Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפר A1-הצעות


שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה באמת מתחיל להרגיז אותי....

 

שאלתי אותך אותה שאלה 3 פעמים ואתה בוחר להתעלם , אז הפעם , אדגיש את שאלתי :

 

?.איפה בדיוק הטענו,טעינו,לא דייקנו?

 

2.סיפרת לנו סיפורים על השקעות "במאות אלפי שקלים" אותם בעצם שפכת על התקנת ג'אנטים ומערכת....

אז איך בדיוק תכנת לעקוף את השירוקו ? אולי עם שיר של אייל גולן????

 

3. אחרי שקראתי במה כן השקעת ,אני מבין למה אתה לא נוסע...

 

 

4.בסכומים ההזויים שאותם טענת שהשקעת, יכולת לשקול כמה אופציות החל מהחלפת מגדש +סעפת לגדולים יותר ,החלפת צנרת הפליטה,הוספת WATER COOLER , הזרקת מתנול ואם הכיס שלך מספיק עמוק כמו שאתה מתיימר להציג את עצמך,יכלת לקבל 500 כ"ס ו 60 קג"מ!:

 

מי אמר אני ולא קיבל.....

 

MTM decided to bring this Audi A1 to the annual Nardo Highspeed meet, producing 500 PS and 600 Nm of torque from the swapped 2.5-liter 5-cylinder engine found in the Audi TT-RS. This is the testing ground for many popular tuners, such as 9ff, SpeedArt, and G-Power, while MTM had one of the most stunning cars with the Audi A1. The power from the new engine is transferred to the front wheels through a six-speed manual, allowing the A1 to

 

http://fancytuning.com/tag/audi-a1-tuning/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כנראה שלכם יש קושי בהבנת הנקרא ולא לי.

לבחור ששאל לגבי ה200K אז אני אומר לך שהרכב הושקע ביותר מזה..הרבה יותר.

כמו שציינתי בפעם המאה אם תטרחו לקרוא לא הכל מדבר על שיפורי כח ולמען האמת חלק אפסי מתוך זה מדבר על שיפורי כח כי פשוט לא קיים אפטרמארקט כזה לרכב..

אולי אם אני ארשום את זה בפיסקה הראשונה אתם תקראו ותבינו.

לאלי/אביחי אין לי שום בעיה עם ההצהרות שלכם יש לי בעיה עם הויכוח הזה שמספרים כן קובעים כי הם לא..חד משמעית לא.

מה שיש ברכב שלי ומה שאין ברכב שלי הוא ענייני שלי ושל מי שמכיר את הרכב..למען האמת רק דבר אחד הוסר מכל מה שדובר עליו וגם זה לא מסיבה של אני לא מרוצה אלה משיקולים אחרים.

גאנטים 13

קיט קומפטישן 10

מערכת בוס 10

הינה בקלות חצית את רף ה200 עם A1 ועוד לא שמת כלום אפטרמארקט שנמשיך?

 

ההצהרות האלה שעשיתי את כל זה וחזרתי לסטוק הן מה שאתם מדמיינים לעצמכם ולא מה שאמרתי ובנוסף לזה לצאת במשפט מפוצץ שעשיתי את כל זה בלי להכיר אף אחד ומתחת לאף של כולם...מי אתה בכלל אמיר לוי?

את מי אתה מכיר ששאלת אותו על הרכב הזה?אתה מכיר כל מוסך בארץ?אני בספק אם בכלל שאלת מישהו על הרכב כי למען האמת מהר מאוד היית מקבל תשובה.

 

EַA היקרים אם אתם חושבים שהולכתי שולל ..אני באמת לא רוצה להתחיל לדבר על הלקוחות שלכם-מי שעבדתי מולו הן סדנאות והן מתקינים הם אנשים הגונים ישרים שמתפרנסים בדיוק כמוכם וזה לא המקום בכלל לדבר עליהם רק על ההתבטאויות שלכם אותי כלקוח איבדתם מזמן וחבל שכך גם לכיס שלכם וגם לאיך שאתם מצטיירים בפורום .

 

 

אני אמיר לוי ...

