Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפר A1-הצעות


שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום הוזמנו רבעיית צמיגים TOYO T1R טריים ודביקים...הם ישודכו לחישוקים 17" קלי משקל (בסביבות ה 8 ק"ג) האמורים לשפר משמעותית את אחיזת הרכב ואת הזינוק מהמקום.

בנוסף," ייהנה " הרכב מתוספת משמעותית של 35 כ"ס ו 7 קג"מ !

עדכונים בקרוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם שמת צמיגים דביקים ועתירי אחיזה ברוחב 205 אז כדאי גם הזרקת מתאנול וטורבו מוגדל.למה לא??????

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם קנית עם חבילת הקומפטישן (גלגלי ה17 במקום ה15 ,קסנון,חצאיות...) ?,

 

חבל שאם אתה רוצה ביצועים אז לא רכשת את הידנית .

 

אם היה רוצה ביצועים לא היה קונה רכב במשקל פיל עם כוח עכבר,

 

תמכור ותקנה שירוקו,

 

מנסיון של חבר עם A1 שעשה ושינה לא שווה את כל ההשקעה והמאמץ.

 

אלה אם כן תשפוך הרבה כסף ותחליף לקיט של APR אם טורבו שונה.ואני בספק אם יש.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב מאחר ואני מכיר את רוב המגיבים פה אני מרשה לעצמי..

צפו כאן הרבה שטויות.

מי כמוכם יודע באיזה מחוזות הייתי וחזרתי ולאן אני הולך..ככה שמה שאני יודע על האוטו כנראה אף אחד גם לא בעלי הסדנאות הנחמדים פה לא יודעים.

השארתי לך את המספר שלי בפרטי לייעוץ בכיף

 

מדידות 0-100 הן שטויות במיץ עגבניות בטח של התוכנות האלה ובטח שאתה עושה אינדקציות עד 100

A1 על תוכנה לעולם לא תסע יותר טוב משירוקו 160 סטוק גם לא אחת עם פילטר פנימי ודוד וצמיגים טובים מהסיבה הפשוטה שיש לה גם סופר וגם טורבו מעט יותר גדול שבו מורגש השינוי העיקר ויש שני בורות מורגשים באופן מוחשי למדי ב140-50 בערך וב190 בערך

בשתי הבורות האלה השירוקו מתקדמת שניים שלושה רכבים ונעצרת וזה בכלל לא מעט!

אין לאנץ קונטרול

אין עוד דרך לקזז שניה שלמה אלה אם כן אתה רוצה להיות שפן ניסוי של חברות אחרות או להפחית הרבה משקל(וגם לא בטוח).

אין קסמים

ואין מה להתעסק יותר מדי

המקסימום שלה כרגע זה תוכנה דלק 98 צנרת טורבו באק רק למילטק יש ופילטר פנימי מכותנה...מעבר לזה אתה שפן ניסוי ואני לא ממליץ לך להיות אחד כזה כי גם אם תלך עם מה שרשמתי אתה עדיין בקטגוריה של ניסוי מכיווון שגם בעולם אין הרבה ניסיון עם המוצרים האלו והאוטו הזה כי לא הרבה עולים איתו על מסלול וגם לא הרבה משפרים אותו מעבר לתוכנה סטייג' אחד מאחד שבקשר עם רוב הבעלים הרציניים של A1 באירופה/לונדון.

לעוד מידע או הבהרות אתה מוזמן להתקשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OR171

לא מכיר אותך וגם לא יודע מה הרקע שלך.מה שרשמתי מקודם ,היתה תגובה צינית,ובטח בטח לגבי צמיגים ומתנול.למנוע הזה יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה ממה שאתה חושב.עשו על 1.4 טורבו ללא סופר גם טורבו גדול יותר מהמקור שהתוצאה נושקת ל 250 כ"ס וקרוב ל 40 קג"מ אבל כל זה על גיר רגיל.DSG7 יתפגר ויתפורר גם ב 35 קג"מ.כך DSG7 המכה שלA1,ובעצם כל מכוניות קונצרן עם הגיר הזה .המנוע,פוטנציאל מאד מאד גבוה.שלא לדבר על MED17.5 שלו

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אתה אחד מאלה שאני לא מכיר

אני הבנתי את התגובה הצינית ואני מסכים עם הציניות שלך:wink:

 

צמיגים דביקים ותוריד יותר כח לכביש?אני נועל עלי קונטי' קונטקט3 והיא כמעט ולא מפרפרת אבל גם הקונטי' הרגילים שבאו לי איתה כמעט ולא פירפרו.

 

אפשר לכבות את האיאספי שחותכת מעט כח סתם בלי צורך כי כמעט ואין בעיית אחיזה.

 

וראיתי הרבה דברים שעשו למנוע הזה-שוב פעם זה לא דברים שנוסעים יום יום וזה לא ברמת ביצוע מסחרי וזה לא משהו שקיים בארץ בטח לא בתקציב שהוא ציין

יותר מזה פעם ראית את המנוע הזה נוסע על טורבו יותר גדול שמביא אותה ל250 סוסים?

