Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפר A1-הצעות


שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את מה שעשיתי ברכב יודע מי שצריך לדעת ומה שביטלתי תקף לגבי אותו משפט.

 

הבנאדם שפתח את השירשור יצר איתי קשר בטלפון ושמע מה שיש לי להגיד ויבחר מה לעשות עם זה.

 

הרבה מהכסף שהושקע באוטו הוא לא רק בשיפורי כח אלה גם בדברים אחרים ולכן הסכום גבוהה.

 

אני לא אומר שאלי/אביחי לא יכולים למכור לי את השטויות שלהם כי הם לא מוכרים שטויות הם מוכרים מוצרים לגיטימיים ודברים לגיטימיים שבטח שיש להם שוק ותועלת פה בארץ זה שאני לא לקוח שלהם כרגע לא אומר שבעתיד אני לא אהיה כי בסופו של דבר הכל זה עניין של התאמה.

 

הדבר היחיד שאני אומר זה שלא הכל מספרים וחישובים על הנייר ושיש גם תוצאות בשטח שבמקרה אני יודע אותם לצערי ושמחתי.

 

אני לא מתיימר להיות האליל שלכם ולא רוצה שמישהו יאמר אמן אבל במקרה באוטו הזה אני חושב שאני מבין יותר מכל אחד אחר בארץ כרגע ולכן אני מרשה לעצמי.

 

הייתי שמח אם זה לא יהפוך להיות שירשור של מיזה אור וינדוד למקומות שזה לא המטרה של פותח השירשור-שורה תחתונה מי שפתח את השירשור אני מאמין שקיבל את כל העצות והדעות שאפשר והוא יחליט מה שטוב לו.

מה שהיה חשוב לי להבהיר מול אלי ואביחי פה למען אחרים שיכנסו לקרוא את השירשור הוא שלא הכל מספרים ולא צריך לשטוף לכולם את הראש עם החישובים האלה כי זה מטעה אנשים באיך לבחור את הרכב ואת השידרוגים שלו וקצת יכול לפגוע בך בשביל להגיע למטרה שלך שזה להיות חזק יותר מX Y Z .

כל מכונאי או אדם שעוסק במנועים ובתחום הזה יגיד לכם שהיחס כח סוס למשקל פה במקרה הזה משקר בגלל העובדה שיש לשירוקו רצועה עדיפה שמושכת לסלד יותר גבוהה כי יש שם מגדש יותר גדול במעט ..לא צריך אותי או כל גאון אחר.

בגלל שדיבורים זה יפה אם לא הייתי בודק את זה בעצמי בשלל מצבים הייתי סותם את הפה כי אמנם על הנייר הוא אומר שהאאודי לוקחת ואני אומר שהשירוקו לוקחת אבל כל עוד לא הייתה אינדיקציה אין לי מה לדבר-המצב כרגע הוא שנעשתה בדיקה ולכן אני מרשה לעצמי לפתוח את הפה ולהתעקש על הנושא הזה.

אבל אני אשמח אם אלי/אביחי יקחו את הרכב ויוכיחו לי אחרת כי אני אהיה הראשון שאקפל את הזנב בין הרגליים יצדיע לתוכנה שלהם ומי יודע אולי גם אעשה אחת בעצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עידן, לא כל מה שנשמע לך הזוי הוא שקר. לא מדובר פה בילד שזורק דברים באוויר.

בכל מקרה חישוב כ"ס למשקל הוא לא נתון נכון. השאלה היא מתי מגיעים לכ"ס הזה, מה רצועת הכוח, מה היחסים בגיר, כמה איבוד כוח יש במכלולים, איזה צמיגים יש על הרכב, מה הטמפרטורה ועוד.

 

1.4 TSI בלי סופרצ'ארג'ר תהיה חלשה יותר מה TWINCHARGER גם עם צ'יפ. אין מה לעשות. מעבר לטורבו הקטן יותר, גם אין לה אינטרקולר סטנדרטי (האוויר מקורר על ידי מים) - היכולת שלה לנשום היא נמוכה יותר והבוסט מוגבל יותר.

 

אז נכון שהכל סבבה ויפה ואפשר לשים פה צ'יפ ולהגיע לכמעט 160 כ"ס אבל באיזו עקומת מומנט? מה יקרה אחרי 5000 סל"ד? כמה זמן יקח עד שהמחשב יתחיל לתקן בגלל היכולת קירור המופחתת?