 

בחור שמשפר רכבים באופן קבוע (לא ב200,000 על מערכת וגלגלי 13 כמוך אבל משפר) , ואני גם שקט ולא מדבר על זה בכלל למרות שהדברים שאני קונה לרכב הם הכי איכותיים , אני רק מדמיין מה אפשר לעשות לרכב ב 200,000 שקל , אני ייתן לך דוגמא לגביי מישהו מהשטחים ששיפר S3 ב150,000 ובנה מנוע בצורה הכי מקצועית שיש וכמובן הגיע למספר מכובד של בין 500 ל 600 סוסים (לא מכיר אותו אישית אז אל תתפוס אותי במילה) , אני לא חסיד של סדנא מסוימת שכן כל אחת מציעה את השירות והרכיבים המיוחדים שלה (למשל פיטסטופ מציעה K&N וE@A את FORGE ) ואני נהנה מכל העולמות אני לא מבין למה צריך להיות חסיד של איזה שהיא סדנא ??

לאחר שאמרתי את זה מי שמצטייר כאן "הזוי" ולא ברור זה אתה אור171 שבזבז 200,000 שקלים על הרכב ואז החזיר אותו לסטנדרט...

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמיר לוי ...

 

בחור שמשפר רכבים באופן קבוע (לא ב200,000 על מערכת וגלגלי 13 כמוך אבל משפר) , ואני גם שקט ולא מדבר על זה בכלל למרות שהדברים שאני קונה לרכב הם הכי איכותיים , אני רק מדמיין מה אפשר לעשות לרכב ב 200,000 שקל , אני ייתן לך דוגמא לגביי מישהו מהשטחים ששיפר S3 ב150,000 ובנה מנוע בצורה הכי מקצועית שיש וכמובן הגיע למספר מכובד של בין 500 ל 600 סוסים (לא מכיר אותו אישית אז אל תתפוס אותי במילה) , אני לא חסיד של סדנא מסוימת שכן כל אחת מציעה את השירות והרכיבים המיוחדים שלה (למשל פיטסטופ מציעה K&N וE@A את FORGE ) ואני נהנה מכל העולמות אני לא מבין למה צריך להיות חסיד של איזה שהיא סדנא ??

לאחר שאמרתי את זה מי שמצטייר כאן "הזוי" ולא ברור זה אתה אור171 שבזבז 200,000 שקלים על הרכב ואז החזיר אותו לסטנדרט...

 

אמיר לוי.

 

איך שכחת את הקיט "קומפטישין 10" ?

 

שזה למי שלא יודע: קיט פלסטיקים וחצאיות לרכב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפיים לאי אנד איי !!

היפ היפ הוריי...

וגם לאמיר לוי אל תשכחו.

אני מתחיל להצטער שהגבתי פה

אלי ואביחי תמשיכו לשבת באשליות שלכם וביום שתבנו A1 כמו שלי תבואו ותדברו ועד אז כדי שתשמור על דום שתיקה.

אני אפילו לא מתכוון לרדת לרמה שלכם פה..

 

 

אתם מעיזים להסתלבט על מה שהוצאתי עליו את הכסף גם אם אתם חושבים שאתם יודעים?!?

A1 שחורה נכנסה אליכם לחנות ורצתה הצעות לשיפורים ומה שהצעתם לה בחפירה זה לקנות גאנטים במשך שני מיליון פעם ועוד יש לה גאנט יפה....אז על מה אתה מדבר בכלל!?אתה צוחק על מה שאתה בעצמך מנסה לדחוך בתור בדיחה ללקוחות???

אויש באמת אני רק רוצה שתמשיך לכתוב כי מי שמבין באמת יודע איזה פאדיחות אתה עושה לעצמך פה.

 

מעניין למה אתה בעל הסדנא היחידי שנכנס לדברים האלה ויוצא צולע .

 

אני מהדיון הזה יוצא ורק מקווה שתמשיך לכתוב פה כי ההודעות שלך בתור בעל סדנא עושות שירות יותר טוב ממה שאני אי פעם יכול לחלום עליו-ומסתבר שלא כל פרסום הוא פרסום טוב במקרה שלך.

 

תבינו ההבדל ביני לבינכם שלי לא אכפת מהפורום כי מי שיודע ומכיר אותי זה מי שמעניין אותי אתכם הפורום קצת כן צריך לעניין כי רק ככה אנשים יכירו אתכם..

אני סטוק והשקעתי המון כסף באוטו ועכשיו אני נוסע בעגלה של סופר עם מראות ירח וספוילר גנוב של סובארו..לא אכפת לי להצטייר ככה..אתה מצד שני מצייר את עצמך בצורה פתטית פה..אולי כדאי שתלמד איך לשווק את עצמך יותר טוב.

במקום לנסות להשפיל אותי מה שבאמת לא מעניין אותי כמה תנסה תשקיע קצת יותר באיך לצאת מהגיבוי המפגר הזה שלך שמספרים וחישובים כן קובעים.