אם בשירוקו 160 יש טורבו מעט יותר גדול והוא נכנס ב3 בערך בגלל הסופר זה אומר שאם תגדיל אפילו יותר נגיד לטורבו של השני ליטרים בשביל להגיע לסוסים האלה גם אם הניהול נכון תהיה לך רצועה יותר קצרה מפין של סיני.

אתה באמת רוצה לנסוע ככה?זה מאוד לא נח ליום יום מאוד לא נשלט גם מחוץ ליום יום והיא לא מספיק ארוכה בשביל להפוך את האוטו לרכב מהיר כמו רכב עם 250 סוסים ורצועה בריאה.

לא סתם נאמר שטורק ווין רייס וכגודל הרצועה גודל הרכבת.

בכל מקרה זו רק דעתי בלבד ובטח יש המון אחרים שישמחו לחלוק עלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר לי מאוד כי אחרי שלקחתי Golf tdi 1.6 160

שבאותם זמנים כמו השירוקו

ואותו אחת לקחה את השירוקו 160...יכול ליהיות שזה היה מקרי אבל אני בטוח שעם 160 סוסים אני ינצח

בכל מקרה אני מקבל כל מה שאתם אומרים ובטוח שאתם מבינים יותר ממני,במציאות התוצאות קצת אחרות לי..אבל נראה ואני יתן תשובה על הקרב תאוצה עם השירוקו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחפש רק 0-100?

אני לא מבין מה אתה מנסה להשיג.

שכח מלקחת שירוקו 160 DSG עם A1 122 DSG +98+תוכנה+דוד רמוס ייעודי+פילטר אינבוקס פנימי KַN

אם לקחת אחת כזו תגיד לבעלים שלה שהיא מקולקלת.

אני אומר לך משהו בוודאות של 100% בלי מקום לטעות.

לא סתם הבאתי לך את המספר שלי אתה מוזמן להשתמש בו ואני ארחיב לך ואעזור לך להגיע לאן שאתה רוצה להגיע-רק קח בחשבון שזה לא פשוט כמו שאתה מקווה אבל מי יודע אולי תהיה אחד החלוצים כי אני כבר כנראה לא אהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי פרסומים מקומיים ,משקל האודי A1 הינו 1200 ק"ג על הספק מקורי מוצהר של 122 כ"ס.

 

ע"פ פרסומים נוספים שמצאתי, משקל השירוקו הינו 1360 ק"ג על הספק מקורי מוצהר של 160 כ"ס.

 

אם נחלק את הספק המנוע שמפיקה השירוקו במשקל הרכב נקבל 0.1176 כ"ס לק"ג.

אם נחלק את הספק המנוע שתפיק הA1 לאחר השיפור (כ156 כ"ס) במשקל הרכב,נקבל תוצאה מפתיעה של 0.13 כ"ס לק"ג...

 

התוצאה המספרית שקיבלנו ,בהחלט מפרגנת יותר ל A1.(למרות שבכביש בהחלט יתכנו הפתעות)

 

כמובן,שהתוצאה תשתנה חזרה לטובת השירוקו במידה והבעלים יחליט לשדרג את התוכנה....:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאני צריך להסביר את זה לבעלי סדנא-כי אתם כבר יודעים את זה אבל מסרבים להודות אלה פשוט דבקים במספרים שנשמעים נהדר ועוזרים למכור.

רצצועה רצועה רצועה-אתה מכיר את זה?

שירוקו מושכת לסלד יותר גבוהה כל הילוך ושירוקו מרגישה יותר טובה בסלד גבוהה ובמהירות גבוהה.

יש לה רצועה עדיפה פשוט מאוד ואם זה לא הרצועה אז זה אולי הטורבו המעט יותר גדול והסופר הזה על אותו הספק שאתה מנסה להוציא מטורבו קטן יותר ללא עזרה של סופר.

גם הסונטה וי6 שלי בנתונים ומספרים הייתה מפלצת ובטח שהייתה אמורה לקחת סאאב 2300טורבו אבל הופה הפלא ופלא היא לא לקחה וזה כשהיא עוד נסעה עם בריחה מהאטם של הדאון פייפ.

אז די כבר לכל ההשוואות המפגרות האלו של מספרים מבעלי סדנא הייתי מצפה להרבה יותר מזה.

אתה רוצה תשובה לגבי ההשערות שלכם?אין לכם סיכוי אלה אם כן אתם פינוקיו עם אף ארוך במיוחד או ששוב השירוקו מקולקלת!!!

איך אני יודע?כי בדקתי......אין חכם כבעל ניסיון לא?

אז די עם חרושת השמועות והניסיונות שווא האלה..נבדק הסיפור מספר פעמים במספר מקומות עם מספר אנשים במספר מהירויות במספר מצבים בגיר וכולם הניבו את אותה התוצאה השירוקו עדיפה בבירור למרות שהA1 עומדת איתה לא רע מלבד שתי בורות ברורים שציינתי.

מעבר לכך יש לך את המספר שלי ולכם שיהיה בהצלחה .

