבל תשובה מהמחלקה הטכנית למיטב הבנתי. לא בטוח כי תשובת המחלקה הטכנית של MB תהייה לרוחך. כפי שכתבת, הצמיג התאים (מבחינת פרמטרים) לרכב כך שלא סביר כי המחלקה הטכנית תפסול אותו לשימוש. נסה גם לפנות ליצרן הצמיגים ובדוק אם בדגם הזה ישנן מגבלות בהתאמתו לרכבים. (גם כאן לא בטוח כי התשובה תהיה מה שאתה מחפש)

 

ולכל הליצנים שמזדעזעים ממחיר הצמיגים. בדקתם כמה עולה סט איכותי ל X5 למשל? כדאי שתקחו זאת כיחוס (ועדיין לא מדובר על צמיגי ראן-פלאט יחודיים). לסבר את האוזן, לפני מספר חודשים החלפתי אצלי את הצמיגים לסט רחב יותר ואיכותי, מחיר הסט לא היה נמוך במיוחד ואם הייתי רוכש צמיגים קצת יותר איכותיים אז הייתי עובר בקלות את ה 4K ש"ח לסט, ויש לי בסך הכל C-Class ולא S-Class.:-(

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קצת מוזר. אני יודע ש MB בחו"ל תומכים בלקוחות שלהם בצורה יוצאת דופן, גם כאלה שלא רכשו את הרכב יד ראשונה.

למי פנית שם ומה הייתה התגובה? לא מובן לי כיצד הם העבירו את הפנייה שלך לכלמוביל בארץ, אתה אמור לקבל תשובה מהמחלקה הטכנית למיטב הבנתי. לא בטוח כי תשובת המחלקה הטכנית של MB תהייה לרוחך. כפי שכתבת, הצמיג התאים (מבחינת פרמטרים) לרכב כך שלא סביר כי המחלקה הטכנית תפסול אותו לשימוש. נסה גם לפנות ליצרן הצמיגים ובדוק אם בדגם הזה ישנן מגבלות בהתאמתו לרכבים. (גם כאן לא בטוח כי התשובה תהיה מה שאתה מחפש)

 

ולכל הליצנים שמזדעזעים ממחיר הצמיגים. בדקתם כמה עולה סט איכותי ל X5 למשל? כדאי שתקחו זאת כיחוס (ועדיין לא מדובר על צמיגי ראן-פלאט יחודיים). לסבר את האוזן, לפני מספר חודשים החלפתי אצלי את הצמיגים לסט רחב יותר ואיכותי, מחיר הסט לא היה נמוך במיוחד ואם הייתי רוכש צמיגים קצת יותר איכותיים אז הייתי עובר בקלות את ה 4K ש"ח לסט, ויש לי בסך הכל C-Class ולא S-Class.:-(

 

 

תודה רבה לך!!! נתת לי באמת רעיון נוסף שלא חשבתי עליו, אני אפנה ליצרן של הצמיגים, אבדוק אם הוא ממליץ על צמיגים האלה לרכב הזה. לגבי מרצדס אני אנסה לפנות שוב פעם, אכתוב להם שכלמוביל לא נתנו פיתרון, אז אולי בכל זאת הם יעזרו.

שוב תודה על העזרה!!

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב יש התקדמות, בעקבות הפנייה שלי לאגוד המוסכים התקשר אלי היבואן של GOODYEAR ביקשו להביא את הצמיגים לשדמן והם יאספו אותם משם לבדיקה בשביל לראות איך יכולים לעזור לי. בגדול אין לי מה להפסיד...מחר אני אשאיר אותם אצל שדמן ואז נראה איך יעזרו

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נסעתי לשדמן עם הצמיגים ב 20.12 אבל כשבאתי התברר שאין לו שום תעודה לתת לי שמעידה על השארת הצמיגים למרות שמהיבואן הבטיחו לי שהוא יתן לי תעודת משלוח. עד כמה שאני יודע הוא גם חייב לפי חוק לתת לי תעודה כנגד השארת הצמיגים. החלטתי לא להשאיר לו את הצמיגים מבלי לקבל אישור על כך. למחרת התקשרו אלי שוב מהיבואן ואמרו שישלחו מומחה שיבוא לבדוק את הצמיגים אצלי תוך יום יומיים, בסוף הוא הגיע רק שלשום ( אחרי שבועיים ). המומחה בדק אותם ומדד עומק. אמר שתוך כמה ימים יצרו איתי קשר ויגידו מה יעשו.

עכשיו אני מחכה לתשובה שלהם.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

שלום,

 

חברים אין שום בעיה טכנית להרכיב צמיגי ROF על מרצדס 550 מודל 2009 לא מומלץ אבל כמו שהבנתם כאן מדובר בבן אדם משכיל ומשיחה איתו אדם שבין ברכב ובצמיגים ההחלטה הייתה שלו,האפשרות של מישלין תמיד הייתה קיימת הוא יכל להחזיר את הצמיגים אחרי סיבוב אחד ולקבל מישלין במקום הגודייר משדמן שכן הם גם לקוחות וספקים של מישלין.