אם אתה רוצה ללכת לפסים אישיים אני אעזור לך:

1.אני ילד והרכב שלי סטוק ולא שווה שום דבר

2.הוצאתי המון כסף על אביזרי יופי ונוחות כי יש לי ואני מפגר שלא עושה חשבון

3. בחיים שלי לא היה לי שיפור אחד על הרכב שאני מחזיק כיום ולא עשיתי אף בדיקה באף סיטואציה ולכן אני שקרן

4.אני אדיוט שלא לקחתי את הכסף והשקעתי בפרויקט של MTM כי יש ידע איך לבנות דבר כזה בארץ וכי זה השאיפה שלי וכי זה רכב שבאמת נשלט....

5.A1 כן לוקחת שירוקו 160 על הנייר ואני מדבר שטויות וגם במעשי היא לוקחת אותה כי היא יצאה מהסדנא שלכם

אני עושה עבודה מספיק טובה?

חבל כי עד היום אתם הסדנא היחידה באיזור שלא הכרתי באופן אישי כי לא היה לכם שירותים להציע לי ואחרי הדיון הזה אני בטוח שלא אכיר גם אם תציעו לי בחינם סט טאסות מכרום מסתובבות.

אז הינה בואו אני אעזור לעצור את השירשור המטומטם הזה לפחות מבחינתי:

אתם צודקים-אני טועה

אני ילד מפגר שלא מבין כלום ולא ניסה-ואתם בדיוק ההפך

אתם סדנא מצויינת -כל מה שאמרתי על ההצהרות שלכם לא נכון וכל מה שסיפרתי עליכם זה שקר וכזב

 

עכשיו סוף סוף סיימתי את הבדיחה המפגרת הזו מבחינתי..

 

ערב טוב לכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור היקר ,

אין לך מה להתעצבן אין פה משהו אישי אתה פשוט צריך להבהיר את עצמך , אתה לא יכול לצאת בהצהרות בומבסטיות של "בשביל לשפר כמו שאני שיפרתי צריך תקציב של S3 " ואז לא לתת הסבר מועט של מה שעשית לרכב לפחות או להגיד ששמת גלגלי 13 ומערכת , אתה כלכך לא מובן שאני עדיין לא הבנתי על מה הוצאת את הכסף? על שיפורים קוסמטיים ? על מערכת ? אולי יציבות ?

 

עדיין הסכומים שציינת שהשקעת ברכב הזויים מאוד .

תבין שאנשים פה בכדי ללמוד כולל אני ולדעת ולקבל עצות , כאשר מישהו מגיע וטוען שהוא הכי הכי ללא ביסוס לטענותיו זה קצת מריח לא טוב .

 

בכל אופן קח הכל בקלות ...

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר

אני חושב שאפשר להבין למה מישהו לא הולך לכתוב באינטרנט את השיפורים שהוכנסו לרכב שלו והוא גם לא חייב.

 

אביחי/אלי, איך אתם מרשים לעצמכם להסתלבט בצורה כזו על מישהו בפורום? אתם עסק מכובד? אולי על ילדים בני 18 זה עושה רושם וזה מצחיק, אבל אני חושב שזה מביש.

 

הייתי מצפה מעסק שרוצה להראות מכובד ומקצועי להתנהג באופן מכובד ומקצועי. זה נראה שאתם כל כך חרדים לצאת "לא טוב" על גבי הפורום שמא ימצאו את זה בחיפוש עליכם, שאתם תעשו כל דבר בשביל להכפיש ולצייר את הכותב כלא אמין.

במקום זה אתם יוצאים לא רציניים, ואני לא הייתי מרגיש בנוח לבוא אליכם לפרוייקט של עשרות אלפי שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נחזור לנושא-ידוע לכול שאם אני מןסיף 35 כ״ס ו5קג״מ אני יוריד שניה מ -8.9

ל-8 לפחות,נתוני יצרן כמובן-השירוקו היא 8שניות..קצת מוזר לי שעד 100 אני לא יכול לעמוד עם שירוקו..לא שאני מבין גדול אבל אני חושב שאתם לא נצמדים למה שיש..וזה נתוני יצרן,ובמציאות בלי להיכנס לעומק גם הסופר צארגצר לא יתן לשירוקו כלום מ-0-100, 1360 -160 כ״ס מול 1200 -155..נחיה ונראה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר

אני חושב שאפשר להבין למה מישהו לא הולך לכתוב באינטרנט את השיפורים שהוכנסו לרכב שלו והוא גם לא חייב.

