Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי. אתה טועה. זה יותר כמו 4.

אחרי הורדה של 5 ליטר על סאב ופורטים, 70 ליטר.

אורך 700MM ו500MM הבדל של 4 הרץ. או אם להיות יותר מדויק אז 3.81 הרץ.

אז אני לא צריך לבדוק את עצמי. כמו שאמרתי מקודם. 3 הרץ ואם נסתכל גם על המספרים הקטנים אז אפשר לקרוא לזה 4.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שכל תוכנה זה משהו אחר, שתי פורטים 4 אינצ באורך 40סמ כל אחד יוצא לי 37 הרץ כמעט. לקחת בחשבון שחלק מהפורט מחוץ לתיבה? אני בטוח שבBBP זה לא לוקח את זה בחשבון.

בלי קשר לכל זה, הוא ניסה כבר בלי ההארכה, ולא אהב את הצליל יותר מידי, אז כנראה שעדיף לו עם.

פורסם

קודם כל אתה יכול לקבוע נפח, התוכנה לא תחשב שום דבר שלא תרצה שהיא תחשב.

יש הכל ב-BBP.

אתה פשוט מחשב נפח סופי של התיבה עם כל הדברים בפנים לוחץ על Lock VB, ואז יש לך נפח קבוע שלא ישתנה כאשר תשנה את אורך הפורט! ואז אתה יכול להוסיף פורט באורך קילומטר והנפח לא ישתנה. :-)

ולמה 40 ס"מ? אני אמרתי ש50 יספיק לו. זה יהיה מכוון ל33 הרץ שזה מספיק נמוך.

כנראה הוא לא אהב כי זה קצר מדי. וכמו שאליקו אמר, לא מספיק התנגדות אויר מהפורט כי אין לו מספיק אורך ו... בלאגן!:shock:

תראה שפורט בקוטר 100MM או 4" באורך 500MM או 50ס"מ יתן FB של 33 הרץ.

אם נכליל דיספלייסמנט של הסאב והפורטים זה יעלה ל34, אבל זהו.

לדוגמה:

30838694.jpg

 

ד"א כשאני כותב לו אורך של 500MM התוכנה לבד משלימה לי קוטר של 101MM, אוטומטית.

אם אני כותב 400MM היא משלימה לי אוטומטית ל91MM קוטר. בקיצור זה היחס אורך-קוטר המומלץ כנראה או משהו.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D


×
×
  • תוכן חדש...