 

אז בוא, זה לא לקחת את המשקל ולחלק לנקודת שיא ההספק. זה מה שאור אומר כאן.

 

תסתכל בעצמך על הדיינו:

TWINCHARGER עם GIAC:

http://www.giacusa.com/images/dynoplots/scirocco14twincharge_GIAC_Pump_program.jpg

 

122 סוסים עם GIAC:

http://www.giacusa.com/images/dynoplots/MKVI14TSI_GIAC_Stage_1_Program.jpg

 

זה נראה לך אותו דבר? כי כמו שאני רואה את זה, ב 3900 סל"ד המנוע כבר עובר את ה 160 כ"ס ב TWINCHARGER בעוד שב SINGLE CHARGER ב 3900 סל"ד הוא נמצא איפשהו בין 130 ל 140 כ"ס.

 

רק צריך לקחת בחשבון שהדיינו ש GIAC מציגים קצת אופטימי. צריך להוריד לפחות 10 כ"ס במדידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרגע לא טענתי שאור "ילד" (או שהוא לחילופין שקרן), כן טענתי שהוא מדבר מאוד גבוה ומציין כל הזמן "מה שכבר עשיתי" (למרות שמסתבר שהרבה לא מכירים אותו).

 

כתבתי את מה שכתבתי כי יש כאן הרבה מקלדות משופרות בפורום=אנשים שמדברים כאילו יש להם נסיון חיים ברכבים משופרים אבל בתכל'ס השיפור הכי רציני שעשו זה לשים ברכב סופית מניקל לאגזוז, אבל הם יודעים לדבר על תוכנות ולהגיד "הדברים שכבר הספקתי לעשות....".

 

אני, כמו לא מעט אנשים פה, לא מכיר את אור ועד עכשיו לא ברור מה הוא עשה או לא עשה אבל זה עניין שלו.

 

כדי להיות יותר ברור, אני גם לא סותר את מה שהוא כותב, אני גם מאמין שמספרים זה לא הכל (הרי לא חוכמה גדולה להוציא 500 כ"ס ברכב שלא יודע להוריד את הכוח לכביש או ברכב שרוב ההספק יתקבל בפצצה ב-3000 סל"ד).

 

אני גם מאמין גדול ברצועת כוח ארוכה ולינארית מאשר רצועת כוח מאוד צרה.

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 שמור על הפה שלך

2 תסתכל גולף tdi 1.4 טורבו נתוני יצרן 8שניות בדיוק כמו השירוקו

3ראיתי את זה בעיינים שלי אז תפסיק לחשוב שאתה כזה חכם

 

 

1.רק אל תעלב או תפגע.

2.לפי מה שזכור לי קיים 1.6 ו1.9 דיזל. 1.4?!

3.אני בטוח שאני חכם. הדיזל האחרון שקיבלתי אינדקציה איתו נשאר הרבה מאחורה, ושלא תטעה, זה היו כל המנועי דיזל של הקונצרן על ג׳טה / גולף / אוקטביה.

ככה ששום דיזל לא יקח שירוקו 160.

 

 

אלי, אתה עושה מעצמך צחוק? כן הצבע מה שקובע.

להגיד ״הוצאנו 160 אבל זה בדיוק לשניה ב6500 סל״ד זה בדיחה ( ואני לא מדבר על האיי 1).

 

טוב השירשור, נראה לי שהסבירו לך מה האופציות שלך וכל האפשרויות.

תגש לאי אנד איי ותנסה את גי׳אק, מתאים? תשאיר, לא מתאים? תחזור לסטוק.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, במקרה אני מכיר את אור, מכיר את כל מה שהרכב שלו עבר והייתי נוכח ב-99% מהאינדקציות שהוא מדבר עליהן, הדברים שכתב, אמת.

אני לא מכיר הרבה אנשים שישקיעו הרבה כסף בשיפורים, לא יהנו מהם, יחזירו את הרכב לסטוק ועוד יבואו ויודו מול פורום שלם בזה.

 

אם פותח השרשור רוצה ללמוד דרך הראש ולהקשיב למישהו שכבר עשה את הדרך שהוא מתכנן לעשות, שיהיה בריא.

אם הוא חושב שהוא יצליח יותר מבעל הניסיון ששטח את טענותיו כאן, גם כן שיהיה בריא.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן אני נורא מתנצל שלא אתה ולא החברים שלך מכירים אותי ושאני לא דמות מוכרת בסצנה הזו..