 

אביחי/אלי, איך אתם מרשים לעצמכם להסתלבט בצורה כזו על מישהו בפורום? אתם עסק מכובד? אולי על ילדים בני 18 זה עושה רושם וזה מצחיק, אבל אני חושב שזה מביש.

 

הייתי מצפה מעסק שרוצה להראות מכובד ומקצועי להתנהג באופן מכובד ומקצועי. זה נראה שאתם כל כך חרדים לצאת "לא טוב" על גבי הפורום שמא ימצאו את זה בחיפוש עליכם, שאתם תעשו כל דבר בשביל להכפיש ולצייר את הכותב כלא אמין.

במקום זה אתם יוצאים לא רציניים, ואני לא הייתי מרגיש בנוח לבוא אליכם לפרוייקט של עשרות אלפי שקלים.

 

 

אני לעומתך הייתי מרגיש בטוח וההוכחות בשטח..כולנו בני אדם ולא רובוטים.ולפעמים בוויכוח ובלי הוכחות דברים יוצאים מפרופורציה ,אני לא רואה שום הכפשה או פגיעה בכבוד,ואני מקווה שאף אחד לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר ההבדל בשירוקו הוא ברצועת הכוח העדיפה קשה לי להאמין שלמרות שתתקין תוכנה תהיה מהיר יותר מהשירוקו אבל בהצלחה ...

מה שכן אני מאמין שתרגיש שינוי משמעותי עם תוכנה לאומת הסטוק שאתה איתו עכשיו זאת תהיה תוספת כוח רצינית מבחינתך ...

VW Scirocco TSI :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אביחי/אלי, איך אתם מרשים לעצמכם להסתלבט בצורה כזו על מישהו בפורום? אתם עסק מכובד? אולי על ילדים בני 18 זה עושה רושם וזה מצחיק, אבל אני חושב שזה מביש.

 

זה שהם מתנהגים בצורה לא מכובדת לפחות על גבי הפורום- זה לא חדש ובעניין הזה אני מסכים לחלוטין איתך ועם אור171, מי שרואה את התנהלותם וצורת ההתבטאות שלהם על גבי הפורום ומבין דבר או שתיים בחיים כנראה לא יתקרב לסדנא שלהם, הפסד שלהם בעניין הזה.

 

עד כמה שהם לא אוהבים לשמוע את זה, במה שקשור בהתנהלות של עסק מכובד יש להם ה-מ-ו-ן מה ללמוד מהמתחרים שלהם, אי אפשר לכתוב ללקוח פוטנציאלי, או סתם למישהו שדעתו לא מתיישבת עם דעתך "עכשיו אתה כבר באמת מתחיל להרגיז אותי".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב הם לא שווים את התגובות האלו שלנו בכלל.

הם טובים בלחפש פרויקטים בגוגל שאני הכרתי עוד לפני שהם ראו A1 ואז לבוא ולהפציץ לאן אפשר להגיע רק שהם שכחו לציין שאין להם שמינית מהידע או היכולת לנהל כזה פרויקט.

הם טובים בלהכפיש לקוח על דברים שהוא קנה לאוטו כי הוא לא אכל את הבולשיט שלהם אלה של מקום אחר במקום.

הם טובים בלעשות כסף על ילדים שלא מבינים הרבה.

הם טובים בלפרסם סרטוני בדיחה ואינדקציה של רכבים שלהם כשבכלל אין מושג על נתונים אמינים ורכבים מתחרים

הם טובים בלקרוא רק את מה שמוצא חן בעיניהם ומה שלא לכתוב ישר שזה עולה להם על העצבים.

הם טובים בלומר שהמתחרים שלהם גנבו ממני כסף כשבכלל אין להם מושג על מה הם מדברים.

הם טובים בהרבה דברים שלא ממש מעניינים את האנשים הרציניים העוסקים בתחום.

אה והם גם טובים בלחשב המון מספרים על הפורום ולומר שזה פייט כנראה בטוח כי היחס כ"ס/משקל מנצח.

אבל הם כנראה אוהבים לעשות רעש וצלצולים על גבי הפורום כי כנראה זה מה שהם טובים בו.

בעל עסק/עובד בעסק /אפילו המנקה של העסק ובכלל כל אדם שמכבד את עצמו והיה במקומכם היה יוצר איתי קשר בפרטי בשביל לנסות לבדוק במה מדובר ואולי להחכים מעט אבל אתם בוחרים בדרך הפומבית כי רק פה נח לכם להצטייר כאדם הצודק.