 

בכל אופן הוצע לו בשיחת טלפון איתי החזר של 75% דהיינו 7000 ש"ח בגלל ההפרש עומקים ממוצע 7 מ"מ לעומת 8.7 מ"מ צמיג חדש.(לכאורה באחוזים יוצא 80% אבל היצרן מחשב גם את הLENDAD COST סתם לידע כללי)

כמובן שזה יוצא לי מהכיס שכן לא מדובר בפגם ייצור שמוכר ע"י היצרן.

 

ירון - צמיגי גודייר

פורסם

מרענן לקרוא תגובה כזו של היבואן, למרות שלפי הנכתב אין לו צד בעניין והיה בקלות יכול להשאיר את הנושא לבית משפט כתביעה של הלקוח מול המוכר.

אתה יכול לגלות לנו את הסיבה לבליטות על הצמיג?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
שלום,

 

חברים אין שום בעיה טכנית להרכיב צמיגי ROF על מרצדס 550 מודל 2009 לא מומלץ אבל כמו שהבנתם כאן מדובר בבן אדם משכיל ומשיחה איתו אדם שבין ברכב ובצמיגים ההחלטה הייתה שלו,האפשרות של מישלין תמיד הייתה קיימת הוא יכל להחזיר את הצמיגים אחרי סיבוב אחד ולקבל מישלין במקום הגודייר משדמן שכן הם גם לקוחות וספקים של מישלין.

 

בכל אופן הוצע לו בשיחת טלפון איתי החזר של 75% דהיינו 7000 ש"ח בגלל ההפרש עומקים ממוצע 7 מ"מ לעומת 8.7 מ"מ צמיג חדש.(לכאורה באחוזים יוצא 80% אבל היצרן מחשב גם את הLENDAD COST סתם לידע כללי)

כמובן שזה יוצא לי מהכיס שכן לא מדובר בפגם ייצור שמוכר ע"י היצרן.

 

ירון - צמיגי גודייר

 

 

ההודעה שלך די סוטרת את ההודעה הראשונה בנושא זה.

 

יוסי הציע לו לשים צמיגים RUN ON FLAT של GOODYEAR בגלל שלא היו לו צמיגים רגילים במלאי. יוסי אמר לו שזה יותר טוב מצמיגים רגילים ( וגם עולה בהתאם ). אח שלי שלא מבין בזה קיבל את העצה שלו וקנה את הצמיגים תמורת 9200 ש"ח.

למחרת אח שלי הרגיש שהאוטו נהיה הרבה יותר קשה, אז הוא חזר ליוסי, יוסי הזמין נציג של היבואן שנסע ברכב ואישר שבאמת האוטו קשה. בגלל שלא היו להם צמיגים רגילים במלאי, אמרו לנסוע בינתיים במה שיש ובעוד חודש כשיגיעו צמיגים רגילים יחליפו אותם וגם יזכו אותו על ההפרש במחיר. בשביל שהאוטו יהיה קצת יותר רך יוסי הוריד לו אוויר מהצמיגים ואמר לו לנסוע ככה

 

אולם הפיצוי סביר ביותר לדעתי אחרי הכל.

פורסם

אכן ירון אתמול פנה אלי והציע סכום של 6800 ש"ח ( מול 9200 ששולמו ) תמורת החזרת הצמיגים. שאלתי אותו למה 6800 ולא 9200? הוא אמר שזה הסכום ששדמן שילם לו על הצמיגים. כלומר הרווח של שדמן על הצמיגים האלו היה 2400 ש"ח. 2400 ש"ח??!!! אחלה רווח בשביל שעה עבודה, וזה לא שהוא החזיק אותם במלאי או משהו, הוא הזמין אותם במיוחד מהיבואן. אז מי שירצה להמשיך לקנות משדמן שיסיק את המסקנות שלו...

 

אני דחיתי את ההצעה בגלל ששילמתי 9200 ש"ח ואני רוצה 9200 ש"ח היות ומכרו לי מוצר שלא מתאים. אין שום סיבה שאני אפסיד כסף בגלל מחדל של שדמן שדרך אגב משווק מורשה של GOODYEAR.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
שלום,

 

חברים אין שום בעיה טכנית להרכיב צמיגי ROF על מרצדס 550 מודל 2009 לא מומלץ אבל כמו שהבנתם כאן מדובר בבן אדם משכיל ומשיחה איתו אדם שבין ברכב ובצמיגים ההחלטה הייתה שלו,האפשרות של מישלין תמיד הייתה קיימת הוא יכל להחזיר את הצמיגים אחרי סיבוב אחד ולקבל מישלין במקום הגודייר משדמן שכן הם גם לקוחות וספקים של מישלין.

ירון - צמיגי גודייר

 

אני שמח שסוף סוף מישהו מכם מודה שלא מומלץ היה לשים את הצמיגים האלו ברכב הזה

אני אולי אדם משכיל, אבל לא בתחום הצמיגים, כל אחד וההשכלה שלו. לצערי לא יכולתי אני ולא אחי לדעת שצמיגים האלו לא מתאימים לרכב הזה.

