Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה של בוקר יום א' או משעה בגרר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

עברתי היום את אחת מהחוויות היותר מעניינות שהיו לי בתחום הרכב .

לצערי נתקע לי האוטו והיה צורך לגרור אותו למוסך .

התקשרתי אתמול לחברת הגרירה (אני לא יציין את שמע , מי שרוצה יוכל לקבל בפרטי).

אמרתי להם במפורש שאני צריך גרר לבוקר ולא רכב שירות כי הוא לא יכול לעזור . הם קבעו אתילשעות הבוקר , שש עד תשע .

בשעה תשע מופיע אצלי ליד הבית , כמובן רכב שירות קבע שיש צורך בגרר , הפתעה , לאחר מכן הוא מסר שהוא מזמין גרר .

לאחר כחצי שעה יזמתי שיחה עם החברת גרירה לשאול מה קורה עם הגרר , הם אמרו לי הוא מתעכב קצת , אבל הוא בדרך אליי .

לאחר חצי שעה נוספת , אני מרים שוב טלפון , לאחר כעשר דקות התמנה בתור מוסרים לי שש להם עומס והראשון יתפנה יגיע אליי .

עברה לה כשעה ומובן אין גרר ואין טלפון , שוב שיחה לחברת גרירה , הם מייבשים על הקו ומתנצלים על העיכוב והראשון שיתפנה באזור יגיע אליי , רק לשם הסדרת העניין אני גר על גבול בני ברק רמת גן .

לאחר כשעה נוספת אני כבר עצבני , או יותר נכון הבוס כבר עצבני יותר , מתקשר שוב , והפעם מבקש להתלונננן .

 

לצערי עקב מחסור בבטריה אני יכול להגיד שהאוטו הועלה על גרר רק בשעה אחת וחצי .

 

המשך הסיפור שאהיה ליד מחשב או יטעין את הטלפון

פורסם

דווקא אני עשיתי ביטוח עם גרירה דרך רוזין.

הגרירה דרך שגריר

שלוש פעמים הייתי צריך אותם ולא איכזבו אותי אף פעם

פעם ראשונה-מרכז תל אביב בשישי בלילה מאוחר-הגיע מהר ואפילו לקח אותי עד הבית טרמפ,למרות שלא היה חייב

פעם שנייה - על ראש ההר בעין כרם ליד מנזר,האוטו לא הניע,לאחר שעה הגיע גרריסט מקצועי ביותר שמתח כבל מהגרר ודרדר את הרכב איזה ק"מ בכדי שיהיה בכלל גישה להעלות אותו לגרר.

פעם שלישית- שבוע שעבר,אלטרנטור החזיר נשמתו לבורא לאחר 20 שנות עבודה ורבע מיליון ק"מ.

התקשרתי יום לפני,קבעתי שיגיע בבוקר-בין 7 ל10. הגיע ב9 בבוקר.

סך הכל מרוצה פלוס משגריר.

 

אני לא רוצה לחשוב בכלל כמה היה עולה לי להביא גרר בפעם השניה שנתקעתי על ראש ההר בעין כרם ב1 בלילה,אם הייתי צריך לשלם.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
שלום

 

עברתי היום את אחת מהחוויות היותר מעניינות שהיו לי בתחום הרכב .

לצערי נתקע לי האוטו והיה צורך לגרור אותו למוסך .

התקשרתי אתמול לחברת הגרירה (אני לא יציין את שמע , מי שרוצה יוכל לקבל בפרטי).

אמרתי להם במפורש שאני צריך גרר לבוקר ולא רכב שירות כי הוא לא יכול לעזור . הם קבעו אתילשעות הבוקר , שש עד תשע .

בשעה תשע מופיע אצלי ליד הבית , כמובן רכב שירות קבע שיש צורך בגרר , הפתעה , לאחר מכן הוא מסר שהוא מזמין גרר .

לאחר כחצי שעה יזמתי שיחה עם החברת גרירה לשאול מה קורה עם הגרר , הם אמרו לי הוא מתעכב קצת , אבל הוא בדרך אליי .