את כל הדבר הזה והתדמית הזו שיצרתם לעצמכם הייתם יכולים למנוע מזמן ע"י הודעה פרטית פה או בכל פורום אחר שאתם מכירים אותי ממנו ולשאול אותי רגע על מה אתה מדבר אבל אתם בחרתם שלא לעשות את זה מהסיבות שלכם ולא רק שהפסדתם אותי בתור לקוח אלה כנראה שרבים אחרים.

כשפעם אחת דודי בעל סדנת פיט סטופ הרגיש בהודעה בפורום לפחות חשב שיש בטון שלי משהו מעט כועס הוא קודם הרים טלפון לברר והתבשר לו שאין למחשבות שלו ביסוס ושהכל מעולה ביננו ועישנו סיגריה יחד והכל נגמר ברוח טובה עוד לפני שבכלל התחיל וכנראה שיש לכם הרבה מה ללמוד ממנו או מכל מתחרה אחר שלכם .

בכל מקרה שגיא כמו שכבר ציינתי בפניך תאוצות אפס ל100 לפעמים יותר מורכבות אפילו מתאוצות ביניים והן בכלל לא מומלצות מכיוון שזה אחד הדברים שהכי הרבה מזרז את בלאי הרכב.

0-100 תלוי הרבה באיכות הצמיגים זמן התגובה לדעת לזנק טוב(במקרה של הגיר הזה כמעט ובלתי אפשרי) באדי רול מספר ההילוכים שנדרשים להעביר וכד' וכדאי שיעניינו אותך דברים אחרים כי גם אם תקח זה אפעם לא יהיה באופן וודאי כי אף אחד מהרכבים האלו במהירות הזו לא ישאיר יותר מחצי רכב רכב גג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור היקר.

 

תקפת אותנו בצורה אישית ,הכפשת את שמנו ללא הצדקה ופרסמת תגובה פוגעת ביותר,בה כתבת שאנחנו מטעים את הלקוח !

ששאלתי אותך "איפה בדיוק הטענו או שגינו" (4 פעמים!)בחרת להתעלם !אתה יודע למה? כי לא הטענו !

 

זה לא סוד שאנחנו הסדנא הוותיקה ביותר בישראל ואנחנו כאן בגלל האהבה לתחום כאשר לי באופן אישי היו 3 רכבי AUDI-TT .גולף GTI (מהראשונות בארץ) לאון טורבו ,A3- 2 ליטר טורבו ,עליהם עשיתי ניסויים וחלקתי את האינפורמציה עם לקוחותי.

 

אני מצטער אם נפגעת מדברי ואני מתנצל אם פגעתי בך, אבל אתה התחלת....:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נחזור לנושא-ידוע לכול שאם אני מןסיף 35 כ״ס ו5קג״מ אני יוריד שניה מ -8.9

ל-8 לפחות,נתוני יצרן כמובן-השירוקו היא 8שניות..קצת מוזר לי שעד 100 אני לא יכול לעמוד עם שירוקו..לא שאני מבין גדול אבל אני חושב שאתם לא נצמדים למה שיש..וזה נתוני יצרן,ובמציאות בלי להיכנס לעומק גם הסופר צארגצר לא יתן לשירוקו כלום מ-0-100, 1360 -160 כ״ס מול 1200 -155..נחיה ונראה 

 

 

שירוקו לא שוקלת 1360 קילו, היא שוקלת 1250.

 

וכבר כתבו לך כאן בפורום כמה וכמה פעמים, ההספק המקסימלי הוא לא הקובע!

אתה צריך להסתכל על רצועת הכוח, של השירוקו ארוכה יותר(מתחילה מוקדם יותר ומסתיימת אחרי), זה אומר שעוד לפני בכלל שאתה תגיע ל155 כ"ס השירוקו כבר תהיה לפניך, ושאתה תרגיש שהמנוע שלך כבר נחנק של השירוקו עדיין יתן. אולי ב0-100 ההבדל לא יהיה משמעותי אבל אם אתה מוכן לעבור על החוק אני בטוח שעד 160 הפער יהיה כבר מאוד משמעותי.

 

ולידע כללי, אני מציע לך לא לצאת חזק מהמקום, הכוח הכי גדול שפועל על הרכב הוא הכוח שדרוש כדי להתחיל את הנסיעה, יציאה חזקה מהמקום מאיצה מאוד את הבלאי של המנוע ושל הגיר שעומדים בעומס אדיר.

ראה זאת כעצה ולא כהמלצה

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...