Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפר A1-הצעות


שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שירוקו לא שוקלת 1360 קילו, היא שוקלת 1250.

 

בלינק המצורף,כתוב בברור שמשקל השירוקו הוא 1360 ק"ג (לגרסה הידנית ).

אם תראה לי אחרת,אשמח להשכיל.

 

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/newreviews/232119/specs/volkswagen_scirocco.html?spec=7774133

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שירוקו לא שוקלת 1360 קילו, היא שוקלת 1250.

 

בלינק המצורף,כתוב בברור שמשקל השירוקו הוא 1360 ק"ג (לגרסה הידנית ).

אם תראה לי אחרת,אשמח להשכיל.

 

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/newreviews/232119/specs/volkswagen_scirocco.html?spec=7774133

 

אם אני לא טועה הידנית אמורה להיות קלה גם מהDSG, הגיר עצמו נחשב כבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, בשביל מה להתחכם? יש לכם את כל התשובות באתרים הרלוונטים:

http://www.volkswagen.co.uk/#/new/scirocco/which-model/brochures/

 

רשום ככה:

שירוקו 160 ידני זה 1346 ק"ג

שירוקו 160 DSG זה 1360 ק"ג

כאשר זה תלוי גם בקונפיגורציה של הרכב. המשקל של הרכב באלון נתונים כולל גם:

מיכל דלק 90% מלא (כמעט 50 ליטר דלק), נהג ששוקל 68 ק"ג ומטען ששוקל 7 ק"ג.

50 ליטר דלק * 0.711 + משקל נהג + מטען = בערך 110~ ק"ג

 

לכן משקל של שירוקו ידני זה סדר גודל 1236 ק"ג, שירוקו DSG זה 1250 ק"ג

 

באתר של אודי:

http://www.audi.co.uk/content/dam/audi/production/PDF/PriceAndSpecGuides/a1.pdf

 

רשום שם משקל 1125 ק"ג עבור A1 1.4 עם DSG, אבל משקל זה הוא בלי הנהג, כולל 90% מיכל דלק ומטען של צמיג נוסף + כלים, כפי שרשום ב:

 

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31980L1268:en:NOT

 

ראו סעיף 6.1.1.2

 

הואיל וצמיגים של השירוקו גדולים יותר, אני אניח שהמטען הוא סדר גודל של 5 ק"ג ושמשקל הדלק (45 כפול 0.9 כפול 0.711) זה בערך 29 ק"ג.

 

לכן סך משקל (כנראה) של ה-A1 זה 1091 ק"ג, שוב, תלוי בגימור.

 

 

אני רק חייב לציין שאני עוקב אחרי השרשור הזה וזה פשוט נראה כמו מלחמה "של מי גדול יותר". באמת, תתבגרו. הבנו את הפואנטה, תמשיכו הלאה

 

arguing.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי/אביחי, קיבלתם תשובה, השירוקו הידנית שוקלת טיפה פחות מ1250 קילו(משקל יבש).

 

ההבדל של ה150 קילו לטובת האוודי לא יגרום לה להיות מטוס, אז חלאס לגרום לבנאדם לחשוב שהוא יכול לקחת צב ולהפוך אותו לארנבת רק מביקור אצל רופא.

 

שלא תתטעה, השירוקו ממש לא ארנבת, אבל האוודי עדיין תהיה מאחורה.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן..

למה ההתעקשות הזו על המשקל?

האאודי משקל עם נהג ונוזלים זה 1200

השירוקו אם זכור לי נכון נעה בין 1250 ל1350 אינני זוכר אבל זה גם לא רלוונטי.

150 ק' לא מפצים על טורבו מעט יותר גדול קירור יותר יעיל משיכת הילוכים לסלד יותר גבוהה ורצועה עדיפה.

גם מאיפה לנו לדעת שנתוני משקל האאודי אינם שונים בחבילת האיבזור הגבוהה?אולי הסאן רוף והמנגנון שוקלים יותר?

בכלל באודי שלי אולי יש מעט יותר איטום ומערכות וכן הלאה וזה שוקל יותר?

ההבדלים במשקל הם לא קריטיים בשביל להתמודד מול שאר יתרונות השירוקו.

בטח לא אחרי הפער שאנחנו ראינו שלא היה קטן-יש גבול למה שרק תוכנה יכולה לעשות .

אני מאוד אשמח אם שגיא יבין רק ששירוקו 160 כנראה שלא יקח בפרמטרים ובטח שלא באופן חד משמעי ואת השינויים האלה יעשה מתוך ידיעה כזו ושאיפה למשהו אחר-אכן כל השינויים האלה יתנו לו רכב אחר הכי הרבה כח סוס לשקל ובאמת מנוע עם קצת עוקץ ואני אישית ממליץ לעשות לרכב תוכנה אבל מתוך הבנה שזה לא יהיה שירוקו 160.

איזה סוג של תוכנה זה לא משנה מכיוון שכולן בסופו של יום מציעות כמעט את אותו הדבר במיוחד במנוע הזה שאין יותר מדי טווח לשחק בו-פה זה כבר עניין של העדפה אישית של התנהגות הרצועה של התוכנה ביומיום ושיקולי עלות ושירות זה הכל.

 

 

ביקשת הצעות לשיפורים ולכן אני אפרוס לפניך את כל מה שמוצע לרכב הנ"ל אפטר מארקט :

מערכת קוילאוברים של חברות כמו בילשטיין או KW בכמה רמות-לא מומלץ בשביל כי זה לא הכיוון שלך ומה שזה ייתן לך בתאוצה לעומת המחיר זה לא כלום.

