Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדמן צמיגים בנתניה - תלונה [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

לשדמן יש ותק של 45 שנה לפני שכביש החוף החוף קיים חשוב לי להבהיר שלא מדובר במישהו לא מוסמך או צעיר בענף.

ירון-צמיגי גודייר

 

אם יש לו ותק של 45 שנה והוא כזה מומחה למה המליץ, שיכנע והתקין צמיגים שאפילו לטענתך לא מומלצים לרכב??

הרי הגיוני שאם כבר לקוח מוכן לשלם לך כזה סכום עבור צמיגים ברור שהוא היה רוצה צמיגים שיהיו מושלמים לרכב שלו...

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבר, הויכוח פה לא על המחיר של הצמיגים, הויכוח על זה שהתקינו צמיגים שלא מתאימים לרכב ולא מוכנים לקחת על זה את האחריות.

עכשיו גם מסתבר ששדמן מהפנצ'ריה קנה את הצמיגים מהיבואן ב 6800 ש"ח ( אחרי שהיבואן הרוויח ) ומכר אותם לנו ב 9200 ש"ח עם רווח של 2400 ש"ח. בעיני להרוויח 2400 ש"ח רווח על סט צמיגים לפנצ'ריה זו הגזמה בלשון המעטה.

 

בנקודה הזו אותי איבדת.

 

1. זה ממש לא עניינך כמה מרוויח בעל בית עסק על מוצר שהוא משווק ואם אתה חושב שזה כן נוגע אליך - אז נא להביא בחשבון גם את שאר העלויות שיש לעסק - כמו: ארנונה, שכר עובדים, מיסים, חשמל שכ"ד ועוד זוטות שלא מעניינות אותך. :evil:

עסק איננו מוסד וולנטרי - שכח מזה.

 

2. ההצעה שקיבלת מהיבואן היא הוגנת פלוס - קיבלת מוצר מתכלה והשתמשת בו - הספק מוכן לזכות אותך על יתרת השימוש שנותרה לצמיגים ואתה עוד מתלונן?

 

3. אם אני שופט והעניין הזה מגיע לפתחי, אצלי היית מקבל הרבה פחות מההצעה שקיבלת - ולו כדי ללמד אותך שיש לנהוג בהגינות ובתום לב.

 

4. לדעתי יבואן גודייר זוכה להרבה נקודות זכות וכשאדרש לצמיגים חדשים אביא את זה בחשבון.

פורסם
שלום,

להרוויח 30% על עבודה של פעם בחודש (כמה רכבים כמו שלך יש בנתניה תתפלא לא הרבה)

ירון-צמיגי גודייר

 

אז פה אתה אומר שאני זה שצריך לשלם לו את הרווח החודשי שלו?? לא נראה לך הגזמה?? אולי פשוט יעביר לי את החשבונות שכירות שלו והארנונה שאני אשלם לו אותם?

דרך אגב, זה שהוא לא מתקין הרבה צמיגים במידות האלה אני מאמין לך, אבל איפה כל הצמיגים שהוא מתקין במידות אחרות? עכשיו תגיד לי הוא לא מרוויח עליהם??

 

אבל בגדול באמת זה לא עניין שלי כמה הוא מחליט להרוויח עלי, פעם הבאה אני פשוט אלך למישהו שמוכן להרוויח סכומים שבעיני יותר הגיוניים

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
שלום,

הפרש המחיר הוא לא בגלל הרווח שלו, אתה נסעת חצי שנה (כמו שאתה אומר) עם הצמיגים אז מגיע לנו את הדמי חכירה שלהם 2200 ש"ח.

ירון-צמיגי גודייר

 

פה אתה משנה גרסה, בטלפון אמרת לי שההפרש במחיר הוא הרווח של שדמן ולא בגלל השימוש או דמי חכירה. אני ביקשתי להחליף את הצמיגים יום לאחר ההתקנה, אתם אלו שאמרתם לי להמשיך לנסוע עליהם עד שיגיעו צמיגים מתאימים. אני לא רציתי את הכסף, רציתי שפשוט תחליפו את הצמיגים ולא יותר. אחרי חצי שנה של משיכה אתם אמרתם שאתם לא מוכנים להחליף אז נאלצתי לקנות צמיגים במקום אחר ועכשיו הגיוני שארצה את כספי חזרה. ופה אני אוסיף שחצי שנה שהשתמשנו בצמיגים האלה רק סבלנו, אז לשלם חכירה על משהו שרק גורם לך לאי נוחות אני לא חושב שזה הוגן.