 

נ.ב

פרסומים מקומיים ועוד פרסומים?

נו באמת מדבר איתך בנאדם שנוסע באוטו וחקר ובדק עליו גהנום וחזרה ולא רק בארץ ואתה רוצה להביא לי כהוכחה פרסומים?

יש יותר אמין מבעלים של אוטו שאוהב אותו ואומר לך שהוא בדק והוא לא נמצא במקום שאתה שואף אליו?

 

נ.ב 2

קח בחשבון השירוקו סטוק עם הגרסא השניה של התוכנה ומרגישה וכנראה שאכן יותר חזקה מהגרסא הראשונה ככה שזה בכלל לרדוף אחרי כוסות רוח למת.

 

נ.ב 3

עזוב שטויות שיביאו את הגרסא של ה185 לארץ ואז יהיה על מה לדבר בהשוואות כי גם יש אפטרמארקט מעט יותר נרחב למנוע הזה ברכב הזה...

 

נ.ב 4

אני מזכיר דיי לחלום בארץ המספרים הם יפים על הקיר ועל דפי הפורום על הכביש המשמעות שלהם היא כמו של גופיה טרמית כשאתה הולך יחף בחורף בלונדון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש מבין במי אתה נלחם?

אינני יודע עם איזה גרסת תוכנה אתה נוסע ושל מי,אבל היא בוודאי לא שלנו,אחרת היינו מכירים...

אבל זהו כבר סיפור אחר לגמרי....

אתה ראית אותנו מבטיחים ללקוח שהוא "יסע יותר טוב משירוקו" או מגולף ? או מפרארי? אז זהו שלא!

אנחנו כן מבטיחים ללקוח שהרכב יהיה חזק יותר ממה שהוא כיום ויזכה לתוספת הספק של כ 30-35 כ"ס וכ 5 קג"מ!

איך הוא יסע בהשוואה לשירוקו? -אינני יודע ! צריך לבדוק !

ברמה העקרונית,בלחיצה אחת מול השניה ,יעבוד הסופר צארגר פעם אחת בלבד ולמשך 2000 סלד" בלבד כי לאורך כל הלחיצה ישאר המנוע באזור שיא ההספק ולכן היתרון של השירוקו אמור להיות בזינוק בלבד כך שהמונח "רצועת כוח" יהיה הרבה יותר רלוונטי לנסיעה יום יומית ולא ללחיצה ממצב עמידה -ל200 נניח.

לזכותה של האודי ניתן לזקוף כייתרון 180 ק"ג במשקל.

צורתה האווירודינמית של השירוקו אמורה אף היא להקנות לה יתרון במהירויות גבוהות.

בסיכומו של דבר ,הלחיצה יכולה להיות מענינת.

מי ינצח ? לא יודע ,צריך לבדוק .

אבהיר נקודה: אנחנו כאן מתוך אהבה לתחום ולא מתוך בצע כסף !הלקוח שלנו ינסה ולא יהיה מרוצה מהתוצאות?-יקבל את כספו בחזרה !

והכל ברמה ספורטיבית כמובן .:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נלחם.

אני מסביר.

אחרי שהבהרנו את זה אני אמשיך להגיב לך.

הרכב שלי לא נוסע עם כלום והוא סטוק לגמרי.

שכחת שהטורבו בשירוקו מעט יותר גדול מהטורבו של האאודי שזה בהחלט נותן יתרון בסלדים גבוהים יותר ומעבר לכך התעלמת מהעובדה שציינתי שהשירוקו גם מושכת יותר בסלדים של כל הילוך

התעלמת מהעובדה שאני מסביר לך שרכב יותר חזק ממה שאתה מציין ניסה לטעון לכתר הזה שאתה שואף אליו ולא הצליח וממש לא בפער קטן

אתה יכול לדון על זה פה בתיאוריה עד מחר בסוף אתה תגיע למעשי ותגיע לאותה מסקנה שאני הגעתי אליה במעשי.

זה לא מתוך רוע זה בשביל לשים את הקלפים על השולחן ולספר בדיוק איך הרכב אחרי שלאף אחד לא תהיה הפתעה.

נכון הרכב לא עשה תוכנה אצלך ולא אצל אף סדנא מהארץ אבל כמו שסיכמנו בדיון אחר רוב התוכנות ברוב הסטייג'ים על אותו הרכב בלחיצה מלאה יסעו אותו הדבר פחות או יותר וזה פשוט עניין של העדפה של אופי התוכנה/רצועה.

ראו את זה מצויין בהשוואות של הסטייג' שלוש של APR וREVO פה אחת מתקדמת מעט ושם השניה סוגרת .

בסופו של יום אתה מנסה להלחם בתחנות רוח לא אני.

האודי בעלת טורבו קטן יותר משל השירוקו וההבדל משקל הזניח הזה לא תורם לה הרבה וגם אם לאאודי היה טורבו גדול יותר וכל הנתונים על הנייר היו לטובתה אי אפשר להתווכח עם העובדה שזה כבר נעשה ונבדק והתוצאות היו חד משמעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...