כן יש לי מקלדת משופרת למען האמת עם מסך אלסידי וכפתורי מגע מאיפה אתה יודע?

תשמע בקצרה לא כל אחד אתה חייב להכיר או כל אחד אחר בשביל לראות שהוא יודע על מה הוא מדבר..אם הייתי משפר מקלדת ומחליף אגזוזי ניקל איך זה יכול להיות שאתה מסכים עם מה שאני רושם?כי אני מצטט מויקיפדיה?לא זכור לי שם משפט על כגודל הרצועה גודל הרכבת .

אני לא מבין גדול ואין לי ניסיון עתיר שנים בעשרות רכבים בעלי שיפורים כבדים ולכן רוב הזמן אני סותם את הפה שלי אלה אם כן אני נתקל במשהו שאכן יש לי איתו ניסיון וידע נרחב כמו בסיטואציה הזו.

את מה שאני יודע למדתי מהרבה מאוד פורומים בארץ ומחו"ל בהרבה מאוד שעות בילוי עם אנשים שמתעסקים בזה ביום יום מחברים יקרים שכל אחד עוסק ומתמחה במשהו אחר ברכבים ובעיקר מחבר אחד שאנשים אומר שראו אותו מחליד לאיטו באיזורי ראשון.

ניסיון אישי שלי יש לי רק משתי רכבים כשרק באחד מהם הניסיון הוא באמת מעמיק ומקיף ובמקרה זה האאודי בכל שאר הרכבים שהיו לי נהנתי מחווית הנהיגה שהציעו לי מהחברה כמו ביום הוולדו של הרכב.

את שאר כלי הרכב שנהגתי/בדקתי/השתעשעתי לקחתי מחברים/משפחה שאוהבים ונהנים מרכבים והואילו בטובם לחלוק את הרכבים עמי-לשמחתי.

כבר מגיל 14-15 העולם הזה קסם לי אך אפעם לא היה לי זמן/ידע/יכולת כלכלית לממש את זה.

זה מספיק רקע בשביל שתהיה לי אסמכתא לרשום את מה שרשמתי או שאני צריך גם לציין מצב עו"ש מקום מגורים הכנסה ילדים וכד'?

את טוען שבכתיבה שלי משתמע כאילו אני מתנשא ללא סיבה ואין דברים בפי כי לא אתה ולא אף אחד מכיר אותי אז צר לי לבשר לך שמה שמשתמע מדבריך זה התנשאות שמי שלא מכיר אותך או את החברים עם המיליון קסדות כאן לא שווה התייחסות.

ורק למען הסר ספק לגבי דבריו של ידידי DAMN נכון הוא היה נוכח ברוב האינדקציות שביצעתי לא רק עם הרכב הזה אך חשוב לי להבהיר שאני כן מרוצה מהרכב ולדעתי זה ההגה הכי מתקשר שהרגשתי מכל האאודי שנסעתי עליהם(ונסעתי) אם אפשר לקרוא לזה תקשורת וכן הרכב מרגיש מאוד טוב ביחס למנוע וביחס למה שציפיתי ממנו בטח אחרי שדרוג כזה או אחר אבל עדיין זה לא שירוקו 160 וגם אני חישבתי הרבה מספרים עד שנוכחתי לגלות את זה-האכזבה היא אך ורק בגלל שהצבתי רף גבוהה אם אני עושה עם עצמי חושבים היום אני לא מצטער על שום דבר שעשיתי ברכב רק על הציפיות שהיו לי מכך רוב הדברים נשארו ומה שהוצא הוצא אך ורק משיקולים שלי שאינם קשורים לזה שהוא עגלה.

אני עדיין אומר שכמו בכל מנוע מוגדש תוכנה זה הכי הרבה תמורת הכי פחות וזה מורגש אבל דווקא ברכב הזה זה מורגש פחות אפילו לפי רשמים של אחרים על ה1200 אתה מרגיש יותר שינוי.

אם היה פה דיון עכשיו על איזה שינויים לעשות בGT בשביל להשאר 2000סמ"ק ולהסתובב הכי גבוהה הייתי סותם את הפה כי זה לא שאני לא מבין בזה זה פשוט כי אין לי ניסיון עם זה וגם הידע שלי לוקה בחסר לעומת של תותחים אחרים שהיו שם וניסו.

אז אני מאותם אנשי פורומים שאם כבר הרשו לעצמם לפתוח את הפה ולעמוד נחרצות על משהו שהם רושמים כנראה שיש דברים במה שהם אומרים.