לאחר חצי שעה נוספת , אני מרים שוב טלפון , לאחר כעשר דקות התמנה בתור מוסרים לי שש להם עומס והראשון יתפנה יגיע אליי .

עברה לה כשעה ומובן אין גרר ואין טלפון , שוב שיחה לחברת גרירה , הם מייבשים על הקו ומתנצלים על העיכוב והראשון שיתפנה באזור יגיע אליי , רק לשם הסדרת העניין אני גר על גבול בני ברק רמת גן .

לאחר כשעה נוספת אני כבר עצבני , או יותר נכון הבוס כבר עצבני יותר , מתקשר שוב , והפעם מבקש להתלונננן .

 

לצערי עקב מחסור בבטריה אני יכול להגיד שהאוטו הועלה על גרר רק בשעה אחת וחצי .

 

המשך הסיפור שאהיה ליד מחשב או יטעין את הטלפון

 

סליחה על העיכוב - המשך הסיפור .

 

לאחר שהתלוננתי על החוסר של הגעת הגרר , יצרו איתי קשר מהשירות לקוחות , הצטערו על העיכוב , מסרו לי שהגרר בדרך והוא יגיע בהקדם .

משלב זה התחיל משחק של טלפונים , הוא בדרך , הוא מתעכב , יש עומס וכדומה .

 

בשורה התחתונה , הוזמן גרר ביום שבת בשעה 19:00 ליום ראשון בבוקר לשעות 6 - 8 . הגרר הגיע בשעה 13:05 .

 

זה הסיפור של בוקר יום א' שלי ,

 

רק רציתי לשתף בחוויה שלי .

 

לגבי הביטוח גרירה של שגריר - היה לי אותו שנה שעברה , לצערי ניצלתי אותו ולא הייתה לי שום תלונה עליו , אפילו שלחתי להם מכתב תודה .

במקרה הזה אני ישלח להם מכתב תלונה נראה לי .

פורסם

אני התפלאתי לטובה מחברת שגריר,נתקענו עם רכב של חבר ואני התנדבתי להישאר איתו ולחכות לגרר,מרגע ההזמנה הגיע גרר יחסית מהר ולאורך כל הזמן היה מענה קולי של שגריר שמציין בטלפון כמה זמן נשאר להמתין על שמגיע הגרר והוא באמת הגיע בזמן.

פורסם
כמו רוב הביטוחים - לא כדאי לעשות ביטוח גרירה (כן, גם לא לגרוטאה).כשצריך - שלם. הכי זול.

 

כמה עולה הזמנת גרר ל60 ק"מ בערך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אמרתי להם במפורש שאני צריך גרר לבוקר ולא רכב שירות כי הוא לא יכול לעזור . הם קבעו אתילשעות הבוקר , שש עד תשע .

בשעה תשע מופיע אצלי ליד הבית , כמובן רכב שירות קבע שיש צורך בגרר

 

בפעם הבאה שאתה מזמין גרר אל תגיד להם "אני רוצה גרר", תגיד להם "אני זקוק לגרר כי אין בלמים, הרכב לא עוצר והדוושה לא מגיבה" ותראה איך גרר מגיע ולא רכב שירות.

פורסם

משהו כמו 400 ש"ח ל60 ק"מ אם זה שחור, עם קבלות זה עשוי לעבור את הרף הזה,

פעם גררתי ג'יפ מהקריות לעיר מגורי ועלה לי כ600 ש"ח בשחור (הייתי מוכן לשלם

שחור במקום לשלם 900 על הקבלה)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לי יש ביטוח מקיף שכולל גרירות דרך חברת איילון, והגררים הם של שי כהן או משהו כזה....

 

הזמנתי גרר באחד ממוצאי השבת, שאלו אותי מה הבעיה, ואמרתי לה שהרכב התחמם.

הם החליטו כבר לבד שצריך גרר והוא הגיע תוך שעתיים.