 

שלום,

שוב אני ממש מצטער על אי הנוחות זה לא אופייני לא לנו לא למותג וגם לא לשדמן.אפשר לשבת ולפתור את זה - אני מוציא את שדמן הוא לא הסיפור כאן

ירון-צמיגי גודייר

 

שורה תחתונה, אני לא מחפש מלחמות, אני מחפש פיתרון הוגן לבעיה. אז בוא נשב, נדבר, נפתור. יש לך את הטלפון שלי.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

אני חושב שאתה קצת לא בעניינים, ברור שאתה זה שממן את הרווח החודשי שלו. הוא חייב להרוויח על כל עסקה מעבר לכיסוי הוצאות וככל שהמוצר יותר יקר כך סעיף הרווח גדל. גם יבואנית מרצדס שמכרה לכם את ה-S קלאס מרוויחה עליה הרבה יותר מהרווח שהיא מפיקה ממכירת C קלאס לדוגמה.

 

אני מאוד מרוצה מגודייר, אני קוניתי צמיגים ישירות מהפנצ'ריות שלהם בבית שאן או עפולה לרכב הפרטי שלי. בפעם היחידה שקניתי מאוטו-דיפו עקב חוסר זמן יצאתי מאוכזב לחלוטין. השירות שם תמיד אדיב ומהיר והמחירים תחרותיים.

לפני חודש בערך היה תקר במהלך נסיעה משפחתית ביום שישי ממש בשעות הסגירה של רוב בתי העסק, עצרנו בעפולה בפנצ'רייה מסויימת ואחרי שהוא סיים לתקן הוא החליט פתאום שהצמיג לא ראוי לנסיעה, השינוי הפתאומי לא נראה לי והחלטתי שגם אם אני אחליף אני אעשה זאת במקום אחר. הגעתי לפנצ'ריית האחים ביטון (שהם היבואנים), אחרי אלבר בעפולה, ביררתי מחירים ואפילו הוציאו 2 צמיגים מהמחסן והניחו אותם ליד האוטו. הצמיג שתוקן פורק מהרכב, העובד ואחד מהאחראים בדקו אותו ואמרו שהוא בסדר גמור, הסוליה במצב מעולה והוא לא נפגם כך שאין צורך להחליף אותו. הם החזירו את הצמיג לאוטו, איחלו שבת שלום ובזה נגמר הסיפור. אני יצאתי מרוצה מהשירות ואין לי ספק שכשאזדקק לצמיגים חדשים אני ארכוש אותם משם כי השירות הוגן.

 

שבת שלום.

פורסם
בנקודה הזו אותי איבדת.

 

1. זה ממש לא עניינך כמה מרוויח בעל בית עסק על מוצר שהוא משווק ואם אתה חושב שזה כן נוגע אליך - אז נא להביא בחשבון גם את שאר העלויות שיש לעסק - כמו: ארנונה, שכר עובדים, מיסים, חשמל שכ"ד ועוד זוטות שלא מעניינות אותך. :evil:

עסק איננו מוסד וולנטרי - שכח מזה.

 

2. ההצעה שקיבלת מהיבואן היא הוגנת פלוס - קיבלת מוצר מתכלה והשתמשת בו - הספק מוכן לזכות אותך על יתרת השימוש שנותרה לצמיגים ואתה עוד מתלונן?

 

3. אם אני שופט והעניין הזה מגיע לפתחי, אצלי היית מקבל הרבה פחות מההצעה שקיבלת - ולו כדי ללמד אותך שיש לנהוג בהגינות ובתום לב.

 

4. לדעתי יבואן גודייר זוכה להרבה נקודות זכות וכשאדרש לצמיגים חדשים אביא את זה בחשבון.

 

 

1. פה אתה צודק, זה לא ענייני, אבל מצד שני בעתיד אעדיף לבחור מישהו שמרוויח סכומים יותר הגיוניים.

2. אני השתמשתי במוצר מחוסר ברירה, באישור היבואן ועם ירידה משמעותית באיכות הנסיעה. אם היבואן היה מחליף את הצמיגים במועד שהבטיח לא היינו בסיפור הזה בכלל.

3. איפה החוסר תום לב רק? מה אני בא להרוויח מכל הסיפור? שימוש חצי שנה בצמיגים לא מתאימים? אז וואלה אם זה רווח בעינייך...

4. בגדול רוב האשמה בסיפור הזה באמת לא על גודייר אלא על שדמן. לכן אני באמת מעריך את הנסיון של ירון לנסות לפתור את הבעיה רק חבל שהם החליטו באמת לנסות לפתור את הבעיה חצי שנה אחרי שפניתי אליהם, אחרי שפרסמתי פה בפורום ואחרי שפניתי לאיגוד המוסכים.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

עשית סקר שוק לפני שקנית?