ולאחר שהבהרתי את כל זה אני רק רוצה לציין שאני ממש שמח שהשרשור הזה כבר לא איבד מהטעם של הכותרת המקורית שלו באותה מידה היינו יכולים לעבור לדבר על מזג האוויר בטימבקטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יכול ליהיות שהיא tsi :-(

 

 

אז כנראה שזאת היתה tsi, אבל 122.

במקום לזרוק נתונים לאוויר וסתם לגרום לפותח השירשור לחשוב שעם צריבה הוא יהיה יותר חזק משירוקו/גולף/איביזה עם 1.4 כפול המגדשים זאת הטעיה.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור אתה סתם לוקח למקומות לא נכונים, מה שכתבתי היה בתגובה למה שאתה כתבת ואפילו טרחתי לצטט קטעים מכל ההודעות שלך (אתה ציינת כמה פעמים כמה כולם מכירים אותך).

 

בכל מקרה זה לא העניין אבל בתקציב שציינת הרכב שלך היה אמור להיות טיל בליסטי.

 

אף אחד לא מתנשא מעלייך אבל בדרך כלל מן הראוי שאם משחררים כל כך הרבה הצהרות בומבסטיות אז שלפחות אנשים ידעו מאיפה הידע, מהתעסקות תאורטית או מעשית (זו הסיבה שכמה אנשים שאלו אותך מי אתה).

 

אני שמח להבין שכן התנסית בפועל.

 

בכל מקרה, מזג האויר בטימבקטו כרגע בין 23 ל-36 מעלות.

:wink:

 

ברשותך בחזרה לשרשור המקורי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ציינתי מלכתחילה שהניסיון שלי הוא על הרכב .

כשאמרתי שכולם מכירים אותי אולי הבנת לא נכון אז תקרא שוב התכוונתי שאני מכיר את רוב מי שהגיב פה עד עכשיו.

ואני אכן מכיר את כל מי שהגיב עד להודעה הראשונה שרשמתי ולכן אמרתי שאני מרשה לעצמי לרשום את הדברים האלה כי הם כבר מבינים.

אני לא לוקח את זה לאף מקום-כנראה שהשתמע לא נכון מדברי משהו ואתה הגבת לזה וכתגובה לזה אני הבנתי אחרת כעת שהסברת אני שמח לשמוע שאתה לא חייב אישור כי לא בזה אנחנו עוסקים אלה באהבה טהורה לדברים עם מנוע וגלגלים וחלק ממנה היינו רוצים להעביר ע"י האינטרנט כמקור מידע לדורות הבאים ולכן חשוב לי מאוד לתקן דברים ואמירות שהם לא נכונות כמו של אלי ואביחי או כמו הרצון של פותח השירשור דברים לא מדוייקים בשירשור הזה יכולים להקרא ולהתפרש לא נכון גם בעוד שנים בחיפוש קצר בגוגל.

לגבי הכסף שציינתי והטיל בליסטי-כמו שאמרתי רוב הכסף לא הלך על שיפורי כח אלה על הצד השני של המתרס וחלק הכי גדול הלך על תוספות מיוחדת מקוריות לרכב שהגיע בהזמנה אישית-אני לא מחדש פה כשאני אומר שA1 הכי מאובזרת ב170K יכולה בקלות להגיע ל230 עוד לפני שדיברנו על דברי אפטרמארקט אישיים-גם זה מניסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די כבר לכתוב מספרים בפורום ודי להלל או לא להלל כל דבר עם גלגלים ומנוע כל דבר שכזה הוא בסופו של דבר עניין של התאמה לדרישות ורצונות.

נכון חיים הגזים בתיאור שלו לרכב אבל לא היה רחוק.

הרכב לא הרבה יותר מאובזר משירוקו .

בשביל לעשות מהרכב מה שאני עשיתי תכינו בצד תקציב שאתם תוכלו לקנות בו היום S3 בת שנה .

הנתוני אפס ל100 האלה לא מעניינים בטח לא שזה מדידות עצמאיות גם למי באמת אכפת מזה כשזה תלוי בזמן תגובה שלך בין השאר?ואם זה גיר ידני אז בכלל צריך גם כישורים בשביל לצאת מהמקום.

מעבר לכך שיציאה מהמקום היא גם אחד הדברים שהכי מזרזים בלאי לרכב.