פילטר אוויר מכותנה אינבוקס-לפי מה שידוע לי כיום אין מערכת יניקה אפטרמארקט לאוטו הזה אמנם ראיתי בניה של צינור ופילטר פתוח לגמרי בסופו אך אין לדעת אם זה מועיל או גורע מכיוון שפילטר פתוח בתא המנוע אם הוא לא במיקום אידיאלי(דוגמת טמבון או למטה לכיוון הכביש) הוא פשוט שואב אוויר חם יותר והוא פחות יעיל מהמערכת המקורית ולכן אני ממליץ לא לנסות להנדס צנרות יניקה ולהשאר עם המקורית פשוט להחליף את הפילטר בתיבה ,כל זאת כל עוד אין קיט יניקה של חברה מוכרת .

פליטה-כידוע לי יש מספר דודים לרכב ביניהם סופרספרינט אם אני לא טועה וגם רמוס דודים אלה תורמים אולי מעט לתגובת דוושה ולצליל נחמד מעבר לכך יש לך מערכת פליטה מלאה של חברת מילטק שמורכבת משתי חלקים והם דאון פייפ+ממיר וקאט באק ביחד זה יוצר מערכת טורבו באק אשר גדולה בקוטר שלה מהמקורי היא אכן תתן ביצועים מעט טובים יותר אך קח בחשבון שעלות המערכת לא זול אפשר לקנות גם חלק אחד מהמערכת שזה הדאון פייפ והממיר שזה הרסטריקטור הכי משמעותי במערכת אבל קח בחשבון שזה עדיין לא זול במיוחד ולא בטוח שתעבור טסט.

תוכנה-יש לך מבחר תוכנות ולכל אחת את החסרון שלה והיתרון שלה בסופו של יום מרביתן נוסעות כמעט אותו הדבר

ABT APR REVO BSR TMC וכמובן אלו שאלי ואביחי מציעים לך אם תסתכל על הגרפים שכל חברה מפרסמת של הסטוק והשיפור תווכח שהן כולן אותו הדבר כמעט בסופו של יום מלבד סוגי הדיינו שהם נבדקו עליהם חלקם אופטימיים וחלקם לא.

ולבסוף יש לך צמיגים-מכיוון שאינני מכיר את המידה שלך אינני יודע על מה להמליץ אבל במידה שלי מאוד בעיה למצוא צמיגים איכותיים שמתאימים בכל הקודים שלהם לבסוף בחרתי בקונטי ספורטקונטקט 3 לך אני מניח שהאפשרויות יותר נרחבות.

 

אם תשקלל את כל זה

פליטה מלאה סביב ה10K

יניקה-350 בערך לפילטר כותנה

תוכנה בין 2000-4000

ופה עוד לא דיברנו על מחירים של התקנות צמיגים מתלים אם תרצה /

בקיצור אתה מסתכל על השקעה של לפחות 15K בשביל לנסוע מקסימום כמו שירוקו 160 עד 100 קמ"ש.

ולכן אני אומר לך שאם אתה מחליט לעשות משהו תהיה מודע לתוצאה הסופית שתקבל.

השינוי הזה הוא מבורך ואני אישית יכול להגיד לגבי תוכנה מי שלא עושה אחת כזו על רכב מוגדש הוא פרייאר אבל לא הייתי מצפה לקחת שירוקו 160.

ברכב הזה ספציפית גם התועלת אל מול המחיר היא נמוכה מרכבים אחרים קח גם זאת בחשבון.

 

עם כל זאת עצה אישית שלי ידידי כי ביקשת

בחר לך תוכנה תעשה אותה ותהיה מבסוט מהאוטו.

שים פילטר כותנה באינבוקס כי זה לא יקר וזה אכן נותן תחושה טובה יותר בדוושה וצליל מעט יותר טוב.

כל השאר אל תתעסק זה הרבה כסף בשביל כלום תועלת הפליטה לפחות מבחינתך כי גם אין תוכנות STAGE 2 שיודעות לנצל את הדברים האלו אצלך,ואני לא חושב שאתה מתכנן ללכת על ניהול עצמאי נכון?

מבחינת צמיגים ומתלים זה אכן דברים שישפיעו על 0-100 אך לא בצורה הדרסטית שאתה מצפה אליה וכתמורה לכסף בשביל הייעוד הזה הם אינם שווים את זה.

אם היית אומר לי תשמע אני אוהב נהיגה אני מתכנן לקחת קורסים ואני לוקח את הרכב למסלולים סגורים מדי פעם הייתי אומר לך תפאדל תוציא על זה את הכסף כי אתה תקבל את התועלת האמיתית של הדברים האלה.

 

 

מקווה שלא חפרתי יותר מדי היה לי חשוב להסביר לך את הדברים האלה שוב פעם כי נשמע שבטלפון לא היית מרוכז בזה כל כך.

מפה והלאה איש איש באמונתו יגדוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שניראה אותה במנועים הרגילים, לפני שיביאו אותה עם המנוע החזק יביאו בטח את הרגילה עם המנוע הזה, וממה שהבנתי זה לא יקרה בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני קניתי את הרכב התחננתי להביא את גרסאת הS-LINE או לחלופין את ה185..כל הזמן נענתי בשלילה..ועכשיו פתאום עולם ומלואו הם מתכננים להביא לארץ מעניין למה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...