 

טוב לך תקנה אצל X לא טוב לך תקנה במקום אחר אף אחד לא עמד עם רובה וחייב אותך לקנות במקום הזה.

 

מעבר לזה, אם הפנצ'ריה התקינה לך צמיג לא מתאים, אתה לא יכול להתלונן כנגד היבואן והיבואן אינו חייב לך גרוש! כל התלונות שלך נטו מול הפנצ'ריה שהתקינה לך צמיג לא מתאים. מבחינת היבואן זה עובד בצורה פשוטה, הפנצ'ריה מזמינה צמיג וזהו! לא מעניין אותו (וגם לא צריך לעניין אותו) אם זה מתאים או לא מתאים לרכב שלך, זה בעיה שלך מול הנותן שירות (פנצ'ריה) בלבד כי הוא לא היה מקצועי במקרה הזה.

 

אני במקום היבואן לא נותן כלום (לך לבית משפט מול הפנצ'ריה), זה לא עניינו שקיבלת יעוץ לא טוב מפנצ'ריה. על אותו משקל אם חבר שלך היה מייעץ לך לקנות את הצמיג, והית קונה את הצמיג בלי יעוץ מהפנצ'ריה, גם אז היבואן היה צריך לפצות אותך?

 

לגבי העניין של היבואן מול הפנצ'ריה, לא עניינך חד וחלק! אתה לא שותף אצל אף אחד מהם ואתה לא תגיד מה צריך או לא צריך להעשות שם.

 

וכדי שתבין יותר טוב את תפקידו של היבואן, היבואן קונה מהיצרן ומוכר לפנצ'ריות. בתור עסק שמייבא מוצר, תפקידו גם לתת אחריות למוצר פגום. במקרה שלך המוצר לא היה פגום, מישהו פגם בו (הפנצ'ריה) ומי שפגם בו צריך לקחת אחריות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
חבר, הויכוח פה לא על המחיר של הצמיגים, הויכוח על זה שהתקינו צמיגים שלא מתאימים לרכב ולא מוכנים לקחת על זה את האחריות.

עכשיו גם מסתבר ששדמן מהפנצ'ריה קנה את הצמיגים מהיבואן ב 6800 ש"ח ( אחרי שהיבואן הרוויח ) ומכר אותם לנו ב 9200 ש"ח עם רווח של 2400 ש"ח. בעיני להרוויח 2400 ש"ח רווח על סט צמיגים לפנצ'ריה זו הגזמה בלשון המעטה.

 

הודעה ראשונה על מחירי הצמיגים:

אללה ירחמו, 9200 ש"ח לצמיגים?!

גם למרסדס (כמשתמע מהכתוב) המחיר מוגזם.

 

הודעה שניה:

גם הצמיגים הכי טובים לרכב כזה יעלו 9000 שקל?!

מחיר מטורף!

 

הודעה שלישית:

לא קונה את הסיפור.

בן אדם שאפשר לדחוף לו צמיגים ב 9200 ש"ח לא מגיע למרצדס. בטח לא בעצמו וגם לא במזל.לא יכול להיות שהאבא עשיר והבן כל כך ....

 

זאת הייתה הכוונה שלי, בכלל לא התייחסתי למה התקינו ומה לא, אלא להלם על מחיר הצמיגים.

 

אני מאחל לך שהנושא ייגמר על הצד הטוב ביותר. :mm_yeah:

פורסם
עשית סקר שוק לפני שקנית?

 

טוב לך תקנה אצל X לא טוב לך תקנה במקום אחר אף אחד לא עמד עם רובה וחייב אותך לקנות במקום הזה.

 

מעבר לזה, אם הפנצ'ריה התקינה לך צמיג לא מתאים, אתה לא יכול להתלונן כנגד היבואן והיבואן אינו חייב לך גרוש! כל התלונות שלך נטו מול הפנצ'ריה שהתקינה לך צמיג לא מתאים. מבחינת היבואן זה עובד בצורה פשוטה, הפנצ'ריה מזמינה צמיג וזהו! לא מעניין אותו (וגם לא צריך לעניין אותו) אם זה מתאים או לא מתאים לרכב שלך, זה בעיה שלך מול הנותן שירות (פנצ'ריה) בלבד כי הוא לא היה מקצועי במקרה הזה.