נכון אפשר לקנות רכב במשקל פיל וכח עכבר ועדיין לצפות לקצת כח אבל לא לצפות להרים וארמונות-חיים רק בשביל להחזיר אותך למציאות אמנם שלך לא במשקל פיל ולא רחוק בכח אבל להזכיר לך מה 2500 שקל בערך עושים לאוטו הזה לעומת שלך?

חברה מספרים יפים ואפשר לכתוב פה עד מחר על רכבים שהם ככה ככה וככה..אבל בסופו של יום מה שמתגלגל על האספלט זה מה שנותן את הדין ולא החישובים היפים שלנו בפורום.

גם אם תרצו לכתווב עובדות בפורום אל תשכחו לציין את כל מה שעובד לרעת האאודי ותגלו שגם על הנייר זה לא אמור לקרות.

אי אפשר להתווכח עם עובדות וזה מה שאתם מנסים לעשות כרגע.

מספרים זה למי שרוצה לשבת ולכתוב בפורום שלו יש יותר גדול במקום ללכת ולעשות איתו משהו.

ולמי שהיה שמח לדעת מי אני-

אני אור171 בנאדם פשוט שרק מספר לך את מה שהוא גילה על בשרו ולמד הרבה מאנשים שסובבים אותו על הדברים האלה,לא יותר מזה,זה שתדע מי אני לא ישים לך חותמת או אסמכתא כלשהיא לזה שצריך לומר אמן על מה שאני אומר אם זה מה שאתה מחפש.

אגב למען הבהרה לדברים של חיים אין קיט של APR לטורבו גדול לאוטו הזה למעשה APR כמעט ולא מתעניינת במנוע הזה והתוכנה שלה גם נכון לכרגע נותנת הכי מעט.

ולDKNY עם איך שחיים נוהג יהיה קשה לשבת לו על הזנב עם הרכב הזה וזה מניסיון-חיים אולי היום עם הB14 המצב שונה(:

 

 

רגע אני רוצה להבין משהו , אם אני רוצה לשפר את הרכב כמו שאתה שיפרת אני צריך 200,000 ש"ח :shock: ?

 

וזאת לאחר שאתה טענת שאין שוק אפטר מרקט למנוע הזה ?

 

אתה השקעת סכום שכזה ולאחר מכן חזרת לסטוק ??

 

כל זאת מתחת לאף של כולם כשכמעט אף אחד לא מכיר אותך ?

 

לא יודע משהו נשמע לי הזוי כאן , יכול להיות שאתה באמת בעל ניסיון אבל זה לא משתמע מההודעות שלך שכן הן מרגישות הזויות וחסרות הגיון וממש לא "בעלות ניסיון

"

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=or171;3178951 ולכן חשוב לי מאוד לתקן דברים ואמירות שהם לא נכונות כמו של אלי ואביחי או כמו הרצון של פותח השירשור דברים לא מדוייקים בשירשור הזה יכולים להקרא ולהתפרש לא נכון גם בעוד שנים בחיפוש קצר בגוגל.

 

1.מקריאת דבריך המלומדים ומאוצר המילים הרחב שאתה משתמש בו ,אני מניח שהבנת הנקרא ,לא מהווה בעיה מיוחדת עבורך ולכן,אשמח מאוד אם תואיל לצטט את "האמירות הלא נכונות שלי" -כדבריך..

 

אשמח להשכיל.

 

2.מקריאת התרד שוב ושוב,לא מצאתי ואפילו פעם אחת,הבטחה לבעל הרכב שהוא יהיה מהיר יותר מרכב זה או אחר !

 

3.שכלול נתונים יבשים על הנייר (חלוקת פשוטה של כ"ס למשקל )מצביע על יתרון תאורטי ,אפשרי לאודי.(שוב,בפועל ייתכנו הפתעות!)

בעל הרכב מעוניין לבדוק-שיבדוק -ברמה ספורטיבית וחברית כמובן.יהיה מרוצה מהתוצאה-ישלם ,לא יהיה מרוצה -לא ישלם!

 

אור:אני מכבד את מסקנותיך הפרטיות אבל הסכומים שהשקעת מול התוצאה שקיבלת,מעלה בעיני תהיות קשות שהולכת שולל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיפור הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו במקרה הספציפי הזה הוא: לקנות גולף GTI MK6.

 

מצטער, היא פשוט טובה יותר בכל תחום אפשרי (למעט, אולי, איכות חומרים בתא הנוסעים).

 

יש לי הרבה מאוד שעות על A1, כולל כבישים מפותלים, ג'ימקאנות, ומסלול, כולל על מכוניות ספציפיות שהוזכרו בשרשור הזה (והמבין יבין).