לגבי החזרה אחרי סיבוב, אחי כן בא וכן ביקש להחליף לצמיגים אחרים, אתם אלו שאמרתם שאין במלאי שיסע במה שיש עד שיגיע. הוא קנה את המישלין רק חצי שנה אחרי שמשכתם עד שלבסוף אמרתם לו שלא תחליפו את הצמיגים.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
שלום,

בכל אופן הוצע לו בשיחת טלפון איתי החזר של 75% דהיינו 7000 ש"ח בגלל ההפרש עומקים ממוצע 7 מ"מ לעומת 8.7 מ"מ צמיג חדש.(לכאורה באחוזים יוצא 80% אבל היצרן מחשב גם את הLENDAD COST סתם לידע כללי)

כמובן שזה יוצא לי מהכיס שכן לא מדובר בפגם ייצור שמוכר ע"י היצרן.

ירון - צמיגי גודייר

 

כפי שרשמתי הפער בין מה שאני מבקש למה שהצעת זה הרווח של שדמן, אני לא רואה שום סיבה ששדמן ירוויח מעסקה שהתבטלה, אז אתם כספקים שלו שמיניתם אותו למשווק שלכם ואפילו שמתם לו שלט GOODYEAR על העסק תדאגו לכך שגם הוא יחזיר את החלק שלו בעסקה. אחרת הייתי לפחות מצפה מכן להוריד לו את השלט היות ומשווקים כאלה מוציאים שם רע לא רק לעצמם אלא גם לכם.

 

בכל אופן, כרגע יש תלונה באיגוד המוסכים ועליכם / שדמן להתייחס לתלונה הזו מולם, ואם זה לא יעזור נמשיך למשרד התחבורה ומשם לבית משפט...

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

מה הסיפור שלכם עם המחיר?

רביעיית PS2 של מישלין במידה הזאת עולה כ8500 שקלים, 2200 ש"ח לצמיג במידה 275 ו2000ש"ח לצמיג במידה 255. (במחיר הכי זול בTIRES4U) וזה עוד צמיגים שדורשים הזמנה מיוחדת ואין הרבה מלאים שלהם אז המחיר לא ישתנה הרבה.

אז 9200 שקלים זה לא כזה נורא מדובר פה על פחות מ10% הבדל.(אתם קונים רביעיה ב2000ש"ח, אז היא תעלה לכם 2200ש"ח, זה מרגיז אבל ממש לא נורא)

פורסם
מה הסיפור שלכם עם המחיר?

רביעיית PS2 של מישלין במידה הזאת עולה כ8500 שקלים, 2200 ש"ח לצמיג במידה 275 ו2000ש"ח לצמיג במידה 255. (במחיר הכי זול בTIRES4U) וזה עוד צמיגים שדורשים הזמנה מיוחדת ואין הרבה מלאים שלהם אז המחיר לא ישתנה הרבה.

אז 9200 שקלים זה לא כזה נורא מדובר פה על פחות מ10% הבדל.(אתם קונים רביעיה ב2000ש"ח, אז היא תעלה לכם 2200ש"ח, זה מרגיז אבל ממש לא נורא)

 

חבר, הויכוח פה לא על המחיר של הצמיגים, הויכוח על זה שהתקינו צמיגים שלא מתאימים לרכב ולא מוכנים לקחת על זה את האחריות.

עכשיו גם מסתבר ששדמן מהפנצ'ריה קנה את הצמיגים מהיבואן ב 6800 ש"ח ( אחרי שהיבואן הרוויח ) ומכר אותם לנו ב 9200 ש"ח עם רווח של 2400 ש"ח. בעיני להרוויח 2400 ש"ח רווח על סט צמיגים לפנצ'ריה זו הגזמה בלשון המעטה.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

שלום,

 

לשדמן יש ותק של 45 שנה לפני שכביש החוף החוף קיים חשוב לי להבהיר שלא מדובר במישהו לא מוסמך או צעיר בענף.

שדמן ממש לא קשור ובטח לא המתח רווחים שלו זה לא הוגן אדוני לרדת לרמה הזאת - לא מדובר בתאגיד כאן שעושק זאת פנצריה שרוב הזמן מתעסקת בשירות,ולהרוויח 30% על עבודה של פעם בחודש (כמה רכבים כמו שלך יש בנתניה תתפלא לא הרבה) לא עניין של אף אחד בדיוק כמו שאף אחד לא שואל את עצמו איך מציוד מחשבים אפשר לקנות רכבים יקרים...

הפרש המחיר הוא לא בגלל הרווח שלו, אתה נסעת חצי שנה (כמו שאתה אומר) עם הצמיגים אז מגיע לנו את הדמי חכירה שלהם 2200 ש"ח.

 

שוב אני ממש מצטער על אי הנוחות זה לא אופייני לא לנו לא למותג וגם לא לשדמן.אפשר לשבת ולפתור את זה - אני מוציא את שדמן הוא לא הסיפור כאן

 

ירון-צמיגי גודייר


×
×
  • תוכן חדש...