 

אני במקום היבואן לא נותן כלום (לך לבית משפט מול הפנצ'ריה), זה לא עניינו שקיבלת יעוץ לא טוב מפנצ'ריה. על אותו משקל אם חבר שלך היה מייעץ לך לקנות את הצמיג, והית קונה את הצמיג בלי יעוץ מהפנצ'ריה, גם אז היבואן היה צריך לפצות אותך?

 

לגבי העניין של היבואן מול הפנצ'ריה, לא עניינך חד וחלק! אתה לא שותף אצל אף אחד מהם ואתה לא תגיד מה צריך או לא צריך להעשות שם.

 

וכדי שתבין יותר טוב את תפקידו של היבואן, היבואן קונה מהיצרן ומוכר לפנצ'ריות. בתור עסק שמייבא מוצר, תפקידו גם לתת אחריות למוצר פגום. במקרה שלך המוצר לא היה פגום, מישהו פגם בו (הפנצ'ריה) ומי שפגם בו צריך לקחת אחריות.

 

מצד אחד אתה צודק, באמת מי שהמליץ על הצמיגים זה הפנצ'ריה ולא היבואן לכן באמת עיקר האשמה היא על הפנצ'ריה. גם התלונה שהגשתי באיגוד המוסכים הייתה נגד הפנצ'ריה ולא היבואן. מצד שני מלכתחילה היבואן (ביחד עם הפנצריה) היה זה שהבטיח להחליף את הצמיגים לרגילים כשיגיעו למלאי, ובסוף סירב לעשות זאת. לכן יש פה גם אשמה של היבואן...

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

שוב, היבואן לא אשם, הוא רק הבטיח לך משהו וחזר בו מהבטחתו.

 

זה לא אשם כי הוא לא עשה לך משהו רע, הוא רצה לעזור על חשבונו ובסוף התחרט (מותר לו הוא לא חייב לך כלום כמו שכבר הסכמנו)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שוב, היבואן לא אשם, הוא רק הבטיח לך משהו וחזר בו מהבטחתו.

הסכמנו)

 

אתה קצת סותר את עצמך פה, מצד אחד היבואן לא אשם מצד שני הבטיח משהו והתחרט...עכשיו מילא להבטיח משהו ולהתחרט אחרי שעה אפשר להבין, אבל להבטיח...למשוך את הזמן חצי שנה...ואז להתחרט...זה כבר בעייתי

אם אז, כשבאנו יום למחרת ההתקנה, היו אומרים שלא יחליפו הייתי דורש החזרה מיידית של הצמיגים ולא נוסע בהם אפילו לא דקה נוספת. אבל אמרו "תיסע בינתיים, כשיגיע נחליף" ואת זה אמר היבואן

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

איליה שלום,

אני מבין את עוגמת הנפש שנגרמה לך, אך לדעתי הפיצוי שהובטח שלך ע"י ירון הוא הרבה יותר מראוי נוכח הנסיבות, ובכלל במדינת היהודים.

תגובתך אליו הייתה לא עניינית ואפילו פגעה בי קצת כצרכן, משום שניתן לראות בבירור שגודייר יצאו בהפסד כאשר יפצו אותך.

שוב, אין שום פסול ברצונך לקבל את מלוא הכסף, אך זכור כי הצרכן אמור לבדוק קודם את השוק, ואם רבעיית הצמיגים אכן מתאימה לרכבך ודבר זה אושר ע"י MB, יש לשקול את דברייך בשנית.

אני רוצה לשבח את ירון על הטיפול בסטנדרטים גבוהים אפילו במונחים בינלאומיים, שכן לא כל יצרן יקח אחריות על הדבר.

כמו כן, רציתי לשאול אם ה-550 היא ביבוא אישי, מכיוון שלמיטב הבנתי הגיעו 5 רכבים לארץ סה"כ.

הבוז לך.

 

 

פורסם

אילייה

רד מעניין הרווחיות של הפנצריה . זה לא ענינך ולא עיניינו של אף אחד כאן . מה גם שמדובר על רוחיות די נמוכה ודי קבוע מבחינת השוק.

אין ספק שהפנצריה נתנה שירות מחורבן כאשר אתם הגעתם ושמחתם על היעוץ של הבחור כיעוץ של בעל מקצוע לכן הוא גם לא ממש יכול להתנער מהאחריות .

בעניין הצמיגים - היבואן הציע הצעה מאוד נדיבה מבחינתו { אני מניח שהסט שירד מהרכב שלכם לא ימכר בשנית לכן מדובר פה בנזק לא קטן ליבואן} אתה לא מעוניין לסגור תעניין תתבע את הפנצריה ואולי תקבל את כספך במלואו. קח בחשבון משפט עולה כסף ולוקח זמן . מצד שני אתה יכול לקבל כסף מייד והפרסום הגרוע לבית העסק כבר נעשה כאשר לא מן הנמנע שמדובר בנזק עתידי גדול ממחיר הצמיגים לבית העסק.