 

בסופו של יום, יש מעט מאוד מה לעשות עם האוטו (תוכנה, שינויי סעפת פליטה קלים ויניקה קלים, ושתי אופציות למתלים בערך),

 

והתוצאה של כל הדברים האלו גם יחד ממש לא שווה את ההשקעה הכספית. מי שבוחר לחשוב אחרת - מוזמן להתנסות ולהיווכח בעצמו.

 

מנוע ה- 1.4 עם המגדש הבודד פשוט לא מהווה פוטנציאל נרחב לשיפורים, גם אחרי שיפור - כפול המגדשים מהיר ממנו.

 

במצבו הסטנדרטי של מנוע ה- 2.0T יש לו 210 כ"ס (MK6) ו- 28 קג"מ, זה אומר שתחום תאוצות הביניים הוא לא רע בכלל יחסית לרכבים סבירים,

 

ועם אותו הכסף ש- A1 לא תגיע לשירוקו 160 איתו, מנוע ה- 2.0T כבר יושב על איזור ה- 300 כ"ס... (מניסיון).

 

ד"א, אפילו Stage 1 על המנוע הגדול (תוכנה בלבד) מביא אותך ל- 250 כ"ס וקצת עם APR ו- 270 כ"ס וקצת עם REVO (גם, מניסיון).

 

בשני המקרים מדובר על תוספת כח מורגשת מאוד, ועל שינוי מאוד משמעותי בתאוצות ביניים והאצות מהמקום. אני לא מדבר בכלל על Stage 2 ואילך... זה עולם אחר.

 

מנוע ה- 2.0T הוא בעיניי פנינה אמיתית, היום המחיש לי את זה שוב באלקוש - בירנית, בגשם, בקור (אבל ממש לא לבד)... :wink:

 

והכי חשוב - ההתנהגות של GTI MK6, האחיזה, והיכולות - נמצאות ברמה אחת מעל שלדת ה- A1 / פולו / איביזה (למרות שבתחום התקשורת כולן לא מצטיינות).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלכם יש קושי בהבנת הנקרא ולא לי.

לבחור ששאל לגבי ה200K אז אני אומר לך שהרכב הושקע ביותר מזה..הרבה יותר.

כמו שציינתי בפעם המאה אם תטרחו לקרוא לא הכל מדבר על שיפורי כח ולמען האמת חלק אפסי מתוך זה מדבר על שיפורי כח כי פשוט לא קיים אפטרמארקט כזה לרכב..

אולי אם אני ארשום את זה בפיסקה הראשונה אתם תקראו ותבינו.

לאלי/אביחי אין לי שום בעיה עם ההצהרות שלכם יש לי בעיה עם הויכוח הזה שמספרים כן קובעים כי הם לא..חד משמעית לא.

מה שיש ברכב שלי ומה שאין ברכב שלי הוא ענייני שלי ושל מי שמכיר את הרכב..למען האמת רק דבר אחד הוסר מכל מה שדובר עליו וגם זה לא מסיבה של אני לא מרוצה אלה משיקולים אחרים.

גאנטים 13

קיט קומפטישן 10

מערכת בוס 10

הינה בקלות חצית את רף ה200 עם A1 ועוד לא שמת כלום אפטרמארקט שנמשיך?

 

ההצהרות האלה שעשיתי את כל זה וחזרתי לסטוק הן מה שאתם מדמיינים לעצמכם ולא מה שאמרתי ובנוסף לזה לצאת במשפט מפוצץ שעשיתי את כל זה בלי להכיר אף אחד ומתחת לאף של כולם...מי אתה בכלל אמיר לוי?

את מי אתה מכיר ששאלת אותו על הרכב הזה?אתה מכיר כל מוסך בארץ?אני בספק אם בכלל שאלת מישהו על הרכב כי למען האמת מהר מאוד היית מקבל תשובה.

 

EַA היקרים אם אתם חושבים שהולכתי שולל ..אני באמת לא רוצה להתחיל לדבר על הלקוחות שלכם-מי שעבדתי מולו הן סדנאות והן מתקינים הם אנשים הגונים ישרים שמתפרנסים בדיוק כמוכם וזה לא המקום בכלל לדבר עליהם רק על ההתבטאויות שלכם אותי כלקוח איבדתם מזמן וחבל שכך גם לכיס שלכם וגם לאיך שאתם מצטיירים בפורום .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...