 

הנה גהיה קצת קוקו, אבל כמו שביקשתי הנהג התקשר חצי שעה לפני, והתקשר גם רבע שעה לפני..

 

עזבו את זה שבטלפון ביקשתי גרירה למקון מסוים וכשהגרריסט הגיע ביקשתי לשנות, והוא גרר למקום המקורי !!!

מה שיצא בסופו של דבר לטובה..... אבל סה"כ השירות היה סבבה לגמריי .

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

גם לי יצא לחוות את השירות הנהדר של שגריר לאחרונה.

 

במקרה הנ"ל התקלה הצדיקה גרירה, היה שם צינור דלק קרוע ועם זה הם לא לקחו סיכונים מיותרים.

עדיין, גרר שהוזמן ב-8 והיה אמור להגיע עד 11:30 הגיע בסוף קצת אחרי 13:00. כמובן שבמהלך כל אותו זמן

קיבלתי שיחות מהמוקד המתנצלות על כך שיש לחץ (כאילו מה, ב-8 לא ידעתם שיהיה לחץ? פעם ראשונה שאתם

עושים את זה?)

 

הדובדבן שבקצפת היה לשמוע מהנהג שיש לו עוד 3 מכוניות לאסוף בדרך למוסך שלי (נתניה-ת"א, לא כזה רחוק)

והערה נון-שלנטית על כך שלמוסך כנראה נגיע לקראת הסגירה. כלומר, אני שורף פה יום עבודה שלם על המתנה

ל"שירות" הזה ששילמתי עליו, והם שמים עלי Zין ומתעדפים אותי בהתאם ללו"ז שלהם. פשוט נפלא.

 

הבעיה נפתרה כשאמרתי שהמוסך שלי נסגר ב-15:00. פתאום אחרי זה הנהג גילה שאפשר לעשות את הנסיעה

בחצי שעה ולסגור עניין - ראו זה פלא!

 

באנגליה למשל יש התחייבות מצד חברות שירותי הדרך להעמיד ניידת בתוך 40 דקות וגרר בתוך שעה וחצי בכל

נקודה במדינה. בארץ עוד לא הגיעו לרמה כזאת, ובינתיים אפילו את ה-3.5 שעות שמבטיחים לא מצליחים לקיים.

פורסם

לגבי החברת גרירה , זאת הפעם האחרונה שאני עובד איתם , אני יעדיף להזמין גרר פרטי (יקח פחות זמן) .

אתמול עוד התקשרו אליי מהחברת גרירה והתנצלו על העיכוב , הם אפילו לא הציעו איזה פיצוי או משהו .

 

בכל מקרה אני דברתי עם החברת ביטוח , הם מסרו לי שהם יבדקו את העניין (מאוד מאמין שיקרה משהו) , בכל מקרה אני הייתי כל כך עצבני אתמול עליהם שלא יכולתי לדבר איתם בלי להגיע לשיחה לא נעימה ,

 

אני ישאיר את הטיפול לאשתי והיא תבדוק את הנושא (היא אוהבת את זה) .

 

לגבי חברת "שגריר" , בעבר הביטוח שלי היה איתם והם היו מעולים , היום חברת הביטוח חסכה ואני סבלתי בנושא .

 

לא נורא , היום האוטו יוצא מהמוסך , קנס קצת גבוהה ממה שצפיתי אבל לא נורא

פורסם

אני גררתי את הרכב שלי בשבוע שעבר

בהתחלה רצו לשלחו ניידת שירות אבל אמרתי לה שזה רנו, אז שישלחו גרר...

זה היה דרך פמי פרימיום.

הנהג התקשר אלי ואמר שתוך חצי שעה הוא אצלי ( הרכב נתקע ליד טבריה )

אחרי חצי שעה התקשרתי אליו לראות מה קורה, הוא אמר שהוא מתדלק בחצור ובדרך אלי :shock: תוך חצי שעה מקסימום.

אחרי שעה הוא הגיע...

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...