 

לתשומת ליבך להבא תעשו קצת שיעורי בית לפני רכישות כאלו ככה תמנעו מעוגמת נפש , צרכן שמפגין בקיעות בד"כ לא ינסו להשחיל אותו...

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
איליה שלום,

אני מבין את עוגמת הנפש שנגרמה לך, אך לדעתי הפיצוי שהובטח שלך ע"י ירון הוא הרבה יותר מראוי נוכח הנסיבות, ובכלל במדינת היהודים.

תגובתך אליו הייתה לא עניינית ואפילו פגעה בי קצת כצרכן, משום שניתן לראות בבירור שגודייר יצאו בהפסד כאשר יפצו אותך.

שוב, אין שום פסול ברצונך לקבל את מלוא הכסף, אך זכור כי הצרכן אמור לבדוק קודם את השוק, ואם רבעיית הצמיגים אכן מתאימה לרכבך ודבר זה אושר ע"י MB, יש לשקול את דברייך בשנית.

אני רוצה לשבח את ירון על הטיפול בסטנדרטים גבוהים אפילו במונחים בינלאומיים, שכן לא כל יצרן יקח אחריות על הדבר.

 

הייתי מסכים איתך אם המצב היה כזה שלקחתי את הצמיגים, נסעתי עליהם איזושהי תקופה למשל חצי שנה ואז הייתי רוצה להחזיר. אבל המצב לא בדיוק כזה... כמו שאמרתי, למחרת ההתקנה ( כולה יום אחד אחרי ) חזרנו ואמרנו שאנחנו רוצים להחליף את הצמיגים ושהם לא מתאימים. שדמן והיבואן הם אלו שאמרו תיסע בינתיים ונחליף כשיגיע. אנחנו בכלל לא רצינו להשתמש בצמיגים, זה שהמצב נגרר חצי שנה זה באשמת היבואן, ואני מבין שבהצעה שלו כרגע הוא הולך להפסיד כסף, אבל זה הפסד שהוא גרם לעצמו ולא אני לו. הם באותה מידה יכלו עוד אז להחזיר לי זמנית את הצמיגים הישנים שלי ולהתקין חדשים מתאימים כשיגיעו ואז לא היה בלאי לצמיגים האלו. יותר מזה, אני לא יודע להעריך איזה נזקים אחרים נגרמו לי כתוצאה מנסיעה על צמיגים לא מומלצים, למשל צריכת דלק גבוהה יותר, או נזקים למכלולי הרכב. אלו דברים שאני לא יכול להעריך. לא אני ולא אחי אנשים שרק מחפשים איך להסתכסך, אנחנו אפילו מעולם לא הגשנו תביעה קטנה, אבל הפעם אני לא מוכן לעבור בשקט על ההתנהלות של היבואן והפנצ'ריה בעיקר. בהודעה שלך אתה משתמש במונח "פיצוי", אבל אין פה שום פיצוי, אני רק מבקש להחזיר את המוצר ולקבל חזרה את הכסף ששילמתי, אני לא מבקש אפילו לא שקל אחד "פיצוי".

 

איליה שלום,

כמו כן, רציתי לשאול אם ה-550 היא ביבוא אישי, מכיוון שלמיטב הבנתי הגיעו 5 רכבים לארץ סה"כ.

 

כן זה רכב ביבוא אישי, אני באמת לא יודע כמה כאלו הגיעו לארץ :)

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
אילייה

לתשומת ליבך להבא תעשו קצת שיעורי בית לפני רכישות כאלו ככה תמנעו מעוגמת נפש , צרכן שמפגין בקיעות בד"כ לא ינסו להשחיל אותו...

 

קודם כל מהמקרה הזה באמת הפקתי לא מעט לקחים ופעם הבאה כשאני אקנה צמיגים אני אהיה צרכן "חכם" יותר.

בחברה שאנחנו עובדים בה יש 12 רכבים, ב 7-8 שנים האחרונות כמעט כל הצמיגים שנרכשו לרכבים נרכשו משדמן בגלל זה סמכנו על העצות שלו ולא עשינו את השעורי בית. מסתבר שטעינו.

מה שלפחות בטוח זה ששדמן איבד אותנו כלקוח, ובטווח הקצת יותר ארוך הוא רק יפסיד מזה.

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90


×
×
  • תוכן חדש...